بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران ( پونک/ صادقیه)

بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران

همراهان تهران اسکینی!

همانطور که می دانید از بین بردن موهای زائد بدن با دستگاه های مختلف لیزر نیز مانند سایر درمان ها ،دارای درصد موفقیتی میباشد. ممکن است موهای زائد بدن در ناحیه لیزر شده ، بصورت ۱۰۰ درصد نیز با موفقیت انجام شود ولی این درصد ایده آل ترین حالت درمان میباشد. عوامل بسیاری نظیر ژنتیک ، مشکلات و اختلالات هورمونی درمان نشده و یا درمان ناقص ، مصرف گروهی از دارو های هورمونی ، تقویتی و درمانی ، کم کردن وزن ، استرس ، درمان ناباروری ، کیست تخمدان و … ممکن است روی روند درمان تاثیر گذاشته و مانع از درمان با موفقیت ۱۰۰ درصد شوند.

لیزر موهای زائد در اکثر افراد موفقیتی در حدود ۸۰ درصد ایجاد میکند . نوع دستگاه لیزر موهای زائد و مهارت اپراتور و خدماتی که  پزشک  متخصص  ارائه میدهد تاثیر مستقیمی بر جوابدهی لیزر درمانی بر روی شما دارد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران

عملکرد لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی برای خلاصی از تیغ ، ژیلت ، اپیلاسیون ، کرم های موبر، اپیلیدی و به طور کلی تنها راهکار برای عدم رویش موهای ناخواسته میباشد.

در لیزر موهای زائد فولیکول های مو (سلول های تولید کننده مو در ریشه) از بین میروند و به همین خاطر تاثیری نسبتا طولانی و ماندگار دارد. استفاده از لیزر درمانی امروزه پر طرفدارترین شیوه در درمان همه ی شاخه های پزشکی و زیبایی به ویژه در لیزر موهای صورت و بدن در سراسر دنیا می باشد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران

نکات لازم برای لیزر موهای زائد

بهترین روش برای اصلاح قبل از لیزر موهای زائد در طول دوره درمان استفاده از تیغ و کرم های موبر است نه اپیلاسیون و موچین و بند.
بهترین زمان تراشیدن موها روز قبل از انجام لیزر میباشد.
اگر برنزه کرده اید تا زمانی که رنگ روی پوستتان به حال طبیعی برگردد صبر کنید و انجام لیزر را به بعد موکول نمایید تا دچار تاول و سوختگی نشوید.
قبل از شروع به درمان لیزر حتما از کرم ها و لوسیون های ضد آفتاب قوی استفاده کنید و حتی الامکان از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری فرمایید.
استحمام و نظافت شخصی قبل از لیزر انجام شود.
قبل از انجام لیزر برای نواحی حساس بدن مانند بیکینی از پماد بی حسی استفاده شود.

نکات بعد از انجام لیزر موهای زائد :

پس از انجام لیزر از کرم یا کمپرس یخ استفاده کنید.
ترجیحا در طول دوره پریود لیزر نکنید . زیرا در این صورت لیزر با کمی درد همراه خواهد بود .
از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری شود و حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.
استفاده از کرم های ترمیم کننده مانند زینک اکساید پس از لیزر موهای زائد توصیه می شود.
ممکن است پس از انجام لیزر تا چند روز دچار خارش ، سوزش و قرمزی در ناحیه مورد درمان شوید . نگران این مسئله نباشید این امر طبیعی و موقت است .

بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در غرب تهران در بسیاری از مراکز لیزر و کلینیک های زیبایی انجام میشود .  اما بهترین مرکز لیزر موهای زائد  در تهران و ارائه دهنده برترین خدمات در خصوص لیزر موهای زائد در غرب تهران ( پونک/صادقیه) واقع شده است. ویژگی های شاخص انجام لیزر موهای زائد در مطب دکتر مهری امینی به شرح زیر می باشد :

رعایت سختگیرانه ترین استانداردهای بهداشتی پزشکی ، استفاده تلفیقی از بهترین و به روز ترین دستگاه های لیزر موهای زائد ، بدون درد و عوارض ، بدون ایجاد سوختگی و لک و …

مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران (پونک) با دارا بودن دستگاه های پیشرفته لیزر موهای زائد صورت، بدن، ناحیه بیکینی، زیر بغل و … را در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

این را در نظر بگیرید که گرچه لیزر درمانی ساده به نظر میرسد اما استفاده از دستگاه های لیزر مهارت های خاصی را طلب می کند و نباید به آن به چشم یک فرآیند سطحی نگاه شود. اصولا لیزر موهای زائد مردان یک امر پزشکی به شمار می رود که نیاز به آموزش دارد .مراجعه به مراکز معتبر و متخصصان با کفایت و مشاوره گرفتن از آنها می تواند این راه ها را پیش پای شما قرار دهد تا با کمترین مشکل بهترین نتیجه را داشته باشید.
آنجه که بهتر است هنگام انتخاب مرکز لیزر درمانی در نظر داشته باشید شامل:

سطح پزشکان و تجربه ارائه دهنده درمان با لیزر ( اپراتورها و تکنسین ها)
قدمت و میزان سال هایی  که مرکز در این کسب و کار فعال بوده است
کیفیت تجهیزات لیزر موهای زائد
توانایی درمانی تمامی رنج رنگی پوست ها
مکانی راحت و خوشایند
حق عضویت
قیمت گذاری دقیق تمام روند های درمانی

لیزر مهارت های خاصی را طلب می کند و نباید به آن به چشم یک فرآیند سطحی نگاه شود. اصولا لیزر موهای زائد مردان یک امر پزشکی به شمار می رود که نیاز به آموزش دارد .مراجعه به مراکز معتبر و متخصصان با کفایت و مشاوره گرفتن از آنها می تواند این راه ها را پیش پای شما قرار دهد تا با کمترین مشکل بهترین نتیجه را داشته باشید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران

دستگاه بهترین مرکز لیزر موهای زائد

دستگاه بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران با دستگاه لیزر دایود سوپرانو صورت می گیرد. که یکی از بهترین دستگاه های حاظر بوده و از تکنولوژی روز دنیا در آن استفاده شده است.

لیزر دایود سوپرانو از فناوری های جدیدی برای تولید استفاده نموده است و لذا برند برتر در تولید دستگاه های لیزر در جهان به شمار می رود.

با استفاده از لیزر دایود سوپرانو می توان تعداد بیشتری از فولیکول های مو های زائد را در جلسه ی اول درمانی از بین برد و لذا تعداد جلسات درمانی به نسبت کمتر خواهد شد. بدین معنی که هر بار می توان بین ده تا سی دقیقه بسته به محل و سطح اندام بدن از این لیزر استفاده کرد و با کم شدن حجم مو های زائد در جلسه اول، پیشرفت کار را به وضوح مشاهده نمود.

لیزر دایود سوپرانو همچنین دارای خنک کننده نیز می باشد و بنابراین آسیب کمتری به سطح پوست وارد شده و فرد درد کمتری را احساس خواهد کرد.

مزایای لیزر موهای زائد

یکی از مزایای لیزر موهی زائد این است که سریع انجام می شود و نیاز به بستری شدن یا جراحی ندارد و بعد از انجام آن قادر به حرکت کردن هستید.
و دوم اینکه یک بار زمان صرف می کنید و برای همیشه از شر موهای زائد خلاص می شوید.

مهم ترین مزیت روش لیزر موهای زائد این است که حساسیت های مرتبط با پوست را به جا نمی گذارد و همچنین اثری دائمی دارد و حتی در صورت رویش مجدد موها ی زائد ریشه ی آن ها بسیار ضعیف و موها نازک می باشند که با یکبار لیزر مو می توان آنها را برای همیشه از بین برد.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

در مراکزی که از لیزر های به روز و جدید استفاده میکنند مشکل درد بطور کامل برطرف شده است . با این حال افرادی که دارای آستانه ی درد پایینی هستند میتوانند فقط برای مناطق حساس بدن از جمله ناحیه ی بیکینی در حدود ۴۰ دقیقه قبل از انجام لیزر از کرم بی حسی (xyla-p) استفاده نمایند.

 

در طول دوره ی درمان چگونه موها باید اصلاح شوند؟

در فاصله زمانی بین جلسات لیزر که معمولا ۴ تا ۶ هفته می باشد ، اصلاح مو تنها از طریق شیو با تیغ انجام گیرد . زیرا تیغ موها را از ریشه نمی تراشد و ریشه در اثر گرمای لیزر تخریب شده و از بین می رود.

اما روش های دیگر مانند اپیلاسیون که با کندن موها از ریشه انجام میشود باعث ضعیف شدن ریشه و نازک شدن ضخامت موها میشود. تاثیر لیزر بر موهای ضخیم به مراتب بهتر از تاثیر آن بر موهای کرکی می باشد. بنا براین نباید انتظار از بین رفتن ۱۰۰ درصد موها را داشت بلکه درصد قابل قبولی از موها با این روش از بین میرود.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران

نشانی (شنبه-پنجشنبه از 10 صبح الی 6 عصر):

خیابان آزادی، خیابان حبیب اللهی، خیابان تیموری، بعد از مترو دانشگاه شریف، ساختمان یاس، پلاک 116، طبقه دوم، واحد 7

شماره های تماس:

66046882_021
09924930473

 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟
Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
Dene
Dene
3 years ago

سلام خسته نباشید من۱۵سالمه شما برای لیزر محدودیت سنی دارید؟
هزینه هاش حدودا چقدره

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  Dene

سلام دوست عزیز
دختران و پسران از سن بلوغ به بعد می توانند لیزر انجام دهند و منعی برای انجام این کار نمی باشد.