بوتاکس زدن

جدیدترین راهنمای تزریق بوتاکس : کدام نوع برای شما مناسب است؟

وقتی شخصی می گوید “بوتاکس تزریق کرده ام” ممکن است دقیقاً به معنای آنچه شما فکر می کنید نباشد. در واقع چهار نوع تزریق در بازار وجود دارد: بوتاکس ، دیسپورت ، زئومین و اکنون ژیوو (Jeuveau). همه این موارد ترزیقی از سم بوتولینوم برای برطرف کردن چین و چروک و کاهش علائم پیری به روشی یکسان استفاده می کنند ، اگرچه گزارشات مبنی بر نتایج هر یک متفاوت است.

دکتر فیلیپ لانگسون ، متخصص جراح پلاستیک صورت در ژرمن تون تنسی ، و رئیس آکادمی جراحی پلاستیک صورت و جراحی ترمیمی در ایالات متحده می گوید: “بسیاری از مردم تصور می کنند که این موارد فیلر یا پرکننده هستند ، اما در واقع عامل فلج کننده هستند. این سموم تزریقی ، انتقال نیروی الکتریکی از انتهای عصب به عضلات را متوقف می کنند ، به این معنی که عضلات دیگر نمی توانند به طور عادی منقبض شوند “. هنگامی که شما نمی توانید عضله خود را حرکت دهید ، حالاتی که با صورت خود بیان می کنید ، دیگر نمی توانند خطوط و چین و چروک روی صورت تان ایجاد کنند و به مرور زمان روی صورت تان دائمی شوند. اگر چه چنانچه تزریق بوتاکس توسط یک متخصص حرفه ای آموزش دیده انجام شود ، صورت تان “یخ زده” یا بی حس و حالت به نظر نمی رسد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در حوزه تزریق بوتاکس ، انواع روش های درمانی خاصی ظهور پیدا کرده است ، از جمله ” بیبی بوتاکس یا Baby Botox “، ” بلوتاکس یا BlowTox ” ، ” بروتاکس یا BroTox ” ، ” نیوتاکس یا NewTox ” و ” باجت بوتاکس یا Budget Botox “. این اسامی از اصطلاحات جدید در دنیای زیبایی به شمار می روند.

قیمت انواع بوتاکس

در ادامه مطلب منظور از این نوع تزریقات بوتاکس ، چگونگی انتخاب صحیح برای شما ، و هشدارهایی که باید حتما بدانید آورده شده است:

 

بیبی بوتاکس: بهترین گزینه برای افراد جوانی که به دنبال پیشگیری از علائم پیری هستند

بسته به این که شما از چه کسی درباره تزریق بوتاکس سؤال می کنید ، نظرات مختلفی دریافت خواهید کرد.

دکتر پاتریک بایرن ، استاد و مدیر بخش جراحی پلاستیک و جراحی ترمیمی در دانشکده پزشکی دانشگاه جان هاپکینز در لوترویل ، مریلند می گوید: “برای بیماران جوان تر ، بوتاکس می تواند از پیشرفت خطوط ، به خصوص در اطراف چشم ، ابرو و پیشانی جلوگیری کند یا روند آن را کند سازد .” اصطلاح “جوان” در اینجا یک تصور انتزاعی و ذهنی است ، اما دکتر بایرن می گوید که برخی از بیمارانی که به وی مراجعه می کنند ، در اواخر دهه بیست زندگی به سر می برند.

دکتر بایرن می گوید: “بیبی بوتاکس” اصطلاحی است که اغلب به جای تغییرات چشمگیر تر در تمایل به زیبایی اشاره می کند. در این حالت پزشک مقادیر کمتری از بوتاکس را تزریق می کند. وی می گوید: “بیبی بوتاكس در واقع بازتابی از یک روند فزاینده به سمت گسترش بازار زیبایی است تا تغییرات كوچك و ظریف تری را برای تعداد بیشتری از بیماران علاقمند که سن پایین تری دارند ، ارائه دهد.” یکی از بهترین مواردی که تزریق بیبی بوتاکس بسیار برای آن مناسب است ، به منظور لیفت ابروها است. وی همچنین می افزاید: “در افراد جوان تر ، تزریق بوتاکس می تواند بدین منظور مورد استفاده قرار گیرد که تعادل عضلات را تحت تأثیر قرار دهد. ما می توانیم ابروها را بالا ببریم ، شکل دهیم و آنها را کانتور کنیم. “

 

بلوتاکس : بهترین حالت برای افرادی که به دنبال متوقف کردن تعریق پوست سر هستند

بلوتاکس
بوتاکس مو

آیا پوست سر تان بیش از حد عرق می کند؟ شاید بوتاکس بتواند در این خصوص به شما کمک کند. اصطلاح  بلوتاکس یا “BlowTox” ، نام مستعار بوتاکسی است که به داخل پوست سر تزریق می شود تا از تعریق بیش از حد آن جلوگیری کند ، و این همان بوتاکس مو است.

برای برخی از افراد ، این تعریق بیش از حد ، یک وضعیت پزشکی به نام ” هیپرهیدروز ” است ، و این تعریفی است که انجمن بین المللی هیپرهیدروز اعلام کرده است. برخی نیز تنها به جهت آن که مدل موهای شان خراب نشود ، نسبت به پیشگیری از تعریق سر مبادرت می ورزند.

هنگامی که پوست سر شما عرق می کند – به طور مثال در اثر گرمای تابستان یا بعد از یک تمرین سخت – ممکن است موها حالت و زیبایی خود را از دست بدهند. برای زنانی که به طور مرتب براشینگ می کنند (یک روش پیرایش مو در سالن است که مو در آن به صورت حرفه ای سشوار می شود) ، بلوتاکس بسیار گزینه خوبی است. جوشوا زایخنر ، مدیر کلینیک درمان و زیبایی پوست در بیمارستان مونت سینای در نیویورک می گوید: ” تمایل فزاینده ای برای تزریق بوتاکس سطحی به پوست سر وجود دارد که به شما کمک می کند ، ماندگاری براشینگ تان طولانی تر شود.”

این قابل درک است: ” گزارش شده است که تزریق بوتاکس هم باعث کاهش تعریق و هم تولید چربی می شود. در واقع ، این موردی است که FDA برای درمان تعریق بیش از حد زیر بغل (هیپرهیدروز) تأیید کرده است. ” طبق اعلان انجمن بین المللی هیپرهیدروز ، تزریق بوتاکس ، پیام رسان های شیمیایی که باعث تشکیل غدد عرق می شوند را مسدود می کند. هنگامی که چربی و عرق در پوست سر کاهش می یابد ، موهای تان در اثر چربی و رطوبت ، زشت و بد حالت نمی شوند.

نکته ای که بسیار حائز اهمیت است و باید در نظر داشته باشید ، این است که تزریق بلوتاکس نسبتا گران است ، زیرا مقدار زیادی بوتاکس برای پوشاندن منطقه بزرگی مانند سر مورد نیاز است. ماندگاری نتایج این تزریق سه تا پنج ماه به طول می انجامد ، بنابراین شما به دو تا چهار درمان در سال نیاز خواهید داشت.

 

بروتاکس : بهترین گزینه برای آقایانی که می خواهند از درمان ضد چروک استفاده کنند

بوتاکس تخفیفان
بوتاکس ابرو مردانه

چنانچه فکر می کنید که درمان با سم بوتولینوم تنها مختص زنان است ، سخت در اشباهید. در حقیقت ، طبق گزارش آکادمی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت در سال 2018 ، رایج ترین روش غیر جراحی برای مردان ، تزریق بوتاکس و فیلر بوده است.

یکی از نواحی محبوب مدنظر آقایان برای جوانسازی ، خطوط “11” است. بسیاری از مردان خطوط اخم عمیقی بین ابروهای شان دارند. وقتی این خطوط عمیق باشند ، فرد پیرتر یا حتی عصبانی به نظر می رسد. بسیاری از مردان نیز ممکن است تزریق بوتاکس را جهت رفع خطوط پنجه کلاغی یا در ناحیه خط اخم استفاده کنند. در نتیجه ابروهای شان بالا کشیده می شود و از خشونت و جدیت صورت شان کاشته می شود.

 

نیوتاکس (یا ژیوو) : بهترین نوع برای افرادی که از قبل تزریق بوتاکس داشته اند

نیوتاکس
تزریق بوتاکس ژیوو

آخرین اصطلاح به جدیدترین نوروتوکسین تزریقی در بازار اشاره دارد: ژیوو (Jeuveau).  در اطلاعیه مطبوعاتی که در تاریخ 1 فوریه 2019 منتشر شد، اعلام شد که سازنده Evolus تأییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) را برای درمان خطوط گلابلا متوسط ​​تا شدید ، که خطوط بین ابروها هستند را تأمین کرده است.

ژیوو همچنان نسل جدید بوتاکس محسوب می شود ، اما کارشناسان با احتیاط نسبت به آن خوش بین هستند. دکتر بن تالی ، مالک مرکز جراحی پلاستیک و لیزر بورلی هیلز در کالیفرنیا می گوید: “اگرچه ژیوو تقریباً با بوتاکس یکسان است ، اما به نظر می رسد در بیشتر افراد بهتر عمل می کند.” یک دلیل این است که افرادی که به مدت طولانی بوتاکس دریافت کرده اند ممکن است متوجه شوند که به مرور زمان در برابر آن مقاوم شده اند. وی می گوید: “ما همیشه می شنویم كه بیماران به ما می گویند تزریق بوتاکس در سالهای قبل بهتر روی آنها عمل می كرد ، این در حالی است که ما با تزریق مستمر ، عضلات آنها را ضعیف كرده ایم.” در این صورت ، می توانید از پزشک خود مشورت بگیرید که آیا تعویض نوع بوتاکس برای شما مناسب است یا خیر.

یک دلیل بالقوه دیگر که دکتر تالی به آن اشاره دارد این است که تصور می شود که ژیوو به سرعت عمل می کند. در یک مطالعه منتشر شده در مارس 2019 در ژورنال Dermatologic Surgery ، محققان گزارش دادند كه افرادی كه بعد از اولین بازدید پس از درمان قبلی از بوتاکس ژیوو استفاده می كنند ، در مقایسه با گروه دارونما دو روز پس از درمان ، تفاوت قابل توجه و چشمگیری در بهبود زیبایی مشاهده كرده اند.

 

باجت بوتاکس: تزریق بوتاکس ارزان ، یک مورد باب شده خطرناک که باید از آن جلوگیری کرد

تخفیف بوتاکس در تهران
بوتاکس ارزان

مساله ای که این روزها بسیار باب شده و شدیدا نگران کننده است ، این است که افراد نسبت به یادگیری نحوه تزریق بوتاکس از طریق فیلم های آنلاین مبادرت می ورزند تا بیاموزند چگونه سم را به صورت خود تزریق کنند. مطالعه ای که در ماه اوت سال 2018 در مجله Plastic Surgery منتشر شد ، این مشکل را بیان کرد. محققان چهار تالار بحث و گفتگوی آنلاین را در مورد این موضوع مورد بررسی قرار دادند و خاطرنشان کردند كه یک سری از افراد ، کیت های بدون مجوز بوتاکس را به صورت آنلاین خریداری کرده ، آموزش های یوتیوب را تماشا کرده و “نقاط تزریق بوتاکس” را از طریق اینترنت جستجو کرده اند. نگران کننده تر این که نویسندگان این مطالعه خاطرنشان کردند که مردم می دانستند که انجام این کار عاری از خطر نیست ، اما انجام این کار را با توضیحی مبنی بر این که اختیار بدن و تصمیمات خود را دارند ، توجیه کردند.

ناگفته نماند که این کار به هیچ وجه امن نیست. تزریق بوتاکس به یک پزشک آموزش دیده نیاز دارد. همچنین این نگرانی وجود دارد که کیت های خریداری شده به صورت آنلاین جعلی باشند. آکادمی پوست و مو آمریکا (AAD) یادآور می شود که “تزریق بوتاکس ممکن است آسان به نظر برسد ، اما برای اینکه تزریق آن با اطمینان و بی خطر باشد ، نیاز به دانش پزشکی عمیقی در مورد نحوه عملکرد بدن دارد.”

بنابراین ، به خاطر سلامت و ایمنی خود – و البته بهترین نتیجه – هم که شده ، به یک پزشک متخصص و دارای مجوز مراجعه کنید.

تخفیف بوتاکس در تهران

معرفی بهترین مرکز تزریق بوتاکس تهران

تخفیف بوتاکس در تهران
بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

همانطور که متوجه شدید، انجام تزریق بوتاکس از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین در انتخاب یک مرکز تزریق بوتاکس و بهترین متخصص زیبایی باید وسواس زیادی به خرج داد. امیدواریم تزریق بوتاکس خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن بهترین مرکز بوتاکس تهران دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفیف بوتاکس در تهران هستید، کلینیک تخصصی پوست برکه را به شما معرفی می کنیم.

برخی از نمایندگی های ما در تهران:

مرکز زیبایی برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی مجرب و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد و دستگاه ها، افتخار دارد علیرغم تزریق بوتاکس، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو و لیزر موهای زائد را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، اطلاع از قیمت ها و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و تندرست باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

everydayhealth

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments