تزریق ژل لب درد داره؟

تزریق ژل لب درد داره؟ | هر آن چه که لازم است قبل از تزریق ژل و فیلر بدانید | مرکز زیبایی برکه

تزریق ژل لب درد داره؟

تزریق ژل لب درد داره؟

سوالی که به طور مداوم از متخصصین مرکز برکه پرسیده می شود این است که آیا تزریق ژل و فیلر به لب ، درد دارد ؟ آیا می توان درد آن را تحمل کرد ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با یک عملیات غلط، تکنیک اشتباه و بدون کرم بی حسی ، بله!!ممکن است تزریق ژل درد داشته باشد

اما در مرکز زیبایی برکه، ما از نوعی محصول استفاده می کنیم که حاوی مواد بی حس کننده است و هم چنین بسته های یخ را روی لب خواهیم گذاشت تا آن ها را بی حس نگه داشته و خطر کبودی و تورم را کاهش دهیم.

بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران

مرکز زیبایی و لیزر برکه ، افتخار دارد که کلیه خدمات تزریق ژل و بوتاکس را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز ، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
تزریق ژل لب درد داره؟
تزریق ژل لب درد داره؟

بی حسی برای تزریق ژل لب

هم چنین می توان از کِرم های بی حس کننده نیز استفاده کرد ، اما این کِرم ها به 45 دقیقه زمان جهت تاثیر گذاری احتیاج دارند.

این مدت انتظار معمولا موجب نگرانی فرد راجع به درمان خواهد شد و در نهایت به جای این که درد را تسکین دهد ، استرس مراجعه کننده را افزایش خواهد داد.

بهترین ژل برای لب

در مرکز برکه اعتقاد دارید که بهترین محصول تزریق ژل ، محصولات ژوویدرم هستند.

علت استفاده مرکز برکه از این محصول به خاطر فاکتورهای زیر است :

  • امنیت : این محصول توسط سازمان بهداشت و دارو کاملا تایید شده است
  • ژوویدرم سال هاست که استفاده می شود و به همین خاطر اطلاعات زیادی درباره امنیت و کارایی آن وجود دارد .
  • هیالورانیک اسید : این مسئله به این معنیست که مواد آن قابل جذب است و سطح امنیت بیشتری را عرضه می کند
  • فیلرهای حیوانی مانند کلاژن اساسا از پوست یک حیوان به دست می آیند. هیچ کسی دوست ندارد که پوست حیوانی را روی صورت خود داشته باشد و به همین خاطر استفاده از ژوویدرم کاملا منطقی و درست است.قصه های زیادی که راجع به وحشتناک بودن تزریق ژل و فیلر شنیده اید ، به خاطر استفاده از این محصولات حاوی کلاژن حیوانی بوده است
  • درد : با فیلر مورد استفاده ، مقداری بی حسی موضعی نیز ترکیب شده است که این عملیات را بدون درد می کند.
تزریق ژل لب درد داره؟
تزریق ژل لب درد داره؟

این محصول اثرات فوق العاده ی زیر را نیز بر جا می گذارد :

  1. ساختار حفاظتی بسیار خوب
  2. نرم و سازگار است تا از بروز برآمدگی روی لب جلوگیری کند
  3. قادر است که مدت زیادی روی پوست باقی بماند اما نمی توان انتظار داشت که نتایج این عملیات همیشگی باشد ، چرا که بدن ،مواد خارجی را پس می زند و در صورتی که این کار را انجام ندهد ، منجر به بروز التهاب خواهد شد

ژل ژوویدرم رضایت بیشتر مشتریان را حاصل کرده است و به همین خاطر غالب مواقع از این ژل در مرکز برکه استفاده می شود.

 

سن مناسب تزریق ژل  لب

افرادی که بالاتر از 35 سال دارند ، معمولا قصه ها و شایعات ترسناکی راجع به تزریق ژل لب شنیده اند و به همین خاطر میزان ترس و استرس ان ها راجع به فیلرهای لب بیشتر است.علاوه بر این به اندازه ی جوانان 20 ساله از اینستاگرام استفاده نمی کنند ، به همین خاطر اثرات شگفت انگیز تزریق ژل لب را نمی دانند.

در حقیقت بسیاری از سلبریتی های اینستاگرامی ،با استفاده از تزریق ژل لب، لب هایی فوق العاده برای خود ساخته اند .

در واقع افراد عادی کمتر با این پدیده ی زیبایی مواجه می شوند و فکر می کنند ، این عملیات هم مانند درست کردن دندان هاست با این تفاوت که آسان تر و ارزان تر است.

کایلی جنر ، سلبریتی مشهور نیز در سن 17 سالگی ، فیلر لب تزریق کرده است اما در مرکز زیبایی برکه ، تلاش می کنیم که این عملیات را تنها برای افراد بالای 18 سال انجام دهیم .

سلبریتی های زیادی وجود دارند که باید چهره ی بی نقصی داشته باشند. در واقع این مسئله بخشی از حرفه ی آن هاست.این افراد مشهور نمی توانند تنها به خوب بودن قانع باشند و می خواهند که فوق العاده به نظر برسند.به عنوان مثال اگر در مراسم اسکار، خوش تیپ و خوش چهره نباشند ، احتمالا برای فیلم بعدی از آن ها دعوت نخواهد شد.

قصه ی غم انگیزی است اما حقیقت دارد.

در واقع این دسته از افراد مشهور هر چه بیشتر به پیری نزدیک می شوند ، عملیات های زیبایی بیشتری روی صورت خود انجام می دهند تا هم چنان بتوانند با 20 ساله های هالیوودی در رقابت باشند.

به همین خاطر برخی مواقع می بینیم که انجام بیش از حد عملیات های زیبایی باعث از بین رفتن چهره ی طبیعی این افراد مشهور شده است.

اما لازم نیست که شما نگران این مسئله باشید. چرا که امروزه با وجود تکنولوژی ها و علوم پیشرفته ، کمتر پیش می آید که از این قصه ها و شایعات تراژیک بشنویم.

امروزه با استفاده از فیلرهایی که قابلیت حل شدن دارند، نگرانی درباره تغییر دائمی لب ها و دیگر اجزای صورت کاملا از بین رفته است.

تزریق ژل لب درد داره؟
تزریق ژل لب درد داره؟

بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید رعایت کرد

در ادامه تصمیم داریم به برخی بایدها و نباید هایی که به هنگام تزریق ژل لب وجود دارد ، اشاره کنیم. با ما همراه باشید

  • پیش از درمان ، از مصرف آسپرین ، داروهای ضدالتهاب (مانند ایبوبروفن) و دوزهای بالای ویتامین E خودداری کنید. هرگونه دارویی که موجب کاهش غلطت خون می شود ، احتمال کبودی و خونریزی در محل تزریق را افزایش خواهد داد.
  • بعد از درمان ، لب های خود را ماساژ ندهید ( با این کار احتمالا تمام ژلی که تزریق کرده اید را صاف کرده و برجستگی آن ها را از بین ببرید )
  • پیش از مراسم ازدواج یا هرگونه اتفاق بزرگ دیگری ، تزریق ژل را انجام ندهید .چرا که احتمالا تا مدتی لب های شما ، متورم خواهند بود. اما بعد از یک الی دو هفته بهترین شکل ممکن را پیدا خواهند کرد
  • اگر همه چیز را به درستی انجام داده اید ، از متورم بودن و کبودی لب های خود نترسید.لب ها به شدت عروقی بوده و ناحیه ای بسیار لطیف هستند. به همین خاطر برخی مواقع اجتناب از کبودی و تورم غیر ممکن خواهد بود
  • انتظار نداشته باشید که لب های شما تا ابد، همین گونه باقی بمانند.به طور متوسط ، اثرات ناشی از تزریق ژل به لب تا 6 الی 9 ماه دوام خواهند داشت .

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments