بهترین قرص زیبایی پوست

بهترین قرص زیبایی پوست در مقایسه با دستگاه جوانسازی و پاکسازی فیس آپ!

بهترین قرص زیبایی پوست

بهترین قرص زیبایی پوست در مقایسه با دستگاه فیس آپ!!

شاید شما هم تب استفاده از نرم افزار faceapp را گرفته باشید و با استفاده از فیلترهای آن خودتان را پیر کرده اید تا ببینید در دوران سالخوردگی تان چه ظاهری پیدا می کنید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تب فراگیر استفاده از این اپلیکیشن نشان می دهد که ظاهر و زیبایی تا چد در میان افراد مختلف حائز اهمیت است!

خیلی ها بعد از دیدن دوران پیری خود اندکی دچار سرخوردگی می شوند و ناخودآگاه این دغدغه در ذهنشان شکل می گیرد که چکار کنند تا همیشه پوست شاداب و جوانی داشته باشند!
این مسئله به هیچ وجه چیز جدیدی نیست و از قدیم الایام بیشتر زنان و مردان به دنبال راهی برای به دست آوردن زیبایی جوانی و همیشگی بوده اند.

بهترین قرص زیبایی پوست

از انواع و اقسام ترکیبات گیاهی گرفته تا دستگاه های جدیدتر  پیشرفته تر ، همه به دنبال دست یابی به این دغدغه ی همیشگی انسان بوده اند.

خیلی از پزشکان تجویزهای شخصی خود را دارند و با استفاده از گیاهان و داروهای مختلف ، ترکیبی منحصر به فرد برای زیبایی پوست می سازند.

شاید برایتان پیش آمده است که به هنگام مراجعه به یک داروخانه یا عطاری با تبلیغی مواجه شده اید که یک قرص زیبایی پوست را معرفی می کند!

در این بازار بزرگ ، هر روز قرص جدیدی معرفی می شود و هر روز یک پزشک ادعا می کند که راز جوانی پوست را دریافته است!
اما به هر حال همه ی این ها تبلیغ است و واقعا جنبه ی صد در صد علمی و آزمایش گاهی ندارد.

نکته ای که به هنگام استفاده از قرص های زیبایی پوست باید مورد توجه قرار گیرد این است که به هیچ وجه نمی توان انتظارات عجیب و غریب از آن ها داشت.

برای این که از مصرف قرص های مختلف تاثیر به سزایی دریافت کنید ، نیاز به صبر، مداومت و نظم دارید!

بهترین قرص زیبایی پوست

در ادامه تصمیم داریم به چند عدد از ترکیبات و ویتامین های مناسب برای پوست اشاره کنیم و مقایسه ای کلی هم میان استفاده از قرص های زیبایی و هم چنین دستگاهی مانند فیس آپ به عمل بیاوریم. با ما همراه باشید.

ویتامین زیبا کننده پوست

ویتامین A

هر دو لایه ی بالایی و زیرین پوست به ویتامین A احتیاج دارند.استفاده از این ویتامین باعث می شود که از آفتاب سوختگی و تداخل آن در تولید کلاژن برای پوست جلوگیری به عمل آید.

از آن جایی که ویتامین A نوعی آنتی اکسیدان است ، ممکن است نوعی حفاظت از پوست شما در برابر آفتاب به وجود آورد.گرچه تاثیر آن به اندازه ی استفاده از ضدآفتاب نخواهد بود.

علاوه بر تاثیر این ویتامین بر روی پوست ، برای مو هم مفید است و می تواند موجب عملکرد بهتر غده های چربی اطراف فولیکول مو شود.

بدون دریافت کافی ویتامین A در بدن ، ممکن است پوستتان خشک  و خارشی شود و یا این که جوش بزند.

ویتامین C

این ویتامین کمک می کند تا پروتئین های شبکه ای شکل خود را حفظ کنند.علاوه بر این نوعی آنتی اکسیدان قوی است که از احتمال بروز سرطان پوست نیز کم می کند.

کمبود ویتامین C می تواند منجر به کبود شدن آسان و هم چنین خونریزی لثه ها شود!

علاوه بر این ویتامین C برای پوست نیز بسیار مفید است و می تواند شادابی و نشاط را به پوست برگرداند. به همین خاطر در بیشتر قرص هایی که برای زیبایی پوست عرضه می شوند ، مقادیری از ویتامین C نیز وجود دارد.

ویتامین E

این ویتامین که نوعی آنتی اکسیدان و ضد التهاب است می تواند اشعه ی UV ناشی از نور خورشید را به خود جذب کند.این اشعه ی خورشید منجر به آسیب های پوستی و بروز چین چروک و حتی سرطان پوست می شود.

به همین خاطر استفاده از آن در قرص های زیبایی چیز چندان عجیبی نیست!

ویتامین زیبا کننده پوست

زینک

لایه ی بالایی پوست نسبت به لایه ی پایینی آن 5 برابر مواد معدنی بیشتری دارد.زینک به شما کمک می کند که پس از آسیب دیدن ، پوست خود را بهبود ببخشید.

این ماده به دیواره های سلول های پوستی کمک می کند که مقاوم مانده رشد مجدد آن ها را تضمین می کند.

علاوه بر این زینک می تواند از پوست شما در برابر اشعه ی آفتاب محافظت کند

در بیشتر داروها و قرص هایی که برای جوانسازی و زیبایی پوست استفاده می شود ، ویتامین ها و ترکیبات گیاهی دیگری وجود دارد.

اما نکته ای که به هنگام استفاده از این داروها و قرص ها وجود دارد این است که ممکن است برای برخی افراد تاثیر داشته باشند و برای برخی دیگر خیر!
شاید شما هم شنیده باشید که دوستتان قرصی مربوط به جوانسازی مصرف کرده و نتیجه ی خوبی گرفته است اما وقتی که خودتان آن قرص را خریداری کرده اید ، هیچ گونه نتیجه ای نگرفته اید.

این مسئله به خاطر نوع و شرایط منحصر به فرد پوستی هر فرد است. به همین خاطر در این گونه مواقع توصیه می کنیم که حتما در ابتدا به یک پزشک مراجعه کنید و از ترکیباتی که برای همه به یک شکل عمل می کنند استفاده نکنید.

در این راستا تصمیم داریم ، دستگاهی را به شما معرفی کنیم که تمام مزایای قرص های زیبایی را دارد و علاوه بر این تحت نظر پزشک انجام می شود.

دستگاه فیس آپ چیست

دستگاه فیس آپ نسل جدید دستگاه های میکرودرم است که با استفاده از یک هد الماسه ، اقدام به لایه برداری از پوست می کند و هم زمان با این عمل ، پوست را نیز ماساژ می دهد.

این دستگاه هدهای قابل تغییر دارد که برای هر فرد متغیر خواهد بود و همین مسئله ریسک انتقال بیماری های پوستی را کاهش می دهد.

مدت زمان انجام این درمان حدوداً 30 دقیقه خواهد بود و فقط برای پوست صورت به کار نمی رود. بلکه شما می توانید برای رفع مشکلات پوستی دیگر نواحی بدن نیز از آن استفاده کنید.

ویتامین زیبا کننده پوست

دستگاه فیس آپ قادر به درمان معضلات پوستی زیر می باشد :

جای جوش و زخم (اسکارها)

رفع تیرگی دور چشم و دیگر نقاط صورت

شادابی و جوانسازی پوست

لایه برداری و پاکسازی پوست

لیفت و سفت کردن پوست صورت (تایتنینگ)

رفع قرمزی و التهابات پوستی

رفع تیرگی های زیر بغل ، بیکینی ،زانو ، قوزک پا

بهترین روش جوانسازی پوست

با تمام این تفاصیل به نظر می آید که از هر نظر ، استفاده از دستگاهی مثل فیس آپ که توسط بیشتر پزشکان تایید شده است ، بسیار منطقی تر و به صرفه تر از خوردن قرص های زیبایی یا استعمال ترکیبات گیاهی است.

به خاطر داشته باشید که در نهایت همه چیز به انتخاب شما برمی گردد اما در صورتی که به دنبال یک روش استثنایی و سریع برای جوانسازی و زیبایی پوست خود می گردید ، دستگاه فیس آپ را فراموش نکنید.

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که کلیه خدمات جوانسازی و زیبایی پوست با فیس آپ را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید هم اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت از این مرکز اینجا را کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments