تزریق چربی به صورت

دکتر خوب برای تزریق چربی به صورت در اصفهان| هزینه تزریق چربی+فیلم

تفاوت تزریق چربی با فیلر چیست؟

گاهی اوقات هنگامی که به آینه نگاه می کنیم متوجه می شویم که گذر زمان تاثیر خود را روی صورت ما گذاشته و چروک های متعدد روی پوست ایجاد شده است. چنانچه این مسئله شما را ناراحت کرده است خبر خوبی برای تان داریم. شما می ‌توانید با تزریق چربی به صورت خود به کاهش آثار حاصل از پیری و بالارفتن سن تان بپردازید و دوباره صورتی شاداب و جوان داشته باشید.

به طور کلی روش های مختلفی برای جوان سازی صورت وجود دارد که پزشک می ‌تواند پس از ارزیابی صورت شما یکی از آنها را پیشنهاد دهد. البته برخی از پزشکان ترجیح می دهند که از چندین روش استفاده کنند و به صورت ترکیبی به جوان سازی صورت متقاضیان خود بپردازند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به طور کامل روند تزریق چربی به صورت و تفاوت های آن با فیلر را برای شما توضیح دهیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق چربی به صورت چگونه انجام می شود؟

تزریق چربی به صورت
تزریق چربی به صورت

اگر مهمترین نگرانی شما این است که صورت تان شادابی خودش را از دست داده و پوست صورت تان دیگر مانند گذشته سفت نیست پیشنهاد ما به شما تزریق چربی است و می ‌توان گفت که تزریق چربی بهتر از تزریق فیلر است به ویژه اگر دوست دارید که به برجسته کردن گونه ها و رفع گودی زیر چشم خود بپردازید. ماندگاری تزریق چربی در مقایسه با تزریق فیلر بیشتر است و نتایج خوبی را به وجود می آورد.

اجازه بدهید یک مثال برای شما بیاورم تا بتوانید با مکانیسم اثر تزریق چربی آشنا شوید. یک بادکنک را در نظر بگیرید که درون آن هیچ گونه هوایی وجود ندارد حالا همان بادکنک را که پر از هوا شده است تصور کنید. تزریق چربی به صورت نیز دقیقا به همین شکل انجام می شود. هنگامی که چربی به درون موضع مورد نظر تزریق می گردد باعث می شود چین و چروک آن ناحیه از بین برود و دوباره پوست شادابی و لطافت خود را به دست بیاورد.

پزشک برای تزریق چربی به صورت از چربی ناحیه ران یا شکم استفاده می کند. نباید این روش را با لیپوساکشن اشتباه بگیرید زیرا برای تزریق چربی از مقادیر کم آن استفاده خواهد شد. سپس پزشک چربی را برای تزریق آماده می کند و آن را به درون موضع مورد نظر تزریق می نماید. این فرآیند باعث می ‌شود که پوست صورت شما سفت شود و به ظاهر دلخواه تان دست پیدا کنید. برخی از پزشکان عقیده دارند چون از چربی بدن خود فرد استفاده می شود ریسک بروز هرگونه عارضه جانبی به صفر خواهد رسید به همین دلیل تزریق چربی در مقایسه با تزریق فیلر یک روش ایمن محسوب می شود.

مزایای تزریق چربی
مزایای تزریق چربی

معمولاً فرایند تزریق چربی بر اساس وسعت ناحیه ای که قرار است درمان شود حدود یک ساعت طول خواهد کشید و پزشک برای این کار از بی حسی موضعی در ناحیه دهنده و گیرنده چربی استفاده خواهد کرد. تزریق چربی با مزایای متعددی همراه است که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

  • بهبود حجم از بین رفته صورت
  • ماندگاری بیشتر نتایج به دست آمده
  • استفاده از چربی های بدن خود فرد به جای مواد شیمیایی برای برطرف کردن چین و چروک صورت
  • بهبود حجم و ساختار پوست
  • کاهش چین و چروک صورت در برخی نقاط خاص به ویژه در اطراف چشم ها
  • کاهش ریسک بروز عوارض جانبی و خطرات احتمالی

تزریق فیلر به صورت

انواع مختلفی از فیلر در بازار وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از ژوویدرم، رستالین، اسکالپترا و مواردی از این قبیل که از ترکیباتی ساخته شده اند که با بدن انسان سازگاری دارد. هیالورونیک اسید یکی از ترکیبات اصلی و معروف این نوع ژل ها است و با توجه به آنکه در بدن ما به طور طبیعی وجود دارد بیشتر مورد تایید پزشکان قرار دارد. هنگامی که ژل به درون صورت تزریق می شود باعث افزایش حجم آن، پر کردن خطوط ریز و درشت صورت، تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر و حتی زاویه سازی صورت خواهد شد.

مزایای تزریق فیلر

با توجه به نوع فیلری که پزشک استفاده می کند شما می توانید به صورت فوری یا تدریجی شاهد نتایج به دست آمده باشید. با این حال همه فیلرهای قابل تزریق ماندگاری دائمی ندارند و معمولاً طی مدت چند ماه تا یک سال اثر آن ها از بین خواهد رفت. عوارض جانبی تزریق فیلر نیز خفیف است و طی مدت کوتاهی از بین می رود اما برخی از بیماران دچار عوارض جانبی یا واکنش آلرژیک می شوند. برخی از مزایای تزریق فیلر به شرح زیر می باشند:

  • کاهش چین و چروک
  • بهبود حجم صورت به ویژه لبها و گونه ها
  • عدم نیاز به استراحت در منزل
  • مشاهده فوری نتایج به دست آمده
  • پرداخت هزینه کمتر در مقایسه با عمل جراحی

عوارض جانبی تزریق چربی شامل چه مواردی است؟

تزریق چربی به صورت همانند همه روش های زیبایی با عوارض جانبی خاص خود همراه است که برخی از آنها عبارتند از بروز کبودی و تورم و حساسیت در ناحیه دهنده و گیرنده چربی که معمولاً طی مدت ۲۴ ساعت برطرف خواهد شد. بروز این عوارض جانبی طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد و شما می توانید برای کاهش تورم و کبودی ایجاد شده از کمپرس سرد استفاده نمایید.

این احتمال وجود دارد که تورم تا روز سوم پس از تزریق افزایش پیدا کند اما به تدریج برطرف می شود و پس از یک هفته تا ۱۰ روز شما به طور کامل شاهد نتایج به دست آمد خواهید بود. ممکن است پزشک از شما بخواهد که ۵ تا ۷ روز پس از تزریق چربی به مطب او مراجعه کنید تا شما را به طور کامل ارزیابی نماید و در صورت لزوم از مقدار بیشتری چربی برای بهبود وضعیت موضع مورد نظر استفاده نمایید.

در برخی موارد نادر احتمال بروز عفونت در موضعی که تحت درمان قرار گرفته است وجود دارد که در این شرایط باید فوراً به پزشک مراجعه کنید تا اقدامات لازم را برای شما انجام دهد.

 از تزریق چربی برای درمان چه نقاطی استفاده می شود؟

کاربردهای تزریق چربی

تزریق چربی علاوه بر رفع چین و چروک صورت و افزایش حجم گونه ها برای افزایش حجم پشت دستها، بزرگ کردن سینه و باسن نیز کاربرد دارد شما می ‌توانید با پزشک خود در این رابطه صحبت کنید تا شما را به طور کامل راهنمایی نماید.

ماندگاری تزریق چربی بیشتر است یا فیلر؟

پزشک در طول فرآیند تزریق چربی مقدار بیشتری از سلول های چربی را به موضع مورد نظر تزریق می کنند زیرا احتمال آن که همه سلول های پیوند شده زنده نمانند وجود دارد. این کار باعث می شود که به اندازه کافی سلول ‌های سالم در موضع مورد نظر باقی بمانند و با ساخت عروق خونی جدید در این نواحی میزان ماندگاری چربی تزریق شده به صورت افزایش پیدا کند.

پس از گذشت ۶ ماه مقدار چربی باقی مانده ثابت خواهد شد و شما می توانید شاهد نتایج نسبتاً دائمی باشید. نتایج حاصل از تزریق فیلر نیز بر اساس نوع فیلر مورد استفاده حدود ۶ ماه تا یک سال باقی می ماند. پزشک بر اساس فاکتورهای مختلف و پس از ارزیابی شرایط شما و اهدافی که دارید به انتخاب فیلر مورد نظر خواهد پرداخت.

دکتر خوب برای تزریق چربی در اصفهان

پیدا کردن یک پزشک با تجربه در زمینه تزریق چربی به صورت یک فاکتور بسیار مهم است که نباید به هیچ عنوان به سادگی از کنار آن رد شوید. هر چه میزان تجربه و مهارت پزشک شما بیشتر باشد بدون شک نتیجه بهتری را از درمان به دست خواهید آورد.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان ما و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین دکتر برای تزریق چربی در اصفهان به صفحه ارتباط با ما مراجعه نمایید.

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments