بهترين دكتر تزريق چربي اهواز

تزریق ژل زیر چشم اهواز | درمان سیاهی دور چشم با تزریق ژل

آنچه باید درباره تزریق ژل برای سیاهی دور چشم بدانید

دكتر زيبايي تزريق ژل در اهواز
تزریق ژل زیر چشم اهواز

فیلر یا پرکننده های چین و چروک تزریقی می توانند با هزینه ای بسیار ارزان قیمت تر از درمان های سنتی، ظاهری جوانتر و شاداب تر به شما ببخشند. بیشتر فیلرها سیاهی ، گودی و خطوط و چین و چروک ها را به ویژه در اطراف چشم، در کمتر از 30 دقیقه با نتیجه ای که می تواند بین 4 ماه تا بیش از یک سال به طول انجامد، برطرف کنند.

پرکننده های چین و چروک تزریقی ، برخلاف تزریق بوتاکس که باعث شل شدن عضلات زیر چین و چروک می شوند ، خطوط ، چین و چروک یا گوی و سیاهی را با یکی از چندین ماده مختلف موجود در خود پر می کنند. در نتیجه ، مشکل این نقاط تقریبا ناپدید می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از پرکننده های چین و چروک همچنین می توان به عنوان “حجم دهنده” نیز استفاده کرد ، مانند برجسته سازی لب و گونه.

درمان با فیلر سریع و آسان است. اما پرکننده های چین و چروک نیز خطرات خاص خود را دارند، از جمله خطر بروز واکنش های آلرژیک و ایجاد برجستگی های ریز در زیر پوست. در بعضی موارد ، این برآمدگی ها ممکن است دائمی باشد. همچنین گاهی اوقات ، تغییر رنگ پوست به کبودی اتفاق می افتد که با نام اثر تیندال شناخته می شود. این تغییر رنگ می تواند برای چند ماه ادامه داشته باشد ، اما درمان های مختلفی برای آن در دسترس است. در موارد بسیار نادر ، در صورت عدم استفاده صحیح از پرکننده های ضد چروک ، ممکن است سلول های پوستی از بین بروند. همچنین در مواردی نابینایی ، اسکار ناشی از کنده شدن پوست و فلج اعصاب گزارش شده است. به طور معمول ، پرکننده هایی که ماندگاری بیشتری دارند ، احتمالاً عوارض جانبی بیشتری ایجاد می کنند.

همه نوع چین و چروک و مشکلات دور چشم مناسب درمان با فیلر و ژل نمی باشد. کمترین خطرات و بهترین نتایج در نتیجه استفاده صحیح از تزریق حاصل می شود. به همین دلیل شما باید تزریق ژل و فیلر را تنها توسط متخصص پوست یا جراح پلاستیک دارای مجوز دریافت کنید.

در این مطلب همه چیز درباره تزریق ژل زیر چشم در اهواز ارائه شده است که شامل ترکیبات تشکیل دهنده ژل ها ، نحوه کار آنها ، جوانب مثبت و منفی آنها و بهترین مناطق برای درمان است. پزشک تان می تواند در انتخاب مناسب ترین ژل یا فیلر به شما کمک کند.

دكتر زيبايي تزريق ژل در اهواز

 

تزریق ژل زیر چشم اهواز : انواع ژل زیر چشم

بهترین مرکز تزریق ژل
فیلرهای هیالورونیک اسید

پرکننده های اسید هیالورونیک

محبوب ترین دسته پرکننده های ضد چروک، اسید هیالورونیک محسوب می شود. هر نوع به روشی متفاوت با نتایجی مختلف عمل می کند.

عوارض جانبی این دسته از فیلر ها نادر است اما می تواند شامل قرمزی ، تورم و کبودی در محل تزریق باشد. فیلر ممکن است برجستگی هایی در زیر پوست ایجاد کند. این مشکلی است که اغلب با گذشت زمان بهبود می یابد.

مدت ماندگاری نتایج از چند ماه تا بیش از یک یا دو سال متفاوت است. برخی تحقیقات نشان می دهد که تزریق های مکرر ممکن است به تحریک تولید طبیعی کلاژن در بدن کمک کند. و همین امر به کاهش تعداد خطوط و چین و چروک ها کمک می کند. همچنین شواهدی وجود دارد مبنی بر این که به مرور زمان برای رسیدن به همان نتیجه، به پرکننده کمتری نیاز خواهید داشت.

پرکننده های چین و چروک اسید هیالورونیک شامل موارد زیر است:

  • Belotero Balance
  • Juvederm Voluma XC
  • Juvederm XC
  • Juvederm Ultra XC
  • Juvederm Volbella XC
  • Juvederm Ultra
  • Juvederm Ultra Plus
  • Juvederm Vollure XC
  • Prevelle Silk
  • Restylane
  • Restylane-L
  • Restylane-Lyft
  • Restylane Silk
  • Restylane Refyne
  • Restylane Defyne

ژوویدرم یا رستیلن کدام بهتر است؟

 

پرکننده های چین و چروک مصنوعی

این دسته کوچک از پرکننده های چین و چروک شامل مواد آزمایشگاهی می باشد که به هر چیزی که به طور طبیعی در پوست یافت می شود ، ارتباطی ندارد.

همه پرکننده های این گروه عوارض جانبی مشابهی مانند قرمزی ، تورم یا کبودی در محل تزریق دارند. عوارض جانبی دیگر شامل ندول یا برجستگی زیر پوست است که قابل مشاهده و لمس است و در موارد نادر ممکن است برای از بین بردن آن نیاز به عمل جراحی باشد.

مزیت این نوع فیلر ها این است یک اثر ماندگارتر دارند و حداقل یک بار تزریق فیلر ضد چروک، نتایج نیمه دائمی ارائه می دهد. به یاد داشته باشید ، محصولاتی که اثرات ماندگاری بیشتری دارند ، احتمالاً بروز عوارض جانبی در آنها بیشتر است و در صورت عدم استفاده صحیح از پرکننده های چین و چروک مصنوعی ممکن است منجر به بد شکلی صورت شوند.

پرکننده های چین و چروک مصنوعی شامل موارد زیر است:

  • Bellafill
  • Radiesse
  • Sculptra
  • Silicone

 

پرکننده های چین و چروک کلاژن

دانشمندان اولین پرکننده چین و چروک را از یک فرم خالص کلاژن که عمدتا از گاو استخراج شده بود ، تهیه کردند. اگرچه کلاژن کارکرد خوبی ارائه می داد و ظاهری طبیعی به نمایش می گذاشت ، اما نتایج آن طولانی نبود. بیشتر تزریق های کلاژن در همان اوایل ماه اول پس از درمان ، تجزیه می شدند. از آنجا که این پرکننده های چین و چروک از یک منبع حیوانی ساخته شده بودند ، همچنین میزان واکنش آلرژیک بالاتری داشتند و از قبل به آزمایش آلرژی احتیاج داشتند.

روش های جدید پردازش کلاژن به کاهش خطرات کمک زیادی کرده است. به علاوه ، ظهور اشکال جدیدی از کلاژن های مصنوعی باعث شده که این تزریق ها برای طیف گسترده تری از افراد، ایمن تر و مفیدتر محسوب شود. اگرچه نتایج به اندازه سایر پرکننده های چین و چروک دوام ندارند ، اما بسیاری معتقدند که نتایج آن طبیعی به نظر می رسد.

عوارض جانبی تزریق کلاژن، بروز برخی از خطرات واکنش آلرژیک (عمدتاً برای محصولاتی که هنوز از منابع گاو استفاده می کنند) و همچنین کبودی و قرمزی در محل تزریق است.

تزریق کلاژن شامل موارد زیر است:

  • Cosmoderm
  • Evolence
  • Fibrel
  • Zyderm
  • Zyplast

 

پرکننده های چین و چروک اتولوگ

چربی رایج ترین ماده در این دسته است. در این روش، چربی خود فرد را به صورت جراحی از ران ، باسن یا معده خارج کرده و سپس به محل مورد نظر مانند زیر چشم تزریق می کنند. شما نیاز به دو پروسه دارید (یکی برای برداشتن چربی و دیگری برای تزریق آن به محل). هر دو روش را می توان طی یک جلسه انجام داد. مراحل تصفیه چربی که در آزمایشگاه انجام می شود می تواند پرهزینه و وقت گیر باشد. نتایج حاصل نیمه دائمی است ، اگرچه ممکن است در طول زمان به یک سری از تزریق ها نیاز داشته باشد.

تزریق پلاسمای غنی از پلاکت یا پی آر پی (“لیفت خون آشام”) نوع دیگری از پرکننده / حجم دهنده های ضد چروک اتولوگ است. در این روش، خون از بازو گرفته می شود ، تصفیه می شود و سپس به نواحی مورد نظر صورت تزریق می شود. اثرات آن می تواند 12 تا 18 ماه به طول انجامد.

خطرات مشابه سایر پرکننده های چین و چروک است از جمله کبودی ، قرمزی و تورم در محل تزریق. از آنجا که این نوع پرکننده ها از بدن شما گرفته می شوند ، نیازی به تأیید FDA ندارد.

جهت اطلاع از بهترين دكتر تزريق چربي اهواز و همچنین قیمت تزریق چربی برای گودی زیر چشم اینجا کلیک کنید.

 

به حداقل رساندن خطرات و افزایش نتایج خوب برای انواع ژل زیر چشم

تزریق ژل برای سیاهی دور چشم
درمان سیاهی دور چشم با تزریق ژل

در حال حاضر، پرکننده های چین و چروک از جمله ایمن ترین روش های زیبایی به شمار می روند. اما مواردی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از ایمنی درمان خود انجام دهید:

  • اجازه ندهید قیمت عامل اصلی تصمیم گیری تان باشد. اگر به شما یک روش پرکننده چین و چروک پیشنهاد می شود که هزینه بسیار کمی نسبت به سایر فیلرها دارد ، به احتمال زیاد یک سری کم و کسری هم در مهارت ارائه دهنده و هم در کیفیت محصول وجود دارد. هرگز با صورت خود چنین معامله ای نکنید!
  • هر نوع فیلر یا ژلی که دریافت می کنید باید در محیط پزشکی با ابزار استریل انجام شود. تزریق ژل در خانه ، هتل ، استخر ، سالن های زیبایی یا اسپا ها حتی توسط یک پزشک ماهر و باتجربه کار بسیار اشتباهی است.
  • مواد تزریقی را از منابع خارج از مطب پزشک دریافت نکنید. از این که چه چیزی به شما تزریق می شود آگاه باشید و از پزشک خود بپرسید که آیا از پرکننده چین و چروک تأیید شده توسط FDA استفاده می کند و آن را مستقیما از سازنده خریداری کرده است. چنانچه ارائه دهنده این اطلاعات تکمیلی را به شما نداد ، از انجام این پروسه منصرف شوید.
  • روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا بتوانید عمر فیلر را افزایش دهید و در برابر التهابات رنگدانه ای بعد از عمل که از سوزن تزریق حاصل می شود، محافظت به عمل آورید.

 

تزریق ژل برای سیاهی دور چشم | تزریق ژل زیر چشم اهواز

قیمت تزریق ژل اهواز
تزریق ژل زیر چشم اهواز

احتمالا از انواع کرم روشن کننده و کانسیلر برای پوشش سیاهی زیر چشم تان استفاده کرده اید و فایده ای نداشته است. احتمالا در کشوی میز توالت تان یکی، دو شیشه خالی یا رو به اتمام کرم دور چشم وجود دارد. شاید شما حتی نزد یک یا دو دکتر نیز مراجعه کرده باشید. اما با وجود همه این ها و دریافت خواب کافی و آب فراوانی که نوشیده اید، سیاهی دور چشم تان همچنان به قوت خود باقیست. حقیقت غم انگیز و دلسرد کننده این است که این سیاهی ها احتمالاً همیشه در آنجا خواهند ماند. در حقیقت، سیاهی های دور چشم اکثراً ژنتیکی هستند. آنها ارتباط تنگاتنگی با ترکیب پوست شما و نحوه منعکس کردن نور از استخوان کاسه چشم تان دارند.

روشی وجود دارد که می توانید حداقل برای مدت کوتاهی از شر سیاهی دور چشم تان خلاص شوید، البته ممکن است کمی دردناک باشد. در طی چند سال گذشته ، زنان به متخصصان جراحی پلاستیک و متخصصان پوست روی آورده اند تا پرکننده های هیالورونیک اسید را زیر چشم خود تزریق کنند. ممکن است فکر کنید: صبر کن! من که پف زیر چشم نمی خواهم! چرا باید پرکننده زیر چشمم تزریق کنم که برجسته شود!؟

در ادامه مطلب به تشریح کامل تزریق ژل زیر چشم اهواز پرداخته ایم.

 

تزريق فيلر زير چشم چگونه است؟

قیمت تزریق چربی برای گودی زیر چشم
تزریق ژل برای سیاهی دور چشم

بهترین دكتر زيبايي تزريق ژل در اهواز می گوید: ” دلیل شماره یک وجود سیاهی زیر چشم ، از دست دادن حجم بافت زیر چشم است.”

ما از دكتر زيبايي تزريق ژل در اهواز خواستیم كه شش خانم که از سیاهی زیر چشم شکایت داشتند را ارزیابی کند و به آن فیلر تقویت کننده تزریق کند. به نظر می رسد ، یک لایه کوچک از ژل اسید هیالورونیک که به طور ماهرانه تزریق شود ، تمام چیزی است که برای کشیدن پوست و افزایش جریان خون در زیر چشم نیاز دارید. اگرچه برای یک یا دو روز کمی قرمزی و کبودی خواهید داشت ، اما بزودی ناحیه زیر چشم تان به طرز حیرت آوری روشن تر خواهد شد. پزشک در یک نقطه خاص که گودی یا سیاهی وجود دارد، تزریق را انجام می دهد. لازم به ذکر است که پس از تزریق فیلر زیر چشم می توانید به سالن ورزشی بروید ، یوگا انجام دهید و مجبور نیستید که آن را بپوشانید.

جهت ارتباط با دکتر خوب برای تزریق ژل زیر چشم اینجا کلیک کنید.

 

فیلم تزریق ژل زیر چشم

قیمت تزریق ژل اهواز

قیمت تزریق چربی برای گودی زیر چشم
قیمت تزریق ژل اهواز

هزینه تزریق ژل با توجه به محل و میزان پرکننده به کار رفته متفاوت است. برخی از پزشکان برای ایجاد تقارن بهتر تنها به زیر چشم و اطراف گونه ژل تزریق می کنند که به فیلر بیشتری نیاز دارد و قیمت آن را بالاتر می برد.

جهت اطلاع دقیق از قیمت تزریق ژل اهواز اینجا کلیک کنید.

 

ماندگاری تزریق ژل زیر چشم چقدر است؟

تزریق ژل زیر چشم اهواز
تزریق ژل برای سیاهی دور چشم

ژل اسید هیالورونیک بسته به میزان سرعتی که بدن آن را متابولیز می کند و نوع پرکننده مورد استفاده (Restylane، Restylane Lift، Juvederm و غیره) باید بین شش ماه تا کمی بیش از یک سال ماندگار باشد. ژل به مرور زمان به آرامی تجزیه می شود. اگر به هر دلیلی می خواهید پرکننده سریع تر تجزیه شود ، می توانید در مورد هیالورونیداز ، آنزیمی که پرکننده های اسید هیالورونیک را تجزیه می کند ، از پزشک خود سوال کنید.

 

عوارض تزريق فيلر زير چشم

مانند هر روش تزریقی دیگر ، مطمئن شوید که ارائه دهنده تان متخصص پوست یا جراح پلاستیک با تجربه در زمینه تزریقات زیر چشم باشد. فیلر باید کاملاً عمیق تزریق شود ، نه به صورت سطحی ، پف زیاد یا قابل مشاهده ای در زیر پوست زیر چشم تان ایجاد نکند. در زمینه تزریق ژل برای سیاهی دور چشم ، کبودی بسیار شایع است ، با این حال باید حدودا طی یک یا دو هفته برطرف گردد. اگر مستعد ابتلا به کبودی هستید یا در حال حاضر داروی رقیق کننده خون یا روغن ماهی مصرف می کنید ، آرنیکا می تواند در به حداقل رساندن کبودی تان به شما کمک کند.

 

آیا راه های دیگری برای کاهش سیاهی زیر چشم وجود دارد؟

اگر سیاهی زیر چشم تان در نتیجه گودی ایجاد شده در زیر چشم تان نیست ، ممکن است تزریق ژل برای سیاهی دور چشم راهگشا نباشد. همچنین تیرگی زیر چشم غیر ژنتیکی ، عمدتاً در اثر کم آبی ، کمبود خواب ، دارا بودن رنگدانه بیش از حد و رگ های خونی ایجاد می شود. در این صورت می توانید از کرم های چشم محتوی رتینول و یا ویتامین های C و K استفاده کنید که به گردش خون و رنگدانه ها کمک می کنند. لیزر نیز می تواند به کم رنگ شدن تیرگی زیر چشم کمک کند ، به خصوص اگر ناشی از رگ های خونی قابل مشاهده باشد. متخصص پوست تان می تواند با تعیین علت اصلی سیاهی زیر چشم، بهترین راه حل را به شما ارائه دهد.

8 مورد از بهترین کرم های دور چشم – توصیه شده توسط متخصصین پوست

 

دکتر خوب برای تزریق ژل زیر چشم اهواز

دکتر خوب برای تزریق ژل زیر چشم
مرکز تزریق ژل اهواز

چنانچه به دنبال یک پزشک ماهر با تجربه جهت تزریق ژل زیر چشم در اهواز و شهرهای اطراف هستید، لطفا اینجا کلیک کنید. این مرکز با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه کند.

امیدواریم این مطلب، ابهامات شما را رفع کرده باشد.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

harpersbazaar

webmd

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments