لیزر درمانی برای نواحی متفاوت بدن به چندین جلسه نیاز دارد ؟

 

لیزردرمانی
لیزردرمانی

لیزردرمانی به خوبی قادر است تا موهای زائد صورت و یا سایر اعضای بدن را رفع نماید .بسیاری از خانمها به موهای زائدی در ناحیه صورت دچارند به‌خصوص بالای ابروها ،پشت لب و چانه .رشد موهای زائد برای خانمها به‌خصوص در ناحیه صورت میتواند آزار‌دهنده باشد و همچنین رفع آن‌ها روندی تکراری و زمان گیر است .به همین دلیل لیزر درمانی میتواند راه نجاتی برای آن‌ها باشد .
شهرت لیزردرمانی با حدی رسیده است که بسیاری از آقایان نیزاز آن برای رفع موهای ناحیه صورت استفاده میکنند .شما میتوانید با این متد درمانی با سهولت و با اطمینان به نتایج حاصل موهای زائد صورت خود را رفع نمایید .روش یاد شده طولانی مدت و غیر تهاجمی بوده و رفع موهای تمام نواحی صورت با آن امکان‌پذیر است .

[su_box title=”لیزردرمانی برای صورت ” style=”glass” box_color=”#ee00fb” title_color=”#110e0e”]

پشت لب

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پشت لب ناحیه ای کوچک از صورت میباشد و به همین دلیل رفع موهای آن با لیزردرمانی کاری ساده و کوتاه میباشد .افرای که پوست روشن و موهای تیره ای دارند میتوانند از مزایای این متد درمانی بهره مند شوند .به طور کلی لیزر درمانی زمانی بهترین نتایج را خواهد داشت که موهای فرد از پوست وی تیره تر باشند .

چانه

چانه هم همانند پشت لب ناحیه ای کوچک از صورت است و رفع موهای زائد آن مدتی کوتاه طول خواهد کشید .ممکن است فرد پس از درمان کمی قرمزی و تورم در ناحیه مورد نظر را تجربه نماید .به طور کلی این متد درمانی ساده و مستقیم و بدون پیچیدگی انجام میگیرد .

ناحیه ابروها

بسیاری از خانمها و یا حتی آقایان ابروهای خود را بر می‌دارند و مجبورند هر چندین روز یک بار این روند را تکرار نمایند به همین دلیل بسیاری از آن‌ها به دنبال روشی طولانی مدت هستند که به کمک آن موهای زائد این ناحیه برای همیشه رفع می‌شوند . با لیزر درمانی میتوان براحتی کادر ابروها را تنظیم کرد ولی به طور کلی استفاده از لیزر در ناحیه اطراف چشمان توصیه نمیشود و میتواند خطراتی برای چشمان داشته باشد .

لیزردرمانی
لیزردرمانی

از آنجایی که نواحی یاد شده کوچک میباشند،هزینه مورد نیاز برای لیزردرمانی آن‌ها نیز منطقی و متناسب بوده و شما میتوانید با صرف هزینه ای کم به هدف خود دست یابید .[/su_box]

[su_box title=”لیزردرمانی برای رفع موهای بدن” style=”bubbles” box_color=”#ee00fb” title_color=”#110e0e”]لیزر موهای زائد بدن به نسبت صورت مدت زمان بیشتری طول می‌کشد زیرا نواحی بزرگتری را شامل می‌شود .بنابراین به جلسات درمانی بیشتری هم نیاز خواهد بود و به صرف هزینه بیشتری منجر خواهد شد .رشد موها در نواحی متفاوت بدن با روندی یکسان پیش نمیرود .تعدادی از موها در مرحله استراحت بوده و ممکن است تعدادی دیگر در مرحله رشد قرار داشته باشند.بنابراین به بیش از یک جلسه لیزردرمانی با فاصله یک ماه درمیان نیاز است تا کل موهای زائد در ناحیه مورد نظر رفع شوند .تعداد جلسات درمانی هم با توجه به ناحیه درمانی متفاوت خواهد بود و هرچه یک ناحیه بزرگ‌تر باشد ،تعداد جلسات هم بیشتر خواهند شد .

ناحیه بیکینی،تناسلی

رفع موهای ناحیه بیکینی روندی سریع است و هر جلسه درمانی بین 15 تا 30 دقیقه طول خواهد کشید .لیزر درمانی برای این ناحیه از بدن به چهار تا هشت جلسه نیاز دارد تا به طور کامل این موها رفع شوند.

قفسه سینه

پرمویی در ناحیه قفسه سینه میتواند برای بسیاری از افراد به‌خصوص آقایان ناراحت‌کننده و شرم‌آور باشد .این وضعیت میتواند در انتخاب پوشش برای آن‌ها محدود کننده باشد .برداشتن موها با موچین و یا اپیلاسیون برای این ناحیه کاملاً ناکارامد و اشتباه بوده زیرا موها با سرعتی زیاد و مجدداً رشد خواهند کرد .البته اپیلاسیون هم برای ناحیه قفسه سینه با درد زیادی همراه خواهد بود .رفع موهای این ناحیه به 6 تا 8 جلسه یک ساعته نیاز دارد .با لیزردرمانی شما شاهد کاهش دائمی در رشد موهای موجود در ناحیه قفسه سینه خواهید بود .

پشت

رشد موهای تیره و ضخیم در این ناحیه تعداد زیادی از آقایان را آزار میدهد و آن‌ها میتوانند با لیزر درمانی به راحتی از شر موهای این ناحیه غیر قابل دسترس راحت شوند .برای این کار به 5 تا 8 جلسه درمانی یک ساعته نیاز است . پاها معمول ترین روش برای رفع موهای این ناحیه از بدن شیو و پس از آن اپیلاسیون است .شیو عمری بسیار کوتاه داشته و باید با فاصله کمی تکرار شود .اپیلاسیون نیز دردناک بوده و نتایج حاصل از آن نیز موقتی هستند .لیزردرمانی برای هر د و پا به چهار تا هشت جلسه یک ساعته نیاز دارد .

لیزردرمانی
لیزر درمانی برای ناحیه پشت

زیر بغل

اغلب خانمها و آقایان به طور روزانه موهای این ناحیه راشیو مکنند ولی رشد مجدد این موها با فاصله‌ای کم باعث می‌شود تا عده زیادی لیزر درمانی را انتخاب کنند .از آنجایی که زیر بغل ناحیه ای کوچک است،رفع موهای این ناحیه در مدتی کوتاه انجام خواهد گرفت .

بازوها

بروز موهای تیره و ضخیم در ناحیه بازوها نیز برای عده زیادی خجالت‌آور است و آن‌ها میتوانند با کمک لیزردرمانی رشد این موها را به میزان زیادی کاهش دهند و یا قطع کنند . [/su_box]

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

منبع :docshop.com

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments