نکات مهم پس از لیفت گونه در اراک

جدیدترین متد جوانسازی صورت| لیفت گونه در اراک

لیفت گونه با یک روش جدید

ژوویدرم والوما ایکس سی یک نوع فیلر قابل تزریق است که از هیالورونیک اسید ساخته شده است. معمولاً از ژل ژوویدرم برای لیفت گونه و چانه و زاویه سازی صورت استفاده می شود. این محصول جدید ترین نوع فیلری است که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارد.

می توان از این محصول برای بهبود خطوط صورت از قبیل برطرف کردن خط خنده استفاده کرد. خانواده فیلرهای ژوویدرم جز روش های غیر تهاجمی هستند که به جوان سازی صورت شما کمک می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علت به وجود آمدن چین و چروک صورت چیست؟

آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که چرا روی صورت شما چین و چروک به وجود می آید؟ به طور طبیعی با بالا رفتن سن میزان کلاژن و اسید هیالورونیک کاهش پیدا می کند و این مسئله باعث می ‌شود که از حجم صورت کاسته شود.

علت تشکیل چروک صورت
علت تشکیل چروک صورت

شاید بتوان گفت صورت اولین جایی است که به علت بالا رفتن سن دستخوش تغییر می شود و از میزان چربی آن به ویژه در ناحیه گونه ها کاسته می شود. کاهش چربی صورت به صورت گسترده خود را در گونه نشان می دهد و چین و چروک متعددی روی پوست به وجود می آید.

با تشکیل خطوط روی پوست اکثر افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند به فکر تزریق ژل می گفتند اگر شما هم جزو این گروه از افراد هستید باید بدانید افرادی می ‌توانند متقاضی مناسبی برای تزریق ژل و لیفت گونه باشند که به علت بالا رفتن سن، بیماری یا کاهش وزن بخش زیادی از بافت چربی صورت خود را از دست داده اند. در این افراد تزریق ژل باعث لیفت گونه و جوان سازی صورت آن‌ها می ‌شود.

آیا تزریق ژل برای لیفت گونه خطر دارد؟

تزریق ژل ژوویدرم برای لیفت گونه و جوان سازی صورت مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار دارد و باعث بهبود الاستیسیته و افزایش تولید کلاژن می شود. ژل ژوویدرم اولین ژل مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است که به بهبود حجم گونه ها ناشی از بالا رفتن سن کمک می کند.

آیا تزریق فیلر خطر دارد؟
آیا تزریق فیلر خطر دارد؟

تزریق این ژل می ‌تواند به بهبود خطوط پرانتزی اطراف لب ها که از دو طرف بینی تا اطراف دهان امتداد دارد کمک کند. ژل ژوویدرم والوما ایکس سی تنها فیلر هیالورونیکی است که نتایج حاصل از آن تا دو سال باقی می ماند و برای انواع پوست های مختلف کاربرد دارد.

تزریق ژل گونه در اراک

شما متقاضی محترمی که ساکن شهر زیبای اراک هستید باید بدانید که قبل از درمان با تزریق ژل یک جلسه مشاوره با پزشک خواهید داشت تا هم پزشک بتواند به طور دقیق ارزیابی شما بپردازد و هم شما بتوانید درباره خواسته ها و انتظارات خود صحبت کنید تا پزشک بتواند با آنچه مد نظر شما آشنا شود.

تزریق فیلر در اراک
تزریق فیلر در اراک

در مرحله بعدی پزشک روش های موجود برای لیفت گونه را توضیح می دهد و تصاویر قبل و بعد از تزریق ژل در سایر متقاضیان را به شما نشان خواهد داد. فیلرهای ژوویدرم ایکس سی به درون بافت های عمیق صورت تزریق می شوند اما نگران درد کشیدن نباشید زیرا پزشک از لیدوکائین استفاده می کند تا شما احساس خوبی در طول درمان داشته باشید. ممکن است پزشک در صورت لزوم ترجیح دهد به منظور کاهش درد ناحیه ای که قرار است درمان شود آن قسمت را بی حس کند.

پس از تزریق ژل معمولا پزشک از شما می خواهد که تا ۱۲ ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکنید و به مدت دو هفته از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید و یا رفتن به سونا خشک و بخار اجتناب کنید. همچنین باید تا ۷ روز پس از تزریق از دستکاری کردن صورت خود بدون مشورت با پزشک خود داری کنید.

معمولاً نتایج حاصل از تزریق ژل کاملاً طبیعی است و شما می توانید فوراً پس از اتمام کار پزشک شاهد نتایج به دست آمده باشید. پس از تزریق ژن شما با صورتی جوان و شاداب مواجه خواهید شد که شما را حیرت زده می کند. قدرت و جادوی تزریق ژل را دست کم نگیرید?

چند نکته مهم در خصوص تزریق ژل برای لیفت گونه

همه روش ها اعم از روش های زیبایی یا روش های درمانی با عوارض جانبی خاص خود همراه هستند. تزریق فیلر نیز از این قاعده مستثنا نیست. معمولاً عوارض جانبی حاصل از تزریق فیلر به صورت خفیف خود را نشان می دهند و طی مدت کوتاهی از بین می روند.

نکات مهم پس از لیفت گونه در اراک
نکات مهم پس از لیفت گونه در اراک

ممکن است شما در محل تزریق فیلر دچار قرمزی موقت، درد، حساسیت، تورم، سفتی پوست، کبودی، خارش و حتی تغییر رنگ پوست شوید اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که این عوارض به زودی از بین خواهد رفت.

اگر شما آلرژی شدید دارید یا سابقه واکنش آلرژیک شدید و حساسیت به لیدوکایین یا پروتئین هایی که برای تهیه هیالورونیک اسید به کار می روند را دارید ژل ژوویدرم ایکس سی گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. اگر قصد تزریق ژل را دارید و در دوران بارداری یا شیردهی به سر می برید یا اینکه سابقه اختلالات پیگمنتیشن یا تشکیل بافت اسکار را دارید به پزشک خود اطلاع دهید.

اگر از داروی خاصی استفاده می کنید که باعث سرکوب سیستم ایمنی بدن انسان می شود یا دارویی مصرف می کنید که باعث خونریزی می شود حتماً با پزشک خود در این خصوص صحبت کنید.

مسئله مهمی که باید در خصوص تزریق ژل به آن توجه کنید این است که این روش زیبایی تحت پوشش بیمه قرار ندارد و به همین دلیل باید برای هزینه های ناشی از آن آماده باشید. هزینه تزریق ژل به عوامل متعددی از قبیل نوع فیلر مورد استفاده، مقدار ژل مورد نیاز، تخصص و مهارت پزشک و موقعیت فیزیکی مطب او بستگی دارد. به عنوان یک قانون کلی این مسئله را در نظر داشته باشید که هر چه میزان ماندگاری فیلر بیشتر باشد شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

آیا تزریق فیلر برای آقایان هم کاربرد دارد؟

تزریق فیلر در آقایان
تزریق فیلر در آقایان

با فراگیر شدن تب زیبایی و توجه بیشتر به این مسئله آقایان نیز به جرگه افرادی که طرفدار زیبایی هستند ملحق شده اند. امروزه شاهد حضور آقایان در مراکز زیبایی هستیم که به دنبال راهی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط عمیق صورت خود هستند تا آثار حاصل از پیری و بالا رفتن سن را در خود کاهش دهند.

آیا نوجوانان می توانند متقاضی درمان با تزریق فیلر باشند؟

در دوران نوجوانی و جوانی پوست همچنان شادابی و طراوت خود را دارند و معمولاً هیچ گونه چین و چروک روی صورت دیده نمی شود.

معمولا اکثر پزشکان توصیه می کنند که تزریق ژل و فیلر و به طور کلی انجام هر گونه روش زیبایی را به پس از سن ۳۰ سالگی موکول کنید. چرا که تا قبل از ۳۰ سالگی صورت شما شادابی خود را دارد و نیازی به تزریق ژل و فیلر ندارید اما چنانچه شما بر خواسته خود مبنی بر تزریق فیلر اصرار داشته باشید می توانید به مراکز معتبر ما مراجعه کنید و برنامه درمان خود را شروع کنید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments