بهترین روش برای بزرگ کردن سینه چیست؟ بهترین دکتر پروتز سینه

بهترین روش برای بزرگ کردن سینه چیست؟ بهترین دکتر پروتز سینه

بهترین روش برای بزرگ کردن سینه چیست؟ بهترین دکتر پروتز سینه

  بهترین روش برای بزرگ کردن سینه چیست؟ بهترین دکتر پروتز سینه

یکی از بزرگ ترین مشکلات و دل نگرانی های خانم ها اندازه سینه های شان است.  با آنکه سایز سینه ها نباید اهمیت چندانی داشته باشد اما با این حال داشتن سینه هایی با اندازه و سایز مناسب خواسته هر زنی است و باعث می شود که خانم ها حس بهتری نسبت به ظاهر خود داشته باشند.

اگر شما هم به این فکر می کنید که سینه های بزرگ تر جذابیت شما را بیشتر می کند ، بدانید که روش هایی وجود دارد که می توانید این ایده را عملی کنید.  ولی هرگز فراموش نکنید که هیچ روشی قادر نیست سایز سینه شما را از 1 به 5 تبدیل کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پزشکان متخصص و جراح در مرکز زیبایی و لیزر برکه از مؤثرترین تکنیک های جراحی پیشرفته برای افزایش سایز سینه شما استفاده می کنند. 
برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی سینه و سایر درمان های زیبایی و همچنین لیزر موهای زائد با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

این جراحی برای افزایش ظاهر، اندازه و فرم دادن به سینه انجام می شود. زنان با توجه به دلایل مختلف ، خواستار افزایش حجم پستان های خود هستند.  برخی از زنان احساس می کنند که سینه های شان خیلی کوچک است.  بعضی نیز به علت تغییر فرم سینه پس از بارداری مایل به جراحی هستند.  برخی دیگر مایل به اصلاح نامتقارن بودن در اندازه سینه خود هستند.

روش جراحی بزرگ کردن سینه با قرار دادن ایمپلنت انجام می شود.  ایمپلنت می تواند زیر عضله  سینه یا بر روی  عضله  سینه قرار بگیرد.  برش جراحی را می توان در زیر بغل ، دور نوک پستان یا زیر پستان انجام داد.

به طور کلی ، ماموپلاستی برای بزرگ کردن سینه روشی حداقل تهاجمی است که شامل برش هایی می شود که فقط سه سانتیمتر طول دارند. عمل ماموپلاستی را می توان با ایجاد برش در زیر بغل و استفاده از آندوسکوپ (لوله نازک با دوربین کوچک و نور) انجام داد.

ایمپلنت های پستان از یک پوسته سیلیکونی ساخته شده است که با محلول نمکی یا ژل سیلیکون پر شده اند.  سایز ایمپلنت آن به دلخواه مراجعه کننده تعیین می شود.  در حال حاضر، از ایمپلنت های پرشده از محلول نمکی به طور نامحدود استفاده می شود.

 

عوارض جانبی ماموپلاستی

بهترین روش برای بزرگ کردن سینه چیست؟ بهترین دکتر پروتز سینه

بزرگ کردن پستان یک جراحی نسبتاً ساده است.  اما همانند هر عمل جراحی دیگر ، ممکن است با عوارض جانبی و ریسک هایی مرتبط باشد. قبل از اقدام برای عمل جراحی نگرانی ها و انتظارات خود را بشناسید. مزایا ، خطرات و گزینه ها را مرور کنید. و پس از مشاوره با جراح پلاستیک تصمیم خود را بگیرید.

 

جراحی افزایش سایز پستان چیست؟

بزرگ کردن پستان یک روش جراحی زیبایی است که برای افزایش اندازه پستان و بهبود شکل سینه انجام می شود.  این روش به طور معمول از طریق قرار دادن ایمپلنت های سیلیکون یا سدیم در سینه صورت می گیرد.  از دیدگاه جراح زیبایی ، هدف نهایی از بزرگ کردن پستان این است که به افزایش نسبت طبیعی بدن و ایجاد تقارن در سینه و زیبایی شناختی پستان کمک شود.  روش دقیق جراحی به منظور رفع نیازهای فردی هر بیمار و به صورت جداگانه طراحی خواهد شد.

معمولاً هیچ علت خاصی برای بزرگ کردن سینه وجود ندارد.  این شما هستید که  انتخاب می کنید این روش را به دلایل مختلفی انجام دهید. داشتن سینه های بزرگ تر فقط یکی از این علت ها است.  بزرگ کردن پستان یکی از روش های مؤثر برای اصلاح عدم تقارن قابل توجه پستان می باشد و ایمپلنت های پستان می تواند برای کمک به اصلاح ناهنجاری های پستان استفاده شود.

سایر علل دیگر برای افزایش سایز پستان عبارت هستند از :

  • بازگرداندن حجم کامل پستان پس از بارداری و شیردهی ،
  • احساس اعتماد به نفس بیشتر در لباس و مایو ،
  • تقارن و تناسب با انحنای باسن ،
  • بهبود تصویر شخصی.

 

چگونه یک جراح زیبایی انتخاب کنیم

بهترین روش برای بزرگ کردن سینه چیست؟ بهترین دکتر پروتز سینه

اگر می خواهید از روش بزرگ کردن سینه استفاده کنید ، مهم ترین تصمیم گیری شما این است که کدام روش را انجام دهید. هنگامی که نزد متخصص جراحی می روید ابتدا مطمئن شوید که او بارها این روش جراحی را انجام داده و مهارت لازم را در این زمینه دارد.  عکس های قبل و بعد از عمل بیماران را به دقت نگاه کنید.   این کار به شما کمک می کند که روش عمل خود را با آگاهی انتخاب کنید.  البته نظر پزشک در انتخاب روش جراحی اهمیت بسیار دارد و باید با او در این زمینه مشورت کنید.

مطمئن شوید که جراح زیبایی شما تجربه کافی در جراحی زیبایی ، از جمله بزرگ کردن سینه دارد و عمل را در یک مرکز معتبر انجام می دهد.  در نهایت هرگز یک جراح  پستان را بر اساس قیمت انتخاب نکنید. شما نمی توانید قیمت را ملاکی برای ایمنی و نتایج مورد نظر خود قرار دهید.

 

انتخاب ایمپلنت های پستان

پیش از این زنانی که مایل به بزرگ کردن سینه خود بودند ، قدرت انتخاب زیادی نداشتند. اما امروزه بیش از هر زمان دیگری از انتخاب های بیشتری نسبت به گذشته برخوردار هستید.  شما حتی می توانید انحنای پروتز را نیز خودتان انتخاب کنید.

 

انواع ایمپلنت ها :

انواع ایمپلنت ها عبارتند از :  سالین ، ژل سیلیکون ، یا سیلیکون گامی بیر .  اما تفاوت هایی در هزینه ، احساس و برش وجود دارد که شما باید در نظر بگیرید.  جراح زیبایی به شما کمک خواهد کرد که نوع ایمپلنت مناسب را برای خود پیدا کنید.

ایمپلنت های سالین و ژل سیلیکون معمولاً گرد هستند. در حالی که ایمپلنت های گامی بیر برای فرم دهی استفاده می شوند.

 

بهبودی پس از عمل جراحی  

بزرگ کردن پستان یک روش سرپایی است که معمولاً با استفاده از بیهوشی عمومی و به مدت چند ساعت انجام می شود.

شما ممکن است در اولین هفته پس از عمل بیشتر احساس ناراحتی داشته باشید و باید تمرینات خود را برای حدود  2 تا 4 هفته محدود کنید.   جراح شما همچنین ممکن است از شما بخواهد یک بریس سینه را برای مدت مشخصی بپوشید.  برای اطیمنان از رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار مهم است که دستورالعمل پزشک خود را دنبال کنید.

اگر پروتز سینه شما در زیر ماهیچه های پکتورال قرار گرفته باشد ، که در اغلب موارد این روش ترجیح داده می شود ، ممکن است در ابتدا به نظر برسد که سینه های شما خیلی بالا قرار گرفته اند.   این وضعیت طبیعی است و ایمپلنت های شما در چند هفته بعدی به موقعیت مطلوب خود خواهند رسید و نتایج نهایی پس از گذشت چند ماه حاصل می شود.

 

مراقبت های پس از عمل بزرگ کردن سینه

بهترین روش برای بزرگ کردن سینه چیست؟ بهترین دکتر پروتز سینه

هنگامی که ایمپلنت سینه دارید ، موارد زیر را در ذهن داشته باشید :

  • به طور منظم ماموگرافی انجام دهید. مطمئن شوید که غربالگری منظم را طبق تجویز پزشک انجام می دهید.
  • برای ایمپلنت های سیلیکون ، توصیه می شود که بیماران از طریق ماموگرافی ، اولتراسوند یا MRI  تحت نظارت دوره ای باشند تا در صورت پارگی سیلیکون که البته به ندرت اتفاق می افتد ، هر چه زودتر متوجه شوید.
  • حاملگی های آینده یا نوسانات وزن ممکن است بر نتایج عمل جراحی شما تأثیر بگذارد و ممکن است لازم باشد که جراحی ثانویه برای اصلاح تغییراتی که شما از آنها ناراضی هستید ، انجام شود.
  • هیچ چیز نمی تواند پروسه پیری طبیعی را متوقف کند. با گذشت زمان ، بافت پستان تغییر خواهد کرد. شما می توانید با پوشیدن یک سینه بند ساپورت از افتادگی سینه خود جلوگیری کنید.

عمل بزرگ کردن پستان ها هنگامی که توسط یک جراح زبر دست و با تجربه انجام می شود ،  یک عمل مطمئن همراه با نتایج طولانی مدت است. و معمولاً بیماران از اینکه این جراحی را انجام داده اند بسیار خوشحال هستند.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی سینه و سایر درمان های زیبایی و همچنین لیزر موهای زائد با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments