بهترین و ارزانترین تخفیف لیزر دایود

تخفیف لیزر دایود:7 نکته مهم درباره بهترین تخفیف لیزر آنلاین

تخفیف لیزر دایود

بهترین و ارزانترین تخفیف لیزر دایود

سلام. خوش آمدید.

مقاله زیر راهنمای خوبی برای پیدا کردن بهترین تخفیف های آنلاین لیزر پوست و مو می باشد.
به شما نشان می دهیم که چگونه می توان، با خیال راحت آنهم قبل از وارد شدن به اتاق لیزر و پرداخت هر گونه وجهی یا صرف وقت اضافه، از بهترین تخفیف لیزر با بهترین دستگاه لیزر دنیا در ایران بهره مند شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دوست عزیز،

اگر خواهان بهترین تخفیف لیزر دایود با بهترین دستگاه لیزر دایود جهان هستید،

اگر پوست صاف و بدون مو به مدت بسیار طولانی می خواهید،

یا اگر دوست دارید با کمترین هزینه بهترین نتیجه ممکن را بگیرید، آنهم بدون هیچگونه عوارض، با ما همراه باشید.

همه ما می توانیم با کمی اطلاعات عمومی و بدون تکیه بر تبلیغات رنگارنگ، بهترین لیزر دایود را انتخاب کنیم.


لیزر دایود بهتره یا الکساندرایت؟

“می خوام برگ تخفیف لیزر موی زائد بگیرم. نمی دونم دایود برام بهتره یا الکساندرایت؟”

دوست عزیز، دایود یا الکساندرایت تکنولوژی لیزری هستند نه اسم یک دستگاه خاص. به علاوه، هر دستگاه لیزری برای همه انواع پوست و مو مناسب نیست (روشن، گندمی، سبزه، تیره،…، مو مشکی ضخیم، نازک، کرکی…).
البته فقط یک نوع دستگاه لیزر در کل دنیا داریم که ثابت کرده برای همه نوع پوست و مو جواب می دهد و حتی موهای زائد کرکی و نازک (دارای فولیکول رنگدانه دار) را نیز از بین می برد. این دستگاه از ترکیبی از فن آوری های دایود و الکساندرایت و ان دی یاگ … برخوردار است و در هر مرکزی یافت نمی شود.

لینک بهترین دستگاه لیزر دایود و الکس-بهترین دستگاه لیزر بدون درد

تخفیف لیزر دایود یا الکساندرایت؟

قبل از انتخاب هر گونه مرکز بر اساس تخفیف لیزر دایود، باید ببینیم که آیا دایود به پوست ما می خورد یا نه.

اکنون به سوال اینکه دایود بهتر است یا الکس پاسخ می دهیم:

این سوال که “کدام لیزر برای پوست من مناسب تر است؟” مهمترین سوال قبل از اقدام به لیزر یا پرداخت وجه است.
هر کلینیک لیزری از یک دستگاه به خصوص استفاده می کند. حتما اسم دستگاه را از آنها بپرسید و در نظر داشته باشید که اگر تبلیغات تخفیف با آن دستگاه واقعی نباشند آسیب نامطلوبی به پوست شما وارد خواهد شد.

لیزر دایود دو طول موج اصلی 810 نانومتر و 940 نانومتر دارد که تا عمق بین 1 تا 3 میلی متر زیر پوست رو هدف گیری می کنند.

اگر پوست شما تایپ 3 و 4 باشد، این لیزر برای شما مناسب تر است. به عبارتی، رنگ پوست شما از گندمی تا سبزه باشد. البته برای پوست روشن یا سفید برنزه (تایپ 2) هم مناسب بوده.

نکته: طول موج های لیزر دایود برای اهداف درمانی متفاوت اند.

بهترین تخفیف لیزر برای پوست حساس

لیزر الکساندرایت برای پوست های خیلی روشن با موهای ضخیم سیاه خیلی خوب جواب می دهد. البته برای تایپ 3 و گاهی 4 نیز جواب داده. یکی از طول موج های اصلی الکس 755 نانومتر است. به عبارتی، طول موج الکساندرایت کمتر از دایود است. اگر پوست شما خیلی روشن و به خصوص حساس باشد و طول موج سنگین تر دایود را استفاده کنید، احتمال آسیب یا سوزش وجود دارد.

چند نکته مهم درباره لیزر پوست و مو:
> اینکه دایود برای شما مناسب تر باشد، بستگی به تایپ پوست و موی شما دارد.
> پزشک فولیکول موی زائد و تایپ پوستی شما را درجه بندی می کند.با تعیین این درجه، مناسب ترین طول موج لیزر برای شما انتخاب می شود.
> موهای زائد نازک کرکی را نمی توان با لیزرهای غیر از اسکلپیون مدیواستار کاهش داد.
> اگر ریشه موی زائد شما اصلا رنگدانه نداشته باشد، احتمال از بین بردن آن خیلی کم است.
> اگر با دستگاه اسکلپیون از بین نرود، با هیچ دستگاه دیگری قابل رفع نیست.

لینک انواع تایپ های پوستی

اکنون به سراغ 7 نکته برای بهره مندی از بهترین تخفیف های آنلاین لیزر دایود می رویم:

نکته اول تخفیف لیزر دایود آنلاین

بهترین تخفیف های لیزر دایود در یک مرکز به خصوص در فواصل زمانی معینی ارایه می شوند نه همیشه یا هفتگی! جشنواره های تخفیف حول و حوش تعطیلات رسمی مهم و به مناسبت هایی چون عید نوروز، عید فطر، ولادت پیامبر، جشنواره های فصلی تابستانه، پاییزه و غیره برگزار می شوند.

نزدیک این تاریخ ها به سایت های تخفیفی مراجعه کنید که مختص لیزر پوست و مو طراحی شده اند و تبلیغات زرد ندارند: سایت های معتبری که اطلاعات موثق علمی ای را درباره لیزر پوست و مو به شما ارایه می دهند و کپی برداری نمی کنند.

نکته: بهترین تخفیف آنلاین لیزر بر اساس شات لیزر نمی باشد. تعداد شات هیچ تاثیری در قیمت لیزر ندارد و تا هر اندازه که لازم شود برای متقاضی استفاده خواهد شد.

2. بهترین دستگاه لیزر دایود و الکس

نکته مهم: به ظاهر متن تبلیغات تخفیف بسنده و اعتماد نکنید و از نزدیک موارد زیر را بررسی کنید:

برند دستگاه لیزر و نام کمپانی سازنده آن:

برای مثال، برخی از پیشرفته ترین لیزرهای پوست و مو توسط شرکت های آلمانی زایس و مدیواستار ساخته شده اند. اپراتور لیزر دستگاه را به شما نشان خواهد داد.

برچسب آخرین تاریخ سرویس دستگاه لیزر دایود:
ببینید از آخرین باری که دستگاه تعمیر و چک شده چه مدت می گذرد. در بهترین مراکز لیزر، سالم بودن این دستگاه ها در فواصل منظم زمانی چک می شود.

هشدار: فراموش نکنیم که بعضی مراکز نامعتبر از دستگاه معیوب استفاده می کنند. از خود متقاضی لیزر (با درآمد تخفیف) برای تعمیر دستگاه کمک می گیرند.

3. بهترین تخفیف لیزر دایود: اجاره ای؟

بهترین کلینیک های لیزر از دستگاه اجاره ای استفاده نمی کنند. دستگاه های اجاره ای مرتب جابجا می شوند و همیشه در دسترس نیستند. ممکن است به علت اتمام قراداد اجاره در جلسات بعدی از دستگاه دیگری استفاده شود که لزوما مناسب پوست شما نباشد.

نکته: دستگاه های آی. پی. ال. (IPL) یا اس اچ آر (SHR) شبه لیزر هستند. ممکن است در اطلاعیه تخفیف لیزر دایود درج شده باشد اما دستگاه نهایی شبه لیزر باشد. شبه لیزرها به پوست آسیب می رسانند و نتیجه لیزر با آنها موقتی ست. برای مثال، در رفع موهای ظاهر، در چند جلسه اول به ظاهر موهای شما می ریزد اما بعد از مدتی برگشت پذیر می شوند و حتی دو برابر رشد می کنند!

4. تخفیف لیزر دایود ارزان 90 درصدی

عنوان تخفیف 90 درصدی به معنی تخفیف چند درصدی ست نه لزوما 90 درصد. البته این درج این عنوان اشکالی ندارد و جزو فنون تبلیغات برای جلب نظر متقاضی ست. در واقع، تخفیف ها از 25 تا 40 درصد می باشند که هم برای مرکز لیزر به صرفه است و هم برای متقاضی.
به علاوه، تخفیف لیزر ارزان لزوما به معنی پایین بودن کیفیت دستگاه لیزر نیست. مراکزی را می شناسیم که بسیار منصفانه عمل می کنند؛ در عین کیفیت بالا، تخفیف ارزان تر می دهند و کار اپراتور عالی ست. برگ های تخفیف دانشجویی جزو تخفیف های ارزان محسوب می شوند.

می توانید نظرات متعدد مردم را به صورت آنلاین مشاهده کنید. تعداد و تنوع این نظرات آنقدر زیاد است که می توان با خیال راحت اعتماد کرد. مثالی می زنیم:

5. تخفیف لیزر کل بدن ارزان: تجربه مردم

تجربه یک کاربر:

“هیچوقت یادم نمیره که کد تخفیف آنلاین دایود برا رفع موهای زائد کل بدنم به ایمیلم ارسال شد. بر خلاف توقعم، وقتی به اون مرکز لیزر مراجعه کردم، فقط برا جلسه اول موهای زائد دست ها و پاهامو به قیمت تخفیف لیزر کردن و برا جلسات بعدی باید آزاد پول می دادم و خبری از تخفیف نبود. بعدا با خوندن مقالات تهران اسکین متوجه شدم لیزر باید چندین جلسه منظم ادامه بدی تا نتیجه بگیری و تو یه جلسه من پولمو دور ریختم!”

دوست عزیز، بهترین تخفیف لیزر دایود تخفیفی ست که برای جلسات بعدی نیز در نظر گرفته شود. به علاوه، در تخفیف واقعی، جلسه اول (در صورتی که کاندید لیزر باشید)، موهای زائد کل بدن لیزر خواهند شد. برای جلسات بعدی، به احتمال زیاد، فاز رشد موها برای قسمت های مختلف بدن فرق خواهد کرد؛ ممکن است، برای مثال، در یک جلسه زیر بغل و دست ها و پاها لیزر شوند و در جلسه بعد منطقه بیکینی لیزر شود. به طور میانگین، بین هر جلسه لیزر برای یک قسمت خاص تا جلسه بعدی،  چهار تا شش هفته فاصله است.

نکته: عدم تداخل لیزر پوست با لیزر مو اهمیت دارد. مواردی بوده که آقایی جوان برای رفع جوش و آکنه صورت لیزر کرده و همزمان برای رفع موهای زائد صورت نیز لیزر کرده. به علت تداخل لیزر پوست با مو، پوست صورت بدتر شده.

6. تخفیف لیزر دایود فول بادی: پکج ها

دوستان عزیز، تخفیف های لیزر در پکج های متفاوتی ارایه می شوند. لینک زیر اعلامیه جشنواره لیزر برای انواع پکج های کاربردی، صورتی، نیم تنه بالا، نیم تنه پایین، پکج طلایی و فول کاربردی را نشان می دهد:

بهترین و ارزانترین تخفیف لیزر دایود

شما می توانید بستگی به بودجه خود یکی از این پکج ها را انتخاب نمایید.

خبر خوب: دستگاه مدیواستار معجزه لیزر موهای زائد در دهه اخیر می باشد. هر نوع پوست و مویی که دارید، خیالتان راحت باشد.

اسکلپیون مدیواستار را به عنوان بهترین دستگاه لیزر برای همه انواع پوست و مو معرفی و توصیه می کنیم.

بهترین دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار خصوصیات بسیار منحصر به فردی دارد:

لیزر مدیا استار اسکلپیون جدیدترین نسل لیزرهای الکساندرایت است که با همکاری دو شرکت معروف تجهیزات لیزری و پزشکی زایس و مدیواستار در آلمان طراحی شده.

اسکلپیون به صورت تخصصی برای رفع موهای زائد کاربرد دارد و البته برای پاکسازی یا درمان جای جوش و آکنه و جای اسکار آکنه و نیز برای درمان ضایعات رگی-عروقی خیلی خوب عمل می کند.

فرکانس لیزر مدیواستار مدل Next Pro دوازده هرتز است و طول موج های آن طوری تنظیم شده که می تواند برای انواع پوست و مو از جمله، موهای نازک، روشن و کرکی (دارای فولیکول رنگدانه دار) و پوست های گندمی، سبزه و تیره بسیار عالی جواب دهد.

لیزر اسکلپیون مجهز به سیستم خنک کننده سریع، دارای یک صفحه لمسی برای مشاهده ی پارامترهای لیزر، و متصل به یک سیستم نرم افزاری دقیق برای بررسی اوضاع زیر پوست و موی زائد می باشد.


 7. تخفیف لیزر دایود شریعتی

دوستان عزیز، قصد ما تبلیغ درباره هیچ مرکزی نیست اما اگر به دنبال بهترین تخفیف لیزر دایود شریعتی هستید، مرکز برکه در شمال تهران را پیشنهاد می کنیم.

دستگاه لیزر مورد استفاده در مرکز لیزر برکه اسکلپیون مدیواستار می باشد که معجزه لیزر موهای زائد در دهه اخیر است.

جشنواره تخفیف لیزر دایود شریعتی (و الکساندرایت در مرکز برکه شمال تهران


لیزر دایود نی نی سایت

بهترین تخفیف لیزر دایود نی نی سایت

دوستان عزیز نی نی سایت سوالات زیادی درباره انواع لیزرهای دایود و الکساندرایت می کنند. برای آن دسته از دوستانی که جواب کامل نیاز دارند، خواندن مقالات لیزر دایود در سایت تهران اسکین را پیشنهاد می کنیم. این مقالات برگرفته از بهترین منابع علمی-پژوهشی جهان می باشند. وبسایت هایی مانند وب مِد webmed و یا healthline و مایوکلینیک از نظر درج بهترین مطالب پزشکی و لیزر روز دنیا حرف اول را می زنند.

نکته سبز: هیچ فرقی نمی کند پوست و موهای زائد شما چه رنگ و نوعی باشد. دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون بهترین انتخاب برای دریافت بهترین تخفیف لیزر دایود یا الکس و غیره است.


تخفیف لیزر دایود پاسداران

دوستان عزیز، قصد ما تبلیغ درباره هیچ مرکزی نیست اما اگر به دنبال بهترین تخفیف لیزر دایود شریعتی هستید، مرکز برکه در شمال تهران را پیشنهاد می کنیم.

دستگاه لیزر مورد استفاده در مرکز لیزر برکه اسکلپیون مدیواستار می باشد که معجزه لیزر موهای زائد در دهه اخیر است.

جشنواره تخفیف لیزر دایود پاسداران و شریعتی (و الکساندرایت در مرکز برکه شمال تهران)

لیزر دایود تخفیفان-لیزر دایود نت برگ

اگر به دنبال بهترین تخفیف لیزر دایود با قیمت به صرفه و منصفانه هستید، مرکز برکه در شمال تهران را پیشنهاد می کنیم.

دستگاه لیزر مورد استفاده در مرکز لیزر برکه اسکلپیون مدیواستار می باشد که معجزه لیزر موهای زائد در دهه اخیر است.

جشنواره تخفیف لیزر دایود شریعتی (و الکساندرایت در مرکز برکه شمال تهران)


شادمان و سلامت باشید.

م. اکبری زاده، عضو دپارتمان پژوهشی پوست مو و لیزر تهران اسکین

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments