بهترین مرکز تزریق ژل لب تهران

بهترین مرکز تزریق ژل لب تهران: دلایل علاقه مردان به لب؛ زیباترین مدل های لب

بهترین مرکز تزریق ژل لب تهران

بهترین مرکز تزریق ژل لب تهران

قبلا با خودم فکر میکردم چرا باید خودمون رو همون طوری که هستیم نپسندیم؟ چرا باید تزریق ژل لب انجام بدیم؟ بعد از کمی تحقیق متوجه شدم که تزریق ژل لب فواید زیادی دارد: رفع نازکی بیش از حد لب ها، درمان لبخند لثه ای، ایجاد تقارن و زیبایی لب ها، و حتی نجات روابط زناشویی و زندگی مشترک!!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید عمل هایی مانند تزریق ژل لب برای همه ضروری نباشد، اما برای خیلی ها  فرشته نجات بوده. از نظر مرکز زیبایی شریعتی تهران، تزریق ژل لب به تناسب اجزای صورت کمک زیادی می کند. 

امروز با سه بحث جالب درباره ی لب های زنانه و مردانه در خدمت شما عزیزان هستیم:

چرا مردان به لب های زنان علاقه دارند؟

زیباترین لب های جهان چه مدلی هستند؟

بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران چه ربطی به زندگی های زناشویی دارد؟

آیا دوست دارید بدانید مردها درباره ی اولین ثانیه های آشنایی با عشق ماندگار خود به چه چیزی اعتراف می کنند؟ یا اینکه چه رازها و قدرت هایی در لب های زنانه نهفته است؟ برای جواب های واقعی و علمی، این مطلب رو از دست ندهید.

بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران

فیلم تزریق ژل لب مدل های لب

مزایای تزریق ژل لب

بسیاری از خانم ها صرفا برای افزایش جاذیه ظاهری و جنسی به تزریق ژل لب با مدل خاصی اقدام می کنند.
اما برای همه زیباجویان، اهداف تزریق یکسان نیست. به علاوه، تزریق ژل لب فقط جنبه ی زیبایی ندارد و در موارد زیادی کاربردهای درمانی نیز داشته. 

مزایای کلی تزریق ژل لب عبارتند از:

  • تقویت جاذیه جنسی با حجم دهی به لب ها
  • رفع نازکی بیش از حد لب ها در صورت عدم تناسب لب نازک با کل و اجزاء چهره
  • درمان لبخند لثه ای ( مکمل بوتاکس لبخند لثه ای)
  • ایجاد تقارن بین شکل لب بالا و پایین، وشه های لب از سمت چپ  راست و قسمت مرکزی 
  • افزایش اعتماد به نفس زنانه
  • ایجاد مدل دلخواه لب و حجم دهی لب با در نظر گرفتن تناسب لب ها با پیشانی، فک و چانه
مزایای تزریق ژل لب

صفر تا صد تزریق ژل لب در مرکز شریعتی تهران

در مرکز شریعتی تهران جلسه ی مشاوره تزریق ژل لب رایگان برگزار می شود. یک بروشور اطلاعات مهم قبل و بعد از تزریق ژل لب دریافت می کنید. تمامی هشدارها، مراقبت ها و نکات مهم تزریق ژل در این بروشور درج شده.

نکته: به علت ایجاد عوارض، ژل های ارزان قیمت در این مرکز تزریق نمی شود. تزریق فقط توسط پزشک متخصص مجرب انجام می شود. 
پزشک مشکلات پوست صورت و لب شما و اندازه و حجم لب شما رو به دقت بررسی می کنند. بر اساس فرمول تناسب بین اندازه و حجم و فرم پیشانی، فک و چانه با لب های شما، بهترین مدل لب پیشنهاد می شود.
برندهای ژل لب در مرکز شریعتی تهران مجوز دار و اصل و دارای تاریخ تولید و انقضاء می باشند. می توانید محصول پلمپ رو حضوری مشاهده کنید.
یکی از برند های معروف رووفیل، ژوویدرم، رستیلان و غیره بستگی به انتخاب توسط پزشک و بودجه شما تزریق می شود. هر برند برای هدف خاصی ست. برای مثال، رستیلان ولوما برای حجم دهی و یا رستیلن سیلک برای جوانسازی و رفع چین و چروک لب.
پزشک تمامی نکات مهم رو گوشزد می کنند. نتایج تزریق ژل لب شما و تغییرات وضعیت لب شما در دو هفته اول توسط خود مرکز نیز پیگیری می شود. می توانید از مشاوره با پزشک نیز بهره مند شوید. 
در مورد قیمت ژل لب، حاشیه سود مرکز برای خود در مقایسه با مراکز دیگر کمترین حد است. قیت ها بسیار منصفانه و تزریق کاملا حرفه ای می باشد. تمامی نمونه کارها در پیج اینستاگرام مرکز شریعتی موجود است. برای پاسخ فوری به سوالات شما می توانید از طریق تلفن، حضوری یا شبکه های اجتماعی مانند واتزاپ و اینستاگرام تماس بگیرید.  

دیدگاه مردان درباره شکل لب زنانه

گرچه زیبایی چهره فقط به لب های زیبا نیست،  لب ها نقش اساسی در جذب جنس مخالف دارند. 

طبق مطالعات علمی داشنگاه منچستر، اگه خانمی رژ لب صورتی بزنه، نگاه مرد مقابل کمتر از 7 ثانیه روی لب های اون خانم متمرکز میشه. اما اگه همون خانم رژ لب قرمز سیر بزنه، نگاه مرد به لبهاش بیشتر از 7 ثانیه طول میکشه. و اگه لب ها پر و برجسته و مدلی باشن، نگاه مرد بیشتر طول میکشه. 

و اما به چت روم وبسایت کورا سری زدم. جواب های جالب مردان و زنان رو با هم بخونیم:

یه سری آقایون اعتراف کردن که ذهنشون پر از تخیلات جنسی بوده و وقتی به لب های زنانه با رژ قرمز و قهوه ای نگاه میکنن این تخیلات بیشتر گُل میکنه. 

چند خانم از نگاه های جنسی  مردان به لب های زنانه اصلا خوششون نمیاد؛ دوست ندارن به چشم عروسک و اسباب بازی یا کالا بهشون نگاه بشه. 

چند تا آقا نوشتن که نگاهشون به لب های زنانه صرفا جنسی نیست مگه اینکه عاشق اون زن باشن. 

سه تا آقا اعتراف کردن که چون تماس چشمی براشون سخت هست ترجیح میدن به لب های خانم نگاه کنن.

خانمی از نامزدش پرسیده که چرا وقتی نگام میکنی به جای چشمام به لبهام خیره میشی. پسر در جواب گفته که چون دوستت دارم. خانم اصرار میکنه و پسر اعتراف میکنه که تو رو در لحظات رابطه ی جنسی تصور میکنم برای همین نگاهت میکنم. این خانم هم خوشحال شده هم ناراحت. از اینکه نامزدش دوستش داره خوشحاله اما فکر میکنه موقع گفتگو، ذهن نامزدش جای دیگه هست؛ اون توجهی به حرف های خانم نداره و گوش نمیکنه. 

چند تا آقا گفتن که دوست دارن همسرشون لب های پر و برجسته داشته باشه تا در رابطه ی جنسی لذت بیشتری ببرن. 

زیباترین مدل های لب: اسکارلت جوهانسون

زیباترین مدل لب اسکارلت جوهانسون

و اما مطالعه ی داشنگاه منچستر درباره ی میزان توجه مردها به لب های زنانه روی 50 مرد انجام شده. روش کار اینطوری بوده:

تصاویری از زنان جوان به مدت 10 دقیقه روی صفحه ی مانیتور نمایش داده میشد. به کمک یک فن آوری، حرکات چشم های مردان روی این تصاویر ردیابی میشد. 

نگاه مردها به لب های س ک س ی بیشتر از لب های نازک خیره می شد. مدت زمان خیرگی چشمان آنها بین 6 تا 10 ثانیه بود.

در مرحله ی دوم، صورت چکدام از زن ها آرایش نداشت. به عبارتی، هیچگونه رژ لبی در کار نبود. اینبار، حرکات چشم های مردان بیشتر به چشم های زن ها و بعد بینی و سپس به لب ها منتقل میشد. 

این مطالعه نشون داد که لب ها بخش مهمی از جذابیت جنسی و شهوانی رو تشکیل میدن. به عبارتی، مردها در انتخاب جنس مخالف، به مدل های لب س ک سی ی بیشتر توجه میکنن. البته بسیاری از خانم ها به شکل و اندازه ی لب جنس مخالف نیز توجه نشون میدن. 

تصاویر خانم اسکارلت جوهانسون روی جلد مجله ی معروف GQ  Babe of the Year

ارتباط شکل لب ها با قوه باروری و اندام جنسی زنانه 

تزریق ژل لب حجم دهی لب باروری زنان

علت اصلی تحریک جنسی نیست بلکه…

دانشمندان نظریه ی ارتباط بین شکل لب و اندام جنسی زنانه (لابیا) رو رد کرده اند! به گفته آن ها، تصورات جنسی در مورد لب های زنانه ناشی از دیدن فیلم های پورن و نگاه ابزاری به وجود یک زن می باشد. در اسطوره های یونانی همچون الهه عشق، زراعت و مادر زمین، لب های برجسته با با شهوت و گرمی جنسی ارتباط معناداری دارند.

علاقه مردان به قرمزی لب ها و برجستگی بدن زنان صرفا از سر هوا و هوس نیست بلکه بیشتر قدرت باروری زنانه رو در ناخودآگاه ذهن آن ها تداعی می کند! 
بنابراین، لب های حجیم، متقارن، خوش فرم و شاداب و جوان نشانه ی ای از نمایش قدرت درونی زنان از نظر باروری و حس زندگی می باشد. 

مدل لب نازک اما واتسون

هر لب نازکی لزوما برای تزریق ژل لب کاندید نیست! اگر شکل لب شما به مانند اما واتسون با چهره شما تناسب دارد، نیازی به تزریق ژل ندارید.

مقایسه انواع مدل لب

نظرات درباره تزریق ژل لب نازک

زن ها ذاتا دوست ندارند کالای جنسی باشند. وبسایت کورا نظر زنان درباره ی لب های نازک نیز رو جویا شده:

خانمی گفته: ” خب، لب های من نازک هست و هر وقت به لب های آنجلینا جولی نگاه میکنم دوست دارم منم لب های ضخیم تری داشته باشم. اما این دلیل نمیشه خودمو کوچک کنم. البته فکر میکنم میتونم مشکلمو با بهترین دکتر تزریق ژل لب حل کنم.”

خانمی چند تا عکس از بازیگران زن هالیوودی گذاشته که لب هاشون نازک هست اما با چهره شون تناسب داره.

اما از نظر نویسنده، لب های نازک جذابیت چهره این خانم ها رو کاهش داده. حتی وقتی به عنوان یه زن مقایسه کنی، باز هم نمیتونی اعتراف نکنی: “لب های پر و برجسته زیبایی چهره رو دوچندان میکنن.” برای مثال، چهره اما واتسون و اسکارلت جوهانسون رو با هم مقایسه کنین. کدومشون از جذابیت جنسی یا ظاهری بیشتری برخوردارن؟ احتمالا اغلب خواننده ها میگن که جوهانسون یه چیز دیگه هست. 

یکی از خانم ها خطاب به بقیه خانم ها گفته: “عزیزم، با بدن خودت راحت باش. اول اعتماد به نفس، مهارت های اجتماعی، و مهارت های کلامی و ارتباطی خودت رو تقویت کن. لباس های شیک بپوش و خوش باش. مراقب سلامت خودت باش و به نظر مردها کمتر اهمیت بده.”

خانم دیگه ای در جواب گفته: “ممکنه چهره ی یه خانم واقعا با تزریق ژل لب صد و هشتاد درجه تغییر کنه. همون طوری که بینی زشت رو میشه زیبا کرد، زشتی بعضی لب ها رو هم میشه با تزریق ژل برطرف کرد. این طوری، اعتماد به نفس فرد بالاتر میره. به علاوه، نگرش های زیبایی عوض شده. خانم هایی که به ظاهرشون میرسن شغل های بهتری به دست میارن.” 

تزریق ژل مدل لب روسی

انواع مدل لب: تزریق ژل لب مدل روسی

لب مردانه در مقایسه با لب زنانه عموما پهن تر و باریک تر هست. لب های خانم ها بیشتر حالت منحنی توپر هست. این اختلاف به جذابیت لب های خانم ها برای مردان افزوده. 

یکی از زیباترین مدل های لب مدل روسی ست. 

مرکز لیزر و زیبایی شریعتی چندین سال هست که در تمامی زمینه های زیبایی، از جمله، تزریق ژل و بوتاکس مرغوب و باکیفیت، فعالیت میکنه. 

تزریق انواع مدل های لب به صورت تضمینی و بدون عواض (به شرط رعایت مراقبت های قبل و بعد) در مرکز زیبایی شریعتی انجام میشود.

انواع مدل لب: تزریق ژل لب مدل روسی

تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی 

مدل لب روسی جزو طبیعی ترین و زیباترین مدل های لب در جهان هست. نگاهی به سوپرمدل های روسی بندازین.

کافیه بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران رو انتخاب کنین تا خیلی راحت این مدل لب رو تزریق کنین.

در مدل روسی، ژل هیچگونه جابجایی نداره و بالای لب رو فرم میده. قطرات کوچکی از فیلر به صورت عمودی تزریق میشن. این تکنیک همزمان لب ها رو بازتر و پهن تر و لیفت میکنه. 

با تزریق مدل لب روسی هیچگونه درد و حساسیت خاصی رو تجربه نمیکنین. 

یه سوال خوب: اگه تزریق ژل قبلی داشته باشم میتونم مدل روسی رو انجام بدم؟

جواب: ابتدا باید ژل قبلی تخلیه شود؛ (حداقل از دو هفته قبل) بعد مدل روسی رو تزریق کنین. 

عوارض تزریق ژل لب ارزان قیمت

تزریق ژل لب ارزان در تهران

آیا می دانید تزریق ژل لب ارزان چه عوارض و عواقبی دارد؟ ژل ارزان قیمت کیفیت پایینی دارد، ماندگاری ندارد؛ و با عوارض رایج بدشکلی، عفونت، مشکلات بلع، تکلم و صحبت، ورم و کبودی و گلوله شدن همراه می باشد.

بهترین مرکز تزریق ژل لب تهران: مدل لب لیو تایلر

لب های لیو تایلر نمونه ای از زیباترین مدل لب در جهانن. به منحنی لب بالا نگاه کنین. 

مدل های لب بسیار متنوع هستن و حتما چهره ی شما با یکی از این مدل ها سازگار خواهد بود، میتوانید برای تزریق در بهترین مرکز زیبایی تهران (شریعتی) اقدام کنید. 

تماس با مرکز شریعتی

با آرزوی سلامتی و شادمانی برای شما

پژوهشگر حیطه ی لیزر و زیبایی و مدرس دوره های آموزشی هوش مالی کودک-نوجوان 

دو دوره از سطح مقدماتی تا پیشرفته داریم. یک دوره رایگان هست.

بهترین دوره آموزشی آنلاین هوش مالی کودک و نوجوان ویکی چرا دات کام
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments