میکرونیدلینگ در همدان

میکرونیدلینگ در همدان | 9 تا از بهترین مزیت های میکرونیدلینگ که باید بدانید!

میکرونیدلینگ در همدان

میکرونیدلینگ در همدان

هیچ چیز بیشتر از داشتن پوستی خسته و پر از مشکل، نمی تواند اعصاب آدم را به هم بریزد و باعث افسردگی شود! در هر صورت ظاهر ما اهمیت زیادی دارد و هر چه علائم پیری را روی صورت خود ببینیم ، حسی از اندوه و غصه به ما دست می دهد!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما در حقیقت تمام این معضلات راه چاره دارند! آیا پوست شما دچار خستگی شده است؟ آیا دیگر نمی دانید که برای رفع اسکارهای خفیف خود چه کار کنید؟ احتمالاً کرم هایی که خریده اید برایتان موثر نبوده اند؟!

بله، همان طور که گفتیم تمام این مشکلات و عارضه های پوستی راهکار دارند و آن پاکسازی و جوانسازی پوست است.

میکرونیدلینگ در همدان
میکرونیدلینگ در همدان

روش های زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد، برخی موثرند و برخی دیگر تاثیر چندانی ندارند!

از کرم های بی خاصیت گرفته تا روش های موثرتری مثل میکرونیدلینگ که اثر خیلی خوبی روی پوست صورت و رفع اسکار های خفیف دارند.

در ادامه معرفی بهترین مراکز زیبایی کشور، این بار می خواهیم یکی از مراکز میکرونیدلینگ در همدان را به شما عزیزان معرفی کنیم. تلاش داریم تا بهترین قیمت ها و خدمات زیبایی را برای شما پیدا کرده و معرفی کنیم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

و اما در ادامه ی این مطلب تصمیم داریم به 9 مزیت فوق العاده میکرونیدلینگ برای پوست اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

میکرونیدلینگ درمانی است که در طول آن نوعی درمارول که مجهز به صدها سوزن است روی پوست کشیده می شود تا زخم های خیلی ریزی ایجاد کند.

این زخم ها آنقدر ریز هستند که به زحمت می توان آنها را دید اما بدن نسبت به آن ها واکنش نشان می دهد و برای بهبود پوست وارد عمل می شود. به همین خاطر مغز دستور تولید کلاژن را به پوست می دهد و این گونه پوست قوی تر، درخشان تر و سالم تر می شود.

میکرونیدلینگ باعث می شود که پوستتان درخشان شده و حتی تا چند ماه هم به همین شکل باقی بماند.

مزایای میکرونیدلینگ خیلی زیاد هستند . اما نه تا از مهم ترین آن ها شامل موارد زیر است:

میکرونیدلینگ در همدان
میکرونیدلینگ در همدان

ظاهر چین و چروک ها را کاهش می دهد

هیچ کسی دلش نمی خواهد که پیرتر از آنچه که هست، نشان بدهد اما پیری زودرس با وجود این حجم از مشکلات و استرس های زندگی مدرن، چیز عجیبی نیست! چین و چروک ها اولین نشانه های بروز پیری است. زخم های کوچکی که در اثر میکرونیدلینگ ایجاد می شوند، قادر هستند که با این چین و چروک ها جنگیده و با تولید کلاژن بیشتر، پوستی بهتر برای شما به ارمغان بیاورند.

درمان اسکار

به خاطر این که میکرونیدلینگ موجب تولید کلاژن و الاستین بیشتر در پوست می شود، برای درمان جوش و اسکارها بسیار مفید است. تنها شکلی از اسکارها که با میکرونیدلینگ درمان نمی شوند، کلوئیدها هستند!

درمان آسیب های پوستی ناشی از اشعه آفتاب

میکرونیدلینگ برای کاهش ظاهر آفتاب سوختگی نیز بسیار موثر است به خصوص برای رفع هایپرپیگمنیشن و لکه های پیری!

اگر پوستتان به خاطر قرارگیری بیش از حد در معرض آفتاب دچار تیرگی، لکه و رنگ قهوه ای شده است، احتمالا میکرونیدلینگ بهترین راهکار برای شما خواهد بود چرا که با تولید کلاژن تازه، رنگ پوستتان بهتر خواهد شد.

درمان علائم پیری

تنها علائم پیری، چین و چروک ها نیستند. همانجور که سنتان بالاتر می رود، پوست الاستیسیته خود را از دست می دهد و به همین خاطر شُل می شود. پوست پیر، ممکن است پژمرده و تیره هم شود اما نیازی نیست نگران باشید، چرا که میکرونیدلینگ بهترین پاسخ برای این مشکلات است.

کلاژنی که در واکنش به زخم های ریز پوست تولید می شود، باعث می گردد تا ساختار پوست بهبود یافته و با خستگی و پژمردگی آن مبارزه کند.

علاوه بر این، فقط 24 ساعت بعد از اتمام درمان، می توانید متوجه درخشش پوست خود شوید.

درمان علائم پیری
درمان علائم پیری

منافذ پوست را می بندد

برخلاف روش کار میکرونیدلینگ که باعث ایجاد زخم می شود اما بهتر است در نظر داشته باشید که این درمان به هیچ وجه منجر به افزایش سایز منافذ پوست نمی شود. در حقیقت، کمک می کند تا منافذ شما خیلی کوچک تر به نظر بیایند. وقتی که کلاژن در اطراف منافذ تحریک می شود، باعث می گردد تا نواحی اطراف این منافذ تنگ تر شده و در نتیجه ، آن ها نیز خود به خود از بین بروند.

اثرگذاری کرم ها و محصولات موضعی را بیشتر می کند.

بعد از اینکه درمان شما با میکرونیدلینگ به اتمام رسید، احتمالاً بهترین زمان برای استفاده از کرم های پوستی و نرم کننده هاست.

زخم های خیلی ریزی که روی پوست به وجود آمده اند، باعث می شود که کار جذب کرم ها، سرم ها، و ژل های پوستی بهتر صورت گیرد و راحت تر به عمق پوست نفوذ کنند و هرچه این عمق نفوذ بیشتر باشد، احتمالاً اثر  بهتری خواهند گذاشت.

ترک های پوستی را از بین می برد

میکرونیدلینگ را می توان برای هر نقطه از بدن به کار گرفت. یکی از مزیت های فوق العاده میکرونیدلینگ این است که می تواند در رفع ترک های پوستی ناشی از بارداری یا تغییر وزن کمک کند.

وضعیت جوش ها را بهبود می بخشد

به خاطر این که میکرونیدلینگ باعث می شود که جذب محصولات پوستی بهتر صورت بگیرد، می توانید از آن برای افزایش تاثیر کرم ها و سرم های درمان آکنه و جوش استفاده کنید.

عوارض جانبی کمتری نسبت به لیزر درمانی یا لایه برداری شیمیایی دارد.

اثرات درمان میکرونیدلینگ را می توان با لیزر درمانی و لایه برداری شیمیایی مقایسه کرد با این تفاوت که به هیچ وجه عوارض جانبی یا دوره نقاهت نخواهد داشت.

شما 24 الی 72 ساعت بعد از اتمام درمان میکرونیدلینگ می توانید درخشش پوست و روشنی آن را به چشم ببینید. اما با لیزر درمانی ، فقط 10 روز باید دوره نقاهت خود را بگذرانید و مراقبت های پوستی را داشته باشید.

پاکسازی پوست در همدان

حالا که با مزایای فوق العاده پاکسازی پوست با میکرونیدلینگ آشنا شدید، احتمالاً متوجه شده اید که شاید بهترین راه جوانسازی و پاکسازی پوست همین میکرونیدلینگ است.

عزیزان همدانی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

یادتان باشد که روش میکرونیدلینگ متدی کاملا علمی و پزشکی است. بنابراین با روش های پاکسازی پوست در آرایشگاه ها کاملا فرق دارد.

پاکسازی پوست در همدان
پاکسازی پوست در همدان

دکتر پوست خوب در همدان

افتخار داریم که بهترین پزشکان پوست و زیبایی سراسر کشور را به شما عزیزان معرفی کنیم.

به خاطر داشته باشید که به شما تهران اسکین اعتماد می کنید که با وجود سال ها سابقه در این زمینه، تلاش دارد تا بهترین ها را به شما معرفی کند.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله

3.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments