تزریق بوتاکس در زابل

تزریق بوتاکس در زابل | از شایعه تا واقعیت درباره بوتاکس + فیلم

تزریق بوتاکس در زابل

تزریق بوتاکس در زابل

سیستان و بلوچستان یکی از پهناورترین استان های ایران است که همیشه با مناظر شگفت انگیز و مردم مهمان نوازش مسافران را حیرتزده کرده است. اما وقتی صحبت از شهر زابل یا هر شهر دیگری در سیستان می شود متأسفانه این ویژگی ها اولین خصوصیت هایی نیستند که به ذهن شنونده می رسند.
متأسفانه استان سیستان و بلوچستان همیشه از امکانات دور بوده و این فقر رفاهی، چه دروغ و چه راست، اولین چیزی است که درمورد شهرهای این استان، به خصوص زابل، به فکر هرکس می رسد.
شاید دوری امکانات از زابل حقیقت داشته باشد، اما این مسئله در مورد مراکز زیبایی صدق نمی کند. واقعیت آن است که گرد و خاک و هوای زابل فضایی ایده آل برای بروز آسیبهای پوستی برای مردم ساکن این ناحیه فراهم آورده. از همین رو و در جهت برطرف کردن چنین مشکلاتی، مراکز زیبایی زیادی در زابل پذیرای مراجعه کنندگان مخصوصاً خانم هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق بوتاکس در زابل
تزریق بوتاکس در زابل

بهترین مرکز زیبایی در زابل

در مراکز زیبایی زابل می توانید از انواع خدمات زیبایی برای رفع چین و چروک و جوانسازی پوست، همچنین درمان عارضه های پوستی بهره مند شوید. خدماتی که تعدادشان کم هم نیست. درست مانند خود این مراکز که بسیار متعدد هستند.
اما حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید که با وجود حضور داشتن مراکز معتبر، نمی شود به هر مرکز زیبایی در زابل اعتماد کرد. متأسفانه به خاطر واردات غیرقانونی خیلی از این مراکز به مواد آرایشی و بهداشتی دسترسی دارند که چون از به اصطلاح آن ور آب آمده، ادعا می کنند که بهترین مواد موجود هستند.
اما هر محصول خارجی، بهترین گزینه پیش روی شما نیست. بلکه آن محصل اولا باید مورد تایید سازمان استاندارد و سازمان جهانی غذا و دارو باشد، و ثانیا از تاریخ انقضایش نگذشته باشد. خیلی از مواد و محصولات آرایشی قاچاقی تاریخ مصرف گذشته اند و تزریق یا استفاده از آنها می تواند خطرناک باشد.

تزریق بوتاکس در زابل

پس گوشتان را به این تبلیغات نسپارید و اگر قصد جوانسازی یا زیباسازی پوستتان را دارید، سعی کنید یک مرکز معتبر و باکیفیت را پیدا کنید.

شعبه زابل مجموعه مراکز تهران اسکین یکی از آن بهترین گزینه هایی است که در دسترس شما زابلی های عزیز قرار دارد. کادر مجرب و حرفه ای، در کنار بهره مندی از بهترین و باکیفیت ترین دستگاه ها و مواد آرایشی و بهداشتی، این مرکز را به یکی از معتبرترین مراکز زیبایی زابل تبدیل کرده است. تعرفه های مناسب به همراه تخفیف های استثنایی عوامل دیگری هستند که این مرکز را همچنین به یک مرکز به صرفه تبدیل کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

بوتاکس در زابل

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم درمان های متعددی برای جوانسازی پوست وجود دارند که بسته به شرایط و درخواست شما می توانند به شما کمک کنند. اولا به یاد داشته باشید که هرمرکزی همه این خدمات را به شما ارائه نمی دهد. پس یکی از معیارهایتان برای تشخیص یک مرکز زیبایی معتبر آن است که خدمات مورد ارائه اش را بررسی کنید. خدماتی از قبیل : بوتاکس، میکرودرم، میکرونیدلینگ، تزریق فیلر، تزریق چربی و لیزر.
درمیان همه درمان های زیبایی برای جوانسازی پوست، بوتاکس نام آشناترین آنهاست. تزریق بوتاکس به عنوان یکی از قدیمی ترین عمل های زیبایی هنوز هم محبوبترین درمان میان مردم جهان است. با تزریق بوتاکس می توانید خطوط چین و چروک صورتتان را پر کنید و ظاهری جوان با پوستی لطیف و صاف داشته باشید. تاثیر بوتاکس به قدری واضح است که به راحتی چند سال ظاهر شما جوانتر نشان می دهد.
هرچند یادتان باشد که چین و چروک صورت تنها مخصوص افراد سالخورده نیست، بلکه وضعیتی است که افراد جوانتر هم به آن دچار می شوند. رایجترین سنی که که خانم ها در آن برای بوتاکس اقدام می کنند حدود 35 سال است.

تزریق بوتاکس در زابل
تزریق بوتاکس در زابل

بوتاکس کدام چروکها را درمان می کند؟

تزریق بوتاکس بیشترین تاثیر را برای برطرف کردن چین و چروک های عمیق دارد. عمیق ترین چروک های پوستی هم آنهایی هستند که در اثر حرکت عضلات صورت ایجاد می شوند. برای مثال به چروک رایج خط اخم دقت کنید. این چروک به خاطر آن است که با نزدیک شدن عضلات ابرو به هم در هنگام اخم کردن، پوست بین آنها چین می افتد. این چین رفته رفته دائمی شده و به یک چروک عمیق تبدیل می شود.
بوتاکس بهترین روش درمانی برای رفع یا پر کردن اینگونه چروک های ناشی از حرکات عضلانی است. سایر چروکهایی از این دست عبارتند از :چروک پیشانی، چروک دور چشم، چال گونه و غیره.
بوتاکس هنوز هم بهترین و موثرترین روش برای رفع چروکهایی از این دست است.
بوتاکس چگونه چین و چروک ها را درمان می کند؟
بوتاکس در حقیقت نام تجاری سم بسیار رقیق شده بوتولونیوم است. این سم که یکی از قوی ترین سموم موجود در طبیعت است خاصیت فلج کنندگی دارد. روند تاثیر بوتاکس به این صورت است که این سم با تزریق شدن در زیر پوست، پیام رسانی عصبی بخشی از عضلات زیرپوستی هدف را مختل کرده و موقتاً آنها را فلج می کند.

وقتی عضلات زیرپوستی فلج باشند نمی توانند به هم نزدیک شوند و درنتیجه نخواهند توانست هیچ چینی روی پوست صورت ایجاد کنند. علاوه بر این خود مایع تزریق شده در زیر پوست عملا چروک را از داخل پر کرده و آن را صاف می کند.
بوتاکس تاثیر موقتی دارد و حداکثر 6 ماه دوام می آورد. بعد از آن باید برای تزریق مجدد اقدام کنید.

شایعات در مورد بوتاکس

شاید با خودتان فکر کنید که تزریق بوتاکس به خاطر سمی که از آن استفاده می کند بسیار خطرناک است، اما در حقیقت اصلا اینطور نیست. اشاره کردیم که سم استفاده شده در بوتاکس بسیا بسیار رقیق شده است به همین خاطر اگر به درستی تزریق شود هیچگونه خطری برای شما نخواهد داشت.
چنانچه برای تزریق بوتاکس به یک مرکز معتبر مراجعه کنید، ایمنی آن آخرین چیزی خواهد بود که باید درموردش نگران باشید.

تزریق بوتاکس در زابل
تزریق بوتاکس در زابل

عده ای هستند که معتقدند با تزریق بوتاکس صورت خشک می شود و نمی تواند هیچ حرکتی داشته باشد! این حرف شاید در تئوری درست به نظر برسد، اما در عمل اصلا اینگونه نیست. تاثیر بوتاکس های امروزی بسیار محدود است و قرار نیست کل عضله صورت را فلج کند. به همین خاطر نگران نباشید، اگر مثلا خط اخم خود را بوتاکس کنید، اصلا به معنای آن نیست که دیگر نمی توانید اخم کنید. بلکه صرفا حرکات به هم نزدیک شونده ابروهایتان اندکی محدود می شود. آنهم تا اندازه ای که روی پوست بینشان چین نیندازد.

گردآورنده : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments