تزریق چربی به صورت حرفه ای با هزینه منصفانه و جوابدهی و ماندگاری عالی

تزریق چربی به سینه و باسن و ناحیه تحتانی بدن در مرکز شریعتی؛ تخفیف+جوابدهی عالی

تزریق چربی به سینه و باسن

حجم دهی و فرم دهی باسن و پستان

تزریق چربی به صورت حرفه ای با هزینه منصفانه و جوابدهی و ماندگاری عالی

سلام دوستان.

وقتی واژگان تزریق چربی یا پیوند و انتقال چربی شکم و پهلو به سینه و باسن به گوشم می خورد به یاد نمونه گیری از خون بند ناف نوزاد می افتم. شباهتی بین این دو وجود دارد. هر دو حاوی سلول های بنیادین و فاکتورهای رشد سلول های جوانساز هستند که از خود فرد گرفته می شوند تا برای اهداف پزشکی زیبایی یا درمانی استفاده شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

داشتن باسن خوش حالت و با حجم کافی آرزوی هر خانمی ست؛ زیرا زنانگی زن به انحنای باسن و تناسب خط کمر و باسن بستگی زیادی دارد. حتی آقایان هم بهتر است باسن یکدست و خوش فرمی داشته باشند. گودی های دو طرف باسن نه تنها جالب نیست؛ بلکه، در زمان خرید شلوار یا لباس اندامی به مشکل بر می خوریم.
خوشبختانه این مشکل با تکنیک های برتر تزریق و انتقال چربی برطرف شده. با تزریق چربی از فرد به خودش، دیگر از حساسیت ها و واکنش های منفی بدن به ماده خارجی، جراحی و گذاشتن پروتزهای دردناک خبری نیست.

بهترین دکتر زیبایی در تهران، بهترین مرکز تخصصی لیزر و زیبایی در تهران

مرکز شریعتی تهران در زمینه ی تزریق حرفه ای چربی به سینه، باسن و اندام تحتانی تجربیات ارزشمندی دارد. این کار به دستان توانمند جراح متخصص بدون ایجاد هیچگونه عوارضی و بدون جراحی انجام می شود: متخصصی که در زمینه لیپوست، لاپاروسکوپی، چاقی و لاغری و جدیدترین روش های حجم دهی و فرم دهی به سینه و باسن بسیار چیره دست است.

موضوع متن زیر: جزییات مهم تزریق چربی به سینه و باسن و اندام تحتانی جهت حجم دهی، فرم دهی در مرکز تخصصی شریعتی

تزریق چربی به صورت، سینه و باسن چیست؟

تزریق چربی نوعی انتقال چربی (یکی از تکنیک های لیپوترنسفر) است. چند سال پیش، ابتدا چربی اضافه به کمک لیپوساکشن یا همان مکش از بدن برداشت می شد که کم کم این روش به روز رسانی شد و روش های اثربخش تری مانند لیپوست (با دستگاهی قدرتمند تر از بادی واتر جت) جای آن را گرفت.

 تزريق چربي به سينه

در تزریق چربی، شناخت آناتومی مناطق پیوستگی چربی و برداشت چربی به اندازه ی لازم یک اصل است. زیرا باید تعادل مایعات، خون، آب و چربی مورد نیاز بدن حفظ شده و در عین حال چربی اضافه به خوبی و بدون خونریزی از بدن استخراج یا دفع گردد. برای همین، انتخاب پزشک خوب در یک مرکز معتبر اهمیت زیادی دارد. تصویر زیر را مشاهده کنید:

تزریق چربی و آناتومی بافت های چربی بدن

توضیح روش تزریق چربی

پزشک پس از بررسی سلامت کلی بدن و اندازه گیری شاخص توده بدنی شما، از یکی از تکنیک های مختلف تزریق چربی استفاده می کند. مناطقی مانند شکم و پهلو یا ران ها برای جمع آوری چربی مناسبند. با ابزار مخصوصی چربی اضافه برداشت، سانترفیوژ، و با فاکتورهای رشد غنی سازی می شود. پس از خالص سازی و آماده سازی، به مناطق کم حجم و توخالی صورت، باسن یا سینه و یا اندام تحتانی (واژن…) تزریق می شود.

ماندگاری تزریق چربی به باسن و سینه

اگر تکنیک های تزریق، پیوند و انتقال چربی به روز و علمی باشد، ابزار مدرن استفاده شود و مهارت پزشک کافی باشد، ماندگاری بسیار خوبی در انتظار ماست. پزشک با شناخت کافی از آناتومی بافت های چربی سفت و محکم در نقاط پهلو، دور ناف، بیرون باسن، شکم، ران ها و غیره، بهترین نوع چربی زنده را استخراج و به نواحی دیگر بدن شما تزریق کرده یا انتقال می دهد.

اینکه کدام نواحی برای استخراج بهترین نوع چربی مناسب ترند را پزشک تشخیص می هد. خوبی تزریق و انتقال چربی به این است که بدون ایجاد هیچگونه عوارض خاصی، با چند بار تکرار ماندگاری چندین ساله دارد.
البته سبک زندگی سالم و نداشتن بیماری های خاص نقش مهمی در ماندگاری تزریق چربی دارد. برای مثال، اگر فردی تیروئید پرکار دارد، بهتر است قبل از تزریق چربی درمان شود تا دچار لاغری پیوسته نشود و چربی سوزی در نقاط تزریق اتفاق نیافتد.

تکنیک های مختلف حجم دهی و فرم دهی سینه و باسن در مرکز شریعتی

دوستان عزیز، روش ها و تکنیک های مختلفی برای حجم دهی و فرم دهی گودی ها و نقاط توخالی پوست وجود دارد. هر تکنیک ممکن است برای نواحی خاصی کاربرد داشته باشد نه همه نواحی .به علاوه، انتخاب روش یا تکنیک بستگی به حجم چربی مورد نیاز دارد.

گاهی چربی زیادی برای حجم دهی سینه یا باسنتان نیاز دارید. در این صورت، برداشت چربی از خودتان به روش لیپوماتیک یا لیپوست بهترین انتخاب است. گاهی حجم کمی نیاز دارید. برای مثال، پرکردن خط خنده. در این صورت استخراج و تزریق چربی گزینه مناسبی ست.

البته خوبی تزریق چربی به این است که برای همه نواحی کاربرد دارد. پزشکان متخصص و جراحان پوست کاربلد معمولا با تکنیک های مدرن بدون عارضه آشنایی دارند و بهترین تکنیک تزریق و انتقال یا پیوند چربی را برای شما انتخاب خواهند کرد.

خلاصه، بهترین تکنیک تزریق، انتقال و پیوند چربی آن است که بتواند سلول های چربی اولیه را سرزنده و سالم و پویا استخراج کند و به ناحیه هدف برساند به طوریکه تعادل چربی مورد نیاز بدن، خون، آب و مایعات حیاتی حین عمل چندان برهم نخورد.

در مرکز تخصصی شریعتی، این کار به خوبی انجام می شود. 

حجم دهی سینه و باسن با انتقال چربی (لیپوشیفت و لیپوترنسفر)

لیپوشیفت و انتقال چربی

اکنون تصور کنید نقاطی از شکم، دور ناف یا باسنتان توخالیست و به حجم چربی نیاز دارد. در اینجا از روش انتقال چربی لیپوشیفت می توان استفاده کرد. این روش برای انتقال چربی از ناحیه ای به ناحیه نزدیک خود کاربرد دارد. در اینجا تزریق چربی در کار نیست؛ بلکه، چربی انتقال داده می شود.

در تکنیک های قبلی تزریق چربی با لیپوساکشن، حجم زیادی از چربی تزریق شده در ناحیه جدید از دست می رفت و به تمدید چندباره نیاز بود. اما امروزه، بدون مکش پرفشار چربی (که به بافت سلول های زنده چربی آسیب می رساند)، و بدون تماس بافت چربی با هوا، بافت زنده از نقطه ای به نقطه دیگر پیوند داده می شود. این روش لیپوشیفت نام دارد و برای انتقال چربی ها در نواحی نزدیک به هم کاربرد دارد. برای مثال، چربی پهلو به باسن.

روش کار انتقال چربی در حجم کم: تکنیک لیپوشیفت

روش کار لیپوشیفت اینگونه است که ابتدا شما می ایستید و منطقه ی اولیه چربی اضافه شما با محلول تومی سنت بی حس می شود.این محلول برای رقیق تر کردن بافت چربی اضافه و تثبیت آن (عدم جابجایی) نیز کاربرد دارد.

باید به حالت ایستاده باشید تا پزشک نقاط مناسب انتقال چربی را بهتر ببیند. وی نقاط اولیه (چربی اضافه) و هدف (نقاط دارای کمبود چربی) را با مارکر علامت گذاری می کند.

سپس، با لوله های بسیار باریکی به نام کانولا سوراخ هایی با عمق و قطر تعریف شده در بافت چربی اولیه ایجاد می شود. این کار مهارت بالایی می خواهد.

بر خلاف لیپوساکشن، این لوله ها به پمپ مکش چربی وصل نیستند. چربی اولیه، با ایجاد تونل های باریک میکروسکوپی در نواحی ثانویه و به کمک ابزار رولر و ماساژ از زیر پوست، به نواحی هدف (ثانویه) انتقال داده می شود. در پایان، چربی جدید به کمک نوار و ابزار خاصی در محل خود فیکس و تثبیت می شود.

لینک جزییات بهترین روش های برداشت چربی اضافه از بدن، اینجا کلیک کنید.

مزایا، معایب و عوارض تزریق چربی به سینه و باسن

به شرط رعایت انتخاب مرکز معتبر و پیگیری مراقبت های قبل و بعد از تزریق چربی، عوارض خاصی برای شما ایجاد نخواهد شد؛ مگر مقداری کبودی و درد موقتی که در مدت کوتاهی برطرف خواهند شد.

دکتر خوب برای تزریق چربی سینه و باسن

اگر انتخاب یک پزشک کاربلد و پرتجربه برایتان اهمیت دارد، مرکز تخصصی شریعتی تهران رو پیشنهاد می کنیم. در این مرکز، از کمک پزشکان خوش برخورد، صبور، متعهد و باانصاف برخوردار خواهید شد.

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی در مرکز تخصصی شریعتی

برای خانم ها، تقارن، سایز و شکل پستان ها اهمیت بسیار زیادی دارد. قدرت افسونگری یک زن به داشتن اندام زنانه در کنار لطافت پوست نیز بستگی دارد. در واقع، شکل و سایز پستان ها می تواند بر روح و روان یک زن و حتی رضایت جنسی شوهرش اثر بگذارد.فراموش نکنیم که سینه شل و افتاده به مرور زمان بر قلب و سیستم تنفسی فشار وارد می کند.

اگر بافت سینه شما در اثر کاهش وزن، شیردهی یا چاقی و لاغری پی در پی شل و افتاده یا توخالی شده، نگران نباشید. از آنجا که ۹۰ درصد از حجم سینه را بافت چربی تشکیل می دهد، می توان کمبود آن را با تزریق چربی جبران کرد.

یکی از بهترین روش های حجم دهی پستان ها تزریق یا انتقال و پیوند چربی ست زیرا هم فاقد عارضه است و هم ماندگی بالایی دارد. با تزریق چربی خودتان، دیگر از پروتز دردناک یا ایمپلانت سیلیکون خبری نیست. بستگی به حجم مورد نیاز چربی، ممکن است از یکی دو ناحیه (ران ها و پهلو ها یا شکم) چربی اضافه استخراج و تزریق شود.

توصیه اکید مرکز شریعتی: پستان ساختار بسیار پیچیده ای و حساسی دارد و شناخت آناتومی بافت چربی آن اهمیت فراوانی دارد. بنابراین، تزریق چربی به سینه را به دست یک پزشک کاربلد بسپارید.

حجم دهی و فرم دهی سینه با تزریق چربی

تزریق چربی به اندام تحتانی بدن

مرکز برکه در زمینه تزریق چربی به اندام تحتانی بدن (برای مثال، واژن) نیز فعالیت می کند. این عمل جهت افزایش رضایت جنسی و اعتماد به نفس بانوان مفید است.برای جزییات بیشتر، با مرکز (اینجا) تماس بگیرید. 

بهترین مرکز تزریق چربی به سینه و باسن در تهران

بهترین دکتر زیبایی در تهران، بهترین مرکز تخصصی لیزر و زیبایی در تهران

در تزریق چربی بسیار تخصصی عمل می کند به طوری که بدون ایجاد عوارضی مانند درد، خونریزی یا برش تهاجمی شما را به نتیجه دلخواه خود می رساند.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه ها، تخفیف های ویژه و غیره اینجا کلیک کنید (تزریق چربی ارزان-هزینه تزریق چربی).

شادمان و دلتان رنگین

م. اکبری زاده

4 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments