تزریق ژل ژوویدرم

تزریق ژل ژوویدرم | بهترین ژل موجود در بازار چیست | مرکز زیبایی برکه

تزریق ژل ژوویدرم

تزریق ژل ژوویدرم

نام اصلی ژل ژوویدرم در واقع Juvéderm Vollure XC است. این ماده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا به عنوان فیلری برای پر کردن و برطرف کردن چین و چروک های شدید، خطوط عمیق و شکن های پوستی دور دهان و بینی تایید شده است. فیلر ها راهکاری بسیار عالی برای رفع چین و چروک های ناشی از کهولت سن و همچنین عارضه های طبیعی هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق ژل ژوویدرم
تزریق ژل ژوویدرم

این محصول یعنی ژوویدرم هم توسط شرکت آلرگان، همان شرکتی که ماده ی مخصوص بوتاکس، لاتیس و فیلر های معتبر دیگر، مخصوص کارکرد های آرایشی و زیبایی را تولید می کند، ساخته شده است. آن چیزی که ژوویدرم را از مواد حجم دهنده ی دیگر جدا میکند- شامل فیلر های رایجی مانند بلوترو و رستیلین – آن است است که ژوویدرم در واقع اولین و تنها فیلری است که از هیالورونیک اسید  تهیه شده است. وزرات های بهداشت جهانی تایید کرده اند که این اسید به صورت تضمینی خطوط چین و چروک را به صورتی ایمن از بین می برد و اثرش تا 18 ماه دوام می آورد.

نکته : همانطور که می دانید تزریق ژل چه برای حجم دهی و چه برای رفع چین و چروک اثر دائمی ندارد و پس از مدتی نیاز به تزریق دوباره خواهید داشت. اما ژوویدرم یکی از پایدار اثر ترین مواد برای تزریق ژل موجود است.

ژوویدرم چگونه عمل می کند؟

عنصر اولیه و فعال ژل ژوویدرم اسید هیالورونیک است. این اسید یک ماده ی کاملا طبیعی است.  هیالورونیک اسید در واقع ماده ای مرطوب طبیعی است که در خود پوست ساخته می شود. با بالاتر رفتن سن بدن رفته رفته کمتر هیالورونیک اسید تولید می کند که این امر سبب می شود لایه های پوستی رفته رفته ساختار و حجم خود را در کنار خاصیت چسبندگی از دست بدهند.

فیلر های هیالورونیک اسید دار مانند ژل ژوویدرم انتخاب های رایجی برای کاهش خطوط چین و چروک عمیق هستند  و در آزمایشات  به طور عملی ثابت کرده اند که تاثیر زیادی دارند.

همانند دیگر ژل ها یا فیلر ها، ژوویدرم هم تنها باید توسط یک متخصص پزشکی انجام شود. در روز تعیین شده برای درمان، پزشک شما پس از معاینه ای دقیق تعیین می کند که با توجه به شرایط منحصر به فرد شما، به تزریق چه مقدار فیلر احتیاج دارید تا نگرانی هایتان برطرف شود. پس از آن تزریق های گوناگون روی صورت- مثلا تزریق بوتاکس– می توانند در محل های مورد نظر شما انجام شوند.

تزریق ژل ژوویدرم
تزریق ژل ژوویدرم

بهترین نواحی برای تزریق ژوویدرم

ژل ژوویدرم بیشتر برای اصلاح شکن های پوستی ناحیه ی دور دهان و بینی استفاده می شود.  شکن های پوستی که اغلب به نام خط خنده یا خط لبخند شناخته می شوند. این خطوط معمولا در افراد بالای 21 سال ایجاد می شوند.

 نواحی رایج مصرف ژل ژوویدرم عبارتند از:

  • گونه ها
  • لب ها
  • زیر چشم

با استفاده کردن از ژل تزریقی ژوویدرم پزشکان قادر خواهند بود هم تزریقات داخلی انجام دهند و تزریقات سطحی تا بتوانند خطوط چین و چروک ملایم تا شدید صورت را از میان بردارند. بخشی از این تنوع کارکرد های درمانی به دلیل تکنولوژی پیشرفته ی Vycross شرکت آلرگان است. این تکنولوژی میزان های مختلف مولوکولی هیالورونیک اسید را ترکیب می کند تا ژلی طولانی اثر و ملایم را ایجاد کند.

اما انتخاب نوع ژل مورد نیاز شما در نهایت به نظر پزشک وابسته است. در این موارد بهتر است بگذارید پزشک در مورد انتخاب نوع ژل مورد نیاز شما تصمیم بگیرد، خودتان با انتخابی از پیش تعیین شده پیش پزشک نروید.

اثر گذاری ژوویدرم

یکی از بارزترین مزایای ژل ژوویدرم آن است که بیشتر از سایر ژل ها یا فیلر ها، برای از بین بردن خط خنده اثر دارد و این اثر طولانی مدت تر است. تنها یک بار قرار گرفتن تحت درمان تزریق ژل با ژل ژوویدرم به شما این امکان را می دهد تا برای حداقل 18 ماه از شر چین و چروک های صورتتان خلاص شوید. تقریبا یک سال بیشتر از مدتی که فیلر ها و ژل های دیگر دوام می آورند.

ایمنی و عوارض جانبی ژوویدرم

در برخی از موارد ممکن است شاهد ورمی ملایم در بافت پوستی ناحیه ی تحت درمان شوید. وقوع ورم طی 48 ساعت اول بعد از درمان طبیعی است . در موارد شدید بیماران گاهی اوقات کبودی و ورم را برای هفته های متمادی بعد از درمان هم تجربه کرده اند.

تزریق ژل ژوویدرم
تزریق ژل ژوویدرم

همانند همه ی ژل ها و فیلر های دیگر احتمال بروز واکنش آلرژیک، عفونت و قلمبه شدن نسبت به تزریق ژل ژوویدرم وجود دارد. پیش از اقدام به تزریق حتما در مورد این ژل و عوارض جانبی رایج آن مطالعه و تحقیق کنید. همچنین پیش از درمان با پزشک درمانگرتان در مورد واکنش های هر ناحیه از بدن در برابر تزریق این ژل سوال بپرسید و با همه ی جوانب آن آشنا شوید.

عوارض جانبی دیگر مانند اختلال رنگی پوست، رشد نا به هنجار و زخم نیز جزو عوارض جانبی البته نادر ژویویدرم به حساب می آیند.

از آنجایی که هنوز هیچ آزمایش اختصاصی در این زمینه انجام نشده، استفاده از تزریق ژل ژوویدرم در زمان بارداری یا شیردهی توصیه نمی شود. علاوه بر آن اگر قصد دارید از درمان های مازاد بر تزریق ژل مانند پوست برداری شیمیایی استفاده کنید ، ممکن است همزمانی این دو درمان باعث بالا رفتن خطر و احتمال بروز عوارضی همچون التهاب در ناحیه ی تحت درمان شود.

ژوویدرم چه چیزی را درمان می کند؟

ژل ژوویدرم در وهله ی اول ، برای درمان خطوط خنده ی عمیق دور دهان و بینی استفاده می شود و در واقع بیشترین تحقیقات انجام شده در زمینه ی اثر گذاری آن هم در مورد تاثیر آن بر درمان همین عوارض بوده است.

تزریق ژل ژوویدرم
تزریق ژل ژوویدرم

بهترین مرکز برای تزریق ژل در تهران

اگر شما هم برای رفع چین و چروک و خطوط صورتتان قصد دارید از تزریق ژل استفاده کنید، حتما دقت داشته باشید که مرکز معتبر را برای این کار انتخاب کنید. اگر این کار توسط یک پزشک غیر ماهر در مرکزی نامعتبر انجام شود جدای از خطرات و عوارض جانبی که می تواند برای سلامتی پوست شما داشته باشد می تواند باعث شود ظاهر طبیعی صورتتان را از دست بدهید.

پس در انتخاب مرکز مطمئن و با کیفیت برای تزریق ژل دقت لازم را داشته باشید.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران، با بهره بردن از بهترین ژل ها و فیلر ها، از جمله تزریق ژل ژوویدرم، در کنار کادری مجرب از پزشکان ماهر، یکی از بهترین مراکز برای تزریق ژل در تهران به حساب می آید. شما همین الان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس جهت دریافت نوبت تزریق ژل به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

 مترجم و محقق ندا ناصری

لینک منبع

پزشکان پوست و موی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments