چه چیزهایی باعث درشت شدن چشم میشود

زیبایی چشم بدون آرایش : چگونه بدون آرایش چشمانی جذاب داشته باشیم ؟

زیبایی چشم بدون آرایش

چگونه چشمانی گربه ای داشته باشیم

چشم ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره ی افراد دارند. داشتن چشم های درشت و جذاب ، باعث می شود صورت شما زیباتر به نظر برسد و در نگاه اول ، تاثیر فراوانی در روابط و جذب افراد دیگر بگذارد. این امتیاز از سوی دیگر منجر به افزایش اعتماد به نفس تان نیز می گردد و حتی ممکن است در تعاملات اجتماعی و شغلی افراد نیز تاثیر گذاشته و در رسیدن به موفقیت نقش به سزایی ایفا کند.

زیبا و جذاب به نظر رسیدن چشم بدون آرایش کار آسانی نیست اما آنقدر ها هم که شما تصور می کنید سخت و دست نیافتنی نیست. تنها راه داشتن چشمانی زیبا ، آرایش کردن نیست ؛ بدون آرایش نیز می توان به چشمانی زیبا و درشت دست یافت. در صورتی که می خواهید چشمانی درشت ، زیبا و جذاب داشته باشید این مطلب را از دست ندهید ، حتی اگر یک آقا هستید! ما در این مطلب به شما روش های زیبایی چشم و داشتن چهره جذاب بدون آرایش را آموزش می دهیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

چگونه چشمان خود را درشت کنیم بدون ارایش : زیبایی چشم با بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید ، احتمالا قبلا در گوگل جستجو کرده اید چگونه چشم و ابروی زیبایی داشته باشیم ! یکی از بهترین و موثر ترین راه حل برای داشتن چشمانی جذاب ، بدون آرایش برای هم زنان و هم مردان بلفاروپلاستی یا جراحی پلک است. جراحی پلک که به آن لیفت چشم یا بلفاروپلاستی نیز گفته می شود ، عملی است که در آن کیسه های زیر پلک تحتانی و پوست اضافی پشت پلک فوقانی برداشته می شود.

این جراحی معمولاً به منظور اهداف زیبایی انجام می شود. بلفاروپلاستی همچنین یک روش مؤثر برای بهبود بینایی در افراد مسن است که پلک های فوقانی شان مانع از دید مناسب شان می گردد.

بلفاروپلاستی یا لیفت چشم جهت رفع سیاهی زیر چشم ، خطوط پنجه کلاغی گوشه چشم یا سایر چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار نمی گیرد. این کار اغلب توسط سایر روش ها از قبیل تزریق بوتاکس انجام می شود.

زیبایی چشم مردان

بهترین کاندیدا برای لیفت چشم یا جراحی پلک شخصی است که از نظر سلامتی در وضعیت خوبی به سر ببرد و همچنین انتظارات واقع بینانه ای از بلفاروپلاستی داشته باشد. بهترین سن برای انجام این عمل ، 35 سال به بالا است ، اما اگر پف پشت چشم و یا افتادگی پلک در خانواده شما رایج باشد ، می توانید زودتر نسبت به انجام این عمل جراحی مبادرت بورزید.

جراحی پلک می تواند زیبایی شما را تقویت کرده و به افزایش اعتماد به نفس شما کمک کند. با این وجود ، ممکن است به نتیجه ایده آلی که مدنظر شماست منجر نشود یا ساختار صورت تان تغییر ندهد. بنابراین بسیار حائز اهمیت است قبل از تصمیم گیری برای جراحی ، در مورد اهداف خود خوب فکر کنید و در مورد انتظارات تان با جراح خود مشورت کنید.

چنانچه به هر دلیلی قادر به انجام جراحی نیستید یا میلی به انجام این کار ندارید ، اما در صدد جوانسازی چشم خود برآمده اید ، می توانید پلاسما جت را جایگزین کنید که یک روش بلفاروپلاستی بدون جراحی محسوب می شود.

بهترین روش برای داشتن چشم زیبا بدون آرایش و نیاز به جراحی

 

چه چیزهایی باعث درشت شدن چشم میشود : زیبایی چشم با فیلر

جوانسازی زیر چشم ها با تزریق فیلر
جوانسازی با تزریق فیلر

فیلر زیر چشم یک روش تزریقی زیبایی است که در آن خطوط ریز ، چین و چروک ها ، سیاهی ، گودی و برآمدگی زیر چشم در کمتر از 30 دقیقه با نتیجه ای که می تواند بین 4 ماه تا بیش از یک سال به طول انجامد ، برطرف می گردد.

تزریق فیلر زیر چشم بسیار سریع و آسان است. اما پرکننده های چین و چروک نیز خطرات خاص خود را دارند، از جمله خطر بروز واکنش های آلرژیک و ایجاد برجستگی های ریز در زیر پوست. در بعضی موارد ، این برآمدگی ها ممکن است دائمی باشد.

همه نوع چین و چروک و مشکلات دور چشم مناسب درمان با فیلر نمی باشد. کمترین خطرات و بهترین نتایج در نتیجه استفاده صحیح از تزریق حاصل می شود. به همین دلیل شما باید تزریق فیلر زیر چشم را تنها توسط متخصص پوست یا جراح پلاستیک دارای مجوز دریافت کنید.

انواع مختلفی محصولات پرکننده تزریقی دارای تأییدیه FDA (سازمان غذا و دارو) در بازار وجود دارد که متخصصان و جراحان زیبایی از آن ها استفاده می کنند. به طور کلی ، فیلر ها بر اساس ماده ای که از آن ساخته شده اند ، طبقه بندی می شوند. این نکته ایمنی را همیشه با یاد داشته باشید: همیشه مطمئن شوید که FDA فیلر مورد نظر تان را تأیید کرده است. ، این گونه فیلر ها تنها از طریق یک پزشک دارای مجوز مانند جراح یا متخصص زیبایی در دسترس قرار دارند.

چگونه چشمانی جذاب داشته باشیم مردان

فیلرهای زیر چشم موجود در بازار به شرح زیر می باشند:

  • اسید هیالورونیک (HA)
  • کلسیم هیدروکسیلاپاتیت (CaHA)
  • سید پلی- ال- لاکتیک (Poly-L-lactic Acid)
  • پلی متیل متاکریلات (PMMA)
  • تزریق چربی اتولوگ

فیلر زیر چشم که از سوی سازمان غذا و دارو تأیید شده باشد و توسط یک متخصص خوب و آموزش دیده تزریق شود ، معمولاً بی خطر است.

بسته به محصول و نواحی تحت درمان ، بلافاصله پس از تزریق فیلر باید متوجه نتایج شوید. برخی از بیماران کبودی و تورم خفیفی را تجربه می کنند ، اما این عوارض موقتی هستند و باید طی روزهای بعد از تزریق فروکش کنند. شما می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود یا محل کار خود برگردید ، اما متخصص زیبایی تان ممکن است از شما بخواهد که آن روز را مرخصی بگیرید و از ورزش یا سایر فعالیت های سخت اجتناب کنید.

 

چگونه چشمانی کشیده داشته باشیم بدون آرایش : زیبایی چشم و کشیده شدن چشم با بوتاکس

رفع چین و چروک پنجه کلاغی
رفع چین و چروک پنجه کلاغی

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید ، احتمالا قبلا در گوگل جستجو کرده اید چگونه چشمانی گربه ای داشته باشیم ! به طور کلی ، بوتاکس یک درمان موثر برای انواع خاصی از چین و چروک ها محسوب می شود. این روش درمان برای رفع خطوط ریز دور چشم و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم بسیار موثر است.

تزریق بوتاکس از اواخر دهه 1980 برای این نوع چین و چروک ها مورد استفاده قرار گرفته است. اما هنوز تحقیقات کافی برای تایید درمان از بین بردن چروک زیر چشم توسط بوتاکس در دست نمی باشد.

ممکن است لازم باشد ابتدا پزشک تان مشخص کند که چین و چروک های زیر چشم تان چروک پویا است یا خطوط ریز. طبق اعلام آکادمی چشم پزشکی آمریکا ، بوتاکس بر روی خطوط ریز کاملا بی اثر است. این روش درمان بر روی چین و چروک های عمیق تر و پویا (خطوطی که حین لبخند ، اخم و سایر حالت های صورت ایجاد می شوند) بهتر اثر می گذارد.

لیفت و بوتاکس ابرو چیست | بوتاکس ابرو در بهترین مرکز تهران

از آن جایی که دوره ریکاوری بوتاکس به استراحت نیازی ندارد، به راحتی می توانید پس از تزریق، بلافاصله فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید. معمولا تنها به بیماران توصیه می شود تا 24 ساعت پس از تزریق، از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری کنند. همچنین ممکن است پزشک توصیه کند به مدت 4، 5 ساعت پس از درمان دراز بکشید و از مالش یا ماساژ دادن ناحیه درمان خودداری کنید.

حتما از پزشک تان در خصوص سایر مراقب های پوستی و یا مصرف هر گونه دارو پس از تزریق بوتاکس مشورت کنید. پیروی از این اقدامات پس از تزریق بوتاکس، تجربه تزریق را خوشایند تر و قطعا نتیجه آن را مطلوب تر می سازد.

چگونه چشم و ابروی زیبایی داشته باشیم

در حالی که بوتاکس ممکن است به رفع از بین بردن چروک زیر چشم های تان کمک کند ، اما درمان کاملا بی خطری هم محسوب نمی شود. اثرات موقتی مانند افتادگی پلک ها و تجمع چربی در نزدیکی محل تزریق وجود دارد. همچنین ممکن است کمی بعد از تزریق درد خفیفی را تجربه کنید.

سایر عوارض جانبی احتمالی تزریق بوتاکس شامل موارد زیر هستند:

  • کبودی
  • سرگیجه
  • سردرد
  • تورم؛ معمولاً درست در محل تزریق بوتاکس دور چشم
  • ضعف موقتی عضلات
  • تشکیل گودی زیر چشم

در تزریق بوتاکس ، احتمال بروز عوارض جانبی جدی تر نیز وجود دارد. با پزشک خود در مورد این عوارض نادر صحبت کنید:

  • تاری یا دو بینی
  • مشکلات تنفسی
  • تغییر در صدای شما ، مانند گرفتگی صدا
  • عدم تقارن صورت
  • بی اختیاری (مشکلات مربوط به کنترل مثانه)
  • از دست دادن تون عضلانی صورت
  • مشکلات بلع

اگر بعد از تزریق بوتاکس هر یک از این علائم را تجربه کردید ، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید. واکنش شدید به تزریقات می تواند باعث آلرژی یا علائم شبه آسم مانند کهیر و خس خس شود.

چگونه چشمانی کشیده داشته باشیم بدون آرایش

اگر چه این بازه زمانی برای هر فرد متفاوت خواهد بود ، اما متخصصین پوست توصیه می کنند هنگامی که خطوط ریز ظاهر می شود و شروع به خودنمایی می کنند ، بهترین زمان برای تزریق بوتاکس است.

بوتاکس برای زنانی که باردار یا شیرده هستند به هیچ وجه توصیه نمی شود. این که تزریق بوتاکس چه تاثیری ممکن است روی جنین شما بگذارد ، هنوز مشخص نیست و تحقیقاتی در این خصوص صورت نگرفته است.

 

زیبایی چشم در بهترین کلینیک زیبایی در تهران

چگونه چشمان خود را درشت کنیم بدون ارایش

چنانچه در فکر زیبایی چشم بدون آرایش یا داشتن چهره جذاب بدون آرایش هستید به شما مرکز زیبایی مان واقع در محدود شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) را معرفی می کنیم که همگی این پروسیجر های زیبایی را ارائه می دهد.

این مرکز زیبایی ، با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت ها و تخفیف ها به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

EYELID-SURGERY

facial-fillers

BOTOX-UNDER-EYES

1.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments