عمل بینی

عمل بینی | کاش قبل از جراحی این نکات را می دانستم!!

عمل بینی

عمل بینی

تصمیم اینکه بخواهید عمل بینی یا رینوپلاستی را انجام دهید، تصمیمی نیست که بخواهید ساده و سهل انگارانه آن را اتخاذ کنید.
در این مقاله با اشاره به مطالبی که در وبلاگ یکی از عزیزانی که تجربه رینوپلاستی را پشت سر گذاشته، سعی می کنیم مطالبی را از زبان خود او برایتان بیان کنیم تا درک بهتر و شخصی تری از روند عمل بینی داشته باشید. امیدواریم این مطلب که در حقیقت از طرف فردی است که خودش این تجربه را داشته، بتواند به شما کمک کند. با ما همراه باشید….

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عمل بینی

همه چیز در مورد رینوپلاستی

“هرچند سالها بود تصمیم داشتم بینی ام را عمل کنم، اما سالها صبر کردم تا بتوانم بالاخره پزشک قابل اطمینان و ماهری را پیدا کنم که بتوانم به او و کارش اعتماد داشته باشم. چون راستش را بخواهید من به این سادگی ها به کسی اعتماد نمی کنم. مخصوصا کسی که قرار است سلامتی و زیبایی چهره ام را به دستان او بسپارم.
یادتان باشد که در آخر عمل بینی قرار است ظاهر صورت شما را برای همیشه تغییر دهد. پس بهتر است که همه جزئیات مربوط به آن را پیش از انجام دادنش بدانید. دوستان عزیز، همیشه به خاطر داشته باشید که دانش مساوی با قدرت است، و این جمله به خصوص وقتی درمورد رینوپلاستی صحبت می کنیم اهمیت بسیار زیادی دارد.
پیش از اینکه بخواهم به همه جزئیاتی که در حوصله شما بگنجد بپردازم اول می خواهم به شما بگویم که مهمترین چیز در مورد هرگونه عمل زیبایی این است که مطمئن باشید دارید آن را برای خاطر دل خودتان انجام می دهید. هیچ وقت اجازه ندهید نظرات و صحبت های دیگران شما را مجبور کند که عمل زیبایی انجام دهید.
من شخصا از رینوپلاستی که انجام دادم راضی هستم. در ادامه سعی می کنم نکات مهمی که درمورد عمل بینی وجود دارد و به عنوان فردی وسواسی خودم همه آنها را پیش از عمل مورد بررسی قرار دادم، با شما به اشتراک بگذارم.

نکات قبل از رینوپلاستی

همانطور که اشاره کردم داشتن اطلاعات کافی و آگاهی از جزئیات کمک زیادی به شما خواهد کرد.

1. پیش از تنظیم قرار با پزشک کاملا در مورد عمل بینی اطلاعات جمع کنید

وقتی تصمیم می گیرید که عمل بینی انجام دهید باید انتظارات روشن و واضحی داشته باشید. حتما در جلسات مشاوره ای که پیش از عمل با جراح دارید در مورد انتظاراتی که از روند و مخصوصا نتیجه دارید با او صحبت کنید. بسیار مهم است که پزشک جراح تصور روشنی از خواسته های شما داشته باشد.

عمل بینی

به همین خاطر نگاه کردن به آلبوم عکس های پیش و پس از عملی که در مطب پزشک وجود دارد می تواند کمک زیادی به شما بکند. تا بتوانید نتایج واقعی که قبلا توسط این پزشک حاصل شده را خودتان ببینید. همیشه یادتان باشد که کاملا آزادید در مورد تجارب و تخصص پزشک از او سوال بپرسید و چنانچه نتوانستید به هر دلیلی به او اعتماد کامل داشته باشید، تعارف نکرده و پیش پزشک دیگری بروید.
در نهایت اینکه یادتان باشد زمان کافی برای ریکاوری بعد از عمل را کنار بگذارید. چراکه قطعا بعد از هرگونه جراحی پلاستیک ورم و کبودی اتفاق خواهد افتاد و به استراحت نیاز دارد تا بهبود پیدا کند.

2. انواع عمل بینی

اگر رینوپلاستی یا همان عمل بینی را یک پزشک متخصص و حرفه ای انجام دهد، عملی بسیار ایمن و راحت خواهد بود. به طور کلی دو نوع رینوپلاستی وجود دارد:
رینوپلاستی بسته(جراحی)، که طی آن هیچ برش بیرونی زده نمی شود.
رینوپلاستی باز، که طی آن پوست بینی دو نیم شده کاملا از هم مانند دَر باز می شود.

3. مشاهده نتیجه رینوپلاستی زمان می برد

اتفاقی که خیلی از مردم متوجه آن نمی شوند این است که ممکن است حدود یک سال طول بکشد تا بینی بعد از عمل کاملا بهبود پیدا کند. بله درست خواندید، یک سال!
در حقیقت 10 تا 15 درصد شانس این هست که لازم شود تا دوباره عمل رینوپلاستی را انجام دهید. برای مثال در سال 2014 حدود 25 درصد افرادی که رینوپلاستی را انجام داده بودند از نتیجه ناراضی بوده و مایل بودند تا درمان تکمیلی دریافت کنند.

4. عمل بینی بدون جراحی

تجربه کردن یک عمل جراحی سنگین و پرهزینه تنها راهی نیست که می توانید از طریق آن ظاهر بینی خود را تغییر دهید. بسته به تغییری که مایل هستید تا روی بینی خود ببینید می توانید از فیلر ها هم استفاده کنید. تزریق فیلر می تواند برآمدگی روی بینی شما را به خوبی پوشش داده و بپوشاند.

عمل بینی

پزشکان معتقدند که تزریق فیلر می تواند در بعضی از موارد یک درمان آلترناتیو بسیار موثر و مفید باشد. اما یادتان باشد که فیلر ها برآمدگی های بینی را از بین نمی برند، بلکه آنها را می پوشانند. استفاده از فیلر به خصوص زمانی توصیه می شود که ایراد مدنظر مراجع بسیار کوچک و جزئی است و نیازی به عمل ندارد.

5. روند عمل از فردی به فرد دیگر متفاوت است

انتظار از نتیجه عمل بینی مانند هر جراحی پلاستیک دیگری از فردی به فرد دیگر متفاوت است. تنها انتظارات قطعی و جامعی که می توانید از رینوپلاستی داشته باشید این است که برای ساعت ها زیر تیغ جراحی باقی خواهید ماند و اینکه روند عمل اصلا دردی ندارد. اما جواب دادن رینوپلاستی برای فردی دیگر باعث نمی شود تا الزاما برای شما هم پاسخ مشابه داشته باشد.
ضمنان می توانید انتظار آن را داشته باشید تا برای مدتی بعد از عمل کبودی و ورم را روی بینی خود تجربه کنید. کبودی چند روز بیشتر دوام نمی آورد اما ورم ممکن است برای ماه ها باقی بماند.

6. تقریبا هرکسی می تواند عمل بینی را انجام دهد

هرکسی که به سن قانونی رسیده باشد می تواند عمل بینی را انجام دهد. و البته که فرد الزاما باید در شرایط فیزیکی و سلامت خوبی نیز باشد. تا وقتی که بیمار به هیچ گونه بیماری تنفسی، بیماری پولیپ و واکنش های آلرژیک و البته خون لختگی مبتلا نباشد و داروهایی که در روند عمل تداخل ایجاد می کنند را مصرف نکند، کاندید مناسبی برای انجام رینوپلاستی به حساب می آید.

بهترین مرکز عمل بینی در تهران

 

مرکز زیبایی برکه در شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و متخصصان حرفه ای و ماهر ، در کنار تعرفه های بسیار معقول و مناسب، یکی از بهترین، باکیفیت ترین و البته به صرفه ترین مراکز زیبایی در تهران است که می توانید بهترین خدمات عمل بینی را در آن دریافت دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز برکه و همچنین گرفتن نوبت عمل بینی بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

عمل بینی

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments