پیشگیری از ابتلا به عفونت های زنانه با لیزر برزیلی و لیزر بیکینی | بهترین مرکز لیزر

شایعه ها و حقیقت ها در مورد لیزر موهای زائد | مزایای لیزر موهای زائد نسبت به اپیلاسیون و شیو

شایعه ها و حقیقت ها در مورد لیزر موهای زائد | مزایای لیزر موهای زائد نسبت به اپیلاسیون و شیو  

شایعه ها و حقیقت ها در مورد لیزر موهای زائد | مزایای لیزر موهای زائد نسبت به اپیلاسیون و شیو

شایعه ها و حقیقت ها در مورد لیزر موهای زائد  

شایعه : لیزر به اندام های داخلی آسیب می رساند.

حقیقت : پرتو لیزر فقط ملانین را در شفت مو قرار می دهد.  بنابراین پرتو لیزر به ارگان های داخلی نمی رسد و هیچ نور ماوراء بنفش سرطانی را منتشر نمی کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شایعه : لیزر پوست را می سوزاند.

حقیقت : لیزر موهای زائد توسط کارکنان متخصصی که به طور کامل آموزش دیده اند ، انجام می شود. لیزر درمانی یک روش مطمئن و مؤثر برای حذف موهای ناخواسته بدون آسیب رسانی به پوست است.

شایعه : لیزر باعث فرو رفتن مو در پوست و جوش می شود.

حقیقت : فرو رفتن موها در پوست اغلب در  نتیجه اپیلاسیون ، شیو ، و یا اپی لیتینگ است.  درمان موهای زائد با لیزر باعث از بین رفتن موهای زیر پوستی و جوش های ناشی از شیو می شود.  زیرا لیزر مو و فولیکول را از بین می برد.

شایعه : لیزر موهای زائد دردناک است.

حقیقت : در حالی که بعضی از مناطق بدن حساسیت بیشتری دارند ، اکثر مشتریانی که لیزر درمانی را تجربه می کنند ، احساس ناخوشایندی نسبت به لیزر ندارند.

شایعه :  نتایج لیزر دائمی نیست

حقیقت : در حالی که هیچ تضمینی برای دائمی بودن نتیجه لیزر موهای زائد نیست ، اما نتیجه لیزر معمولاً و در اغلب موارد تا سال ها ماندگار می باشد.  برخی از افراد ممکن است هرگز نیازی به اصلاح دوباره نداشته باشند.   و اگر موهای شما مجدداً رشد کند ، رنگ آن بسیار روشن تر و نرم تر خواهد بود. در هر صورت ، لیزر موهای زائد قطعاً بهتر از شیو کردن هر روزه است!

برای کسب نتایج مطلوب ، ما توصیه می کنی هر 6 ماه تا یک سال یک جلسه لیزر موهای زائد انجام دهید تا از رشد مجدد موها پیشگیری کنید و پوست تان همچنان نرم و صاف و بدون مو بماند.

شایعه :  باید موها از یک هفته قبل از جلسه لیزر بلند باشند

حقیقت : در واقع  برای بهترین نتایج ، شما باید قبل از جلسه لیزر درمانی محل تحت درمان را شیو کنید.  اگر خود شما این کار را انجام ندهید ، تکنسین لیزر این کار را برای شما انجام خواهد داد.  شیو کردن باعث می شود که انرژی لیزر فولیکول موها را در زیر سطح پوست بیشتر هدف قرار دهد ، بجای اینکه شفت مو را در بالای پوست هدف قرار دهد.  لطفاً پیش از جلسه لیزر درمانی از اپیلاسیون ، بند انداختن ، یا بلیچ کردن موها خودداری کنید.  زیرا این کارها باعث می شود که لیزر بی اثر شود.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

مزایای لیزر موهای زائد نسبت به اپیلاسیون و شیو ، این شایعه نیست!

شایعه ها و حقیقت ها در مورد لیزر موهای زائد | مزایای لیزر موهای زائد نسبت به اپیلاسیون و شیو همه ما می دانیم که اصلاح موها روشی سریع و آسان است ، اما نتیجه آن فقط یکی دو روز طول می کشد.

در حالی که نتیچه اپیلاسیون می تواند مدت طولانی تر ادامه یابد ، اما اپیلاسیون هم روشی دائمی نیست و بسیاری از افراد این روش را دردناک می یابند. افرادی که می خواهند پوستی صاف و بدون مو داشته باشند ، و دوست ندارند که بقیه عمرشان را به شیو کردن و اپیلاسیون مشغول باشند ، به دنبال راهی دائمی هستند و لیزر موهای زائد را انتخاب می کنند.   زیرا علاوه بر اینکه یک روش دائمی برای حذف موهای زائد است ، پوست شما را صاف و نرم می کند.

اگر هزینه لیزر موهای زائد را با هزینه اپیلاسیون هر چند هفته به مدت بیست سال و یا بیشتر مقایسه کنید ، متوجه خواهید شد که لیزر روشی مقرون به صرفه است.

بنابراین ، علاوه بر صرفه جویی در هزینه ، شما در وقت خود نیز  صرفه جویی خواهید کرد.  زیرا دیگر لازم نیست برای اپیلاسیون به سالن های زیبایی بروید و یا هر روز صبح زمانی را صرف اصلاح پاهای خود بکنید.

لیزر موهای زائد راه حلی مقرون به صرفه و بدون دردسر است که می تواند نتایج دائمی ارائه دهد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

لیزر پرتوی از نور را به پوست می تاباند که توسط ملانین موجود در فولیکول مو جذب می شود.   فولیکول مو به اندازه ای گرم می شود که بتواند حباب متصل به فولیکول مو را از بین ببرد. برای درک کامل نحوه کار لیزر شما باید سه مرحله رشد مو را بشناسید.

شایعه ها و حقیقت ها در مورد لیزر موهای زائد | مزایای لیزر موهای زائد نسبت به اپیلاسیون و شیو

موها در چند سیکل رشد می کنند ، موها با توجه به مناطق مختلف بدن معمولاً هر 4 تا 6 هفته ، رشد تازه ای را تجربه می کند. در طول این دوره ها ، هر یک از موهای بدن شما برای رشد کردن از سه مرحله مجزا عبور می کند :

  • آناژان (مرحله رشد) ؛
  • کاتاژن (فاز شکنی) ؛
  • تلوژن (مرحله استراحت) ؛

مرحله آناژن :  مرحله ای است که مو به ریشه متصل است و دارای مقداری ملانین می باشد.  این بهترین زمان برای لیزر درمانی است.  در این حالت لیزر ، موهای زائد را برای همیشه نابود می کند.

مرحله کاتاژن : کاتاژن مرحله انتقال است.  مرحله ای است که رشد موها متوقف می شود.

مرحله تلوژن : مرحله استراحت مو است. در طی این مرحله موها برای ریزش آماده می شوند. سپس مراحل رشد مو دوباره از اول شروع می شود.

مهم است بدانیم که موها در مراحل کاتاژن و تلوژن به طور دائم نابود نخواهند شد. اکثر مراکز لیزر درمانی و یا سالن ها به مراجعین خود توصیه می کنند که در حدود 6 تا 12 جلسه درمان انجام دهند . زیرا در هر زمان موهای شما در مرحله رشد متفاوتی قرار می گیرند.

همه انواع لیزر بر روی موهای سفید یا بلوند کار نمی کند. زیرا نور لیزر نمی تواند ملانین موهای رنگی را هدف قرار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد از قبیل مزایا ، آماده سازی ، مراقبت ، خطرات و هزینه های کلی اینجا کلیک کنید.  

 

آیا لیزر موهای زائد مطمئن است؟

حذف موهای زائد توسط لیزر بسیار ایمن است.  تکنولوژی لیزر در طول سال ها به طور چشمگیری پیشرفت کرده است و اپراتورهای لیزر دوره های آموزشی را قبل از انجام درمان با لیزر فرا می گیرند.

تمامی کارکنان مراکز لیزر درمانی سایت تهران اسکین افراد آموزش دیده هستند.  در مراکز لیزر درمانی آزمایش پچ برای اطمینان از عدم واکنش مشتری به لیزر انجام می شود.

لیزرهایی که ما در مراکز لیزردرمانی استفاده می کنیم در سراسر جهان استفاده می شود.  این دستگاه ها بر روی تمام انواع پوست ها کار می کنند و در کاهش دائمی موها مؤثر هستند.

 

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟  

دائمی بودن نتیجه لیزر موهای زائد بستگی به نوع موهای شما و منطقه ای از بدن دارد که تحت درمان قرار می گیرد.   اگر موهای بسیار ضخیم و زبر دارید ، کاهش رشد موها را از  85 تا 90٪  خواهید دید.

از بین بردن موهای زائد صورت مردان نسبت به زنان مؤثرتر است.  زیرا با افزایش سن زنان ، تغییرات هورمونی ، یائسگی یا مصرف برخی از داروها باعث رشد موهای جدید در صورت شان می شود.

اما این ادعا فقط در مورد موهای صورت زنان است.  لیز رموهای زائد در منطقه بیکینی زنان ، زیر بغل ، و پاهای زنان  معمولاٌ باعث کاهش 95٪  موها به صورت دائمی می شود.

 

هزینه لیزر موهای زائد

تعیین هزینه لیزر درمانی برای موهای زائد با توجه به منطقه مورد نظر ، بزرگی و کوچکی منطقه ، نوع موها و تعداد جلسات مورد نظر با توجه به رشد موهای شما توسط اپراتور مشخص می شود.

خبر خوب این است که در طول چند سال گذشته هزینه درمان لیزر به نحو چشم گیری کاهش یافته است.

 

آیا می توان لیزر را برای تمام  بدن انجام داد؟

شایعه ها و حقیقت ها در مورد لیزر موهای زائد | مزایای لیزر موهای زائد نسبت به اپیلاسیون و شیو

لیزر موهای زائد می تواند در هر جای بدن انجام شود. محبوب ترین مناطق برای زنان منطقه بیکینی چهره ، زیر بغل و پاها است.   بیشتر مردان لیزر موهای زائد  پشت ، سینه و خط ریش را انتخاب می کنند.

 

لیزر موهای زائد برای بیماری های پزشکی

ما می دانیم که زیبا و جذاب تر به نظر رسیدن تنها دلیلی نیست که افراد به لیزر موهای زائد روی می آورند.   بسیاری از مشتریان ما به  دلایل پزشکی لیزر را انتخاب می کنند. به عنوان مثال ، برخی افراد دچار پرمویی هستند و از این بیماری رنج می برند.

ما از ناراحتی و انزوای اجتماعی افرادی که دچار شرایط پزشکی مانند هیرسوتیسم یا سندرم تخمدان پلی کیستیک هستند ،  آگاهی داریم.  این شرایط باعث ایجاد موهای بیش از حد بدن زنان می شود. لیزر برای این افراد معجزه گر است.  زیرا به آنها کمک می کند که از رشد موهای ناخواسته ناشی از شرایط پزشکی خلاص شوند.  پس از درمان ، آنها می توانند زندگی شاد تری را ادامه دهند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie l

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید. 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments