بوتاکس در کرمان

بوتاکس در کرمان | بهترین دکتر تزریق بوتاکس در کرمان

بوتاکس در کرمان

بوتاکس در کرمان

اجازه بدهید این مقاله را با یک خاطره آغاز کنیم. خاطره ای که خواندنش چندان خالی از لطف نخواهد بود.
روزی خانمی حدودا پنجاه و چند ساله به مرکز ما در کرمان مراجعه کرد. همانطور که می دانید مرکز زیبایی ما تقریبا بیشتر خدمات مربوط به جوانسازی پوست را انجام می دهد.
این خانم که بسیار حساس و البته نگران بود، قصد داشت تا برای رفع چین و چروک های صورتش اقدامی بکند. تا حدودی هم اطلاعاتی در مورد روش های رایج جوانسازی داشت. این خانم عزیز نظرات نگران کننده ای در مورد بوتاکس شنیده بود و قصد داشت تا سایر روش های درمانی را بررسی کند تا در نهایت یکی را مورد انتخاب قرار دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بوتاکس در کرمان

هرچند که سوال های متعدد ایشان که بیش از یک ساعت در جلسه اول وقت برد کمی وسواس گونه به نطر می رسید، اما ایشان دقیقا داشتند کار درست را انجام می دادند. با نهایت دقت در مورد تمام روش های زیبایی برای جوانسازی پوست سوال می کردند چراکه از بروز هرگونه عوارض جانبی هراس داشتند. همینجا بهتر است اشاره کنیم که اتفاقا این کار بهترین روش برخورد در جلسه اول در زمان حضور پیدا کردن در یک مرکز زیبایی است.
تا زمانی که اطلاعات کاملی در مورد یک روش به دست نیاورده اید، بهتر است برای انجام آن اقدامی نکنید. بهترین فرد برای دادن مشاوره به شما، همان پزشکی است که او را برای درمان انتخاب کرده اید.
بعد از بحث ها و سوالات فراوان پزشک مجموعه ما اتفاقا خود بوتاکس را به ایشان پیشنهاد کرد. چراکه براساس شرایط خاص خود ایشان این گزینه ، بهترین راهکار پیش روی ایشان بود.
بیشتر چین و چروک هایی که این خانم عزیز قصد رفع آنها را داشت، چروک هایی بودند که ناشی از حرکت عضلات صورت روی پوستش ایجاد می شدند. پس از بررسی سابقه پزشکی و حساسیت های احتمالی و غیره، پزشک تشخیص داده بود که اتفاقا بوتاکس برای ایشان بهترین روش درمانی است و لازم نیست در مورد نظرات منفی که شنیده بودند نگرانی داشته باشند.

بوتاکسبوتاکس در کرمان در کرمان
بوتاکس در کرمان

مشکل اصلی این خانم با بوتاکس ماده بوتولونیوم بود. بوتولونیوم در حقیقت یک سم بسیار قوی است که در تزریق بوتاکس مورد استفاده قرار می گیرد. هرچند که این سم خطرات زیادی را به همراه دارد که البته می توانند جدی باشند، اما اگر بوتاکس را در مرکزی معتبر و باکیفیت و البته مطمئن انجام دهید، می توانید از ایمنی تزریق بوتاکس اطمینان کامل داشته باشید.
بعد از اینکه پزشک درمانگر اطلاعات مفید و البته جامعی در اختیار این خانم قرار داد، ایشان قانع شدند که بوتاکس بهترین درمان زیبایی برایشان است. بعد از انجام درمان، این خانم بسیار از نتیجه راضی بودند و هنوز هم بعد از گذشت مدت ها برای تزریق مجدد بوتاکس به مرکز ما در کرمان مراجعه می کنند.
در ادامه سعی خواهیم کرد تا بخشی از اطلاعاتی که به این خانم داده شد را به شما عزیزان نیز ارائه کنیم تا در مورد بوتاکس بیشتر بدانید. با ما همراه باشید.

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

بوتاکس عمل تزریق کردن سم بسیار بسیار رقیق شده بوتولونیوم به زیر پوست است. خاصیت اصلی بوتولونیوم این است که عضلات زیرپوستی را موقتا فلج می کند. حال این فلج کردن موقتی چه سودی برای رفع چین و چروک دارد؟
سوال خوبی است که جواب آن به نوع چین و چروک صورت بستگی دارد. در کل سه مورد وجود دارند که برای رفع آنها می توانید از درمانهای جوانسازی پوست استفاده کنید.

بوتاکس در کرمان
بوتاکس در کرمان

یکی لک ها، چاله ها، جوش های زیر پوستی و سرسیاه هستند، یکی چروک های ثابت مانند خط خنده و دیگری چروک های حرکتی مانند خط اخم.
برای مثال خط اخم را در نظر بگیرید. این چروک رایج پوستی معمولا به خاطر نزدیک شدن ابروها به هم اتفاق می افتد . وقتی عضلات ابرو به هم نزدیک می شوند، پوست بین آنها چین می خورد و چروک می افتد. اما وقتی ابروها از هم فاصله می گیرند، چروک خط اخم از بین می رود. به عنوان مثالی دیگر چروک های پیشانی را در نظر بگیرید که در اثر بالا رفتن ابرو اتفاق می افتند.با بالا رفتن سن وضعیت این چین و چروک ها هم بدتر می شود.
شاید تا به حال دلیل تاثیرگذاری خاصیت فلج کنندگی موقت بوتاکس برای رفع چین و چروک را فهمیده باشید. همان خط اخم را در نظر بگیرید. وقتی ابروها به دلیل فلج موقتی عضلات بینشان نمی توانند آنقدر به هم نزدیک شوند، پس در نتیجه چروکی هم روی پوست بینشان به وجود نخواهد آمد.
بنابراین بوتاکس بهترین روش جوانسازی پوست برای رفع چین و چروک های ناشی از حرکات عضلات زیر پوستی است.

بوتاکس در کرمان
بوتاکس در کرمان

خیلی از افراد هستند که در مورد ایمنی استفاده از بوتولونیوم نگرانی دارند، اما همانطور که گفتیم این ماده به صورت بسیار بسیار رقیق شده در بوتاکس وجود دارد تا کمترین عوارض جانبی را به همراه داشته باشد. اگر برای بوتاکس به یک مرکز معتبر در کرمان یا هر شهر دیگری مراجعه کنید، ایمنی این درمان آخرین نگرانی شما خواهد بود.

تاثیر بوتاکس چقدر دوام می آورد؟

یادتان باشد که بوتاکس تاثیر دائمی ندارد. میانگین مدت پایداری اثرگذاری بوتاکس معمولا بین 3 الی 4 ماه است که در برخی موارد به 6 تا 8 ماه هم افزایش پیدا می کند. مدت ماندگاری اثر بوتاکس به شرایط خاص پوست هرکس بستگی مستقیم دارد.
یادتان باشد وقتی بوتاکس را تزریق می کنید تا حدود 3 الی 4 ساعت بعد نباید به آن دست بزنید یا فشاری به آن ناحیه وارد کنید. همچنین تا 12 ساعت بعد از تزریق بوتاکس روی صورت دراز نکشید. اینکارها برای پیشگری از جا به جا شدن بوتاکس در زیر پوست است تا رفته رفته در جای خود مستقر شود.

عوارض جانبی بوتاکس

بوتاکس هرگز آنقدری که مردم از آن می ترسند عارضه جانبی ندارد. رایجترین عارضه بوتاکس به عنوان محبوب ترین روش جوانسازی پوست در دنیا، کبودی موقتی در ناحیه تزریق است. هرچند ممکن است برای 24 تا 48 ساعت بعدی دچار سردرد هم بشوید.

بوتاکس در کرمان
بوتاکس در کرمان

یکی از عوارض نادر بوتاکس می تواند افتادگی پلک باشد که درصد وقوع آن بسیار ناچیز است. هرچند به خاطر داشته باشید که اگر بوتاکس را در مرکزی نامطمئن و با موادی بی کیفیت انجام دهید، شانس بروز عوارض و خطرات جدی در شما زیاد می شود.

بهترین مرکز برای بوتاکس در کرمان

کرمانی های عزیز، اگر در شهر خودتان به دنبال یک مرکز خوب و با کیفیت برای بوتاکس یا سایر درمانهای جوانسازی پوست می گردید، می توانید به شعبه کرمان مجموعه مراکز ما در سراسر کشور مراجعه کنید.

شعبه کرمان به عنوان یکی از باکیفیت ترین شعب ما، با کادری مجرب از پزشکان متخصص و بهره مندی از مواد درجه یک و مرغوب، یکی از بهترین مراکز زیبایی در کرمان است، که البته خدمات دیگری به جز بوتاکس هم به شما ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.
بوتاکس در کرمان
بوتاکس در کرمان

محقق : ندا ناصری

3.3 12 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments