در مرکز کرج از چه پرکننده ای استفاده می کنیم؟  

تزریق بهترین فیلرها به صورت | مرکز زیبایی و لیزر موهای زائد کرج

تزریق بهترین فیلرها به صورت | مرکز زیبایی و لیزر موهای زائد کرج

تزریق بهترین فیلرها به صورت | مرکز زیبایی و لیزر موهای زائد کرج 
تزریق بهترین فیلرها به صورت | مرکز زیبایی و لیزر موهای زائد کرج

آیا می دانید بسیاری از علائم پیری را می توان با کاهش حجم صورت مشاهده کرد.  یعنی وقتی که بافت های صورت ، خطوط اطراف بینی و دهان شل می شوند و گونه ها کمی توخالی به نظر می رسند.  تزریق بهترین فیلرها به صورت در مرکز زیبایی و لیزر موهای زائد کرج می تواند به جایگزینی حجم و صاف کردن چین و چروک های پوست ، برجسته کردن لب ها و جوانسازی پوست کمک کند.

 

تزریق فیلرها به صورت در مرکز کرج چطور انجام می شود؟

فیلرهای تزریقی موادی مانند ژل هستند که برای بازگرداندن حجم از دست رفته ،  صاف و نرم کردن چین و چروک های صورت و یا تقویت کانتورهای صورت در زیر پوست تزریق می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سالانه بیش از چند میلیون زن و مرد این روش درمانی محبوب جوان سازی چهره را انتخاب می کنند ، که می تواند روشی مقرون به صرفه برای جوان تر به نظر رسیدن بدون جراحی باشد.

تزریق فیلرها به صورت در مرکز کرج چطور انجام می شود؟
تزریق فیلرها به صورت در مرکز کرج چطور انجام می شود؟

رایج ترین موارد استفاده از پرکننده های پوستی که می توانند بریا تزریق به صورت به شما کمک کنند ، عبارتند از :

  • صاف کردن خطوط اطراف بینی و دهان ، (خطوط ماریونت یا اندوه ، خطوط لبخند ، و خطوط پرانتزی)
  • تقویت و بازیابی حجم در گونه ها یا گیج گاه های فرو رفته ،
  • کاهش خطوط ریز عمودی لب ،
  • برجسته سازی و حجم دهی به لب ها،  
  • رفع چین و چروک چانه ،
  • متقارن کردن صورت

پرکننده ها از چه موادی ساخته شده اند؟

پرکننده ها از چه موادی ساخته شده اند؟

انواع مختلفی از محصولات پرکننده با تأیید FDA وجود دارد که جراحان زیبایی از آنها استفاده می کنند.   پرکننده ها بر اساس ماده ای که از آن ساخته می شوند ، طبقه بندی می شوند.

اسید هیالورونیک (HA)

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در پوست شما یافت می شود. و به حجم دهی و آبرسانی پوست کمک می کند.  پرکننده های HA معمولاً نرم و مانند ژل هستند.

نتایج تزریق هیالورونیک اسید موقت است و حدود 6 تا 12 ماه یا بیشتر طول می کشد تا بدن به تدریج و به طور طبیعی ذرات را جذب کند.

اکثر پرکننده های HA همراه با لیدوکائین تزریق می شوند تا درد تزریق را به حداقل برسانند.  پرکننده های تأیید شده توسط FDA عبارتند از :

  • Juvdderm: Juvéderm XC، VOLUMA، VOLBELLA، VOLLURE
  • Restylane: Restylane ، Restylane Silk ، Restylane Lyft ، Restylane Refyne و Restylane Defyne

کلسیم هیدروکسی لاپاتیت (CaHA)

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم یک ماده طبیعی است که در استخوان های ما یافت می شود. هنگام استفاده  پرکننده ، ذرات کلسیم تقریباً میکروسکوپی بوده و در ژل صاف معلق می شوند.  پرکننده CaHA به طور معمول غلیظ تر از پرکننده اسید هیالورونیک است و ماندگاریش برای بیشتر بیماران در حدود 12 ماه است.

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم همچنین به تحریک تولید کلاژن طبیعی کمک می کند و برای خطوط و چین و چروک های عمیق تر مورد استفاده قرار می گیرد.

پرکننده  CaHA تأیید شده توسط FDA شامل Radiesse®  است.

 

اسید پلی– L- لاکتیک

اسید پلی- L- لاکتیک یک ماده زیست سازگار است (استفاده از آن در بدن بی خطر است) ، این ماده   سال هاست که در لوازم پزشکی مانند نخ های بخیه قابل جذب استفاده می شود. محصولات اسید پلی-   L-  لاکتیک از لحاظ فنی به عنوان “محرک کلاژن” طبقه بندی می شوند ، زیرا مکانیسم اصلی آنها صاف کردن خطوط ریز ، کمک به پوست شما در بازسازی کلاژن طبیعی است.

اسید پلی- L- لاکتیک به طور معمول برای درمان چروک های عمیق تر صورت استفاده می شود و نتایج می توانند بیش از 2 سال به طول انجامد. FDA  پرکننده های اسید پلی- L- لاکتیک شامل Sculptra® است.

 

پلی متیل متاکریلات(PMMA)

پلی متیل متاکریلات (PMMA) یک ماده زیست سازگار مصنوعی است که در قرن گذشته در پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است.  در پرکننده های پوستی ، PMMA  به شکل یک “میکروسفر” یا یک توپ ریز در می آید که برای مدت نامحدود در زیر پوست باقی می ماند.

پرکننده  PMMA همچنین حاوی کلاژن است که باعث ایجاد ساختار و استحکام پوست می شود. پرکننده های PMM مصوب FDA شامل Bellafill®  که قبلاً با عنوان Artefill شناخته می شد ، است.

مرکز زیبایی کرج یکی از بهترین نمایندگی های مجموعه تهران اسکین است.  اگر به دنبال مرکزی معتبر با تعرفه های معقول و متوسط برای هزینه جوانسازی صورت و تزریق ژل و بوتاکس می گردید،   سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.  برای مشاوره و گرفتن وقت برای جوانسازی پوست و تزریق ژل و بوتاکس و سایر درمان های زیبایی در مرکز زیبایی کرج با ما تماس بگیرید.  

تزریق چربی اتولوگ (پیوند چربی صورت)

تزریق چربی اتولوگ (پیوند چربی صورت)
تزریق چربی اتولوگ (پیوند چربی صورت)

تزریق چربی اتولوگ تنها درمان پرکننده تزریقی است که نیاز به جراحی دارد ، اما نتایج می تواند برای سال های طولانی ادامه یابد. در این روش چربی خود شما با استفاده از لیپوساکشن از ناحیه دیگری برداشت می شود (اتولوگ به معنی “از همان شخص” است)، سپس چربی تصفیه شده و به منظور  بازگرداندن حجم به گونه ها ، گیج گاه ها ، پلک های تحتانی یا مناطق دیگر صورت به صورت تزریق می شود.

برای دستیابی به نتایج عالی ، تزریق چربی باید توسط پزشک متخصص انجام شود.  این کار به تمرینات تخصصی نیاز دارد و فقط باید توسط جراح زیبایی و متخصص انجام شود.

برای اطلاعات بیشتر در باره تزریق چربی به صورت این مقاله را بخوانید

تزریق چربی به صورت در مرکز کرج

پیوند چربی صورت نوعی عمل جراحی است و از پروتکل درمانی متفاوتی پیروی می کند.  پیوند چربی به عنوان یک روش سرپایی با استفاده از بی حسی عمومی یا بی حسی موضعی با آرام بخش انجام می شود. بسته به میزان لیپوساکشن انجام شده ، ممکن است تا 2 هفته نیز به استراحت داشته باشید.

 

انتخاب پزشک متخصص تزریق فیلر به صورت

درمان غیر جراحی با پرکننده یک روش پزشکی است که نیاز به آموزش ، دانش و مهارت خاصی برای اطمینان از درمان ایمن و نتایج طبیعی دارد.

  • هنگام انتخاب پزشک متخصص برای تزریق ، توجه کنید که او در مورد آناتومی صورت اطلاعات کافی داشته باشد.
  • جراحی را انتخاب کنید که مهارت و دقت کافی داشته باشد.
  • او در پزشکی زیبایی دوره دیده و همچنین آموزش و تجربه قابل توجهی را در زمینه تزریق پرکننده دارد.
  • عکس های قبل و بعد از درمان بیماران را ببینید.

 

در مرکز کرج از چه پرکننده ای استفاده می کنیم؟  

با وجود بسیاری از محصولات پرکننده پوست ، انتخاب گزینه مناسب  بدون راهنمایی متخصص پوست یا زیبایی سخت است.  چون هر یک از فیلرها از بافت ، چگالی و عمق تزریق خاصی برخوردار می باشد ، و برای مناطق خاصی بهتر کار می کنند.

در مرکز کرج ما از پرکننده ای استفاده می کنیم که مناسب با پوست و عمق و منطقه ای است که خطوط شما در آنجا قرار دارند.  این کار توسط متخصص زیبایی یا پوست انجام می شود. 
در مرکز کرج از چه پرکننده ای استفاده می کنیم؟

تزریق پرکننده پوستی روشی غیر جراحی است و به طور معمول در کلینیک ها و مراکز زیبایی انجام می شود. درمان اولیه شما با یک مشاوره آغاز می شود.

 

عوارض و درد تزریق فیلرها به صورت

بسیاری از محصولات پرکننده حاوی لیدوکائین هستند ، که برای به حداقل رساندن درد در طول و بعد از درمان به شما کمک می کند. سپس پزشک مقدار دقیقی از پرکننده را به منطقه مورد نظر در زیر پوست تزریق می کند.

شما بلافاصله پس از تزریق پرکننده متوجه نتایج می شوید.

برخی از بیماران کبودی و تورم خفیفی را تجربه می کنند ، اما این عوارض موقتی هستند و طی روزهای بعد از درمان از بین می روند.   شما می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود برگردید ، اما شاید پزشک از شما بخواهد که همان روز را مرخصی بگیرید و یا از ورزش یا سایر فعالیت های سخت خودداری کنید.

 

نتایج تزریق فیلرها به صورت چه مدت است؟

ماندگاری تأثیر پرکننده های پوستی به نوع محصول ، منطقه درمان و بدن شما بستگی دارد. به طور کلی هر چه فیلر غلیظ تر باشد و عمیق تر تزریق شود ، ماندگاری آن هم بیشتر است.

 

خلاصه مقاله

  • نتایج فوری ، درمان سریع و مطمئن باعث محبوبیت   پرکننده ها می شود.
  • نتایج بسته به محصول و درمان 6 ماه تا 2 سال یا بیشتر طول می کشد.
  • متخصصین ما در مراکز تهران اسکین آموزش های لازم برای تزریق پرکننده ها را دیده اند.  

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments