بزرگ کردن و لیفت سینه با طب سوزنی

طب سوزنی برای لیفت، افزایش سایز سینه و فرم دهی آن: مشاوره رایگان در مرکز تخصصی طب سوزنی

طب سوزنی برای لیفت، افزایش سایز سینه و فرم دهی آن: مشاوره رایگان در مرکز تخصصی طب سوزنی

لیفت و افزایش سایز سینه و پستان با طب سوزنی مرکز پریکا
   لیفت و افزایش سایز سینه و پستان با طب سوزنی

خانم هایی که جراحی پستان داشته اند می دانند که تهوع، استفراغ و درد از عوارض شایع پس از این عمل است. جالب است بدانید که یکی از این خانم ها برای کاهش درد سینه به مرکز طب سوزنی پیشنهادی تهران اسکین مراجعه کرده بود. به قول پزشکش، طب سوزنی به مانند داروی های مسکن برای کاهش درد های ناشی از جراحی موثر است. به علاوه، عوارض داروهای مسکن شیمیایی را ندارد.

تحقیقات علمی نشان داده که درصد تهوع و استفراغ در اینگونه بیماران با طب سوزنی به مراتب کمتر می شود. البته فراموش نکنیم که پس از جراحی سینه، سوزن ها در سینه فرو نمی روند؛ بلکه، حول و حوش کف دست و بین تاندون های اتصال دهنده ی پایین بازو و مچ دست نفوذ داده می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موضوع متن:

طب سوزنی برای کاهش درد، و کمک به حجم دهی، فرم دهی و لیفت سینه در زنان سالم؛ و مقایسه آن با روش های نوین جوانسازی و زیبایی پوست

چند سوال رایج درباره طب سوزنی برای لیفت سینه

نکته قابل توجه این است که علاوه بر کاهش درد، طب سوزنی می تواند به حجم دهی، فرم دهی و لیفت سینه کمک کند، اگر بخواهیم مقایسه ای بین روش های جراحی لیفت سینه و روش های غیرجراحی انجام دهیم، این سوال پیش می آید:

طب سوزنی چگونه و تا چه حدی می تواند به افزایش حجم سینه کمک کند؟ چند جلسه برای نتیجه گیری لازم است؟ آیا می توان طب سوزنی را در ترکیب با روش های نوین زیبایی مانند آر اف فرکشنال یا هایفوتراپی به کار برد؟ برای مشاهده ی پاسخ ها، با ما همراه باشید.

 

برای مشاهده ی لینک قسمت اول حجم دهی، فرم دهی و لیفت سینه با طب سوزنی؛ اینجا کلیک کنید. 

عوارض جراحی زیبایی لیفت سینه

دوستان عزیز، امروزه روش های نوین جوانسازی غیرتهاجمی و غیرجراحی می باشند. با انتخاب روش های طبیعی تر، می توانید از عوارض پروتزهای دردناک و پیوند سیلیکون در امان بمانید.

هر چند جراحان پلاستیک به جراحی زیبایی لیفت سینه علاقه دارند، با افزایش آگاهی خود درباره عوارض این نوع جراحی ها می توانید روش های بهتری را به عنوان جایگزین انتخاب کنید.

عمل های جراحی زیبایی پستان ها خالی از عوارض متوسط تا جدی نیستند. عمده ترین این خطرات عبارتند از:

خطرات بیهوشی

خونریزی یا تشکیل لخته های خونی زیر پوست پستان

عفونت

باقی ماندن جای زخم و برش روی پوست

بی حسی موقتی یا دایمی نوک پستان

عدم تقارن پستان ها

تحلیل و مرگ سلول های بافت چربی و در نتیجه شل شدگی و افتادگی پستان ها

تجمع مایع اضافی در پستان

نقص جزیی یا کامل در شکل نوک سینه و یا از دست رفتن آن

تورم رگ ها در پستان و در نتیجه بروز مشکلات ریوی یا قلبی

نیاز به جراحی مجدد به علت نامنظم بودن شکل و فرم پستان

طب سوزنی برای سلامت بدن و جوانسازی و زیبایی پوست

بهترین مرکز طب سوزنی در تهران

ما ایرانی ها تغذیه چندان سالمی نداریم و احتمال تجمع سموم ناشی از مصرف خوراکی ها و نوشیدنی های مضر در زیر پوستمان بالا رفته. به علاوه، سبک زندگی غلط و هوای آلوده سبب تخلیه پروتئین های کلاژن و لاستین از زیر پوستمان می شود. یکی از راهکارهای تخلیه سموم، طب سوزنی ست.

با فرورفتن سوزن های طب سوزنی در نقاط خاصی از زیر چشم، بین ابروها و در پیشانی، چانه، فک و غیره، گردش خون در زیر پوست راحت تر شده و پوست از بند تجمع مواد سمی آزاد می شود. طب سوزنی راه را بری رشد و جوانسازی سلول های زیرپوستی باز می کند. هر چند این روند زمان می برد، ارزش امتحان کردن دارد.

طب سوزنی: لیفت و افزایش سایز سینه

سی سالی می شود که برخی زنان معروف بازیگر سینما و تلویزیون در چین و کشورهای آسیایی از طب سوزنی برای فرم دهی و رفع افتادگی سینه کمک می گیرند.

اغلب روش های زیبایی پوست، قبل ازهرگونه اجرا، در پزشکی درمانی آزمایش شده اند. بعد از چند سال که خطرات و عوارض یا ایمنی آن ها در بدن آزمایش شد،  آنوقت روی پوست برای اهداف زیبایی کار می شوند. در مورد طب سوزنی، وضع فرق می کند؛ دهها قرن ست که اثرات شگفت انگیز آن روی تمام نقاط پوست، از جمله سینه و پستان،  ثابت شده و نیازی به آزمایش های مدرن نیست.

معجزه ی طب سوزنی در تنظیم خونرسانی و توزیع متعادل بافت چربی در پستان است. طب سوزنی جان تازه ای به سلول های بافت سینه می بخشد و مواد مغذی کافی را برای جنب و جوش آن ها می رساند. فقط جریان خون نیست که در سینه بهبود می یابد؛ بلکه همزمان، رشد فاکتورهای جوانساز و سفت کننده پوست (کلاژن و الاستین) تحریک می شود.

مزایای طب سوزنی علاوه بر لیفت، افزایش سایز سینه

تقویت گردش خون و گردش مایعات لنفاوی در پستان♦

افزایش رشد بافت پستان (کمک به حجم دهی آن)

تقویت رباط ها و بهبود حالت کشسانی و سفتی پستان

ایجاد تعادل در ترشح هورمون های فیزیکی و عاطفی در پستان

تعداد جلسات طب سوزنی برای لیفت و افزایش سایزسینه

نکته مهم: تعداد جلسات طب سوزنی سینه بین ۱۰ تا ۱۵ می باشد. برای جواب گیری، صبور باشید. هر چند جوابدهی طب سوزنی سینه زمان می برد، در همان چند جلسه اول (۴ تا ۸ جلسه اول) تغییرات مثبتی را مشاهده خواهید کرد.

شاید با روش هایی مانند تزریق ژل و آر اف فرکشنال زودتر به نتیجه برسید، اما طب سوزنی یک روش طبیعی و آرام آرام است که همزمان با افزایش ده درصدی سایز سینه، ترشح هورمونی در آن را متعادل می کند.

نکته: شما می توانید قبل از نجام روش های جوانسازی دیگر، از طب سوزنی برای آماده سازی و تقویت بافت سینه برای تغییرات مثبت سایز و فرم بهره ببرید.

چرا انتخاب بهترین مرکز طب سوزنی سینه بانوان؟

دوستان عزیز، با نگاهی به تصویر زیر در می یابید که ساختار پستان پیچیده و ظریف است و واکنش ها و آناتومی خاص خود را دارد. پستان از شبکه پیچ در پیچی از رگ های خونی، بافت فیبری، اعصاب حسی، بافت چربی، مجاری شیری، مسیرهای متصل به قلب و عروق و ریه و غیره تشکیل شده است. فراموش نکنیم که کیفیت کار مراکز با هم فرق دارد و هر طب سوزنی کاری متخصص طب سوزنی نیست.

جهت پیشگیری از عوارض نامطلوب، (۱)  آشنایی طب سوزنی کار با آناتومی و ساختار بافت سینه و (۲) آشنایی با نقاط حیاتی کانال های انرژی چی در پستان اهمیت بسیار زیادی دارد.

بهترین مرکز طب سوزنی سینه و پستان ها

خبر خوب: در بهترین مرکز تخصصی طب سوزنی پیشنهادی تهران اسکین، هر دو تخصص های طب سوزنی و پوست با هم اجرا می شوند. برای جزییات بیشتر، لینک زیر را کلیک کنید.

لینک طب سوزنی زیبایی در تهران: صورت، سینه و باسن

تصویر نقاط طب سوزنی بافت پستان

لیفت و بزرگ کردن سایز سینه با طب سوزنی

کاندید مناسب طب سوزنی برای حجم دهی و فرم دهی پستان ها

زنان ۱۸ تا ۵۵ ساله

زنانی که از جراحی بافت سینه واهمه دارند

زنان دارای پستان های کوچک یا شل و افتاده

عدم تقارن پستان ها

وارد ممنوعه و خطرات طب سوزنی سینه و پستان

اگر شرایط فیزیکی زیر را دارید، طب سوزنی برای شما خطرناک است:

مبتلا به اختلالات انعقاد خون، عفونت پوست، طرسان سینه یا هرگونه سرطان دیگر، اختلالات قلبی-عروقی، اختلال سیستم ایمنی-لنفاوی، مصرف داروهای خاصی که با طب سوزنی تداخل دارند، و از این دست.

شادمان و دلتان رنگین

مریم اکبری زاده

گزارش ها به نقل از مرکز تخصصی طب سوزنی تهران

 

4 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
تمنا
تمنا
3 years ago

سلام… میخواستم از لیفت سینه به روش طب سنتی استفاده کنم، من ازدواج نکردم، شیردهی هم نداشتم، اما مدتیه سینه هام کمی افتاده شدن، لطفا هزینه هر جلسه رو بهم بگین، واینکه در دوران این بیماری کرونا هم میشه انجام داد… باتشکر از شما

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  تمنا

سلام دوست عزیز
لطفا جهت کسب اطلاعات در این زمینه، با مرکز تماس بگیرید.