کرم ضد چروک دور چشم

8 مورد از بهترین های کرم دور چشم – توصیه شده توسط متخصصین پوست

انتخاب بهترین کرم دور چشم می تواند از جوانب مختلفی مشابه دوست یابی در اینترنت باشد: گزینه های بی شماری وجود دارد و شما به درستی نمی دانید کدام یک برای شما مناسب تر است. از این رو، یکی را انتخاب می کنید، به این امید که بهترین انتخاب باشد. کارشناسان تهران اسکین در خصوص انواع کرم های دور چشم موجود با بهترین متخصصان پوست گفتگویی داشته اند و نتیجه این گفتگوها در قالب مطلبی که هم اکنون در حال مطالعه هستید، گنجانده شده است. بیایید با هم نگاهی به موثر ترین کرم های دور چشم از نظر این متخصصین بیاندازیم.

بهترین کرم های ضد چروک در سال 2018 که موجب می شوند به معجزه ایمان بیاورید!

10 مورد از بهترین محصولات ضد پیری برای زیبایی و جوانسازی پوست

 

بهترین انتخاب برای پلک افتاده و چروک: کرم دور چشم Roc Retinol Correxion

کرم دور چشم روک
کرم دور چشم Roc Retinol Correxion

به گفته یکی از متخصصان پوست، رتینول موجب تحریک کلاژن سازی جهت کمک به رفع خطوط زیر چشم و تقویت و استحکام بخشیدن به پایه پوست است. ممکن است با شنیدن نام رتینول، به یاد دارویی برای درمان آکنه بیافتید که در دوران مدرسه، متخصص پوست برای تان تجویز کرده بود. اما رتینول به کار رفته در این کرم دور چشم، در وهله اول برای درمان چین و چروک ها مورد تایید سازمان غذا و دارو (FDA) قرار گرفت. ایجاد چروک و افتادگی پلک، رویدادی است که به طور طبیعی در فرایند پیری رخ می دهد و درمان غیر تهاجمی آن ممکن است قدری دشوار باشد. اما کرم Roc Retinol Correxion، بهترین گزینه برای تقویت ناحیه زیر چشم و استحکام بخشیدن به بن پوست است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

بهترین انتخاب برای سیاهی دور چشم: ژل دور چشم Skinceuticals AOX

ژل دور چشم Skinceuticals AOX

کانسیلر های بسیاری در بازار موجود است که بتوان سیاهی دور چشم ناشی از بی خوابی شبانه، حساسیت یا افزایش سن را از نظرها پنهان کرد، اما محصولات اندکی وجود دارند که قادر باشند اصل این مشکل را حل کنند. به گفته اغلب متخصصینی که با آنها مشاوره داشتیم، ژل Skinceuticals AOX، از همان محدود محصولاتی است که می تواند این مشکل را درمان کند. این ژل حاوی آنتی اکسیدان هایی است که نه تنها در مقابل رادیکال های آزاد موجود در محیط از پوست تان محافظت می کنند، بلکه هر گونه سیاهی و تغییر رنگ غیر عادی در رنگدانه های اطراف چشم را نیز برطرف کرده و پوست را روشن می سازند.

 

بهترین انتخاب برای پوست های بالغ: بالم دور چشم Skinceuticals

کرم دور چشم Skinceuticals
بالم دور چشم Skinceuticals

و باز هم Skinceuticals  در فهرست بهترین کرم های دور چشم دیده می شود، اما این بار به دلیل ویژگی  ضد پیری آن. این کرم به طور اختصاصی برای پوست های بالغ (40 سال به بالا) که مستعد خشکی هستند، طراحی و تولید شده است. در این کرم، فوتوکمیکال هایی (ترکیبات شیمیایی گیاهی) به کار رفته است که موجب کاهش التهاب و مقابله با آسیب های سلولی می گردد. متخصصان پوست به این دلیل این کرم دور چشم را دوست دارند که با یک تیر، سه نشان بارز پیری را مورد هدف قرار می دهد: کاهش رطوبت، شلی و افتادگی پوست، و آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد. این کرم همچنین غلظت بالایی دارد. بالم دور چشم Skinceuticals، پف زیر چشم و خطوط پنجه کلاغی را نیز کاهش می دهد و برای مصرف روزانه بسیار ملایم و مناسب است. بنابراین به جرات می توان گفت که این محصول، یکی از اجزای مهم سبد خرید زنان بالای 40 سال به شمار می رود.

 

روشن کننده دور چشم Conture Kinetic

روشن کننده دور چشم Conture Kinetic

شما می توانید این سرم را به عنوان یک محصول مستقل خریداری کنید، اما Conture Kinetic از سیستم تونینگ پوست توسط یک دستگاه الکترونیکی جهت اعمال فشار ایزومتریک و ارتعاشات صوتی با فرکانس پایین استفاده می کند که به آرامی تیرگی و خطوط ریز را به ویژه در اطراف چشم با استفاده از حالت مکش برطرف می سازد. یکی از متخصصان حتی به عملکرد و کارایی این محصول قسم می خورد و آن را به شدت پس از استفاده از سرم توصیه می کند. در این سرم، جهت درخشندگی هر چه بیشتر پوست از ترکیباتی طبیعی همچون شیرین بیان، عصاره میوه ها و جلبک قهوه ای استفاده شده است.

 

بهترین انتخاب برای پوست های کشیده شده: کپسول چشم سرامید Elizabeth Arden

کپسول چشم الیزابت آردن
کپسول چشم سرامید Elizabeth Arden

محصولات مراقبت از پوست معمولا از اسامی ترکیباتی استفاده می کنند که آن ها را در دید دیگران بسیار خاص و عجیب و غریب جلوه می دهد و احتمالا برای شما هیچ معنا و مفهومی نداشته باشند. در خصوص این محصول می توان “سرامید” را نام برد. سرامید ها، روغن های طبیعی هستند که مانع از تحریک پوست شده و رطوبت را در پوست حفظ می کنند. یک مرطوب کننده حاوی سرامید قادر است این سد حفاظتی را در سنین بالاتر و در مواجهه با آسیب های زیست محیطی حفظ کند. متخصصین پوست توصیه می کنند کپسول های چشم حاوی سرامید الیزابت آردن را به ویژه در فصول آلرژی (ایامی که ممکن است چشم تان را بمالید و در نتیجه چشم، شل و افتاده شود) استفاده کنید.

 

بهترین انتخاب برای پوست های حساس شده: کرم بازسازی کننده دور چشم PCA Skin Ideal Complex

کرم دور چشم PCA Skin Ideal Complex

اگر مشکل قرمزی، سوزش و پوسته پوسته شدن پوست تان است، این خط هیپوآلژنیک (کمتر از حد طبیعی یا اندکی حساسیت ‌زا) از محصولات مراقبت از پوست، حکم یک ناجی را برای تان ایفا خواهد کرد. کرم های دور چشم بدون آلرژن فراوانی در بازار موجود است، اما کرم بازسازی کننده PCA Skin Ideal Complex توانایی منحصر به فردی در کلاژن سازی، استحکام موانع پوستی و کاهش چین و چروک ها دارد. این کرم حاوی پپتید های ویژه ای است که تاثیر فوق العاده ای دارند، بدون این که کوچک ترین تحریکی روی پوست ایجاد کنند.

 

بهترین انتخاب برای برجستگی زیر چشم: ژل-کرم تقویت کننده و رطوبت رسان چشم Neutrogena

کرم دور چشم نوتروجنا
کرم دور چشم Neutrogena

از دست دادن آب بدن، کشیدن سیگار، قرار گیری در معرض نور خورشید و فرایند پیری، همه و همه می توانند ذخیره سازی کلاژن در پوست را به ویژه در اطراف چشم مختل سازند. پیروی از یک رژیم سالم و مصرف مقدار زیادی آب می تواند تا حدودی این آسیب ها را جبران کند. اما یک کرم دور چشم حاوی اسید هیالورونیک، که یک مرطوب کننده طبیعی به شمار می رود، می تواند سلاح مخفی بسیاری از زنان در امر زیبایی محسوب شود. اسید هیالورونیک، حکم یک اسفنج را دارد که آب را به خود جذب می کند تا پوست را آبرسانی کرده و برجستگی زیر چشم را برطرف سازد. بنا به توصیه متخصصین پوست، کرم دور چشم Neutrogena یک انتخاب هوشمندانه است که عاری از هر گونه چربی، خشکی و اسانس است.

 

انتخابی برای همه نوع پوست: کرم ترمیم کننده دور چشم SkinMedica TNS

کرم دور چشم SkinMedica TNS

اگر مردد هستید که کدام یک از کرم های دور چشم را انتخاب کنید، کرم ترمیم کننده دور چشم SkinMedica TNS می تواند بهترین گزینه باشد، چراکه همه کاره است. این محصول، هر آنچه را که از یک کرم دور چشم انتظار دارید، اعم از تغذیه رسانی، آبرسانی، ترمیم و حفاظت، را برآورده می سازد و تقریبا با همه نوع پوستی سازگاری دارد. این کرم، علاوه بر برخورداری از ویژگی های قدرتمندی چون اسید هیالورونیک و پپتید ها، محتوی ویتامین های مفید A، C و E و همچنین آنتی اکسیدان نیز می باشد. کرم دور چشم SkinMedica TNS حتی دارای یک ترکیب مخصوص جهت روشن ساختن سیاهی دور چشم است که به طور کلی درخشندگی و شادابی را برای پوست به ارمغان می آورد.

 

شاد و زیبا باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع خارجی برای مطالعه بیشتر

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments