تزریق بوتاکس اطراف چشم

رفع چین و چروک صورت با بوتاکس یا ژل ؟ بهترین مرکز تزریق بوتاکس و ژل در شیراز

رفع چین و چروک صورت با بوتاکس یا ژل ؟ بهترین مرکز تزریق بوتاکس و ژل در شیراز

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

 

رفع چین و چروک صورت با بوتاکس یا ژل ؟ بهترین مرکز تزریق بوتاکس و ژل در شیراز
رفع چین و چروک صورت با بوتاکس یا ژل ؟ بهترین مرکز تزریق بوتاکس و ژل در شیراز

شهر شیراز به آب و هوای خشک و آفتاب تندش معروف است.   شیرازی ها که مردمی خوش رو و خوش خلق هستند ، به دلیل آب و هوای شهرشان ، چین و چروک هایی در صورت شان پدیدار می شود. 

البته که چروک شدن پوست یک بخش طبیعی از روند پیری است که در اثر قرار گرفتن قسمت هایی از پوست مانند صورت ،  گردن و دست ها درمعرض نور آفتاب بوجود می آید. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق ژل یا بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک یک راه مؤثر برای کم کردن خطوط و چین و چروک های ریز و ظریف پوست صورت است.  

تزریق ژل یا بوتاکس به صورت مستقیم به عضلات صورت انجام می شود که باعث می شود انقباض عضلات صورت مانند خطوط اخم میان ابروها از بین برود.  این کار با ارسال پیام از اعصاب صورت به عضله از حرکات تکراری و حرکات احساسی عضلات صورت جلوگیری می کند. 

تزریق فیلر یا بوتاکس باعث ریلکس شدن عضله می شود و در نتیجه با کاهش انقباض ، چروک های پوستی که روی عضله قرار گرفته از بین می رود.  

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک می تواند برای بخش های مختلف چهره از جمله چروک های پا کلاغی در گوشه بیرونی چشم ها ، خطوط اخم ، خطوط پیشانی و خطوط خنده ، چروک های کار لب و …استفاده  شود.  این تزریقات با توجه به محلی که چروک های شما وجود دارد ، انجام می گیرد.

 

عوامل چین و چروک شدن پوست  

اگر چه ساختار و بافت پوست ما را ژنتیک تعیین می کند ، اما در معرض نورخورشید قرارگرفتن علت اصلی چین و چروک می باشد.  عوامل دیگری که دراین عارضه دخالت دارند عبارتند از:

  • آلاینده ها ،
  • مصرف سیگار.

اگر از چین و چروک های صورت تان ناراحت هستید ،  روش هایی وجود دارد که بدون عمل جراحی و فقط  با تزریق ژل و بوتاکس می توانید صاحب پوستی صاف و جوان بشوید.  

چروک ها خطوط و چین هایی هستند که روی پوست پدیدارمی شوند.  بعضی ازآنها عمیق هستند.  این نوع چروک ها بیشتر در اطراف چشم ها ،  دهان و بر روی گردن دیده می شوند.

اگر نگران ظاهر پوست خود هستید ، هر چه زود تر به متخصص پوست مراجعه کنید تا توصیه هایی در مورد درمان و مراقبت از پوست تان به شما بدهد.

 

سایر علل چروک شدن پوست

ترک سیگار و کاهش تعریق زیربغل
سایر علل چین و چروک پوست

عللی که باعث چین و چروک پوست می شود عبارتند از :

  • سن :  با بالا رفتن سن ، پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده و شکننده تر می شود.  کاهش ترشح چربی های طبیعی باعث خشکی پوست شده و پوست چروکیده تر به نظر می رسد.   میزان چربی در لایه های عمیق تر پوست کاهش یافته و موجب می شود پوست شل و آویزان شده و خطوط  و چروک های پوست بیشتر دیده شود.
  • قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش  (UV) :  اشعه ماوراء بنفش  روند پیری طبیعی را سرعت می بخشد و عامل اصلی چین و چروک زودرس است.  قرار گرفتن درمعرض نور UV بافت همبند پوست و کلاژن و الاستین را که در لایه های عمیق تر پوست (درم) قرار دارند ، تجزیه می کند.  بدون بافت همبند حمایتی ،  پوست قدرت و انعطاف پذیری خود را دست می دهد و پس از آن چین خوردن و چروک زودرس شروع می شود.
  • سیگار کشیدن :  سیگار کشیدن می تواند روند طبیعی پیری پوست شما را تسریع بخشد.  این کار به علت ایجاد تغییراتی در جریان خون رسانی به پوست ، به افزایش چین و چروک پوست کمک می کند. 
  • حرکات تکراری صورت :  حرکات تکراری صورت مانند عادت به جمع کردن چشم ها یا لبخند زدن موجب بروز خطوط ریز و چین و چروک می شود.  هر بار استفاده از ماهیچه های صورت باعث ایجاد خطی در زیر سطح پوست می شود.  با گذشت زمان و بالا رفتن سن ، پوست انعطاف پذیری خود را از دست داده و دیگر محل این خط پرنمی شود و به تدریچ این چروک ها به صورت دائمی بر روی صورت باقی می مانند.

 

تزریق ژل و بوتاکس در مرکز شیراز توسط پزشکان متخصص  

تزریق ژل ارزان
تزریق ژل و بوتاکس در مرکز شیراز توسط پزشکان متخصص
تزریق ژل و بوتاکس در مرکز شیراز توسط پزشکان متخصص و پرکار انجام می شود.  هر چه پزشکی که تزریق را انجام می دهد با تجربه تر و وارد تر باشد ، نتایج به دست آمده طبیعی تر خواهد بود. همیشه گفته اند که کار را به آدم کاردان بسپارید.  پزشکان متخصص ما در مجموعه تهران اسکین تجربیات خود را در اختیار شما می گذارند و بهترین درمان را برای شخص شما توصیه کنند. 

درخواست شما هر چه که باشد ، چه از بین بردن چین و چروک و یا تزریق پرکننده ها به منظور جوان سازی و چه تزریق فیلر به لب ها ، مطمئن باشید که بهترین نتایج را کسب می کنید و از زیبایی خود و ظرافت درمان لذت می برید. 

توجه داشته باشید که نتایج درمان می تواند در مورد هر فرد و درمان تجویز شده متفاوت باشد.

 

آیا تزریق ژل و بوتاکس دردناک است؟

تزریق بوتاکس به منظور از بین بردن چین و چروک صورت با سرنگ تی بی انجام می شود که دارای یک سوزن بسیار ریز و نازک است.  تزریق بوتاکس تنها چند ثانیه طول می کشد.  درد فرو رفتن سوزن فقط یک لحظه است و اکثر بیماران آن را بسیار خوب تحمل می کنند.  

چندین تزریق در ناحیه ای که چروک دارد ، مثلاً میان ابروها ، برای رفع خطوط اخم میان ابروها انجام می شود.  اگر شما بسیار حساس هستید و تحمل درد تان پایین است ، پزشک ابتدا از ژل بی حسی موضعی بر روی محل تزریق استفاده می کند. 

تزریق ژل ها و پرکننده های پوستی نیز با کرم های بی حسی موضعی و توسط پزشک متخصص انجام می شود و زمان تزریق با توجه به منطقه ای از صورت که درمان می شود ، اندکی طولانی تر است.

 

آیا نتایج تزریق بوتاکس یا ژل بلافاصله قابل مشاهده است؟

نتایج تزریق در بیماران مختلف متفاوت است. نتایج تزریق ژل بلافاصله است.  اما مشاهده نتایج تزریق بوتاکس تا یک هفته پس از تزریق طول می کشد.   زیرا عضلات باید فرصت کافی برای ریلکس شدن در زیر پوست داشته باشند.  

سپس هنگامی که تزریق مؤثر واقع شود ، شما تفاوت قابل توجهی را در خطوط و چین و چروک های صورت خود مشاهده خواهید کرد.  نتایج تزریق بسیار ظریف و طبیعی است ، به طوری که شما زیبا تر و جوان تر به نظر می رسید.

 

آیا تزریق ژل و بوتاکس عوارض جانبی دارد؟

تزریق ژل و بوتاکس در سراسر جهان انجام می شود.  زمانی که یک پزشک با تجربه که درک درستی از عضلات زیر پوست چهره شما دارد ، تزریق را انجام بدهد ، روشی مطمئن و مؤثر می باشد.

عوارض جانبی ممکن است شامل کبودی کوچکی در محل تزریق باشد.  بنابراین از چند روز قبل از تزریق از مصرف داروهایی را که برای رقیق کردن خون   (مانند آسپرین) ، استفاده می شوند ، خودداری کنید.  زیرا خطر کبودی را افزایش می دهد.

 

اثر تزریق بوتاکس و ژل چقدر ماندگار است؟

هر فرد به طور متفاوتی به درمان پاسخ می دهد. اما به طور کلی ، تأثیر تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک بین 4 تا 6 ماه ادامه دارد. 

اثر ژل ها و پرکننده های پوستی با توجه به نوع فیلر تزریق شده و بخشی از صورت که تحت درمان قرار گرفته ، برای مدت طولانی تری باقی می ماند. 

 

آیا عضلات صورت پس از تزریق کاملاً بی حرکت می شوند؟

خیر. پزشکان ما در مرکز زیبایی شیرازعضلات صورت را مطالعه می کنند و مقدار مناسب دارو را به منظور طبیعی ترین و ظریف ترین نتایج برای شما تجویز می کنند.  ظاهر یخ زده یا غیر طبیعی که شما گاهی اوقات در افراد مشهور می بینید ،  نتیجه استفاده بیش از حد از پر کننده ها و بوتاکس می باشد. 

 

آیا تزریق ژل یا بوتاکس از بروز چین و چروک های بعدی پیشگیری می کند؟

هزینه تزریق ژل به صورت
آیا تزریق ژل یا بوتاکس از بروز چروک های بعدی پیشگیری می کند؟

شواهد نشان می دهد که تزریق داروی ریلکس کننده به عضله باعث می شود که عضله بتواند ریلکس  شود.  در نتیجه پوست استراحت کرده و چین و چروک خود را آزاد می کند ، که در پیشگیری از خطوط بیشتر در آن منطقه مؤثر می باشد. 

انقباضات مکرر عضلات صورت در عین حال بیانگر احساساتی مانند لبخند یا اخم است که باعث ایجاد چین و چروک پوست می شود.  پس از آنکه عضله شل شود ، چین و چروک ها در منطقه تحت درمان دیگر دیده نمی شوند تا زمانی که اثرات تزریق از بین برود. 

تکرار درمان به صورت منظم به این معنی است که عضله منقبض نمی شود و چین و چروک ها نیز تشکیل نمی شوند. 

 

تزریق بوتاکس در مرکز زیبایی شیراز

بوتاکس بیش از یک قرن است که شناخته شده است. اما تا سال 1980 کسی نمی دانست که این سم برای درمان برخی از مشکلات پزشکی مفید می باشد. تزریق این سم در پزشکی زیبایی از سال های 1990 شروع شده است.  توکسین توانایی کاهش چین و چروک صورت را دارد.

تزریق بوتاکس علاوه بر درمان چین و چروک برای درمان دیگر مشکلات پزشکی مانند عرق کردن بیش از حد و میگرن نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

برای اینکه بتوانید تفاوت چهره خود را احساس کنید ، بهتر است قبل و بعد از درمان عکس بگیرید و عکس ها را با هم مقایسه کنید.

 

بهترین درمان  برای رفع چین و چروک های صورت در مرکز زیبایی شیراز    

بوتاکس صورت
بهترین درمان برای رفع چین و چروک های صورت در مرکز زیبایی شیراز

انواع مختلفی از تکنیک های پوست مانند تزریق مواد و جراحی برای صاف کردن چین و چروک در مرکز ما در شهر شیراز در دسترس شما است.   

 

روش های مختلف برای رفع چین و چروک صورت 

درمان لیزری ، منبع نور و فرکانس رادیویی :  در روش درمان با لیزر ، اشعه لیزر لایه بیرونی پوست (اپیدرم) را از بین می برد و پوست زیرین (درم)  تحریک شده و باعث رشد کلاژن جدید می شود.  پس از بهبود زخم ها ، پوست نرم و صاف و منسجم تر به نظرمی رسد.

ممکن است چند ماه طول بکشد تا به طور کامل زخم ناشی از لیزر بهبود پیدا کند.  خطرات این روش شامل زخم و روشن و یا تیره رنگ پوست می باشد.

با تحولات جدید تر در تکنولوژی لیزر مانند لیزرفراکشنال زمان بهبودی و خطرات ناشی از لیزر کاهش یافته است.  این نوع لیزر در افرادی با چین و چروک متوسط ​​مناسب است.  این نوع درمان نیاز به تکرار دارد.  

همچنین از دستگاه فرکانس رادیویی برای درمان چین و چروک استفاده می شود و به بهبود کمک می کند.

لایه برداری شیمیایی پوست :  پزشک شما قسمت های مورد نظر را با اسید درمان کرده و با سوزاندن لایه بیرونی پوست لکه های مربوط به سن و کک و مک و همچنین چین و چروک را ازبین می برد.

تکرار این کاربستگی به عمق لایه برداری دارد.  در این روش قرمزی پوست تا چند هفته طول می کشد.

درم ابریژن :  در این روش لایه سطحی پوست را با یک برس دوار برمی دارند و یک لایه جدید از پوست به جای آن رشد می کند.  این کار باعث می شود که پوست تا چند هفته قرمز و متورم باشد.  دیدن نتیجه چند ماه طول می کشد.

پیلینگ مکانیکی صورت :  در این روش تنها یک لایه نازک از پوست برداشته می شود.  این روش برای رسیدن به نتیجه معمولاً نیاز به یک سری درمان دارد.

پیلینگ مکانیکی صورت ممکن است یک قرمزی خفیف یا احساس سوزش در نواحی تحت درمان داشته باشید.   پلینگ مکانیکی  صورت ، نتایج موقتی ایجاد می کند.

بوتاکس :  بوتاکس هنگامی که به اندازه لازم به عضلات خاصی تزریق شود ، مانع انقباض عضلات می شود و هنگامی که عضلات ریلکس باشند ،  پوست نرم و صاف و کمتر چروکیده به نظر می رسد.

بوتاکس برای درمان خطوط اخم بین ابروها تزریق می شود.  حدود 82 درصد از افرادی که بوتاکس تزریق می کنند ، یک هفته پس از تزریق بهبود قابل ملاحظه ای داشته اند ، اثرات بوتاکس حداقل 3 تا 4 ماه طول می کشد ، پس از آن اثرات آن به تدریج کاهش می یابد.  

بوتاکس اثرات خوبی برای درمان خطوط پا کلاغی در گوشه خارجی چشم ها و در سراسر پیشانی و …. دارد.    

پرکننده های بافت نرم :  پرکننده های بافت نرم شامل چربی ،  کلاژن و ژل هیالورونیک اسید و غیره می باشد ، که می توان آنها را به چین و چروک های عمیق تر صورت تزریق کرد.  آنها  چین و چروک و خطوط صورت را پر کرده و حجم پوست را بیشتر می کنند. در نتیجه صورت صاف به نظرمی رسد.  

پس از تزریق ممکن است  ورم موقتی ،  قرمزی و کبودی در ناحیه تحت درمان را تجربه کنید.  این روش ممکن است هر چند ماه یکبار نیاز به تکرار داشته باشد.

همانند درمان با بوتاکس ، برای نتایج پایدار، درمان با پر کننده ها باید هر چند ماه تکرار شود.

نتایج به چندین عامل بستگی دارد ،  از جمله اینکه چروک ها و عمق آنها چقدر است.

 

تزریق ژل در مرکز معتبر در شیراز

بهترین توصیه برای تزریق ژل و بوتاکس به شما این است که به یک مرکز بسیار معتبر و با تجربه مانند مراکز مجموعه تهران اسکین از جمله به مرکز تزریق ژل و بوتاکس در شهر شیراز مراجعه فرمایید که به علت عملکرد خوب و دقیق خود شناخته شده است. همه تزریقات زیبایی در مراکز ما توسط پزشک متخصص انجام می شود. 

به خاطر داشته باشید که روند پیری پوست ادامه دارد.  بنابراین به احتمال زیاد نیاز به تکرار هر نوع درمان ارائه شده دارید.   

هر یک ازاین روش ها می تواند عوارض جانبی به دنبال داشته باشند ،  اما در صورتی که تزریق توسط متخصص پوست یا جراح پلاستیک آموزش دیده و با تجربه انجام شود ، دیگر جای نگرانی نیست.

طب جایگزین

کرم ها و لوسیون های بسیاری برای کاهش چین و چروک و جلوگیری از آسیب های ناشی از نور خورشید در دسترس می باشد که با استفاده از آنها نتیجه رضایت بخشی بدست نمی آید.

 

پیشگیری از چین و چروک پوست

بهترین روش برای داشتن پوستی بهتر ، رعایت کردن موارد زیر است :  

  • محافظت از پوست در مقابل نور خورشید :  محافظت از پوست به منظور جلوگیری از چروک های آینده  با محدود کردن زمانی که در معرض آفتاب هستید.  و پوشیدن لباس های محافظ  مانند کلاه لبه پهن ،  پیراهن آستین بلند و عینک آفتابی و همچنین استفاده از کرم های ضد آفتاب وسیع الطیف با SPF 30 یا بیشتر استفاده شود و هر دو ساعت یکبار آن را تجدید کنید.
  • استفاده از محصولات آرایشی ترکیبی با  کرم های ضد آفتاب :  درهنگام انتخاب محصولات مراقبت از پوست ، محصولات آرایشی ترکیبی با کرم های ضد آفتاب را انتخاب کنید. 
  • استفاده از مرطوب کننده :  پوست خشک به خطوط ریز و چین و چروک زودرس منجر می شود.  اگرچه مرطوب کننده ازچین و چروک  جلوگیری نمی کند ،  اما به طور موقت ممکن است خطوط کوچک و چین و چروک را بپوشاند.
  • سیگار نکشید :  با ترک سیگار هنوز هم می توانید پوست و بافت خود را بهبود بخشیده و از چین و چروک های آینده جلوگیری کنید.
  • رعایت رژیم غذایی سالم :  شواهدی وجود دارد که برخی از ویتامین ها در رژیم غذایی  به محافظت از پوست شما کمک می کند.   مطالعه بیشتر در مورد نقش تغذیه لازم است ،  اما خوردن مقدار زیادی از میوه ها و سبزیجات ضروری می باشد.
مرکز تزریق ژل و بوتاکس در شیراز با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه زیبایی همراه با مدرن ترین روش های زیبایی می باشد.  برای ارتباط با مراکز ما اینجا کلیک کنید.

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments