تزریق ژل در گونه ها | معرفی بهترین مراکز زیبایی مشهد

تزریق ژل در گونه

تزریق ژل در گونه ها، یک روش آسان برای برجسته کردن گونه هاست. بسیاری از خانم ها دوست دارند این عمل را انجام دهند، اما درباره مزایا و معایب آن چیزی نمی دانند. در این مقاله،‌همه آنچه که قبل از تزریق ژل در گونه ها باید بدانید، آورده شده است. هم چنین بهترین مراکز تزریق ژل گونه در مشهد به شما معرفی شده است. بنابراین اگر به دنبال تزریق ژل گونه هستید، حتما این مقاله را بخوانید.

تزریق فیلر گونه در مشهد
تزریق ژل گونه در مشهد

تزریق ژل گونه چیست؟

برای تزریق ژل در گونه از فیلرها یا ترکیبات ژل مانندی از جنس هیالورونیک اسید استفاده می شود. هیالورونیک اسید یک ترکیب طبیعی است که در بدن هم تولید می شود و به سفت شدن ماهیچه ها کمک می کند. وقتی ژل های هیالورونیک اسید به گونه تزریق می شوند، به مولکول های آب متصل می شوند و به این ترتیب ساختار محکمی را ایجاد می کنند که باعث سفت شدن و برجسته شدن ماهیچه می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین مرکز تزریق ژل گونه
فیلرهای هیالورونیک اسید برای تزریق ژل گونه

مقدار تزریق ژل گونه چقدر است؟

تزریق ژل گونه، یک عمل زیبایی محبوب و پرطرفدار در سراسر دنیاست. براساس آمار جامعه جراحان پلاستیک ایالت متحده امریکا، در سال ۲۰۱۷، ۲.۷ میلیون از مواد تزریق ژل استفاده شده است. این مقدار در هر سال به طور تقریبی ۳ درصد افزایش پیدا می کند. این نشان می دهد که هر سال افراد بیشتری برای انجام این عمل، ترغیب می شوند.

تزریق فیلر در گونه در مشهد
افزایش میزان مصرف فیلرهای گونه

تزریق ژل گونه چگونه است؟

فیلرهای هیالورونیک اسید که به نام فیلرهای پوستی یا ایمپلنت های تزریقی هم شناخته می شوند، برای برجسته کردن گونه ها، از بین بردن خط خنده و برطرف کردن چین و چروک صورت به کار می روند. یک پزشک متخصص زیبایی، جراح پلاستیک یا متخصص پوست و مو می تواند تزریق ژل گونه را برای شما انجام دهد.

آیا تزریق ژل گونه درد دارد؟

شاید تصور کنید که تزریق ژل گونه عمل دردناکی است. اما  این تصور اشتباه است. خوشبختانه بسیاری از انواع فیلرهایی که در بازار وجود دارند حاوی بی حس کننده های موضعی مثل لیدوکائین هستند. بنابراین شما هیچ دردی را احساس نمی کنید.

فیلر گونه
تزریق فیلر به گونه بدون درد

ممکن است به لیدوکائین حساسیت داشته باشید، حتما در این باره با پزشک خود صحبت کنید.

تزریق ژل گونه چقدر دوام دارد؟

ممکن است از خودتان پرسیده باشید که آیا تزریق ژل گونه دائمی است؟ یا باید مدام آن را انجام دهید؟ واقعیت این است که ماندگاری فیلرها بسته به نوعشان فرق دارد. بعضی از آن ها شش ماه دوام دارند و بعضی از انواع آن ها تا سال ها ماندگار هستند. در مورد انواع فیلرها در ادامه بیشتر توضیح داده می شود.

فیلر گونه چقدر دوام دارد؟
ماندگاری فیلرهای گونه

انواع فیلرهای پوستی را بشناسید

فیلرهای پوستی که برای تزریق ژل لب به کار می روند، انواع بسیاری دارند. هر روز هم در بازار شاهد برندهای جدید هستیم. در اینجا به تعدادی از بهترین و پرکاربردترین ها اشاره می کنیم. اگر می خواهید تزریق ژل در گونه را انجام بدهید، برای انتخاب نوع فیلر با پزشک خود حتما مشورت کنید.

فیلرهای هیالورونیک اسید

فیلرهای هیالورونیک اسید (HA) همان طور که گفته شد، پرکاربردترین و رایج ترین نوع فیلرها هستند. این فیلرها معمولا تا شش ماه دوام دارند. البته در حال حاضر انواع جدیدی از آن ها به بازار عرضه شده است که می توانند تا یک سال هم ماندگار باشند. مهم ترین برندهای فیلرهای هیالورونیک اسید، ژوویدرم  و رستیلن هستند.

فیلر گونه در مشهد
فیلر ژوویدرم

فیلر ژوویدرم بهتر است یا رستیلن؟

از نظر کارایی هر دوی این فیلرها، ماندگاری نسبتا یکسانی دارند. تزریق فیلرهای ژوویدرم سریعتر انجام می شود، ممکن است اندکی ماندگارتر باشد. البته هزینه این نوع فیلر هم بالاتر است. پزشک متخصص شما می تواند برای انتخاب فیلر مناسب به شما کمک کند.

فیلرهای کلسیم هیدروکسی آپاتیت

این فیلرها از هیالورونیک اسید، سخت تر هستند و معمولا برای برطرف کردن چین و چروک به کار می روند. بدیهی است که این نوع از فیلرها، ماندگاری بالاتری هم دارند. این نوع از فیلرها با نام Radiesse در بازار موجود می باشند.

فیلر با ماندگاری بالا
فیلر Radiesse

پلی-ال-لاکتیک اسید

این نوع از فیلرها، تجزیه پذیر هستند اما قبل از تجزیه شدن، بدن را وادار می کنند که کلاژن و چربی بیشتری را بسازد. بنابراین باعث می شود که نواحی دارای چروک صاف تر شوند و گونه ها به دلیل تولید بیشتر کلاژن برجسته تر می شوند. این نوع از فیلرها جزء فیلرهای نیمه دائمی هستند و حداقل دو سال عمر می کنند. مهم ترین برند موجود در بازار           Sculptra Aesthetic است.

انواع فیلرهای گونه
فیلر نیمه ماندگار

پلی متیل متاکریلات

این نوع از فیلرها جزء فیلرهای دائمی دسته بندی می شود که تقریبا پنج سال عمر می کند. این فیلرها از ذرات کوچکی به نام میکروکره و کلاژن ساخته شده اند که باعث برجسته شدن گونه ها و برطرف شدن چین و چروک است. اگر برند   Bellafill  را دیدید، با یک فیلر دائمی روبرو هستید. اما خبر بدی که وجود دارد این است که پزشکان استفاده از فیلرهای دائمی را توصیه نمی کنند. چون این فیلرها در طولانی مدت،  التهاب و عفونت بالاتری را نشان می دهند.

آیا تزریق ژل گونه عوارض دارد؟

بعد از اینکه تزریق ژل در گونه ها صورت می گیرد، ممکن است عوارضی اتفاق بیفتند که موقتی و طبیعی هستند.  طی یک یا دو هفته این عوارض از بین می روند. مهم ترین آن ها در ادامه معرفی شده اند.

قرمزی، تورم، درد، خارش، حساسیت پوستی در ناحیه تزریق. اگر این علائم به مدت طولانی ادامه پیدا کردند، حتما از پزشک خود برای درمان آن ها کمک بگیرید.

تزریق فیلر به گونه
عوارض تزریق ژل گونه

بعد از تزریق ژل گونه، چه عوارضی ایجاد می شود؟

ممکن است بعد از تزریق ژل، عوارضی ایجاد شوند که طبیعی نباشند و لازم باشد به صورت جدی تر به آن ها رسیدگی شود. البته احتمال بروز این عوارض خیلی کم است، اما اگر می خواهید تزریق ژل گونه را انجام دهید، بهتر است که از این موضوع آگاه باشید.

عفونت

ممکن است در محل تزریق ژل در گونه ها، عفونت هایی بروز کند. البته اگر این کار را در کلینیک های معتبر و شناخته شده انجام دهید، این اتفاق نمی افتد. اما اگر هم این اتفاق برای شما افتاد، پزشک برای شما آنتی بیوتیک هایی را تجویز می کند تا به سرعت بهبود پیدا کنید.

عفونت
عوارض جانبی تزریق ژل گونه

نشتی ژل از محل تزریق

این اتفاق زمانی می افتد که شما مراقبت های بعد از تزریق ژل را انجام نداده باشید. اگر بعد از تزریق ژل به خوبی به توصیه های پزشک توجه کنید، چنین مشکلی پیش نمی آید.

توده های ناشی از تزریق

التهاب و ایجاد توده های ناشی از تزریق ممکن است به دلیل حساسیت به مواد فیلر باشد. اگر توده ها به وجود بیایند و با درمان های معمولی از بین نروند، لازم است که روی آن ها جراحی انجام شود.

آسیب به رگ های خونی

اگر تزریق ژل توسط فردی انجام شود که صلاحیت و تجربه کافی ندارد، ممکن است آسیب های جدی به رگ های خونی شما وارد کند. بنابراین انتخاب پزشک مناسب و کلینیک زیبایی را جدی بگیرید.

بهترین مراکز تزریق ژل لب
تزریق ژل گونه باید تحت نظر پزشک انجام شود

همین دیشب در اخبار ۲۰:۳۰ گزارشی پخش شد از آرایشگاهی که عمل های تزریق ژل و بوتاکس را انجام می داده است. متاسفانه به دلیل نابلد بودن فرد یکی از مراجعین ۲۵٪ از بینایی اش را از دست داده بود. چون سوزن تزریق ژل به داخل پلک او فرو رفته بود.

درست است که تزریق ژل به گونه عمل آسانی است، اما لازم است که برای انتخاب پزشک مناسب، دقت و حوصله به خرج دهید. در ادامه این مقاله به شما خواهم گفت که چگونه می توانید پزشک مناسب برای تزریق ژل در گونه و سایر عمل های جراحی زیبایی پیدا کنید.

قبل از تزریق ژل گونه چه باید کرد؟

  • اولین قدم برای انجام تزریق ژل گونه، این است که پزشک خوبی پیدا کنید. مطمئن شوید که پزشک شما به حد کافی تجربه و تبحر در تزریق ژل به گونه دارد.
  • از او درباره انواع فیلرهایی که استفاده می کند، مزایا و معایب هر کدام بپرسید. از او بخواهید که دلیل انتخاب هر نوع فیلر را برای شما توضیح دهد.

پزشک موظف است درباره اجزای سازنده فیلرها برای شما توضیح دهد و مطمئن شود که شما به هیچ یک از اجزای آن (مثلا لیدوکائین یا کلاژن) حساسیت ندارید.

  • هرگز فیلرها را آنلاین نخرید. حتما آن ها را از داروخانه های معتبر تهیه کنید.
  • فیلرها باید در سرنگ های پلمپ شده و دارای برچسب های مشخص باشند.
تزریق ژل گونه در مشهد
برای تزریق گونه از فیلرهای مناسب استفاده کنید
  • به پزشک خود درباره سابقه بیماری های خاص بگویید. اگر دارویی مصرف می کنید حتما به پزشک اطلاع دهید. بعضی از داروها باعث واکنش های شدید با فیلرها می شوند.

چه کسانی نباید تزریق ژل گونه را انجام دهند؟

شما نمی توانید تزریق ژل گونه را انجام دهید، اگر:

  • پوست شما به هر دلیلی ملتهب است (مثلا اگر خارش پوستی یا آکنه دارید)
  • به اجزای سازنده فیلرها حساسیت دارید (برچسب روی فیلرها را بخوانید)
  • مبتلا به هموفیلی هستید یا مشکل انعقاد خون دارید.
  • باردار هستید

    بهترین مراکز تزریق ژل گونه در سبزوار
    تزریق ژل گونه در بارداری
  • در حال شیردهی به نوزاد خود هستید
  • تزریق ژل گونه برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است (هنوز بی خطر بودن آن برای این افراد، ثابت نشده است)
  • روی پوست شما بافت زخمی وجود دارد یا پوست شما مستعد جراحت است.

بعد از تزریق ژل گونه چه باید کرد؟

  • مهم ترین چیزی که پزشکان بعد از تزریق ژل نسبت به آن هشدار می دهند، این است که ناحیه تزریق شده تحت فشار یا ماساژ قرار نگیرد.
  • از رفتن به دماهای خیلی بالا (مثل سونا) یا حضور در دماهای خیلی پایین (مثلا پیست اسکی) خود داری کنید.
  • اگر احساس خارش یا قرمزی در ناحیه تزریق دارید، می توانید با تجویز پزشک آنتی هیستامین یا قرص های ضد التهاب دیگر بخورید.
تزریق ژل گونه بدون عوارض
آنتی هیستامین، ضد التهاب بعد از تزریق ژل گونه
  • اگر علائم التهاب را تجربه کردید (مثلا تب، عفونت پوستی، التهاب شدید) حتما بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.

تزریق ژل گونه کجا انجام می شود؟

با توجه به عوارض جدی تزریق ژل گونه، لازم است که به مراکز معتبر و کلینیک های زیبایی شناخته شده مراجعه کنید. فراموش نکنید که انجام مشاوره با پزشک قبل از تزریق ژل گونه، الزامی است. فرآيند تزریق ژل به گونه هم باید توسط خود پزشک یا با نظارت پزشک انجام شود.

تزریق فیلر گونه
تزریق فیلر گونه تحت نظر پزشک زیبایی

هزینه تزریق ژل گونه چقدر است؟

در بین همه فیلرهای موجود در بازار، فیلرهای دائمی گران ترین نوع هستند. فیلرهای هیالورونیک اسید معمولا از نظر هزینه تفاوت چندانی با هم ندارند. البته هزینه تزریق ژل به گونه ها، توسط سه عامل تعیین می شود: نوع فیلر مورد استفاده، پزشک متخصصی که این کار را انجام می دهد و منطقه ای که کلینیک زیبایی در آن واقع شده است.

تزریق ژل به گونه چقدر هزینه دارد
هزینه تزریق ژل گونه

بهترین مراکز تزریق ژل گونه در مشهد

برای پیدا کردن بهترین کلینیک تزریق فیلر گونه، لازم نیست به همه مراکز شهر خود سر بزنید. ما برای شما بهترین مراکز و بهترین پزشکان را جستجو کرده ایم. شما می توانید با توجه به منطقه ای که زندگی می کنید، میزان بودجه ای که دارید می توانید بهترین پزشکان را انتخاب کنید.  اطلاعات مربوط به این پزشکان در لینک زیر موجود است. کافی است سری به آن بزنید و با خیال راحت برای تزریق ژل گونه اقدام کنید.

بهترین کلینیک تزریق ژل گونه در مشهد
بهترین مراکز تزریق ژل گونه در مشهد

اینجا کلیک کنید: بهترین مراکز تزریق ژل گونه در مشهد

منابع

منبع ۱

منبع ۲

نویسنده و مترجم: سیمین معروف

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments