تزریق بوتاکس پاسداران

پاسخ به سوالات متداول شما درباره تزریق بوتاکس (بخش اول)

تخفیف بوتاکس دیسپورت
تزریق بوتاکس دیسپورت

تزریق کردن بوتاکس یک پروسیجر تزریقی زیبایی است که برای شل کردن و صاف کردن چین و چروک های صورت استفاده می شود. این روش ، عضلات صورت شما را به طور موقت به واسطه ماده فعال موجود در بوتاکس که سم بوتولینوم نوع A نام دارد ، فلج می کند.

بوتاکس یک روش پزشکی برای معالجه برخی از مشکلات عضلانی و یک روش زیبایی برای از بین بردن چین و چروک ها محسوب می شود که با فلج کردن موقت ماهیچه ها عمل می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بوتاکس برای رفع خطوط افقی پیشانی ، معروف به خطوط “11” بین چشم ها و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم ، توسط FDA تأیید شده است.

برای خطوط افقی پیشانی ، پزشکان مجازند تا 20 واحد بوتاکس تزریق کنند. برای خطوط “11” بین چشم ها (یا خطوط گلابلا) ، حداکثر 20 واحد موثر واقع می شود. این بدان معنی است که شما می توانید تا 40 واحد بوتاکس در ناحیه پیشانی خود دریافت کنید.

در حال حاضر ، خطوط کنتال گوشه های چشم (خطوط پنجه کلاغی) تنها ناحیه مورد تأیید FDA برای تزریقات بوتاکس به شمار می رود.

هزینه و قیمت بوتاکس بسته به نقطه ای که تزریق را دریافت می کنید ، متفاوت است. همچنین هزینه ها بر اساس هر واحد تزریق نیز تعیین می شوند و ممکن است متفاوت باشند.

در ادامه این مطلب سوالات متداول شما عزیزان درباره بوتاکس را با متخصص زیبایی مرکز برکه مطرح کرده و پاسخ آنها را با شما به اشتراک گذاشته ایم. امیدواریم پاسخ سوالات خود را در این مطلب بیابید.

 

سوالات متداول درباره مبانی بوتاکس

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران
بهترین کلینیک تزریق بوتاکس

سوال: بوتاکس چگونه عمل می کند؟

پاسخ: بوتاکس با تضعیف کردن ماهیچه هایی که در آن تزریق می شود عمل می کند. هرچه عضلات صورت منقبض تر شوند ، پوست بالای چروک های این عضلات شل تر می شوند. با تضعیف ماهیچه ها ، چین و چروک کاهش می یابد.

 

سوال: ماندگاری بوتاکس تا چه مدت طول می کشد؟

پاسخ: اثرات بوتاکس می تواند تا سه ماه ادامه یابد.

 

سوال: بوتاکس تا چه حد ایمن است؟ چگونه می توانی اثرات بوتاکس را طولانی تر کرد؟ چند بار پس از اولین تزریق باید بوتاکس تزریق کرد؟ به طور کلی چند بار می توان بوتاکس تزریق کرد؟

پاسخ: بوتاکس هنگامی که توسط یک پزشک مجرب تزریق شود ، بسیار ایمن است.

نشان داده شده است که برخی مکمل های خوراکی زینک (روی) منجر به افزایش اثر بوتاکس می شوند.

به محض بازگشت چین و چروک ، می توانید دوباره بوتاکس تزریق کنید. هیچ محدودیتی برای تعداد تزریق هایی که می توانید داشته باشید وجود ندارد. با این حال ، سیستم ایمنی بدن قادر به تبدیل آنتی بادی به مولکول بوتاکس است که می تواند آن را در آینده در برخی از نقاط بی اثر کند.

 

سوال: آیا وقتی بوتاکس اثر خود را از دست می دهد و شخص به دنبال تزریق های مکرر نیست ، باز هم چروک ها از باز می شوند؟

پاسخ: خیر ، هنگامی که اثر بوتاکس از بین می رود ، فعالیت عضلات باید به حالت اولیه خود بازگردد.

 

سوال: آیا بوتاکس دردناک است؟ من آستانه درد بسیار پایینی دارم.

پاسخ: بوتاکس ، به خودی خود دردناک نیست. درد با واسطه سوزن ایجاد می شود. هرچه سوزن کوچکتر باشد ، تحمل آن نیز بهتر است. هنگامی که یک حجم از مایعات در زیر پوست تزریق می شود ، تعدادی از فیبر های عصبی را به طور موقت تحریک می کند. آستانه هر فردی برای این روش درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

 

سوال: چند جلسه درمان با بوتاکس مورد نیاز است تا نتایج محرز شوند ، اثر بوتاکس بعد از چند روز مشخص می شود ، آیا بوتاکس درد دارد ، و آیا به دوره بهبودی و مراقبت های بعدی نیاز دارد؟

پاسخ: در صورت تزریق صحیح ، نتایج پس از اولین درمان قابل مشاهده است. دو تا چهار روز طول می کشد تا بوتاکس اثر ضعیف شدن عضلات را داشته باشد. حداکثر اثر در حدود 10 تا 14 روز اتفاق می افتد. این اثر تا سه ماه ماندگاری دارد.

درد و ناراحتی بستگی به تحمل فرد در تزریق با سرنگ در نواحی مختلف صورت دارد. به طور معمول “دوره بهبودی و مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس ” وجود ندارد. بیشتر پزشکان پیشنهاد می کنند که مناطق تزریق را نباید چند ساعت پس از تزریق مالش یا دستکاری کرد.

 

سوال: چه کسی می تواند بوتاکس را تزریق کند؟

پاسخ: بوتاکس یک داروی تجویزی است و باید توسط پزشک یا دستیار وی (مثلاً پرستار ، دستیار پزشک ، متخصص زیبایی) تزریق شود.

 

سوال: من 62 ساله هستم و بوتاکس دیگر نتیجه ای که در گذشته حاصل می شد را برایم ندارد. در چه مقطعی بوتاکس در درمان چین و چروک های عمیق و افتادگی پوست بی اثر می شود؟

پاسخ: هیچ تعداد مشخص و محدودی برای بوتاکس در نظر گرفته نشده است. با این حال ، سیستم ایمنی بدن قادر به تبدیل آنتی بادی به مولکول بوتاکس است که می تواند آن را در برخی از مواقع بی اثر کند.

 

سوال: آیا این درست است که هرچه بیشتر بوتاکس تزریق کنیم ، نیاز به استفاده از آن نیز کمتر می شود؟

پاسخ: این موضوع در بسیاری از محافل پزشکی مورد بحث بوده است. ماهیچه هایی که استفاده نمی شوند ، به مرور زمان دچار آتروفی و ​​ضعف می شوند. ماهیچه هایی که به طور مداوم بوتاکس به آنها تزریق می شود در واقع در این گروه قرار می گیرند و تأثیر مشابهی را ایجاد می کنند. از اینرو ممکن است منجر به استفاده کمتر از بوتاکس شود.

 

سوال: آیا از داروی بی حسی برای تزریق استفاده می شود؟ من وقتی می خواهم آمپول بزنم کمی می ترسم!

پاسخ: بعضی از پزشکان سطح پوست را با یک کرم بی حس کننده موضعی بی حس می کنند. این امر باعث می شود سوزش سوزن بسیار قابل تحمل تر شود.

 

سوال: چند وقت دیگر عروسی ام است می خواهم بوتاکس تزریق کنم تا چهره ام را شاداب کند. چه زمانی تزریق کنم بهتر است؟ نمی خواهم در روز عروسی کبودی یا تورم داشته باشم!

پاسخ: بوتاکس حدوداً دو تا چهار روز زمان لازم دارد. حداکثر اثر آن در حدود 10 تا 14 روز نمایان می شود و تا سه ماه ادامه می یابد. کبودی ناشی از تزریق با سوزن معمولاً پنج تا هفت روز طول می کشد. با یک اتفاق قریب الوقوع ، مانند مراسم عروسی ، معمولاً پیشنهاد می شود که بیماران یک ماه قبل از این رویداد مهم ، تزریق بوتاکس خود را انجام دهند.

 

سوال: آیا بوتاکس همیشه باید در مطب پزشک انجام شود؟ چه کسی اجازه تزریق بوتاکس را دارد؟

پاسخ: بوتاکس یک داروی تجویزی است و باید توسط پزشک یا دستیار وی (مثلاً پرستار ، دستیار پزشک ، متخصص زیبایی) تزریق شود. اما صرفا لازم نیست در مطب پزشک تزریق شود.

 

سوال: اگر شخصی تحت درمان ایمپالس های الکترونیکی قرار گرفته باشد و به طور اتفاقی باعث تشویق تولید کلاژن و فعال شدن فعالیت عضلات در نواحی ای از صورت که دارای چین و چروک است شده باشد ، آیا باعث کاهش اثر شل کننده عضلات تزریق شده با بوتاکس می شود؟

پاسخ: ما به درستی از تحقیقاتی که تأثیر “درمان با پالس الکترونیکی” را با درمان های بوتاکس مقایسه می کند ، اطلاعی نداریم. اثر شل کننده عضلانی تزریق شده با بوتاکس به طور مستقیم در عضله ای که به آن تزریق می شود اتفاق می افتد. این که آیا درمان های پالس الکترونیکی بر این فعالیت تأثیر می گذارد یا نه ، باید به صورت علمی بررسی شود.

 

سوال: اگر بوتاکس را بعد از اولین بار یا چند بار تزریق قطع کنم چه اتفاقی می افتد؟ آیا پیشانی ام بدتر از قبل از شروع درمان خواهد شد؟ برخی از افراد به من می گویند وقتی شروع به استفاده از آن کردی ، هرگز نمی توانی آن را متوقف سازی!

پاسخ: چین و چروک پیشانی شما هنگامی که بوتاکس اثر خود را از دست بدهد باید به حالت اصلی خود بازگردد. قطع بوتاکس باعث بیشتر شدن چین و چروک ها نمی شود.

دلیل این که “شما هرگز نمی توانید بوتاکس را متوقف سازید” این است که پس از مشاهده ناپدید شدن چین و چروک های تان ، “دیگر هرگز دوست ندارید چین و چروک ها را ببینید و از اینرو مجددا رو به تزریق بعدی می آورید. شما می توانید هر زمان که مایلید بدون هیچ پیامد خاصی (غیر از بازگشت چین و چروک های قبلی تان)، تزریق را متوقف کنید.

 

سوال: من 47 سال سن دارم و ظاهر پیر و چروکیده گردنم را دوست ندارم. وقتی صحبت می کنم ، این ماهیچه های شل و آویزان را می بینم. در یکی از مطالب سایت تهران اسکین خواندم که بوتاکس تزریق کردن در امتداد عضلات مشکل دار می تواند این مسئله را کاهش دهد. آیا این درست است؟

برای تزریق بوتاکس کجا برم و این که چگونه می توانم یک پزشک با تجربه برای انجام این کار پیدا کنم؟ عوارض بوتاکس چیست ؟

پاسخ: بله ، از بوتاكس برای كاهش برخی از علائم ظاهری پیری در ناحیه گردن که زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد ، استفاده می شود. این یک استفاده خارج از برچسب (آف لیبل) از بوتاکس است ، که به طور خاص توسط FDA برای کاهش خطوط اخم (چین و چروک بین ابرو) تایید شده است. زدن بوتاکس شما باید توسط شخصی انجام شود که در ارائه این تزریقات باتجربه باشد.

شما می توانید یک پزشک باتجربه را از طریق تایید کلامی دیگر بیماران یا با مراجعه مستقیم به مطب و مشورت در خصوص تجربه پزشک در تزریق گردن به منظور اهداف زیبایی پیدا کنید. مطلب زیر نیز می تواند در یافتن بهترین دکتر بوتاکس در تهران به شما کمک کند:

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

یک عارضه جانبی احتمالی بوتاکس تزریق کردن به گردن ، ضعف در عضلاتی از گردن است که تزریق در آنها صورت گرفته است. ماندگاری بوتاکس گردن نیز سه تا چهار ماه طول می کشد.

 

خلاصه مطلب

بوتاکس مسپورت
بوتاکس مسپورت | بوتاکس مصپورت

از نظر FDA بوتاکس به عنوان یک درمان مطمئن و مؤثر برای برطرف کردن خطوط و چین و چروک ها تأیید شده است. یک پزشک متخصص و دارای مهارت کافی را در انجام بوتاکس انتخاب کنید و قبل از مراجعه برای تزریق ، در مورد آن مرکز و متخصص به دقت تحقیق کنید. ماندگاری بوتاکس باید حدود چهار ماه به طول انجامد.

 

این مطلب ادامه دارد >>>>> بخش دوم

 

بهترین دکتر بوتاکس در تهران

تخفیف بوتاکس در تهران

چنانچه به دنبال بوتاکس ارزان در تهران ، بوتاکس ارزان قیمت ، بوتاکس در شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، میرداماد ، پاسداران ، فرمانیه ، تجریش و به طور کلی تزریق بوتاکس در شمال تهران هستید به شما مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی برکه ، مرکز تزریق بوتاکس شمال تهران با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق بوتاکس ، ژل و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت ها و تخفیف ها به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

allaboutvision

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments