جراحی رینوپلاستی

بهترین دکتر رینوپلاستی اهواز| هفت نکته درباره جراحی زیبایی بینی

چند نکته مهم درباره جراحی رینوپلاستی

تصمیم گیری برای انجام جراحی رینوپلاستی مسئله ای نیست که به صورت سرسری و بدون برنامه ریزی گرفته شود. اکثر افراد سال ها است که به فکر جراحی بینی شان هستند تا آن را خوش فرم تر کنند اما ترجیح داده‌ اند به جای آنکه عجولانه عمل کنند صبر داشته باشند تا یک پزشک خوب و با تجربه را پیدا کنند. انتخاب بهترین دکتر رینوپلاستی رمز موفقیت جراحی زیبایی بینی است.

بینی اولین قسمتی است که در صورت به چشم می ‌آید به همین دلیل باید در انتخاب بهترین پزشک برای اصلاح بینی خود دقت داشته باشید چرا که عمل جراحی بینی برای همیشه ظاهر صورت شما را تغییر می دهد. در بخش زیر به چند نکته مهم اشاره می کنیم که به شما برای انتخاب بهترین دکتر رینوپلاستی کمک خواهد کرد و نکات مهمی را درباره این عمل جراحی در اختیار شما قرار می دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قبل از آنکه وقت عمل بگیرید حسابی پرس و جو کنید

هنگامی که تصمیم می گیرد به انجام عمل جراحی بینی بپردازید باید هم از نتیجه ای که قرار است به دست بیاورید و هم از کار جراح خود انتظارات واقعی داشته باشید. به همین دلیل بهترین کاری که باید انجام دهید این است که از پزشک خود بخواهید نمونه کارهایی که دارد را به شما نشان دهد و به این ترتیب شما می توانید اطلاعات خوبی را در خصوص کار پزشک مربوطه به دست بیاورید.

جراحی رینوپلاستی
جراحی رینوپلاستی

از دوستان و آشنایان خود که قبل از عمل جراحی بینی را انجام داده اند پرس و جو کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری را در خصوص پزشکی که انتخاب کرده اید کسب نمایید. اگر پزشک مورد نظر شما وب سایت دارد حتماً سری به وب سایت او بزنید و نظر سایر بیمارانی که توسط آن جراح عمل شده اند را مطالعه کنید.

با روش های مختلف جراحی بینی آشنا شوید

در صورتی که جراحی رینوپلاستی توسط یک جراح پلاستیک با تجربه انجام شود هیچ گونه خطری شما را تهدید نخواهد کرد. آیا می دانستید عمل جراحی رینوپلاستی وجود دارد؟ رینوپلاستی باز و رینوپلاستی بسته. در رینوپلاستی بسته روی بینی و در قسمت خارجی آن هیچ گونه برشی ایجاد نمی شود اما در رینوپلاستی باز پزشک روی بینی و در کنار خطوط آن برش های مورد نیاز را ایجاد می کند.

البته روش های متعدد دیگری برای جراحی رینوپلاستی باز وجود دارد. در رینوپلاستی بسته اکثر بیماران می توانند پس از یک هفته به محل کار خود برگردند اما بهبودی کامل به نوع عمل جراحی و مهارت و تخصص پزشک بستگی دارد. جراحی رینوپلاستی بسته باعث می شود که پس از گذشت یک هفته شکل بینی طبیعی باشد البته بروز مقداری تورم طبیعی است و طی مدت کوتاهی برطرف می ‌شود.

رینوپلاستی باز و بسته
رینوپلاستی باز و بسته

رینوپلاستی باز با تورم زیاد و افزایش زمان لازم برای بهبودی همراه است. معمولاً تورم بینی به مدت ۳ تا ۴ ماه باقی می ماند اما طی سه تا چهار هفته اول پس از عمل بخش زیادی از تورم از بین خواهد رفت. رینوپلاستی باز همچنین باعث می شود که ریسک بروز نکروز یا همان مرگ بافت نوک بینی افزایش پیدا کند.

در برخی موارد انجام جراحی رینوپلاستی باز ضروری است و معمولاً زمان لازم برای بهبود کامل حدود یک سال است. اگر چه شما می توانید پس از یک هفته به انجام فعالیت‌ های روزمره خود بپردازید معمولاً طی مدت ۶ ماه اول پس از جراحی شکل بینی و میزان تورم آن روز به روز در حال تغییر خواهد بود پس نگران نباشید.

صبور باشید

شما عزیزانی که قصد دارید در اهواز به انجام جراحی رینوپلاستی بپردازید باید بدانید که برای مشاهده نتایج حاصل از جراحی صبور بودن یک مولفه کاملاً ضروری است زیرا معمولاً مدتی طول می کشد تا شما شاهد نتایج به دست آمده باشید. زمان لازم برای بهبود و مشاهده نتایج حاصل از درمان در رینوپلاستی باز بیشتر از رینوپلاستی بسته است پس صبوری پیشه کنید.

همیشه انجام یک عمل جراحی پر هزینه و گران قیمت به این معنا نیست که شما بهترین انتخاب را انجام داده اید گاهی اوقات می توانید از تزریق فیلر برای اصلاح فرم بینی خود استفاده کنید. تزریق فیلر یک روش غیر تهاجمی است که از آن برای اصلاح تیغه بینی استفاده می شود. نتایج حاصل از اصلاح بینی با تزریق فیلر موقت است و شما در صورت رضایت از نتایج به دست آمده باید مجددا به پزشک خود مراجعه کنید تا به تزریق فیلر بپردازد.

برای همه از افراد از یک نوع عمل جراحی استفاده نمی شود

از آنجایی که شرایط همه افراد مانند یکدیگر نیست از روش های متفاوتی برای جراحی بینی استفاده می شود. از سوی دیگر زمانی که برای جراحی بینی شما صرف می شود ممکن است بیشتر از زمان انجام جراحی رینوپلاستی در یک بیمار دیگر باشد. پس از جراحی شما شاهد بروز تورم و کبودی در اطراف چشم خود خواهید بود که معمولاً پس از چند روز برطرف خواهد شد.

اهمیت مراقبت های پس از جراحی رینوپلاستی را دست کم نگیرید

مراقبتهای بعد از جراحی زیبایی بینی
مراقبتهای بعد از جراحی زیبایی بینی

مصرف برخی از مواد خوراکی از قبیل آناناس می تواند به کاهش تورم کمک کند. مهم ترین نکته ای که نباید فراموش کنید این است که به هیچ عنوان از قرص امگا ،۳ آسپرین یا هر نوع محصولی که باعث رقیق شدن خون شما می شود استفاده نکنید زیرا مصرف کردن این محصولات منجر به افزایش ریسک خونریزی پس از جراحی خواهد شد.

در صورتی که شما تحت جراحی رینوپلاستی باز قرار گرفته اید باید به مدت سه تا چهار ماه از مصرف راکوتان خودداری کنید زیرا مصرف این دارو بر روی ترمیم زخم ها تاثیر منفی خواهد گذاشت. به طور کلی دست کاری کردن بینی پس از جراحی ممنوع است و شما باید در برابر وسوسه لمس بینی خود مقاومت کنید.

همه افراد می توانند متقاضی جراحی بینی باشند

همه افرادی که ۱۸ سال به بالا سن دارند و در سلامت و تندرستی کامل به سر می برند می توانند متقاضی جراحی بینی باشند. مادامی که شما هیچ گونه مشکلی به لحاظ تنفس، مشکلات مربوط به پولیپ یا رینیت آلرژیک نداشته باشید یا از داروهای خاصی استفاده نکنید می ‌توانید متقاضی جراحی رینوپلاستی باشید.

بهترین دکتر رینوپلاستی اهواز

بهترین دکتر رینوپلاستی اهواز
بهترین دکتر رینوپلاستی اهواز

جراحی بینی یکی از روش هایی است که در میان نوجوانان طرفداران بسیار زیادی دارد. البته تمایل به اصلاح فرم بینی فقط مخصوص نوجوانان نیست و تعداد زیادی از خانمها و آقایان نیز به دنبال بهبود حالت بینی خود هستند. مراجعه به بهترین دکتر رینوپلاستی در کسب نتایج مورد انتظار از درمان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین دکتر رینوپلاستی در اهواز و شهرهای اطراف به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید.

 

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments