دوره نقاهت میکرونیدلینگ

دوره نقاهت میکرونیدلینگ چه مدت طول می کشد ؟ آیا این روش جوانسازی پوست برای من مناسب است ؟

دوره نقاهت میکرونیدلینگ

دوره نقاهت میکرونیدلینگ چه مدت زمانی به طول می انجامد ؟ این سوالی است که در این مطلب تصمیم داریم به آن بپردازیم و هم چنین به مراقبت های پس از عملیات زیبایی میکرونیدلینگ اشاره ای داشته باشیم.توصیه می کنیم اگر تصمیم داریم که روش میکرونیدلینگ را امتحان کنید ، مطلب زیر را از دست ندهید.

معجزه میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ تکنیکی است که به صورت مطمئنی می توان هر 4 الی 6 هفته از آن استفاده کرده گرچه باید به نکاتی توجه داشته باشید که در دوره نقاهت میکرونیدلینگ ممکن است به کارتان بیاید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میکرونیدلینگ به راستی روشی معجزه آسا برای جوانسازی پوست شما است. روش کار این شیوه به این ترتیب است که پزشک شما با استفاده از یک دستگاه کوچک ، سوراخ های ریزی را در پوست شما ایجاد می کند تا واکنش طبیعی بدن را نسبت به تولید کلاژن و الاستین تحریک نماید.

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که با در اختیار داشتن بهترین دستگاه ها و متخصصین کلیه خدمات میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی برکه اینجا را کلیک کنید.

قرمزی بعد از میکرونیدلینگ

التهابی که پس از جلسه درمانی به وجود می آید خیلی زود و سریع و در طول چندین ساعت از بین خواهد رفت و قرمزی های روی پوست نیز در طول 12 الی 48 ساعت از قرمز تیره به صورتی تغییر رنگ خواهند داد و به تدریج برطرف می شوند.

شستشوی صورت بعد از میکرونیدلینگ

قرمزی و حساسیت ممکن است پس از اولین جلسه لایه برداری شما تا چندین روز دوام داشته باشند. برای خشک کردن صورت خود تنها از دستان خود استفاده کنید و این مسئله نباید حداقل تا 4 ساعت بعد از لایه برداری انجام شود.

پس از ان می توانید پوست خود را به آهستگی با آب خنک و  یک پاک کننده ملایم بشویید.

بسیار بسیار مهم است که شما پس از جلسه درمانی خود از هیچ گونه قرص های ضد التهاب مانند ایبوبروفن ، موترین یا ادویل استفاده نکنید چرا که با روند طبیعی التهاب بدن تداخل پیدا کرده و برای تغییر پوست شما بسیار جدی و خطرناک خواهد بود

دیگر داروهای مسکنی که حاوی مواد ضد التهابی نیستند تنها در صورت بروز درد شدید توصیه می شود

خوردن آناناس تازه می تواند روند بهبود را تسریع بخشیده و هم چنین هر گونه ناراحتی را از بین ببرد.

لایه برداری ممکن است 3 الی 5 روز پس از جلسه درمانی آغاز شود.ناحیه تحت درمان را نخارانید یا فشار ندهید بلکه به جای این ها تلاش کنید همیشه آن را با کِرِم های نرم کننده مرطوب نگه دارید.

به شدت توصیه می شود که تا 24 ساعت پس از جلسه درمانی خود از ورزش های سنگین و هم چنین تعرق اجتناب کنید چرا که منافذ پوستی شما باز هستند.

در صورتی که دچار درد و ناراحتی شدید، سوزش ، قرمزی یا تورم مداوم شدید ، می توانید از کمپرس آب یخ استفاده کنید تا این عوارض جانبی را تسکین دهد

ضد آفتاب بعد از میکرونیدلینگ

از قرار گرفتن در معرض آفتاب به مدت 3 الی 10 روز جدا خودداری کنید تا عوارض معمول این شیوه ی درمانی از بین برود. در صورتی که ناچار هستید در طول روز از منزل خارج شوید، توصیه می کنیم که از کِرم های ضد آفتاب استفاده کنید تا تاثیر اشعه ی خورشید بر روی پوست شما را کاهش دهد.

کرم ترمیم کننده بعد از میکرونیدلینگ

به مدت دو روز پس از عملیات میکرونیدلینگ شما می توانید انتظار داشته باشید که  دچار خشکی پوست و پوسته پوسته شدن شوید چرا که روند لایه برداری و ریختن سلول های مرده شروع شده است . در طول این دوره بهتر است از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید اما باز هم همه چیز به نظر پزشک شما بستگی دارد به همین خاطر تمام دستوراتی که پزشک به شما داده است را جدی گرفته و دنبال کنید

استفاده از یک غلطک توسط پزشکتان در حوالی چشم ممکن است موجب کبودی های بسیاری ریزی شود که به راحت و به وسیله ی موارد آرایشی پوشانده می شوند.شما می توانید انتظار داشته باشید که این روند به تدریج لایه های سطحی و مرده پوست شما را از بین برده و آهسته آهسته سطح زیرین پوستی شما نمایان شود.

دوستان عزیز در نظر داشته باشید که میکرونیدلینگ روش فوق العاده ای است اما همیشگی و دائمی نیست و باید به طور مرتب آن را تجدید کنید.بسیاری از ستاره های هالیوودی برای برطرف مشکلات مختلف پوستی خود این روش را انجام می دهد. می توانید پس از جلسه اول درمانی خود انتظار بهبود قابل توجهی در پوست خود و میزان درخشش آن داشته باشید .از همه مهم تر این است که دوره نقاهت میکرونیدلینگ بسیار کم است و فورا بهبود پیدا خواهیدکرد.

می توانید میکرونیدلینگ را هر 4 الی 6 هفته تکرار کنید تا وقتی که به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

برای تعیین وقت مشاوره و هم چنین کسب اطلاعات بیشتر می توانید اینجا را کلیک کنید.

دوره نقاهت میکرونیدلینگ
دوره نقاهت میکرونیدلینگ

قرار ملاقات بعدی خود را بین 4 الی 6 هفته بعد تنظیم کنید

در حالی که دوره نقاهت میکرونیدلینگ پیش از این که پوست شما به حالت عادی برگردد ، در بدترین حالت ممکن است یک الی دور روز طول بکشد اما برای تکرار درمان باید چند هفته ای صبر کنید.

شما می توانید با خیال راحت این عملیات درمانی را هر 4 الی 6 هفته تکرار کنید تا زمانی که به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

پزشک شما درباره چیزی که برای شما مناسب ترین است برایتان صحبت خواهد کرد.

درباره این که پس از روش زیبایی میکرونیدلینگ چه اتفاقی برایتان رخ می دهد نگرانید ؟ خب بهتر است که نباشید ،چرا که متخصص مرکز زیبایی برکه در کل این  پروسه درمانی همراه شما خواهد بود و دستورالعمل های مشخصی را به شما خواهد داد که در طول چند روز آینده و در دوره نقاهت میکرونیدلینگ چه کار کنید و چگونه از پوست خود مراقبت کنید.

اگر تمام دستورالعمل های پزشک خود را دنبال کنید ، پوست شما به شدت جوان و زیبا خواهد شد و می توانید از نتایج فوق العاده میکرونیدلیتگ لذت ببرید.

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

1.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments