جراحی بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یا جراحی لیفت پلک توسط بهترین جراحان و متخصصین

 

جراحی بلفاروپلاستی

جراحی بلفاروپلاستی شکلی از جراحی است که  افتادگی پلک ها را درست می کند و ممکن است شامل حذف پوست ، عضلات و چربی های اضافی باشد. با بالا رفتن سن ، پلک های شما کش می آیند و عضلات پشتی و حامی  آنها ضعیف می شوند. در نتیجه، تجمع چربی اضافی یا بیش از حد در بالا و زیر پلک ها باعث چروک شدن ابروها، افتادگی پلک بالایی و گودی زیر چشم می شود.

 

مرکز زیبایی برکه، با در خدمت داشتن پزشکان متخصص، آماده ی ارائه ی خدمات لیفت پلک(بلفاروپلاستی) به مراجعین محترم می باشد. چنانچه تمایل دارید عمل لیفت پلک انجام دهید، می تونید از اینجا با ما تماس بگیرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چروک شدن شدید پوست دور چشم ها علاوه بر این که باعث می شود پیرتر به نظر برسید، همچنین می تواند قدرت دیدتان را کاهش دهد، به خصوص قسمت های فوقانی و بیرونی ناحیه ی دیدتان را.جراحی بلفاروپلاستی می تواند این مشکلات بینایی را کاهش داده یا از بین ببرد و باعث شود چشم شما ظاهری جوان تر و جذاب تر داشته باشد.

جراحی بلفاروپلاستی
جراحی بلفاروپلاستی

برای کمک به اینکه تصمیم بگیرید آیا بلفاروپلاستی مناسب شما هست یا نه، بهتر است با دیدی واقعگرایانه ببینید چه انتظاراتی می توانید از مزایای بلفاروپلاستی و خطرات احتمالی آن داشته باشید. در ادامه به توضیح بیشتر جراحی بلفاروپلاستی یا لیفت پلک می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

کارکرد جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

چنانچه افتادگی یا چروک شدید پلک، مانع آن می شود که بتوانید چشمتان را کامل باز کنید یا پلک پایینی تان را بالا بیاورید، وقت آن رسیده که عمل بلفاروپلاستی (لیفت پلک) را انجام دهید. حذف بافت اضافی از پلک های فوقانی می تواند قدرت بینایی شما را بهبود بخشد. بلفاروپلاستی پلک بالایی و پایینی می تواند باعث شود چشم های شما جوان تر و جذابتر به نظر برسند.

چنانچه دچار مشکلات زیر هستید، بلفاروپلاستی می تواند یک گزینه ی درمانی برای شما باشد. مشکلاتی از قبیل:

افتادگی یا کیسه ای شدن پلک بالایی

 بیش از حد  پوست آوردن پلک های بالایی که دید محیطی شما را مختل می کند

رشد  بیش از حد پوست در پلک های پایینی

گودی یا کبودی  زیر چشم

می توانید بلفاروپلاستی را همزمان با سایر عمل های زیبایی مانند لیفت ابرو، کشیدن پوست صورت، جوان سازی پوست و غیر انجام دهید.

شرکت های بیمه معمولا تنها زمانی هزینه های عمل بلفاروپلاستی را تقبل می کنند که برای بهبود و درمان قدرت بینایی و دید انجام شده باشد. در غیر این صورت و اگر عمل صرفا برای زیبایی انجام شده باشد، شرکت های بیمه معمولا هزینه ی آن را متقبل نمی شوند. بلفاروپلاستی یا لیفت پلک پایین هم معمولا فقط برای زیبایی انجام می شود.

 

خطرات احتمالی

خطرات احتمالی جراحی پلک عبارتند از:

عفونت و خونریزی

خشک شدن و التهاب چشم ها

دشواری بسته شدن چشمان و سایر مشکلات مربوط به پلک

زخم های قابل توجه

آسیب رسیدن به عضلات چشم

تغییر رنگ پوست

نیاز به یک عمل جراحی دوم

کاهش دید یا به ندرت، نابینایی موقت

خطرات کلی مرتبط با جراحی ، از جمله واکنش به بیهوشی و لخته شدن خون

در مورد خطرات جراحی با پزشک خود صحبت کنید. درک اینکه چه اتفاقی در بلفاروپلاستی می افتد و در نظر گرفتن مزایا و خطرات آن می تواند به شما کمک کند که تصمیم بگیرید که آیا این روش برای شما گزینه ی خوبی است یا خیر.

 ما در کلینیک برکه به شما این اطمینان را می دهیم که از کمک بهترین جراحان و متخصصین استفاده می کنیم و جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود. در کل باید این گونه عنوان کرد که عوارض جراحی بلفاروپلاستی به ندرت گزارش شده اند.

 

انتظاراتی که می توانید از روند درمانی داشته باشید

پیش از جراحی چه باید کرد ؟

عمل بلفاروپلاستی معمولا به صورت سرپایی انجام می شود. جراح داروهای بی حس کننده را به پلک های شما  تزریق می کند و داروهای تزریق وریدی نیز به شما کمک می کنند تا آرام باشید و ریلکس کنید.

 

در طول جراحی بلفاروپلاستی چه اتفاقی می افتد ؟

اگر عمل جراحی بر روی پلک های فوقانی و پایینی داشته باشید، جراح معمولا در ابتدا روی پلک های بالایی کار می کند. او در جهت خط تای پلک برش را انجام می دهد، پوست ، عضله و احتمالا چربی اضافی را برداشته و برش را می بندد.

روی پلک پایینی، جراح زیر مژه ها را روی چین طبیعی چشم یا در داخل پلک پایینی برش می دهد. وی چربی ، ماهیچه و چروک اضافی  پوست را بر می دارد یا آن را دوباره ترمیم می کند و برش را می بندد.

اگر پلک بالایی شما نزدیک مردمک بیفتد، جراح ممکن است بلفاروپلاستی را با استفاده از روشی به نام توسیس(TOE-sis) انجام دهد که به حمایت عضلانی ابرو کمک می کند.

 

عوارض جراحی بلفاروپلاستی

پس از جراحی در اتاق مراقبت بمانید تا پزشکان بتوانند پیامد های زود هنگام عمل را در شما بررسی کنند و مراقب شما باشند تا مشکلی پیش نیاید. پس از صرف چند ساعت می توانید به خانه برگردید و باقی روند بهبود را در خانه طی کنید.

پس از عمل ممکن است علائم زیر را به صورت موقت تجربه کنید:

تاری دید ناشی از  پماد سر کننده که به چشم مالیده شده است

آب آوردن چشم

حساسیت به نور

دوبینی

پف ، بی حسی پلک ها

ورم و کبودی مشابه سیاه شدن دور چشم ها

درد یا ناراحتی

 

پزشک ممکن است به شما توصیه کند ، کارهای زیر را پس از عمل انجام دهید:

در هر ساعت برای 10 دقیقه در شب بعد از جراحی یک بسته یخ روی چشمتان بگذارید. در روز بعد، بسته یخ را چهار تا پنج بار در روز روی چشمان خود قرار دهید.

پلک ها را به آرامی پاك كنید و از قطره های مخصوص استفاده كنید.

برای یک هفته از فشار دادن، بلند کردن وزنه سنگین و شنا کردن اجتناب کنید.

برای یک هفته از فعالیت های شدیدی مانند ایروبیک و ورزش های سنگین اجتناب کنید.

 

چنانچه علائم زیر را تجربه کردید سریعا به پزشک مراجعه کنید:

تنگی نفس

درد قفسه سینه

ضربان قلب غیرعادی

درد شدید و جدید در چشم

خون ریزی

مشکلات دید

 

نتایج

بسیاری از افراد از نتایج بلفاروپلاستی رضایت دارند، نتایجی مانند ظاهری جوانتر و زیباتر و اعتماد به نفس بیشتر. برای برخی افراد، نتایج جراحی ممکن است یک عمر دوام داشته باشد. درحالی که  برای دیگران، افتادگی پلک ممکن است دوباره اتفاق بیفتد.

کبودی و تورم معمولا در طول 10 تا 14 روز پس از جراحی کاهش می یابد، که ممکن است تقریبا در زمانی باشد که دوباره احساس راحتی می کنید که از منزل خارج شوید . درمان کامل زخم های ناشی از برش های جراحی ممكن است چند ماه طول بكشد. از پوست ظریف پلک خود در برابر تابش بیش از حد آفتاب محافظت کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

 

بیشتر بدانید

مرکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments