تزریق فیلر در کاشان

تزریق فیلر در کاشان | پاسخ به دغدغه های رایج تزریق فیلر!

تزریق فیلر در کاشان

تزریق فیلر در کاشان

تزریق فیلر یکی از روش های بیشمار برای رفع چن و چروک صورت است. رفع چین و چروک صورت را در اصطلاح جوانسازی پوست می گویند. اگر یادتان باشد در زمان های نه چندان دور جوانسازی صورت فقط از طریق کشیدن پوست قابل انجام بود!
اگر یادتان باشد همیشه شایعه های بسیاری بود که فلان بازیگر یا خواننده مشهور مسن سال پوست صورتش را کشیده تا جوان بماند. از همین رو به تقلید از او یا آنها، خیلی از مردم هم برای رفع پیری صورت اقدام به کشیدن پوست خود می کردند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق فیلر در کاشان
تزریق فیلر در کاشان

نمی خواهیم در مورد اینکه کشیدن پوست صورت چه خوبی یا بدی هایی دارد حرف بزنیم، بلکه قصد داریم درمورد درمانهای جایگزینی که امروزه در دسترس قرار گرفته اند با شما صحبت کنیم. همانطور که گفتیم یکی از آنها تزریق فیلر است.
این مقاله را اختصاصا به کاشانی های عزیز تقدیم می کنیم و سعی خواهیم کرد در مورد تزریق فیلر در کاشان سخن بگوییم. جالب است ازآنجاییکه کاشان شهری گرم و صد البته زیبا است که در بین اصفهان و قم قرار گرفته، مردم آن وقتی می خواهند بهترین مراکز برای هر کاری را انتخاب کنند، دو گزینه پیش رو دارند. اولین و رایجترین گزینه این است که به اصفهان به عنوان یک کلان شهر مهم در ایران بروند، یا به تهران که کمی دورتر است سفر کنند.
بله از مراکز می گوییم، در مورد مراکز زیبایی صحبت می کنیم. کاشانی های عزیز وقتی می خواهند برای هرگونه عمل زیبایی به مرکزی مراجعه کنند، در اغلب اوقات و مخصوصا برای عمل های مهم به مراکز داخل خود کاشان چندان اعتمادی ندارند. چراکه فکر می کنند بهترین خدمات زیبایی را تنها می توان در تهران یا اصفهان دریافت کرد.

تزریق فیلر در کاشان
تزریق فیلر در کاشان

این اتفاق طبیعی است چراکه امروزه چشم مردم در مورد اهمییت کیفیت خدمات زیبایی باز شده. مردم می دانند که عمل های زیبایی علاوه بر ظاهر، با سلامتی فرد هم سر و کار دارند و به همین خاطر نمی توان سهل نگارانه با آنها برخورد کرد. از همین روست که می گوییم طبیعی است کاشانی های عزیز هم به دنبال مراکز باکیفیت باشند.
هرچند تعداد مراکز نامعتبر و غیرقابل اعتماد در کاشان خیلی هم کم نیست، اما کاشانی های عزیز، بهتراست بدانید که مراکز خوب و معتبر در شهر خودتان هم پیدا می شوند. اگر قصد دارید برای جوانسازی پوست خود از تزریق فیلر استفاده کنید، چنانچه با دقت بیشتری نگاه بیندازید خواهید دید که مراکز زیبایی باکیفیت اصلا از شما دور نیستند.

اما چرا تزریق فیلر؟

تزریق فیلر یکی از بهترین روش های رفع چین و چروک است. هرچند اولین و محبوبترین نیست، چراکه هنوز هم محبوبترین روش استفاده از بوتاکس است، اما اگر اول نباشد، دوم هست. مزیت ها و فواید تزریق فیلر به جای سایر روش ها روز به روز بیشتر بر مردم عیان می شود و همین امر باعث شده روند محبوبیت تزریق فیلر نمودار رو به رشدی را طی کند.
به طوری که طی چند سال آینده به اولین و رایجترین روش درمانی برای رفع و چین و چروک تبدیل خواهد شد.

تزریق فیلر در کاشان
تزریق فیلر در کاشان

در ادامه برای اینکه کمی با تزریق فیلر در کاشان آشنا شوید، بهتر است ابتدا اطلاعات مفیدی در مورد خود عمل زیبایی تزریق فیلر داشته باشید.

فیلر چیست؟

فیلر در حقیقت در یک ماده بهداشتی است که البته انواع مختلفی دارد. بهترنی نوع فیلر، فیلر های هیالورونیک اسیدی هستند. این اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد، به همین خاطر فیلر های هیالورونیک اسیدی محصولاتی ارگانیک هستند که سازگاری کامل با بدن و بافت های زیر پوستی دارند.
همانطور که از اسمش هم پیدا است، فیلر یعنی پرکننده. پرکننده چین و چروک های پوستی. هنگامیکه فیلر های طبیعی به زیر پوست تزریق می شوند در لایه های عمیق چروک ها و خطوط جای گرفته و زیر آنها را پر می کنند تا صورت ظاهری صاف و جوان به خودش بگیرد.
دو تا از بهترین برند هایی که فیلرهای هیالورونیک اسیدی دارند برندهای ژوویدرم و رستیلن هستند.

تزریق فیلر در کاشان
تزریق فیلر در کاشان

تزریق فیلر چقدر طول می کشد؟

نگران نباشید، هرچند تزریق فیلر نام عمل زیبایی را با خود یدک می کشد اما در حقیقت عملی بسیار ساده است. اگر به یک مرکز معتبر برای تزریق فیلر مراجعه کنید، هرگز در همان ابتدا تزریق را برای شما انجام نمی دهد. بلکه پزشک درمانگر حاضر در مجموعه ابتدا سوالات مشخصی در مورد وضعیت سلامت و سابقه پزشکی، حساسیت هایی احتمالی و غیره از شما می پرسد تا مطمئن شود فرد مناسبی برای تزریق فیلر هستید.
پس از آن خود روند تزریق فیلر بیش از 30 دقیقه وقت شما را نخواهد گرفت. تزریق فیلر عملی است که به بیهوشی نیازی ندارد و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. به همین علت هم در اغلب اوقات در کلینیک خود پزشک انجام می گیرد.
اما یادتان باشد سادگی انجام این درمان فریبتان ندهد که بخواهید به هر مرکزی اعتماد کنید. کاشانی های عزیز، اگر به دنبال گرفتن بهترین نتیجه، با کمترین عوارض هستید حتماد درمورد انتخاب مرکز درمانی دقت لازم را داشته باشید.

تزریق فیلر در کاشان

تزریق فیلر چقدر دوام می آورد؟

بله، این سوالی است که باید حتما پرسید. اگر فکر می کنید یا مرکزی به شما می گوید تاثیر که تزریق فیلر دائمی یا خیلی بلند مدت است، بدانید که اطلاعاتتان کاملا اشتباه است. تزریق فیلر هم مانند بوتاکس موقتی بوده و تاثیرش از بعد از بازه ای حدودا 6 ماهه از بین می رود. بعد از حل شدن فیلر در بافت پوست در این مدت، باید دوباره برای جوانسازی و تزریق فیلر اقدام کنید.
البته این مدت 6 ماه برای همه یکسان نیست. سرعت حل شدن فیلرها در بافت پوست به میزان سوخت و ساز بدن هرکس وابسته است. لذا این مدت برای برخی ممکن است کمتر از 6 ماه و برای برخی دیگر بیشتر نیز باشد. این به شرایط فردی خودتان وابسته است.

بهترین مرکز تزریق فیلر در کاشان

حال که اندکی با تزریق فیلر آشنا شدید و از مزایای آن آگاه گشتید، راحتتر می توانید در مورد روش مناسب جوانسازی پوست تصمیم بگیرید.

اگر به دنبال بهترین و باکیفیت ترین مراکز برای تزریق فیلر در کاشان می گردید، می توانید به شعبه کاشان مجموعه مراکز ما در سراسر کشور مراجعه کنید. کادری مجرب از پزشکان متخصص در کنار بهره مندی از بهترین فیلرهای بهداشتی، این مرکز را به یکی از بهترین مراکز زیبایی در کاشان تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این مرکز و سایر شعبات ما در شهر هایی نظیر اصفهان، قم و تهران، به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و همانجا هم نوبت بگیرید.
تزریق فیلر در کاشان
تزریق فیلر در کاشان

محقق : ندا ناصری

4 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments