بهترین زمان برای شروع تزریق بوتاکس چه هنگامی است؟

بهترین زمان برای شروع تزریق بوتاکس چه هنگامی است؟……………….

بهترین زمان برای شروع تزریق بوتاکس چه هنگامی است؟………….

بهترین زمان برای شروع تزریق بوتاکس چه هنگامی است؟

بهترین زمان برای شروع تزریق بوتاکس زمانی است که خطوط پیری خیلی کم هستند و یا هنوز بروز نکرده اند.

تزریق بوتاکس بستگی به بیمار دارد. سن دقیق برای شروع درمان چین و چروک با بوتاکس در افراد مختلف متفاوت است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بوتاکس  یک درمان زیبایی است که از سال 2002 ، از آن برای بهبود خطوط صورت استفاده می شود. تزریق بوتاکس روشی بی خطر و مؤثر است که  انقباضات عضلانی صورت را که منجر به چین و چروک می شوند ،  مهار می کند.

مدت زمان تأثیر بوتاکس برای حدود سه تا چهار ماه است.  تزریق بوتاکس برای درمان پیشگیرانه حتی در نوجوانان هم انجام می شود.  اما سؤالی که برای همه مطرح می شود این است که زمان مناسب برای تزریق  بوتاکس چه موقع است؟

توجه داشته باشید که هیچ روشی برای  جلوگیری از چین و چروک مربوط به سن وجود ندارد.  اما افرادی که هنوز بسیار جوان هستند و هیچ نشانه ای از چروک های پیری ندارند می توانند با تزریق بوتاکس از چروک جلوگیری کنند.  همچنین بوتاکس با شل کردن عضلات از عمیق شدن و دائمی شدن چین و چروک ها پیشگیری می کند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه تزریق بوتاکس و فیلر و لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

مطالعات نشان داده است که  تزریق بوتاکس برای  بزرگسالانی که پوست صورت شان تازه چروک شده موجب می شود که عضلات شل شوند.  بوتاکس  یک درمان پیشگیرانه است که ممکن است دو تا چهار بار در سال انجام شود.

این درمان برای کسانی مناسب است که می خواهند چین و چروک پوست خود را کاهش دهند و صورتی جوان ترداشته باشند.

در نهایت هر جراح پلاستیک معتبر و با اخلاقی به بیماران جوان خود توصیه می کند که به جای عمل جراحی زیبایی بوتاکس تزریق کنند.

بهتر است تشخیص زمان مناسب برای تزریق بوتاکس را به عهده پزشک خود بگذارید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

بهترین زمان برای تزریق بوتاکس چه فصلی است؟ زمستان یا بهار؟

بهترین زمان برای شروع تزریق بوتاکس چه هنگامی است؟

این پرسش یکی از ده پرسش متداول است که ما در جلسات مشورتی با شما در مرکز پوست و لیزر برکه می شنویم.

پرسیدن این سؤال عادی است. زیرا به طور قطع برخی از ملاحظات فصلی وجود دارد که مردم باید هنگام تصمیم گیری برای تزریق بوتاکس از آن آگاه باشند ، پس بگذارید بررسی کنیم.

 

تزریق بوتاکس در فصل زمستان

اواخر فصل زمستان زمان مناسبی برای تزریق بوتاکس است ، اما نه به دلیل آنکه نتیجه درمان با بوتاکس مؤثرتر می شود.  بلکه به این علت که هر کسی می خواهد زیبا ترین صورت را برای مناسبت های تعطیلات و تجمعات خانوادگی داشته باشد.

به یاد داشته باشید که زمان بندی برای تزریق بوتاکس را جوری تنظیم کنید که فرصتی هم برای از بین بردن کبودی های احتمالی پس از تزریق داشته باشید.

 

تزریق بوتاکس در فصل تابستان

بهترین زمان برای شروع تزریق بوتاکس چه هنگامی است؟

خورشید در تابستان بیشتر از هر زمان دیگر به کره زمین نزدیک است. به همین دلیل است که تابستان گرم ترین فصل سال است. این می تواند به معنی نیمه باز نگه داشتن چشم ها باشد چون نور زیاد باعث می شود که اکثر افراد چشم های خود را به طور کامل باز نکنند تا نور چشمان شان را نزند.

بسیاری از مشتریان ما فصل تابستان را برای تزریق بوتاکس برنامه ریزی می کنند.  زیرا تنگ کردن چشم ها باعث بروز خطوط و چین و چروک می شود که البته با تزریق بوتاکس متوقف می شود.

اما به این نکته هم توجه داشته باشید که استفاده از عینک آفتابی محافظت شده با UV باعث می شود که  چشمان شما محافظت  شوند .  البته این مورد بیشتر در مورد سلامت چشمان شما تأثیر دارد تا زیبایی شما.

 

تزریق بوتاکس در فصل بهار

فصل بهار فصل عاشقی است.  مردان جوان به دنبال عشق خود می گردند. همین امر برای زنان جوان ( افراد هر دو جنس و در همه سنین) درست است.

کسانی که به دنبال چهره زیبا و بدون چروک در فصل بهار هستند ،  که همراه با گرم شدن هوا و شکفتن گل ها و شکوفه دادن درختان است ، بهتر است در اواخر زمستان بوتاکس تزریق کنند.

 

تزریق بوتاکس در فصل پاییز

همانطور که نفس تابستان به آخر می رسد و برگ ها شروع به تغییر رنگ می کند ، بسیاری از ما در مورد جستجوی یک شغل جدید فکر می کنیم و به دنبال کسب و کار جدید هستیم. بوتاکس می تواند ما را در انجام این کار کمک کند ، زیرا باعث تقویت اعتماد به نفس ما می شود.

این بدان معنا است که احساس خوبی در مورد خود تان داشته باشید و خودتان را در بهترین وضعیت ممکن ببینید.

در حقیقت هر زمان که شما تصمیم بگیرید ، زمان خوبی برای تزریق بوتاکس است. آنچه که شما باید تصمیم بگیرید این است که چه وقتی برای شما بیشتر مناسب است. تصمیم گیری برای آنچه که برای شما اهمیت دارد و چرا شما دنبال بوتاکس هستید ، بسیار شخصی است.گی ، زمان خوبی برای تزریق بوتاکس است. آنچه که شما باید تصمیم بگیرید این است که چه قتی برای ر    مناس ب است. تصمیم گیری برای آنچه که برای شما اهمیت دارد  چرا شما دن بوتاکس هستید ، بسار شخصی است.

بنابراین خیلی فرق نمی کند که شما در چه فصلی از سال بوتاکس تزریق می کنید ، این در واقع بستگی به فصلی از زندگی شما دارد که و زمانی که شما احساس می کنید که می خواهید بهترین باشید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه به شما کمک می کند که احساسی شگفت انگیز و باور نکردنی را تجربه کنید. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

خطرات تزریق بوتاکس

بهترین زمان برای شروع تزریق بوتاکس چه هنگامی است؟

تزریق بوتاکس در صورتی که توسط یک دکتر با تجربه انجام بشود ، نسبتاً ایمن است. عوارض جانبی و عوارض احتمالی تزریق بوتاکس عبارتند از:

  • درد ، تورم یا کبودی در محل تزریق ،
  • سردرد یا علائم آنفولانزا ،
  • افتادگی پلک ها یا ابروهای نامتقارن ،
  • لبخند کشیده شده یا آبریزش از دهان ،
  • خشکی چشم یا ریزش اشک بیش از حد.

اگر چه احتمال آن بسیار کم است اما ممکن است سم بوتاکس در هنگام تزریق در بدن شما پخش شود. در این صورت اگر هر یک از این اثرات زیر را ساعت ها یا هفته هاپس از تزریق بوتاکس بوتاکس مشاهده کردید بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید :

  • ضعف عضلانی ،
  • مشکلات دید ،
  • مشکل صحبت کردن یا بلع ،
  • مشکلات تنفسی ،
  • از دست دادن کنترل مثانه.

پزشکان معمولاٌ در مورد استفاده از بوتاکس درهنگام بارداری یا شیردهی توصیه می کنند که از انجام این کار خودداری کنید.  بوتوکس نباید در افرادی که به پروتئین شیر گاو حساسیت دارند ، مورد استفاده قرار بگیرد.

 

عوارض جانبی بوتاکس

 بهترین زمان برای شروع تزریق بوتاکس چه هنگامی است؟

هنگامی که بوتاکس برای جلوگیری و درمان میگرن استفاده می شود ، ممکن است عوارض جانبی مانند سردرد ، درد گردن و افتادگی پلک رخ دهد.

هنگامی که این دارو برای تعریق بیش از حد استفاده می شود ،  ممکن است عوارض جانبی مانند عرق کردن در قسمت هایی به غیر از زیر بغل ، عفونت های تنفسی مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا ، سردرد ،  تب ، گردن درد یا کمر درد رخ دهد.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای تزریق بوتاکس و فیلر و لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments