کاشت مو در شیراز توسط بهترین متخصص | کلینک کاشت موی شیراز(استان فارس)+فیلم

کاشت مو در شیراز  | کلینک کاشت موی شیراز+فیلم

 

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

کاشت مو در شیراز توسط بهترین متخصص | کلینک کاشت موی شیراز(استان فارس)

جراحی کاشت مو برای همه افرادی که دچار ریزش مو هستند ، مناسب نیست.  قبل از اینکه تصمیم به کاشتن مو بگیرید ، بهتر است در مورد پیوند مو و نقش جراحی در درمان ریزش مو بیشتر بدانید.

آرزوی داشتن موهای پرپشت و فرو کردن انگشت ها در موها ممکن است شما را به فکر جراحی کاشت مو بیندازد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از متخصصین کاشت مو در مرکز کاشت مو شیراز می گوید : “اگر ریزش موی شما ژنتیکی است و  به اندازه کافی مو در سایت اهدا کننده برای انجام پیوند دارید ، شما کاندید خوبی برای کاشت مو هستید.  بفرمایید! ما منتظرتان هستیم.

موهای اهدا کننده از ناحیه ای از پوست سر گرفته می شوند که موها ضخیم‌تر رشد می کنند و به طور معمول در قسمت پشت یا دو طرف سر است.

اول از همه باید مطمئن شوید که ریزش موهای تان به دلیل ژنتیک و طاسی الگوی مردانه یا زنانه است.    در صورتی که ریزش مو ناشی از شرایط پزشکی باشد ، می توان آن را با روش های دیگر درمان و کنترل کرد.  در این صورت پیوند مو لازم نیست.

ممکن است بخواهید قبل از جراحی کاشت مو و انتخاب کلینیک با چند پزشک متخصص ترمیم مو مشورت کنید.  این ایده خوبی است که از جراح کاشت مو بخواهید عکس های قبل و بعد از پیوند مو را که از بیماران دارای ریزش مو مشابه گرفته شده برای ارزیابی کار او نشان تان بدهد.

عکس قبل و بعد کاشت مو در شیراز

کاشت مو اگر توسط یک پزشک ماهر و پرکار بر روی یک فرد واجد شرایط انجام شود ، می تواند یک گزینه مؤثر و دائمی برای درمان ریزش مو باشد.

بیشتر جراحی های ترمیم مو تحت پوشش بیمه درمانی نیست.  اما در مواردی که ریزش مو به علت بیماری است ، ممکن است شرکت بیمه به پرداخت هزینه های کاشت مو کمک کند.

مقاله در مورد علل ریزش مو را اینجا بخوانید

کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت موی شیراز

 

اکثر روش های ساده کاشت مو در کلینیک کاشت مو در شیراز تحت بی حسی موضعی با یک داروی آرام بخش انجام می شود. در طول پروسه شما بیدار خواهید بود.

 

کاشت مو در شیراز به روش پیوند واحد فولیکولار  FUT   

کاشت مو به روش پیوند واحد فولیکولار  FUT

در کاشت مو به روش پیوند واحد فولیکولار یک نوار مو از سایت اهدا کننده از پوست پشت سر شما برداشته می شود.  که ممکن است به همان شکل پیوند داده شود یا به بخش های کوچک تر تقسسیم شود.    مینی پیوندها معروف ترین روش های کاشت مو هستند.

گرافت ها در جاهایی که ریزش مو دارید ، و حفره های ریزی از قبل در آن قسمت ایجاد شده ،  منتقل می شوند.  هنگامی که این گرافت ها با عروق خونی پوست سر تغذیه بشوند ، می توانند رشد کنند.  پوست سر از خون کافی برخوردار است.

برای اینکه خط موها طبیعی دیده بشوند ، پیوندهای کوچک بسیاری به کار می روند ، در حالی که پیوند ها و نوارهای بزرگ تر می توانند پوست پشت خط مو را پر کنند.

بیشتر مردم می توانند بین 300 تا 8000 پیوند را انتظار داشته باشند. این نوع کاشت مو(FUT)   پیوند واحد فولیکولار گفته می شود.

رشد موها پس از کاشت مو به طور کامل ممکن است یک سال تا یک سال و نیم طول بکشد.  در بعضی از افراد این مدت ممکن است طولانی تر شود.   پس از چند ماه  شما می توانید موهای پیوند شده را مانند بقیه موهای خود شانه و حتی رنگ کنید.

 

کاشت مو در شیراز به روش استخراج واحد فولیکولار (FUE)  

کاشت مو شیراز
کاشت مو به روش استخراج واحد فولیکولار (FUE)

کاشت مو به روش استخراج واحد فولیکولار زمانی انجام می شود که پزشک واحدهای فولیکولی و یا گرافت های مو را به صورت  جداگانه با استفاده از میکروسکوپ از سایت اهدا کننده برداشت می کند.

در این روش ، مو بدون نیاز به برش از پوست سر برداشته می شود.  بنابراین هیچ جای بخیه ای به جا نمی ماند.

به طور کلی روش استخراج واحد فولیکولار  FUE  در مقایسه با روش کاشت مو به روش پیوند واحد فولیکولار FUT که شامل برداشت یک نوار از پوست سر است ،  یک روش کمتر تهاجمی شناخته می شود.

زیرا روش FUE استخراج واحد فولیکولار در مقایسه با روش نواری بدون نیاز به برش ، بخیه و یا استاپل پوست سر انجام می شود.

 

شرایط مورد نیاز برای کاشت مو در کلینیک شیراز

 

همه افراد برای جراحی کاشت مو مناسب نیستند. و ممکن است نتیجه مطلوب را نگیرند.  افرادی که شرایط لازم برای کاشت مو را ندارند عبارتند از :

  • افرادی که همه موهای سرشان ریزش دارد. نه فقط جلو و یا وسط سرشان ، کاندید مناسبی برایا پیوند مو نیستند.  چونکه احتمالاً سایت اهدا کننده خوبی وجود ندارد که قابل استفاده باشد.
  • مبتلایان به بیماری های التهابی مانند لوپوس یا پسوریازیس یا سایر شرایط سلامتی. چونکه پیوند مو ممکن است برای این افراد موفقیت آمیز نباشد.

مراقبت قبل و بعد از کاشت مو در شیراز

و در آخر اینکه  اگر سیگار می کشید ، ممکن است بخواهید قبل از جراحی ترمیم مو ، ترک کنید.  کشیدن سیگار برای پیوند واقعاً ضرر دارد.

استعمال دخانیات بر گردش خون تأثیر می گذارد و روی آرایش سلولی پوست سر تأثیر می گذارد.  افراد سیگاری اغلب موهای نازکی دارند که باعث می شود نتایج کاشت مو ضعیف باشد.

پس از کاشت مو ، ممکن است به شما گفته شود که از شامپوی موضعی مینوکسیدیل  (Rogaine) استفاده کنید ، که به نظر می رسد باعث تحریک رشد موهای پیوند زده می شود و می تواند از ریزش اضافی مو جلوگیری کند.

 

خطرات و مزایای کلینیک کاشت مو در شهر شیراز

 

در مورد خطرات و مزایای کاشت مو و سایر اشکال جراحی تعویض مو بیشتر بدانید.

کلینیک کاشت مو و مرکز زیبایی شیراز یکی از بهترین نمایندگی های مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین است.  اگر به دنبال مرکزی معتبر با تعرفه های معقول و متوسط برای تعیین هزینه کاشت مو ، جوانسازی صورت و تزریق ژل و بوتاکس می گردید بهتر است سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.   

مزایای کاشت مو در کلینیک کاشت مو در شیراز

  • جای بخیه کوچک. روش برداشت نواری باعث ایجاد یک خط كوچك و باریك جای بخیه در پشت سر می شود كه توسط موهای خودتان پوشیده می شود.  افرادی که از روش جراحی پیوند واحد فولیکولار استفاده می کنند ، ممکن است جای زخم را واضح تر نشان دهند.
  • رشد طبیعی مو. اگرچه روش های کاشت مو ، موهای جدید تولید نمی کند ، اما این گرافت های جدید از فولیکول های موی سالم شما می تواند ظاهری بسیار طبیعی به شما بخشد.
  • اثرات طولانی مدت. پیوند موی موفقیت آمیز عموماً مدت زیادی طول خواهد کشید و دائمی است. .

 

خطرات کاشت مو شیراز

 

  • روش های کاشت مو گران هستند.  هزینه پیوند مو در کلینیک های مختلف متفاوت است.  ممکن است شما بتوانید به کلینیکی مراجعه کنید که با بودجه شما هماهنگ باشد. هزینه های جراحی کاشت مو در مرکز کاشت موی شیراز متناسب با تعرفه های معقول می باشد.
  • ممکن است به بیش از یک جلسه نیاز داشته باشد.  برخی از افراد برای رسیدن به نتیجه مورد نظر خود ممکن است نیاز به چندین عمل جراحی در طی یک دوره طولانی (با فاصله شش ماه در بین جلسات) داشته باشند.
  • خطرات جراحی. مانند هر جراحی دیگری ، کاشت مو هم خطراتی مانند تورم ، حساسیت ، خونریزی و … را به همراه دارد
  • انتظارات انجام نشده. جراحی پیوند مو فقط باعث بهبود قسمت های کاشته شده می شود و پوست سر شما را به طور کامل پوشش نمی دهد.  این روش موهای جدیدی ایجاد نمی کند.  پس نسبت به جراحی واقع بین باشید و انتظارات واقعی داشته باشید.

 

هزینه تزریق بوتاکس و ژل در مرکز برکه

رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل و بوتاکس در مرکز برکه

 

4 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments