تخفیف جوانسازی پوست در بوشهر

تخفیف جوانسازی پوست در بوشهر |بهترین راه جوانسازی صورت

تخفیف جوانسازی پوست در بوشهر

تخفیف جوانسازی پوست در بوشهر

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، تقاضا می کنیم به این سوال کوچک ما جواب بدهید :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شما روزی چند بار به خودتان در آینه نگاه می کنید؟ آیا هر روز چهره تان به یک شکل است؟ تا به حال متوجه شده اید که برخی روزها زیباتر به نظر می آیید و احساس خوشایندی نسبت به خودتان دارید ؟آیا می دانید که علت این امر چیست؟

خیر! مشکل از آینه نیست! پوست ماست که می تواند بعضی روزها ظاهر ما را جذاب تر نشان دهد و برخی مواقع خسته و پژمرده به نظر برساند.

اگر خواب راحت، تغذیه سالم و زندگی آرامی داشته باشید ، احتمالا پوستی صاف و شفاف خواهید داشت. البته منظورمان این نیست که هیچ وقت دست پیری به شما نخواهد رسید. می خواهیم بگوییم که تمام این دلایل بر بروز زود هنگام علائم پیری اثر گذار هستند و هر چه بیشتر از پوست خودتان مراقبت کنید، احتمالاً ظاهر شادتر و جوان تری خواهید داشت.

تخفیف جوانسازی پوست در بوشهر
تخفیف جوانسازی پوست در بوشهر

راه های زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد که با توجه به نیازهای فرد می توان از آنها استفاده کرد.

در این مطلب تصمیم داریم به سراغ یکی از بهترین مراکز جوانسازی پوست در بوشهر برویم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

تهران اسکین افتخار دارد که بهترین مراکز پوست و زیبایی در سراسر ایران را به شما معرفی کند

با ما همراه باشید تا مطالب بیشتری راجع به جوانسازی پوست مطرح کنیم.

بهترین راه جوانسازی پوست چیست ؟

همه چیز به وضعیت پوست شما بستگی دارد. هرکدام از این روش های جوانسازی پوست بیشتر مواقع بر روی یک عارضه پوستی تاثیر می گذارند.

به عنوان مثال هایفوتراپی بیشتر مواقع برای لیفت پوست و رفع افتادگی آن استفاده می شود. این روش با استفاده از انرژی های متراکم اولتراساند( فراصوت) با شدت بالا، به عمق پوست نفوذ کرده و با استفاده از تحریک تولید کلاژن باعث تقویت پوست می شوند.

میکرودرم ابریژن نیز یکی دیگر از راه های جوانسازی پوست است اما قدرت نفوذ کمتری نسبت به هایفوتراپی دارد. در این روش از یک هد الماسه برای لایه برداری استفاده می شود. به این صورت که در ابتدا مقداری پودر کریستال به روی پوست پاشیده می شود.سپس با استفاده از هد دستگاه، اقدام به لایه برداری می شود.

بهترین راه جوانسازی پوست
بهترین راه جوانسازی پوست

نکته ی خیلی مهم : میکرودرم ابریژن برای لایه برداری از نواحی حساسی مثل اطراف چشم مناسب نیست. چرا که احتمال نفوذ پودر کریستال به داخل چشم می رود.

میکرونیدلینگ نیز از راه های طبیعی جوانسازی و پاکسازی پوست به شمار می رود. یکی از اساسی ترین روش هایی که با استفاده از آن اقدام به جوانسازی پوست می شود، تحریک تولید کلاژن در لایه های مختلف پوست است.

میکرونیدلینگ با نفوذ صدها سوزن بسیار ریز به داخل پوست، همین کار را انجام می دهد. به این ترتیب پوست که فکر می کند دچار آسیب شده، کلاژن بیشتری تولید می کند تا روند بهبود را آغاز کند. در نهایت لایه ی جدیدی که روی پوست ایجاد می شود، شفافیت و طراوت بیشتری خواهد داشت.

میکرونیدلینگ
میکرونیدلینگ

بهترین روش برای رفع چین و چروک های خفیف

خیلی ها تصور می کنند با استفاده از کرم های موضعی و محصولات بهداشتی به راحتی می توانند چین و چروک های خفیف را برطرف کنند. شاید تا حد زیادی هم حق با این دسته از افراد باشد. محصولات پوستی غالباً حاوی برخی از پروتئین های ضروری مثل کلاژن هستند. اما مشکل این گونه محصولات در این است که تا بیشتر از لایه ی اولیه پوست نمی توانند نفوذ کنند.

به این ترتیب برای مشکلاتی که منبع آنها سطح بالایی پوست است مناسب و مفید هستند. اما برخی از چین و چروک ها در لایه های عمیق تری بروز پیدا می کنند و باید به شکل عمیق تری به آنها نفوذ کرد.

دستگاه های مختلفی برای رفع چین و چروک های خفیف وجود دارد. در بالای همین متن اشارات کوتاهی به میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ کردیم. شاید بهترین روش ها برای رفع چین و چروک های سطحی همین دو دستگاه باشند. عملکرد بی نظیر آن ها و سادگی شان باعث شده که نه تنها یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی باشند، بلکه نسخه های خانگی آن ها نیز در بازار وجود دارد که افراد می توانند آن ها را تهیه و خریداری کنند.

بهترین روش برای رفع چین و چروک های خفیف
بهترین روش برای رفع چین و چروک های خفیف

اما نکته ی مهم درباره ی نسخه ی خانگی این دستگاه ها در این است که افراد طریقه ی درست استفاده از آن ها را نمی دانند. در صورتی که این گونه درمان ها را در مطب پزشک انجام دهید، قبل از هر چیزی پوست شما تحت معاینه و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به این صورت که عمق چین و چروک ها و وخامت آن ها بررسی می شود و با توجه به این فاکتورها، روش مناسبی برای درمان انتخاب می شود.

پاکسازی یا جوانسازی ؟ کدام بهتر است ؟

باز هم باید تکرار کنیم که همه چیز به شرایط پوستی شما بستگی دارد. اما نکته ی مهمی که در این میان می توان گفت این است که برای پاکسازی پوست حتما لازم نیست که دچار عارضه ی خاصی شده باشید. قرار گیری در معرض آلودگی های محیطی باعث می شود که پوست ما هر ماه نیاز به پاکسازی داشته باشد. به خاطر داشته باشید که این آلودگی ها با شستشوی ساده و صابون از بین نمی روند.

هرچه منافذ پوست شما بازتر باشند، امکان نفوذ این آلودگی در عمق پوست بیشتر خواهد بود. به همین خاطر است که با یک پاکسازی به موقع می توانید از بروز خیلی از عارضه های پوستی و چه بسا درمان های جوانسازی پوست معاف شوید.

اما جوانسازی پوست در شرایط خاصی ضرورت دارد. به عنوان مثال بروز چین و چروک های خفیف، جوش های سرسیاه، تیرگی و خستگی پوست و ده ها دلیل دیگر، باعث می شود که جوانسازی را در نظر داشته باشید.

میکرونیدلینگ در بوشهر

با تمام صحبت هایی که انجام شد، به نظر می آید که روش های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد و انتخاب یکی از آن ها به شما و پزشکتان بستگی خواهد داشت.

میکرونیدلینگ در بوشهر
میکرونیدلینگ در بوشهر

دوستان عزیز بوشهری ، پیشنهاد ویژه ی ما به شما این است که روش هایی مثل میکرونیدلینگ را امتحان کنید.

اگر به دنبال بهترین مراکز انجام چنین درمان هایی در بوشهر هستید، توصیه می کنیم حتما با تهران اسکین در تماس باشید.

گردآورنده : ندا ناصری

منبع 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments