بوتاکس پیشانی و چشم | پیشانی صاف و بدون چروک | مرکز تزریق بوتاکس

بوتاکس پیشانی و چشم | پیشانی صاف و بدون چروک | مرکز تزریق بوتاکس+ عکس

بوتاکس پیشانی و چشم | پیشانی صاف و بدون چروک | مرکز تزریق بوتاکس

بوتاکس پیشانی و چشم | پیشانی صاف و بدون چروک | مرکز تزریق بوتاکس                                    5نکته مهم در باره بوتاکس پیشانی

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک درمان تزریقی برای زیبایی است که به منظور کاهش خطوط و چین و چروک های پیشانی انجام می شود.

 

بوتاکس پیشانی چگونه تزریق می شود؟

بوتاکس برای تزریق بر روی خطوط افقی پیشانی ، خط اخم میان ابروها و چروک های گوشه بیرونی چشم که به نام چروک های پا  کلاغی معروف هستند ، بر روی صورت انجام می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

تزریق چند واحد از بوتاکس در پیشانی مجاز است؟

  • برای از بین بردن خطوط افقی پیشانی ، پزشکان می توانند تا 20 واحد از بوتاکس تزریق کنند.
  • برای خط اخم میان چشم ها یا خطوط glabellar به شکل عدد 11 هم  تا 20 واحد بوتاکس را می شود تزریق کرد.

این بدان معنی است که شما می توانید تا 40 واحد بوتاکس زیبایی را در منطقه پیشانی خود دریافت کنید.

 

چه منطقه های دیگری از صورت برای تزریق بوتاکس ایمن هستند؟

در حال حاضر، چروک های کانتونی جانبی (پاهای کلاغ) تنها سایت دیگری است که توسط FDA تأیید شده و برای تزریق بوتکس زیبایی مورد تأیید می باشد.

 

قیمت بوتاکس پیشانی چقدر است؟

تزریق بوتاکس آرایشی در امریکا در هر منطقه درمان می تواند تقریباً 250 تا 500 دلار هزینه داشته باشد.  هزینه ها بر اساس هر واحد تعیین می شوند و ممکن است متفاوت باشند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

تزریق بوتاکس برای پیشانی

بوتاکس پیشانی و چشم | پیشانی صاف و بدون چروک | مرکز تزریق بوتاکس

بوتاکس زیبایی یک درمان آرایشی – تزریقی است که برای شل کردن انقباضات عضلانی و صاف کردن  چین و چروک های روی صورت از آن استفاده می شود.  سم بوتولینوم نوع A  عضلات را از طریق ماده فعال آن به طور موقت فلج می کند.  بوتوکس را می توانید در پیشانی و بین چشم های خود دریافت کنید.

تزریق بوتاکس برای پیشانی درمانی است که از آن به منظور صاف کردن خطوط افقی و چین و چروک عمودی بین چشم ها استفاده می شود.  تزریق ها برای ریلکس کردن ماهیچه هایی که این چروک ها را تشکیل می دهند ، کار می کنند.

بعضی افراد ممکن است تزریق بوتاکس را در پیشانی خود دریافت کنند تا خطوط عمودی خفیف و چین و چروک پیشانی افقی را به حداقل برسانند.

استفاده از بوتاکس در پیشانی حتی اگر توسط FDA تأیید شده باشد هم باید با دقت و احتیاط زیاد و توسط متخصصصان  دقیق و با تجربه تزریق شود. زیرا با اینکه بوتاکس می تواند برای از بین بردن چین   و چروک ها مؤثر باشد ، اما تزریق نادرست ممکن است موجب شود که عضلات بیش از حد ریلکس شده و به عوارضی از قبیل افتادگی پلک و یا نامتقارن بودن ابروها منجر شود.

به همین دلیل است که دوز تزریق باید با دقت بررسی و تعیین بشود.

 

دوز قابل تزریق  بوتاکس در پیشانی چقدر است؟

بوتاکس در دوزهای بین 50 تا 200 واحد در هر سرنگ عرضه می شود. بعضی از پزشکان می گویند که به طور متوسط ​​8 تا 20 واحد بوتاکس در پیشانی تزریق می کنند.    شرکت آلرگان Allergan تولید کننده بوتاکس آرایشی ، برای هر یک از 5 منطقه در پیشانی دوز 4 واحد را پیشنهاد می کند که  در مجموع 20 واحد می شود.

پزشک شما ممکن است در ابتدا تزریق را با یک دوز با واحد پایین در هر منطقه  شروع کند.  آنها به شما چند هفته مهلت می دهند ، معمولاً دو تا چهار هفته ، تا ببینید که بوتاکس چگونه برروی عضلات شما کار می کند.  پس از آن در جلسه ترمیمی در صورت لزوم شما می توانید چند واحد اضافی دریافت کنید.  بعد ازانجام اولین تزریق ، پزشک شما ایده ای در باره تعداد واحدهای مورد نیاز در دفعات بعدی خواهد داشت.

به طور کلی هر بار تزریق بوتاکس باید با فاصله ای تقریباً  حدود چهار ماه انجام شود.  هنگامی که شما برای اولین بار بوتاکس تزریق می کنید ، ممکن است نتایج درمان برای مدت طولانی ماندگار نباشد. و لازم باشد که دو تا سه ماه پس از اولین درمان دوباره برای تزریق به پزشک خود مراجعه کنید.

قیمت تزریق بوتاکس پیشانی چقدر است؟

بوتاکس پیشانی و چشم | پیشانی صاف و بدون چروک | مرکز تزریق بوتاکس

قیمت تزریق بوتاکس بر اساس هر واحد آن تعیین می شود.  در امریکا به طور متوسط ​​هر واحد حدود 10 تا 15 دلار هزینه دارد. اگر در پیشانی خود به 20 واحد نیاز داشته باشید ، ممکن است در حدود 200 تا 300 دلار برای درمان خطوط افقی پیشانی پرداخت کنید.

تزریق پیشانی اغلب با تزریق برای خطوط اخم بین ابروها  که شامل تا 20 واحد می شود ، در یک جلسه انجام می شود.  تزریق بوتاکس در ایران ارزان تر است.  در مرکز لیزر و زیبایی برکه ما می توانید با استفاده از تخفیف های ما بهترین بوتاکس را با قیمتی مناسب دریافت کنید.

 

محل تزریق بوتاکس پیشانی

FDA فقط مناطق خاصی را برای تزریق بوتاکس در پیشانی تأیید کرده است. این مناطق شامل خطوط افقی پیشانی و همچنین خطوط glabella  شبیه به عدد  “11”   در بین چشم های شما است.  با وجود اینکه این مناطق مورد تأیید است اما باز هم احتیاط لازم است.  استفاده بیش از حد از تزریق  بوتاکس در پیشانی می تواند باعث آسیب های طولانی مدت شود.

تزریق بوتاکس برای اهداف زیبایی تنها برای خطوط پیشانی ، خطوط اخم  و خطوط کانتال جانبی در اطراف چشم ها (“پاهای کلاغ”) است.  میزان واحدهای تزریقی در خطوط کانتال جانبی می تواند تا 24 واحد در مجموع باشد.

 

ماندگاری بوتاکس چه مدت است؟   

به طور میانگین ماندگاری تزریق بوتاکس به مدت چهار ماه ادامه دارد.  با این حال ، اثرات اولین درمان شما می تواند زود تر از بین برود.  در صورتی که این مورد اتفاق بیفتد ، برای تزریق بعدی زود تر از زمان تعیین شده به درمان و پیگیری نیاز خواهید داشت.  پس از آن ، می توانید انتظار داشته باشید که ماندگاری بوتاکس در دوره دوم تزریق بیشتر از درمان اول باشد.

نتایج تزریق بوتاکس بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده نیست. بعضی از پزشکان می گویند که پس از تزریق بوتاکس 14 روز طول می کشد تا اثرات و نتایج  تزریق را ببینید.   پس از آن می توانید برای جلسه ترمیمی به پزشک معالج خود مراجعه بفرمایید.

 

عوارض تزریق بیش از حد بوتاکس پیشانی

اگر تعداد دوز های بوتاکس که دریافت می کنید بیش از حد باشد ، ممکن است در ناحیه های آسیب دیده دچار افتادگی و یا احساس سنگینی بشوید.  از آنجا که سم مورد استفاده در بوتاکس موجب فلج عضلانی می شود ، شما به مدت چند ماه ، تا زمانی که اثر دارو از بین برود ، نمی توانید این ماهیچه ها را حرکت دهید.   دریافت بیش از حد بوتاکس چه در منطقه مناسب و چه در منطقه اشتباه صورت بگیرد  می تواند صورت شما را “یخ زده” و بی احساس نشان بدهد.

اگر پزشک شما تزریق را در عضلات مناسب انجام ندهد ، برای به دست آوردن نتیجه مطلوب مجبور خواهید شد که درمان را تکرار کنید.

 

یافتن بهترین مرکز تزریق بوتاکس 

بوتاکس پیشانی و چشم | پیشانی صاف و بدون چروک | مرکز تزریق بوتاکس

هنگامی که شما به دنبال پیدا کردن یک پزشک با تجربه در یک مرکز زیبایی معتبر هستید ،  حتماً می خواهید که بهترین ها را انتخاب کنید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه تزریق بوتاکس و فیلر و لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.

قبل از اینکه انتخاب خود را انجام دهید ، کاملاً تحقیق کنید و پزشکی را انتخاب کنید که دوره های لازم را گذرانده باشد و تجربه کافی در این مورد داشته باشد. و در زمینه تزریق بوتاکس بسیار واجد شرایط و ماهر باشد.

قبل از اینکه برای نوبت گرفتن برنامه ریزی کنید ، همه جوانب را  بررسی کنید.  نتایج بوتاکس باید تا حداقل تا چهار ماه پس از تزریق ادامه داشته باشد.

 

سخن آخر

تزریق بوتاکس برای اهداف زیبایی درمانی ایمن و مؤثر است.  تزریق بوتاکس به پیشانی به عنوان درمانی برای صاف کردن خطوط و چین و چروک ها مورد تأیید FDA قرار گرفته است.

 برای مشاوره و گرفتن وقت برای تزریق بوتاکس و فیلر و لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیریدبرای گرفتن وقت از پزشکان متخصص ما اینجا کلیک کنید

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments