رفع همیشگی موهای زائد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در یزد | مرکز تخصصی لیزر یزد + فیلم

رفع همیشگی موهای زائد

رفع همیشگی موهای زائد

باورم نمی شد راهی وجود داشته باشه تا بتونم موهای زائد پاهامو برای همیشه از بین ببرم. مدتی بود که واقعا از شیو کردن موهای زائد پاهام خسته شده بودم و فرصت رفتن به اپیلاسیون هم نداشتم. راستش بیشتر از فرصت، حوصله ی درد و دردسراشو نداشتم. هرچقدر از بین بردن موهای پاهام به نظرم کار بیهوده ای می رسید اما به هر حال از شرش خلاصی نداشتم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بالاخره آدم بعضی موقع ها به مهمونیای خانوادگی میره و می خواد دامن بپوشه یا وقتی برای ورزش به باشگاه میره لازمه شلوارک ورزشی پا کنه. تو این موقعیت هاست که موهای پا واقعا اذیت می کنن.

رفع همیشگی موهای زائد
رفع همیشگی موهای زائد

وقتی فهمیدم می تونم با لیزر برای همیشه از شر موهای زائد پاهام خلاص بشم خیلی خوشحال شدم. برای اولین بار پیشنهاد لیزر رو خواهرم بهم داد. حرفاشو باور نمی کردم تا اینکه بعد از چند ماه نتیجه ی کار رو روی پای خودش دیدم. فوق العاده بود. حتی یک موی زائد هم روی پاش نبود. تازه پوستش صاف شده بود و حالت صیقلی داشت.

درسته زیبایی برای منم مهمه اما من بیشتر دنبال راهی بودم تا از شر شیو کردن خلاص بشم. خواهرم گفت که چند ماهی هست دیگه از تیغ و ژیلت استفاده نمی کنه چون حتی یک میلیمترم موهای پاهاش رشد نکردن.

نتیجه ی خیلی مثبتی که خواهرم از لیزر گرفته بود من رو ترغیب کرد تا از لیزر برای رفع همیشی موهای زائد پاهام استفاده کنم. اما اصولا چون آدم زود باوری نیستم قبل از لیزر کردن موهای زائد تحقیقات زیادی در موردش انجام دادم. تو مسیر تحقیقات و جستجو هام متوجه شدم یکی از دلایلی که خواهرم تونسته اونقدر نتیجه ی مطلوبی از لیزر بگیره، به خاطر مرکزیه که به اون مراجعه کرده.

یکی از مهمترین پارامتر ها در اثر گذاری لیزر اینکه که مرکز درست و معتبری رو برای این کار پیدا کنید. چون خیلی از مراکز نه دستگاه جدیدی دارند، نه تکنسین متخصصی پشت اون دستگاهه که بتونه به درستی فرآیند درمان لیزر رو براش شما انجام بده. فهمیدم که لیزر درسته درمان ساده ایه، اما به همون اندازه هم حساس و ظریفه و در کنار تجربه به تخصص تکنسین هم احتیاج داره.

به همین خاطر خیلی مهمه که کجا رو برای لیزر کردن موهای زائد بدنتون انتخاب می کنید.

رفع همیشگی موهای زائد
رفع همیشگی موهای زائد

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در یزد

مرکز لیزر یزد همونجایی بود که خواهرم بهش مراجعه کرده بود و شدیدا هم به من توصیه ش می کرد. من اصولا آدم سخت گیریم و به همین خاطر مرکز لیزر یزد رو کاملا بررسی کردم و صادقانه باید بگم صد در صد شرایط یه مرکز لیزر خوب و معتبر رو داشت.

اولا به لحاظ دسترسی خیلی مناسب بود. بله، شاید باورتون نشه اما دسترسی مرکز لیزر خیلی مهمه. چراکه لیزر درمانیه که باید طی چند جلسه و تقریبا هر ماه یکبار انجام بشه. و این فرآیند ممکنه از شش ماه تا یک سال طول بکشه. به همین خاطر مهمه شمایی که می خواید هر ماه به یه مرکز لیزر برید، دسترسی به اون براتون سخت و دشوار نباشه.

از طرف دیگه مرکز لیزر یزد یکی از معدود مراکزیه که از دستگاه های جدید و به روز لیزر موهای زائد استفاده می کنه. یادتون باشه، هرچی دستگاه لیزر به روز تر و جدیدتر باشه، اثر گذاری بیشتری داره و درد کمتری هم برای شما به همراه میاره.

در کنار همه ی اینها تکنسین های بسیار حرفه ای و متخصصی هستن که تو مرکز لیزر یزد مشغول فعالیت هستند. تکنسین هایی که علم و دانش کافی در مورد سلامت و جنس پوست مو دارند و می تونند با تنظیم اختصاصی دستگاه برای شرایط خاص پوست و موی شما، بیشترین اثربخشی رو براتون به ارمغان بیارند.

 

و البته یکی از مهمترین نکاتی که در مورد مرکز لیزر یزد وجود داره تخفیف ها و قیمت های استثناییشه. این تخفیف ها در کنار کیفیت بسیار بالای کار مرکز لیزر یزد، اون رو حقیقتا به یکی از بهترین و معتبر ترین و به صرفه ترین مراکز برای لیزر دائمی موهای زائد در شهر یزد تبدیل کرده.

شما همین الان می تونید از طریق صفحه ی تماس با ما مرکز لیزر یزد، با این مرکز تماس بگیرید و نوبت مشاوره و لیزر بگیرید. همچنین از طریق این صفحه می تونید با لیست تعرفه ی قیمت ها و تخفیف های مرکز لیزر یزد آشنا بشید.

لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن

دقیقا همونطوری که موهای زائد بدن فقط مختص پاها نیستن، لیزر موهای زائد هم فقط مختص رفع دائمی موهای زائد پا نیست. بلکه می تونید موهای زائد هر نقطه ای از بدنتو رو لیزر کنید. از ناحیه ی ژنیتال گرفته تا موهای صورت.

در بین نواحی بدن که میشه موهای زائدشون رو لیزر کرد، صورت حساس ترین بخش بدنه. بعد از اون ناحیه ی تناسلی. خوبه بدونید که مدت زمان لیزر هر ناحیه از بدن با ناحیه دیگه فرق می کنه. یعنی ممکنه لیزر کردن موهای زائد ناحیه تناسلی در مجموع وقت و هزینه ی کمتری از پاها داشته باشه. بزرگی ناحیه ی لیزر موهای زائد، توی وقت کلی درمان و همچنین هزینه ی کل لیزر اثر می گذاره.

برای آشنایی بیشتر با اینکه چه نواحی از بدن رو میشه لیزر کرد ، این مقاله رو مطالعه کنید.
رفع همیشگی موهای زائد
رفع همیشگی موهای زائد

آیای لیزر موهای زائد درد داره؟

یکی از بزرگترین ترس هایی که در مورد لیزر موهای زائد وجود داره، ترس از درد این روش درمانیه. اعتراف می کنم که خود من هم اول از درد لیزر خیلی ترس داشتم. اما تو جلسه ی مشاوره ای که در مرکز تخصصی  لیزر یزد پشت سر گذاشتم فهمیدم که لیزر درمان بدون دردی نیست، اما اصلا درد آسیب زا و آزار دهنده ای هم نداره.

قبل از اینکه اشعه ی لیزر بخواد به پوست تابیده بشه، تکنسین لیزر یه کرم مخصوص رو روی پوست می گذاره و بعد لیزر رو انجام میده. این کرم از بروز درد جلوگیری می کنه. از طرف دیگه، دستگاه های جدید لیزر سیستم خنک کننده دارن. این سیستمی یه قطعه ی سرد کننده متصل به نوک دستگاه لیزره که بعد از هر شات لیزر بلافاصله پوست رو خنک می کنه تا از درد ناشی از گرمای لیزر جلو گیری کنه.

بعد از تجربه ی شخصی لیزر موهای زائد که داشتم باید بگم درد لیزر موهای زائد بیشتر شبیه مور موره تا دردی که بخواد اذیتتون بکنه.

رفع همیشگی موهای زائد
رفع همیشگی موهای زائد

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments