ماندگاری بوتاکس پیشانی | بوتاکس پیشانی زنان | بعد از بوتاکس چه باید کرد؟

ماندگاری بوتاکس پیشانی

ماندگاری بوتاکس پیشانی چقدر است ؟

مثل هر چیز خوب دیگری ، اثرات فوق العاده ی بوتاکس هم از بین می روند و شما بلاخره یک روز ناچاز خواهید شد که برای ترمیم بوتاکس به پزشک خودتان مراجعه کنید. اما قبل از این که این اثرات به طور کامل برطرف شوند ، به قدری می توانید از نتیجه ی بوتاکس لذت ببرید که قطعا به موقتی بودن آن می ارزد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما همان گونه که احتمالا می دانید ، یکی از رایج ترین مکان هایی که در آن بوتاکس تزریق می شود ، پیشانی است.

حالت های بیانی چهره ی ما ، مثل تعجب ، اخم ، عصبانیت و …باعث می شوند که عضلات پیشانی مان بیش از حد در حرکت باشند و همین مسئله به مرور زمان موجب می شود که خطوط ناشی از این حالات بیانی روی صورت ما جاخوش کنند. حتی اگر در حالت استراحت هستیم و اصولا هیچ گونه حرکتی به عضلات پیشانی مان نمی دهیم.

ماندگاری بوتاکس پیشانی
ماندگاری بوتاکس پیشانی

چین هایی که روی پیشانی ظاهر می شوند ، شامل موارد زیر هستند :

چین های افقی روی پیشانی ( بیشتر مواقع به خاطر حالت تعجب روی پیشانی ظاهر می شوند)

چین های میان دو ابرو ( این چین که به خط اخم نیز معروف است ، نیاز به تزریق بوتاکس بیشتری دارد و از جمله چروک های دینامیک به حساب می آید)

فرقی نمی کند که چه خطوطی روی پیشانی تان ظاهر شده است ، در هر صورت بوتاکس به خوبی می تواند آن ها را برطرف نماید.

با تزریق بوتاکس به عضلاتی که موجب ظاهر شدن چروک ها شده اند ، مانعی در برابر سیگنال های ارسالی از مغز به سمت عضله قرار می گیرد و اجازه نمی دهد که این دستورات به عضله برسند.

به این ترتیب موجب فلج موقت این عضلات می شود و اجازه نخواهد داد که حرکت کنند. تپاین اثر فوق العاده ی بوتاکس باعث می گردد که چین و چروک ها به طور کامل از بین بروند و ظاهری جوان و شاداب داشته باشید.

اما همان گونه که در بالا هم ذکر کردیم ، اثرات بوتاکس موقتی هستند.

در واقع بسته به محل تزریق و هم چنین برند بوتاکس ، دوام و ماندگاری آن می تواند از 3 الی 6 ماه متغیر باشد.

ماندگاری بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی زنان

زنان به خاطر ساختار منحصر به فرد چهره و هم چنین تغییرات هورمونی که در طول سالیان عمر خود با آن درگیر هستند ، زودتر از مردان دچار چین و چروک های پوستی می شوند. شاید علت اصلی اقبال زنان به استفاده از تزریقات زیبایی همین باشد. علاوه بر این ماندگاری بوتاکس پیشانی نیز در این مسئله نقش مهمی دارد.

در ناحیه ی پیشانی نیز زنان ممکن است زودتر از آقایان به خط اخم دچار شوند. به همین خاطر زنان بیشتر از مردان به سراغ این عملیات زیبایی می روند.

البته لازم به ذکر است که هیچ گونه تفاوتی میان تزریق بوتاکس در مردان و زنان وجود ندارد. اما برخی مواقع زنان باید مراقب های بیشتری از خود داشته باشند. به عنوان مثال در موارد زیر ، تزریق بوتاکس برای زنان انجام نمی شود :

در هنگام شیردهی و بارداری : البته هنوز اثبات نشده است که تزریق بوتاکس برای جنین یا نوزاد خطری به همراه خواهد داشت اما در هر صورت به خاطر حفظ احتیاط ، بیشتر پزشکان توصیه می کنند که تزریق بوتاکس در این دوره صورت نگیرد.

برای زنان شیرده نیز توصیه می شود که تا 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس از شیر دادن به کودک خود اجتناب کنند.

باز هم باید بگوییم که دلیل مشخص و واضحی برای این اقدام احتیاطی وجود ندارد اما در هر صورت چنین گفته می شود که حفظ سلامت کودک از هر چیز دیگری مهم تر است و اصولا غالب زنان ترجیح می دهند که پروسیجرهای زیبایی را به بعد از این دوره ها موکول کنند.

بوتاکس پیشانی زنان

ترمیم بوتاکس | ترمیم بوتاکس پیشانی

اما همان گونه که گفتیم ، تزریق بوتاکس نوعی درمان موقت است و پس از مدتی اثرات آن از بین خواهد رفت. اما آیا این مسئله بدین معنی است که دیگر هیچ وقت نمی توان درمان را تکرار کرد؟!
پاسخ ما به این سوال قطعا منفی است.

در واقع بیمارانی هستند که به نوعی تزریق بوتاکس را به طور مداوم و مکرر انجام می دهند و حتی آن را با درمان های دیگری مثل تزریق فیلر نیز ترکیب می کنند تا بهترین نتیجه ی ممکن حاصل شود.

شما می توانید تزریق بوتاکس را هر 6 ماه تکرار کنید.اما باید به خاطر داشته باشید که مصرف بیش از حدّ هرگونه موادی ممکن است به بروز برخی عوارض جانبی مبدل شود.

” شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی عوارض تزریق بیش از حد بوتاکس ، این مقاله را مطالعه کنید”

قیمت بوتاکس پیشانی | هزینه بوتاکس پیشانی

همان گونه که در ابتدای این مطلب گفتیم ، پیشانی یکی از رایج ترین نواحی صورت است که درمان با بوتاکس بر روی آن انجام می گیرد.

اما آیا این مسئله در قیمت نهایی بوتاکس تاثیر گذار خواهد بود یا خیر ؟!
برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که همه چیز به وخامت عارضه و تعداد واحدهای بوتاکس بستگی دارد.

به عنوان مثال اگر برای خط اخم خود نیاز به تزریق بوتاکس دارید ، تعداد واحد تزریق شونده ی بوتاکس نیز افزایش پیدا خواهند کرد و به این ترتیب هزینه ها نیز بالاتر می روند./

علاوه بر این ، قیمت بوتاکس به نوع برند آن نیز بستگی دارد. در حال حاضر با کیفیت ترین و گران ترین بوتاکس موجود در بازار ، بوتاکس دیسپوت است که این بوتاکس ساخت کشور انگلیس می باشد.

اما نوعی از بوتاکس ایرانی نیز وجود دارد که علاوه بر کیفیت بسیار خوب ، قیمت خیلی مناسبی هم دارد و می تواند جایگزین خوبی برای دیسپورت باشد. بوتاکس ایرانی مصپورت کاملا به لحاظ کیفیت تایید شده است و امروزه توسط مراکز و پزشکان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

بعد از بوتاکس چه باید کرد ؟

نکته ی خیلی مهمی که بعد از تزریق بوتاکس وجود دارد این است که به هیچ نباید بخوابید یا دراز بکشید. به خاطر داشته باشید که مواد بوتاکس هنوز با بدن شما تطبیق پیدا نکرده اند و با دراز کشیدن ممکن است جاذبه ی زمین بر روی بوتاکس تاثیر گذاشته و موجب جا به جایی مواد آن شود.

بعد از بوتاکس چه باید کرد ؟

به این ترتیب احتمال دارد که بوتاکس باعث فلج شدن دیگر نقاط صورت شما شود. پس اولین توصیه ی مهم این است که : به هیچ وجه نخوابید یا دراز نکشید(برای چند ساعت)

اقدام بعدی شما باید اجتناب از هرگونه محیط گرم (مثل حمام آفتاب ، سونا ، سولاریوم یا …) باشد

از انجام فعالیت های سنگین و ورزش نیز خودداری کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments