تزریق ژل لب مدل عروسکی | مزایا و معایب

تزریق ژل لب مدل عروسکی

تزریق ژل لب مدل عروسکی، یک مدل پرطرفدار بین جوانانی است که می خواهند تزریق ژل لب انجام دهند. اما در این مقاله درباره انواع مختلف مدل های ژل لب و مزایا و معایب انتخاب هر کدام از آن ها صحبت می کنیم.

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب به دلایل بسیار مختلفی ممکن است انجام شود. بعضی از مهم ترین این دلایل عبارتند از:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  •  پر کردن و حجیم کردن لب ها برای زیبایی بیشتر
  • برطرف کردن چروک های ناشی از افزایش سن
  • برطرف کردن عدم تقارن در لب ها
  • برطرف کردن نقایص مادرزادی لب ها
  • بهترین کلینیک تزریق ژل لب تهران اسکین
    تزریق ژل لب کاربردهای مختلفی دارد

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

معمولا فیلرها (پرکننده ها) همراه خودشان لیدوکائین دارند. لیدوکائین یک بی حس کننده موضعی است که باعث می شود شما هیچ دردی را حس نکنید. بنابراین می توانید مطمئن باشید که تزریق ژل لب درد ندارد.

تزریق ژل لب چگونه انجام می شود؟

بعد از این که بی حسی به لب ها و اطراف دهان شما، تزریق شد، حالا زمان آن رسیده است که ژل ها توسط سوزن های بسیار نازک به درون لب ها تزریق شود. این عمل بسیار سریع و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود.

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟
تزریق ژل لب سریع و بدون درد

در ویدئوی زیر می توانید روش انجام تزریق ژل لب را ببینید. در این ویدئو، یکی از کسانی که تزریق ژل لب را انجام داده است، درباره این تجربه صحبت می کند.

 چند مدل تزریق لب داریم؟

مدل های مختلفی برای تزریق ژل لب وجود دارد.با توجه به فرم کلی صورتتان، می توانید مدل مناسب خود را پیدا کنید. پزشک متخصص می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

تزریق ژل لب مدل کلاسیک

بعضی از این مدل ها بسیار طبیعی هستند. به عنوان مثال مدل کلاسیک. در این مدل میزان فیلر تزریق شده، حجم متوسطی دارد. وقتی که به مدل کلاسیک نگاه می کنید، به نظر نمی رسد که تزریق ژل انجام شده باشد.

مدل کلاسیک
تزریق ژل لب مدل کلاسیک

تزریق ژل لب مدل پر حجم

بعضی از مدل های تزریق ژل لب، پر حجم هستند. این مدل ها برجستگی های بیشتری دارند که می تواند به سمت بیرون یا مرکز لب باشد.

تزریق ژل حجیم کننده
پر حجم شدن لب ها

تزریق ژل لب مدل گرد

بعضی اوقات میزان تزریق ژل در لب به شکلی است که لب بالایی پر حجم تر از لب پایینی به نظر می رسد.

کلینیک تزریق ژل لب نی نی سایت
تزریق ژل لب مدل گرد

تزریق ژل لب مدل عروسکی

بسیاری از دختران جوان به دنبال تزریق ژل لب مدل عروسکی هستند. این مدل از تزریق، لب های شما را شبیه عروسک باربی می کند. عروسکی که در سراسر دنیا به عنوان نماد زیبایی شناخته می شود. ممکن است شما هم از شنیدن این ماجرا خوشحال شوید. اما این همه ماجرا نیست.

تزریق ژل لب مدل عروسکی
مدل عروسکی تزریق ژل لب

مزایای تزریق ژل لب مدل عروسکی

اولین مزیت آن زیبایی است. همه ما دوست داریم زیباتر شویم. دوست داریم لب هایی زیبا و برجسته داشته باشیم. تزریق ژل لب مدل عروسکی می تواند لب های شما را زیباتر کند.

معایب تزریق ژل لب مدل عروسکی

مهم ترین ایرادی که ممکن است انتخاب مدل عروسکی داشته باشد، این است که شما را وادار به عمل های دیگر کند. به زبان ساده تر، مدل عروسکی ممکن است برای هر کسی مناسب نباشد. متاسفانه بعضی از افراد به این موضوع فکر نمی کنند و برای اینکه شبیه عروسک باربی شوند، عمل های زیادی را انجام می دهند.

تزریق ژل لب مدل عروسکی
تزریق ژل لب مدل باربی

برای زیبا شدن حتما نباید شبیه باربی باشید. شاید شما از باربی هم زیباتر باشید.

انتخاب مدل تزریق ژل لب

عوامل مهمی در انتخاب مدل تزریق ژل لب شما نقش دارند. در اینجا مهم ترین عوامل معرفی می شوند تا شما بتوانید مدل مناسب را پیدا کنید.

خواسته فردی

مهم ترین عامل، تمایل و خواسته شماست. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید واقعا چه تغییری باید روی صورت شما انجام شود. متاسفانه بعضی از پزشکان، مراجعین را به انجام عمل های متعدد تشویق می کنند. واضح است که این افراد دنبال پول شما هستند. بهتر است دور این پزشکان را خط قرمز پررنگی بکشید.

مراکز تزریق ژل لب
مدل مناسب برای تزریق ژل لب

شبیه سازی صورت

ممکن است شما عکسی را دیده باشید و دوست داشته باشید که لب هایتان، شبیه آن عکس شود. بهتر است این عکس را به پزشک خود نشان دهید. تزریق ژل در لب زمانی به زیبایی شما کمک می کند که تناسب صورت شما را به هم نریزد.

تزریق ژل لب در ایران
انتخاب بهترین مدل تزریق ژل لب

انتخاب پزشک مجرب

انتخاب پزشک مناسب برای انجام عمل زیبایی، مهم ترین قدم است. شما باید پزشکی را انتخاب کنید که تجربه کافی برای انجام این کار داشته باشد. او می تواند بهترین تزریق را برای شما انجام دهد.

بهترین مرکز تزریق ژل لب
پزشک متخصص برای تزریق ژل لب

استفاده از مواد تزریق ژل

فیلرهای مختلفی در بازار لوازم آرایشی وجود دارند. بهتر است که خودتان هم درباره این مواد جستجو کنید. اگر خودتان در این باره اطلاعاتی ندارید، می توانید از پزشک خود در این رابطه کمک بگیرید.

تزریق ژل لب
بهترین برند برای فیلر لب

اگر می خواهید درباره برندهای مختلف فیلر لب اطلاعاتی پیدا کنید، می توانید به این لینک مراجعه کنید.

بهترین مراکز تزریق ژل لب

عمل های جراحی زیبایی به ویژه تزریق ژل لب، در همه شهرهای ایران طرفداران زیادی دارد. کلینیک ها و مراکز زیبایی مختلفی هم وجود دارند که این عمل را انجام می دهند. اما برای پیدا کردن بهترین مراکز تزریق ژل لب، بهتر است انتخاب آگاهانه ای داشته باشید.

می توانید از طریق لینک زیر، بهترین مراکز تزریق ژل لب را در هر شهری که هستید، پیدا کنید. می توانید با خیال راحت به این مراکز مراجعه کنید و نتیجه دلخواه را کسب کنید.

کلینیک تزریق ژل لب
بهترین مراکز تزریق ژل لب در سراسر ایران

 

منابع

منبع ۱

منبع ۲

نویسنده و مترجم: سیمین معروف

 

3.8 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments