جوانسازی صورت پاکسازی صورت

جوانسازی صورت و پاکسازی صورت با دستگاه فیس آپ (شمال تهران)

قرار گرفتن های طولانی مدت در معرض نور خورشید ، حتی اگر از پوست تان به درستی محافظت کرده باشید ، می تواند پوست را پیر و فرسوده سازد. و این درست همان زمانی است که برای احیا و بازگرداندن انرژی دوباره به پوست تان مناسب است. توصیه می کنیم برای شروع ، یک رژیم غذایی سالم و درمان های پاکسازی صورت در خانه را به کار بگیرید. مواد غذایی مورد نیاز و اقدامات لازم جهت پاکسازی صورت را برای شما شرح داده ایم.

اما اگر این اقدامات کافی نبود ، نگران نباشید؛ دستگاه فیس آپ محصولی از شرکت جنرال پراجکت (Face Up by General Project) می تواند به شما در جوانسازی و پاکسازی صورت تان کمک کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای صاف شدن پوست صورت چه باید کرد

ما آنچه می خوریم ، هستیم!

برای صاف شدن پوست صورت چه باید کرد
نقش مواد غذایی در پاکسازی پوست

زیبایی پوست به غذایی که می خوریم بستگی دارد ، به همین دلیل برای داشتن پوستی بی عیب و نقص باید یک رژیم غذایی متعادل داشته باشیم. برای داشتن پوستی نرم تر ، مقدار زیادی مرکبات ، کیوی ، فلفل و کلم بروکلی را توصیه می کنیم. ویتامین C موجود در این میوه ها و سبزیجات برای تشکیل و بازسازی کلاژن (پروتئینی که از ساختار پوست پشتیبانی می کند) ضروری است.

بادام ، تخمه آفتابگردان و روغن زیتون باعث تحریک و تقویت دفاع طبیعی پوست در برابر اشعه های مضر خورشید می شود. این مواد غذایی سرشار از ویتامین E هستند ، آنتی اکسیدان قدرتمندی که از پوست در برابر رادیکال های آزاد ناشی از اشعه UV محافظت می کند.

برای داشتن پوستی با استحکام ، باید سبزیجات قرمز و نارنجی و سبزیجات برگ دار را در رژیم غذایی خود بگنجانید ، از جمله هویج ، چغندر ، کلم قرمز و اسفناج که سرشار از آنتی اکسیدان و بتاکاروتن هستند و در بدن ما به ویتامین A (یک ماده ضروری برای تولید و تغییرات سلولی) تبدیل می شوند.

پاکسازی صورت

لایه برداری پوست
لایه برداری پوست

مشکلات سطحی پوست را می توان توسط اسکراب برطرف نمود. هفته ای یک بار پوست خود را با دقت لایه برداری کنید (با استفاده از یک درمان خاص) تا سلول های مرده که منجر به کاهش درخشندگی پوست تان می شود و چهره شما را تیره و خشن نشان می دهد را از روی سطح پوست از بین ببرید.

مرحله دوم جوانسازی صورت است

جوانسازی پوست در تهران
جوانسازی پوست

برای پاکسازی و جوانسازی کامل پوست ، از بین بردن هر اثری از آرایش ، سموم و سایر ناخالصی ها ، استفاده از شیر پاک کن و میسلار واتر (محلول پاک کننده آرایش) مناسب است. و در آخر اینکه ، برای رسیدن به پوستی درخشان و بی عیب و نقص نیاز به آبرسانی کافی دارید. این بدان معنا نیست که فقط روزانه حداقل دو لیتر آب بنوشید ، بلکه پوست را از صبح تا شب با استفاده از کرم های فاقد روغن روزانه یا روغن هایی که خاصیت ارتجاعی را بازیابی می کنند مانند روغن بادام یا آووکادو ، بهره مند سازید.

دستگاه فیس آپ : تکنولوژی در خدمت زیبایی

فیس آپ صورت
دستگاه فیس آپ

اگر راهکارهای طبیعی و راه حل های درمانی مختلف قادر نبوده اند کاری در زمینه جوانسازی صورت و پاکسازی صورت برای تان انجام دهند، فن آوری به شما کمک می کند تا با استفاده از دستگاه فیس آپ ، جدید ترین نسل میکرودرم ابریشن، به ویژه برای روشن شدن، جوانسازی، سفت شدن پوست، به حداقل رساندن چین و چروک و لایه برداری این نیاز شما محقق گردد. فیس آپ صورت یک روش قطعی برای جوانسازی و پاکسازی صورت به شمار می رود که بدون دردسر و در مدت زمانی کمی قادر است شما را به نتیجه مطلوب تان برساند.

دستگاه لایه بردار و جوان کننده فیس آپ دارای یک هندپیس مکانیکی میکرو پالس مداری است.

در این روش، میکرودرم ابریشن با مجموعه ای از هندپیس های قابل تعویض از جنس کاربید سیلیکون انجام می شود. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست صورت را روشن و نرم سازد.

میکرو پالس، پوست را ماساژ می دهد و همزمان موجب تحریک عضلات در زیر پوست می شود و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک که تنها در یک هندپیس گنجانده شده است ، پوست را نسبت به تولید کلاژن جدید ترغیب و تحریک می کند.

فیلم فیس آپ صورت

ویژگی ها و عملکرد دستگاه فیس آپ صورت

پاکسازی صورت
دستگاه Face Up

این دستگاه جدید مجهز به یک هندپیس مداری است که میکرو پالس مکانیکی را فراهم می کند. درمان میکرودرم ابریشن با سرهای قابل تعویض که با کاربید سیلیکون پوشانده شده است، صورت می پذیرد. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست را نرم و روشن تر سازد.

هزینه جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ چقدر است؟ هزینه فیس آپ صورت ؟!

پاسخ به سوالات متداول درباره جوانسازی و پاکسازی صورت با دستگاه فیس آپ

جوانسازی صورت
فیس آپ صورت

آیا قبل یا بعد از درمان با دستگاه فیس آپ صورت باید اقدامات خاصی انجام شود؟

در روزهای بعد از درمان (3 تا 5 روز بعد) توصیه می شود:

  • به هیچ عنوان از ترکیبات حاوی AHA یا BHA (گلیکولیک ، لاکتیک یا اسید سالیسیلیک) استفاده نکنید.
  • به طور مکرر و روزانه پوست خود را مرطوب نگه دارید.
  • در صورت لایه برداری یا خشکی آشکار پوست ، از کرم های نرم کننده (حاوی اوسرین و اوره) با خاصیت رطوبت رسانی و تسکین دهندگی بالا استفاده کنید.
  • حتی در روزهای قبل از درمان ، خود را در معرض لامپ های UVA-UVB قرار ندهید و برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب ، از پوست خود محافظت کنید و از لوسیون محافظ حاوی فیلترهای UVA – UVB (دی اکسید تیتانیوم) استفاده کنید.
  • در صورت بروز خارش ، احساس سوزش یا قرمزی ، به طور روزانه از ماسک تسکین دهنده ، جذب کننده یا شاداب کننده (حاوی رس ، گل و لای معدنی ، غنی شده با عصاره های گیاهی ، مانند بابونه ، زیرفون ، بالم لیمو) استفاده کنید.

با دستگاه فیس آپ چه مشکلاتی قابل درمان است؟

فیس آپ صورت با هدف از بین بردن یا تصحیح مشکلات خاص پوستی ناشی از اپیدرم و لایه های سطحی تر درم صورت می پذیرد.

دستگاه فیس آپ می تواند شرایطی مانند دیسکرومیا ، لک های ناشی از سن ، خطوط ریز و اسکار ها را از بین ببرد و در عین حال منجر به تشکیل کلاژن جدید شود. بدین ترتیب ، پوست از همان اولین کاربرد ، درخشان تر ، صاف و جمع و جور تر به نظر می رسد.

به طور کلی ، در فیس آپ صورت مشکلات زیر قابل حل است:

  • جوانسازی صورت
  • افزایش ضخامت پوست
  • کاهش چین و چروک
  • لایه برداری و پاکسازی صورت

آیا دستگاه فیس آپ به تعمیرات و نگهداری نیاز دارد؟

دستگاه فیس آپ نیاز به نگهداری ساده و سریعی دارد. قطعات مکانیکی و الکترونیکی تشکیل دهنده قسمت ابریشن و بدنه دستگاه بعید به نظر می رسد که دچار خطا یا خرابی شوند.

برای رعایت الزامات بهداشتی و ایمنی بیمار ، دستگاه به تمیز کردن سریع و ساده ای نیاز دارد. در حقیقت می توان قسمت خارجی دستگاه را با استفاده از یک پارچه تمیز ، مرطوب شده با آب و صابون خنثی ، تمیز کرد. در صورت نیاز به ضد عفونی کردن دستگاه ، محلول اسید اتیلیک و آب یا یک ماده ضد عفونی کننده مایع ، تمام چیزی است که لازم است.

علاوه بر این ، سرهای یک بار مصرف به راحتی قابل نصب هستند و به راحتی با یک حرکت ساده جایگزین می شوند و بنابراین به سرعت برای درمان بعدی آماده می شوند.

آیا برای فیس آپ صورت به بیهوشی نیاز است؟

این درمان عموماً بدون درد است و نیازی به بیهوشی یا بی حسی ندارد.

چند بار از سر ابریشن استفاده می شود؟

برای هر بیمار باید از سر جدید یکبار مصرف استفاده شود. یک سر برای یک درمان فیس آپ صورت کافی است.

درمان هر چند وقت یکبار انجام می شود؟

این بستگی به مشکلی دارد که باید تحت درمان قرار بگیرید و همچنین پاسخ بیمار به درمان. توصیه می شود که هر 7 الی 10 روز یک بار درمان انجام شود.

مواد ساینده هندپیس از چه چیزی تشکیل شده است؟

سر ساینده از لایه ای از کریستال های معدنی کاملاً خالصی به نام Carbex یا Corundum تشکیل شده است.

Carbex کربن سیلیکون است ، یک ماده ضد حساسیت که با بیولوژیک سازگار است.

یک گروه نمونه از این محصول تحت آزمایش و تست های عمیقی قرار گرفته است که نتایج آن به شرح زیر است:

  • محصول غیر تحریک کننده و غیر حساس کننده (غیر حساسیت زا) است.

مدیر آزمایش: دکتر اریکا اشمیت ، جراح پزشکی و متخصص پوست.

تفاوت ابریشن با Corundum و Carbex چیست؟

میکرودرم ابریژن با استفاده از Corundum به نگهداری بسیار کمتری نسبت به نسبت میکرودرم ابریژن با استفاده از Carbex احتیاج دارد زیرا هیچ فیلتری برای تمیز کردن و یا جایگزینی دوره ای وجود ندارد. استفاده از سرهای Carbex یک بار مصرف ، که با اعمال فشار ملایم ، بدون نیاز به ابزارهای خاصی ، تعبیه شده اند ، بدین معنی است که این سیستم برای استفاده بین یک درمان و درمانی دیگر آماده استفاده است و باعث کاهش زمان تعمیر و نگهداری و تمیز کردن و در نتیجه صرفه جویی در وقت گرانبها می شود. علاوه بر این ، از آنجا که درمان Carbex نیازی به چرخه مکش ندارد ، این بدان معنی است که می توان از بروز مشکلات ناشی از مکش اپیدرم جلوگیری کرد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که سیستم Carbex بسیار آرام تر است زیرا مدار خلاء مورد نیاز سیستم های کورندوم را ندارد ، بنابراین راحتی بیشتری را هم برای اپراتور و هم برای بیمار فراهم می کند.

سیستم carbex مانع از انتشار پودرها در داخل اتاق می شود و نتیجه آن تصفیه هوای بهتر است. علاوه بر این ، مواد مصرفی سیستم Carbex به اندازه فضای مورد نیاز ظروف کورندوم به فضای ذخیره زیاد احتیاج ندارند ، بنابراین حتی موارد کوچک نیز می توانند مقادیر زیادی از این مواد مصرفی را در خود جای دهند.

سیستم Carbex ساده و کاربردی آسان تر دارد.

برای نتایج قابل مشاهده چند جلسه درمان فیس آپ صورت لازم است؟

از همان اولين درمان فیس آپ صورت ، پوست صاف و صاف تر به نظر می رسد ، بدون عیب و نقص و قرمزی خاصی. برای نتیجه قابل توجه تر ، یک سری درمان 4 الی 8 جلسه ای مورد نیاز است ، اگرچه تعداد جلسات درمان به مشکل مورد نیاز برای درمان و پاسخ بیمار به این روش درمانی بستگی دارد.

دستگاه فیس آپ چقدر سایش را شامل می شود؟

سایش هندپیس دستگاه فیس آپ به پارامترهای زیر بستگی دارد:

  • نوع هندپیس
  • شدت انتخاب شده حین درمان
  • تعداد دفعات عبور هندپیس از یک ناحیه صورت
  • سرعت حرکت هندپیس
  • فشار اعمال شده توسط اپراتور روی هندپیس

هنگام استفاده از یک سر XC ، تنظیم شدت درمان “Intense” ، تقریباً 30 میکرومتر در هر گذر محاسبه شده است.

کدام بهتر است؟ میکرودرم یا فیس آپ صورت؟ 

به طور قطع و با اطمینان می توان گفت روش نوین فیس آپ به مراتب بسیار بهتر از میکرودرم است. زیرا میکرودرم کمی حالت تهاجمی دارد و نیاز است جهت بهبودی کامل، دوره درمان طی شود. همچنین میکرودرم برای مشکلات عمقی تر پوست، از قبیل جای زخم، ترک های پوستی، چین و چروک یا اسکار های عمیق آکنه مناسب نیست. در حالی که با استفاده از روش فیس آپ همگی این مشکلات پوستی مرتفع می گردند.

درمان فیس آپ بسیار سریع است و شما می توانید پس از پایان جلسه، فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید. اما پس از درمان میکرودرم، پوست کمی ملتهب شده و ممکن یکی دو روز طول بکشد تا این عارضه برطرف گردد. در این فاصله بسیار حساس و آسیب پذیر است و نیاز به مراقبت نیز دارد. در حالی که درمان فیس آپ به مراقبت های خاصی نیاز ندارد.

به طور کلی، دستگاه فیس آپ با طراحی جدید و کاربری آسان، روشی جدید در درمان انواع مشکلات پوستی ارائه می دهد.

برای میکرودرم کجا برم | بهترين مركز ميكرودرم در تهران

مراکز میکرودرم در تهران
بهترين مركز ميكرودرم در تهران

چنانچه از درمان های خانگی خسته شده اید و در صدد لایه برداری، پاکسازی، و جوان سازی پوست با یک روش قطعی و دائمی خود هستید و به دنبال تخفیف میکرودرم در تهران می گردید، به شما فیس آپ صورت در یکی از مراکز میکرودرم در تهران را معرفی می کنیم. خوشبختانه مفتخریم اعلام کنیم که مرکز زیبایی برکه مجهز به این دستگاه جدید و مدرن می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده پوست صورت تان را در اختیار متخصصین با تجربه قرار دهید.

مرکز برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی ، خدمات میکرودرم ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

REJUVENATE

faq

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments