فیلم و بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

بهترین مرکز هایفوتراپی تهران فیلم-مشاوره زیر نظر بهترین دکتر هایفوتراپی

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

بهترین مرکز (کلینیک) هایفوتراپی در تهران

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران
سلام به شما دوستان. کارشناس مرکز لیزر، جوانسازی و زیبایی پوست شریعتی مجموعه تهران اسکین هستم.

فقط با یک جلسه هایفوتراپی، دیگه اثری از شلی و افتادگی پوست گونه، زیر چشم ها، پیشانی و گردن شما وجود نخواهد داشت. هایفوتراپی با یک تیر چند نشان زدن و فال و تماشاست. چین و چروک های بدشکل محو و چربی های اضافه نیز برطرف می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علاوه بر توضیحِ ویژگی های بهترین مرکز (کلینیک) هایفوتراپی در تهران، به کمک بهترین متخصصین پوست و زیبایی، تمامی سوالات متداول هایفوتراپی رو به بهترین شکل جواب دادیم. از جمله،

قیمت هایفو تراپی

هایفوتراپی برای لاغری

ماندگاری هایفوتراپی

قیمت ودستگاه هایفوتراپی

عوارض و مزایای هایفوتراپی

این متن راهنمای کامل و جامعی ست که کمکتون می کنه با صرف کمترین هزینه و با خیال راحت از بابت عوارض به بهترین نتایج هایفوتراپی دست یابید. دقایقی با ما همراه باشید.

فیلم بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

5 ویژگی مهم بهترین مرکز (کلینیک) هایفوتراپی در تهران

ویژگی های بهترین مرکز کلینیک هایفوتراپی تهران

یکی از کارای تیم تحقیقاتی ما معرفی بهترین مراکز هایفوتراپی، برای جوانسازی پوست و مشاهده ی کارای پزشکان و بررسی دستگاه هاشون از نزدیک هست. ما این کارو می کنیم تا بتونیم بهترین ها رو بشناسیم و به مردم برای انتخاب بهتر کمک کنیم.
برای انتخاب بهترین کلینیک هایفو تهران، حتما 5 مورد زیر رو به خاطر بسپارید.

  1. داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و کادر درمانی آموزش دیده و دارای مجوز فعالیت در بهترین مرکز هایفوتراپی
  2. استفاده از بهترین دستگاه هایفو موجود (چندین کارتریج جداگانه انواع پوست صورت و بدن) و وسایل جانبی بهداشتی
  3. برگزاری جلسه مشاوره رایگان برای بررسی وضعیت سلامت و شرایط پوستی شما. برای مثال، مصرف دارو، تداخلات، سن، توقعات، و عمق مشکلات پیری پوست
  4. بهره مندی از دانش به روزِ بهترین دکتر هایفوتراپی که تجربه ی چندین ساله در زمینه اجرای انواع عمل های زیبایی دارد. پزشک بر اساس بودجه و شرایط پوستی شما، بهترین روش لیفت و جوانسازی را پیشنهاد می کند. حتی ممکن است از ترکیبی از دو روش هایفوتراپی و اندولیفت کمک بگیرد.
  5. پیگیری نتایج هایفوتراپی بعد از عمل

دوستان عزیز، مرکز شریعتی در شمال تهران از بهترین دستگاه های جوانسازی و لیفت پوست بهره می برد. مجموعه تهران اسکین (برکه) علاوه بر تخصص حرفه ای در لیزر موهای زائد در تمامی زمینه ها، از جمله، تزریق ژل و بوتاکس، فیس آپ پوست و …تجربه های ارزنده ای دارد. ویدئو زیر به شما می گوید چرا برکه جزو بهترین هاست:

تماس برای مشاوره رایگان در مرکز شریعتی مجموعه تهران اسکین: 09027610748

هایفوتراپی چیست و چرا دوستش دارم؟

هایفوتراپی صورت و گردن در مرکز برکه در تهران

به قول یکی از مراجعین،

“اولین باری که اسم هایفو رو شنیدم از زبون مادرشوهرم بود. تعجب کردم یه زن 70 ساله زودتر و بهتر از من درباره هایفو می دونه. نمی دونستم اینقدر محبوبیت داره و جواب میده. هایفو رو دوست دارم چون مثل لیزر نیست که به پوستم نفوذ کنه؛ فقط از سطحش میگذره و هیچ آسیبی نمیزنه. من از لیزرا می ترسم ولی هایفو برام مثل آرامبخش می مونه.”

هایفو غیرتهاجمی و غیرجراحی ست. جوونی و سلامت بیش از صد هزار نفر در جهان با هایفوتراپی برگشته. برا همینم هایفو اینقدر عزیزه.

برای قیمت هایفو با سایت تهران اسکین تماس بگیرید

هایفو مخفف امواج مافوق صوت با فرکانس بالا HIFU هست. اولین بار در سال 1990 در دنیای زیبایی و جوانسازی رایج شد. از اون سال تاکنون، بازار هایفو خیلی سریع در سراسر جهان رشد کرده. امواج مافوق صوت هایفو در اولتراپی به نقاط خیلی ریز و کوچکی در عمق زیرپوست نفوذ می کنن، بدون اینکه کمترین آسیبی به نقاط سالم پهلویی بزنن. کلاژن سازی یا همون ساخت پروتئین های جوان سازی در اون نقاط رو تحریک می کنن و نقاط پیری رو از هم باز می کنن. پوست حالت کشسانی، سفتی و زیبایی خاصی پیدا می کنه و دیگه شلی و افتادگی نخواهین داشت.

هایفوتراپی برای درمان سرطان

آیا شنیدین که بیمار سرطانی با هایفو درمان شه؟ خیلی قبلتر از جوانسازی و رفع شلی پوست، از هایفو برای درمان تومورهای سرطانی در بعضی سرطان ها استفاده می شده و هنوزم میشه. می دونین که شیمی درمانی و جراحی خیلی دردسر دارن با کلی عوارض. بیمار مجبوره کلی دارو بخوره و حسابی اذیت میشه. از وقتی هایفو اومده، بار زیادی از رو دوش بیمار و پزشک برداشته شده. پیش از هایفو، به کمک جراحی باز، رادیو و شیمی درمانی تومورها رو تا حدی درمان می کردن که عوارض ناخوشایندی برای بیمار داشت. اما هایفو غیرتهاجمی، غیرجراحی ست و تاکنون در کل جهان بیش از صدهزار نفر رو نجات داده.

آیا هایفو برای درمان همه سرطان ها و تومورها مناسب است؟

پاسخ: این طوری نیست که هایفو برا همه سرطانی فایده داشته باشه. محبوبیت هایفو در جوانسازی حرف نداره و هیچ ایرادی هم نداره. اما برای درمان همه سرطان ها مناسب نیست. مشکل اینه که اگه سلول های سرطانی و تومورها در بیشتر از یک محل پخش شده باشن، هایفو فایده نداره. امواج هایفو فقط برای نابودسازی یک تومور یا یک نقطه سرطانی (در اوایل ابتلا) می تونن دقیق عمل کنن.

البته هایفو تونسته تومورهای بدخیم جامد رو در حجم تعریف شده دقیقی نابود کنه. تاکنون، افراد مبتلا به تومورهای پانکراس، کبد، پروستات، سینه، فیبرویدهای رحمی، سارکوما بافت نرم با هایفوتراپی درمان شدن. ولی یه مشکل اینه که چون امواجش از استخوان جامد و هوا نمی گذرن، برای درمان همه سرطان ها مناسب نیست.

قیمت دستگاه هایفوتراپی + برند سازی و سرمایه گذاری در هایفو

دستگاه هایفوتراپی ultraformer

تقاضا برای دستگاه های هایفوتراپی به سرعت در حال افزایشه. می دونیم که با این تغذیه های صنعتی و سبک غلط زندگی جمعیت بیماران سرطانی به سرعت دارن زیاد میشن. طبیعی هست که بیمار روش غیرتهاجمی ساده تری رو ترجیح میده. سرمایه گذاران چه خصوصی و چه دولتی علاقه زیادی به هایفو دارن. تا جایی که حدود 20 سازنده اصلیِ تجهیزات هایفو + چندین مرکز پزشکی در جهان مشغول تحقیق روی اثرات هایفو بر بدن و بررسی فوایدش هستن.

مهمترین کاربردهای هایفو در دنیای امروز

درمان تومور یا فیبروم رحمی با هایفو

♦ درمان انواع خاصی از سرطان، فیبروید رحمی همراه با تصویربرداری ام.آر.آی مکمل دستگاه هایفو(کلیک کنین: توضیح کامل درمان فیبروید رحمی در ایران با هایفو+MRI)

♦ درمان اختلالات اعصاب: پارکینسون،…، ندول تیروئیدی، گلوکوما چشمی و غیره.

♦ جوانسازی و زیباسازی پوست: تناسب اندام، لاغری و حذف چربی اضافه،

برای اطلاعات کامل نحوه سرمایه گذاری موفق در زمینه تجهیزات پزشکی و برگشت سرمایه مطمئن اینجا رو مشاهده کنین.

هایفوتراپی بهترین روش رفع افتادگی پوست و لیفت صورت

فکر نکنم هیشکی اندازه من تو آینه افتادگی صورتشو می دید. اما الان دیگه حالت لیفت صورتمو می بینم؛ چون هایفو نجاتم داده. اثر انرژی هایفو روی پوست از طبیعت الگوبرداری شده. خود امواج مافوق صوت در اطراف ما وجود دارن. منتها در آزمایشگاه این امواج رو کنترل می کنن تا پیری پوست درمان شه.

تصویری از فیبرهای کلاژنی در زیر پوست ببینین که امواج هایفو بهشون برخورد می کنه و اونا رو سفت می کنه؛ یعنی ساختار زیرپوستی از اول بازسازی میشه. وقتی میگیم کلاژن یعنی همون چیزی که برای جوان موندن ما باید فعال و محکم باشه نه پیر و فرسوده و شل و افتاده.

هایفوتراپی فیبرهای کلاژنی را سفت می کند
                              فیبرهای کلاژنی در عمق پوست

هایفوتراپی یعنی خلاص شدن از شر تیغ جراحی

هایفوتراپی پایانِ شیمی درمانی یا تحمل امواج رادیویی

هایفوتراپی یعنی جوانسازی در اسرع وقت بدون عوارض جانبی و بدون پشیمانی از صرف هزینه و وقت

بهترین قیمت دستگاه هایفوتراپی

لازم است که بگیم مرکز شریعتی مجموعه تهران اسکین هرگز از برندهای از مد افتاده و نامرغوب استفاده نمی کند. به رغم مبالغ گزافی که برای تهیه باکیفیت ترین دستگاه های موجود زیبایی صرف می کند، منصفانه ترین و ارزان ترین قیمت های ممکن را برای شما عزیزان در نظر می گیرد.

ماندگاری هایفوتراپی

ماندگاری هایفو و هایفوتراپی
ماندگاری هایفو و هایفوتراپی

دوستای خوبم. برای نتایج جوانسازی، اولین چیزی که اهمیت داره انتخاب یک مرکز معتبر با کادر پزشکی باتجربه+ دستگاه باکیفیت و استاندارد هست. چیزای دیگه ای هم مهم هستن. از جمله، سن و میزان شلی یا پیریِ بافت پوست شما+ محلی که باید هایفو شه. گاهی پیری پوست به سن نیست. اطرافمون دختران 18 ساله ای میبینیم که زیر چشمشون گود افتاده و یا چین و چروک های پیش از موعد دارن.

در کل، بعد از هایفو از دو تا شش ماهی طول میکشه تا نتیجه عمل کامل ظاهر شه. اثرشم تا یکسال خوب می مونه. هر جلسه هم از نیم ساعت تا 90 دقیقه ممکنه طول بکشه. برا تعداد جلسات هم  اول باید درجه ی شلی یا پیری پوستتون بررسی شه. طبیعی هست که هر چی چین ها عمیق تر و پوست شل تر باشه، چند جلسه پشت هم با فاصله حداقل دو هفته ای لازم میشه.

ببینین دوستان، پوست شوخی بردار نیست. پوست خودتونو دست هر آدم پرمدعایی ندین. چه برا لیزر چه هایفو، فرقی نداره. فقط یه متخصص پوست کاربلد می تونه دقیقا نقاط درمانی هایفو رو بشناسه و بدونه کجا رو هدف گیری کنه.

هر وقت احساس سوزن سوزن شدن (موقع برخورد امواج به پوست) کردین، یعنی هایفو داره دقیق میزنه به هدف و کارش درسته.

هایفو جایگزین تصویربرداری ام.آر.آی. MRI در آینده

پرتو هایفو دقیق به هدف اصابت می کنه و به اطراف بافت صدمه نمی زنه. واکنش و مدت زمان واکنش بافت به پرتو هایفو قابل کنترل هست. هایفو از نظر نظارت دایم بر پاسخ بافت به پرتوها نسبت به MIR برتری داره. در آینده نزدیک از تصویربرداری هایفو (سه بعدی واقعی) برای جراحی های غیرتهاجمی استفاده خواهد شد.

عمق نفوذ پرتو هایفو در پوست چقدر است؟

برای قیمت هایفو با سایت تهران اسکین تماس بگیرید

پرتوهای هایفو با سه عمق متفاوت در پوست نفوذ می کنند. هر عمق کاربرد خاص خود را دارد.

☻ اگر پرتو تا عمق 5/1 میلی متری در پوست نفوذ کند برای درمان این پنج مورد مفید است: 1. آکنه، 2. کاهش منافذ باز پوست، 3. بهبود توناژ (رنگ، نرمی، یکنواختی رنگدانه پوست)، 4. کاهش چین و چروک، 5. جوانسازی پوست.

☻ اگر پرتو هایفو تا عمق 3 میلی متری در پوست نفوذ کند برای دو مورد زیر مفید است: 1. لیفتینگ ابرو، 2. رفع خط خنده

☻ اگر پرتو هایفو تا عمق 5/4 میلی متری در پوست نفوذ کند برای لیفتینگ پوست کاربرد دارد.

14 تا از مهمترین مزایای هایفوتراپی

از نظر هزینه مقرون به صرف است.

لیزر هایفو می تواند با یک جلسه پوست را لیفت و محکم کند. اثر لیزر هایفو  از 12 تا 24 ماه می ماند.

هندپیس های هایفو پرتوهای لیزر را در پوست نفوذ می دهند. پرتوها در سه عمق متفاوتِ  5/1، 3 و 5/4 میلی متری در پوست نفوذ می کنند. هایفو قابل تنظیم است و می توان آن را برای بیماران مختلف به کار برد.

برتری هایفو نسبت به لیزرهای دیگر همان لیفت صورت یا ابرو و سفت کردن صورت است.

پس از جراحی با هایفو، بیمار می تواند راحت به کارهای روزمره خود بپردازد.

هایفو می تواند کلاژن سازی را تحریک کند. کلاژن فراوانترین پروتئین بدن است که برای جوان بودنِ ما لازم است.

در مقایسه با انرژی لیزرهای دیگر یا رادیوفرکانسی (RF)، هایفو در پوست عمق نفوذ بیشتری دارد.

با تولید حرارت زیاد تومورهای جامد را نابود می کند.

اخیرا برای برداشتن چربی های روی پوستی از آن استفاده شده است.

پرتوی هایفو مولکول ها را در بافت به ارتعاش وا می دارد. استکاک بین مولکول های بافتی حرارت تولید می کند. این حرارت بافت ناسالم را نابود می کند.

هر چه فرکانس بالاتر باشد عمق نفوذ پرتو در پوست بیشتر خواهد بود و بالعکس

هدف گیری انرژی هایفو برای رفع افتادگی پوست نسبت به لیزر و RF  دقیق تر است. برای محکم شدن پوست. حرارتی بین 70 تا 80 درجه سانتی گراد توسط هایفو تولید می شود.

کارتریج دستگاه هایفو به راحتی قابل تعویض است.

بیشترین اثرات هایفو عبارتند از: رفع چین و چروک، رفع افتادگی صورت، سفتی پوست، ترمیم منافذ باز صورت، و کلاژن سازی

قیمت هایفوتراپی

قیمت هر جلسه هایفوتراپی برای شما به موارد زیر بستگی داره:

*سن شما،
*مقدار شلی یا پیری پوست،
*عمق چین و چروک های صورت یا اطراف چشم،
*و نقاطی که می خواین هایفو کنین.

می تونین با مرکز پیشنهادی تهران اسکین تماس بگیرین. اگه اینستاگرام دارین، قیمت ها رو براتون دایرکت می کنن. کافیت پست های هموطنان رو هم در اینستاگرام بخونین، گاهی به قیمت ها اشاره شده. البته یه جلسه مشاوره در این مرکز  هزینه ای نداره چون رایگانه. اگه تهران هسین، به این مرکز زیبایی پشینهادی تهران اسکین حضوری مراجعه کنین تا قیمت ها برآورد بشه.

تخفیف هایفوتراپی نت برگ تخفیفان

تخفیف هایفوتراپی

دوستان عزیز. حتما جشنواره های تخفیف لیزر، پلاسما، هایفو اینا رو در سایت مشاهده کردین. سایت تهران اسکین در عیدهای مهم و تعطیلات و مناسبت های ما ایرانیان یه سری جشنواره های تخفیف هایفوتراپی برگزار می کنه. می تونین از همکاران ما سوال کنید.

حتما شنیدید که در فرهنگ مردمیِ آمریکا یکی از ستوده ترین کارها “راستگویی” هست: honesty is the best policy”. اغلب مردمان آن دیار طرفدارهای سفت و سخت راستگویی هستن؛ اونکه راست بگه عزیزتره و می تونه دوستان بهتر و بیشتری به سمت خودش جذب کنه. در عوض دروغگو نکوهش میشه. در فرهنگ اصیل ایرانی نیز بر راستگویی تاکید زیادی شده…اما امان از فاصله تبلیغات امروزی و !!!

زمانی داشتم تی.وی.پلاس نگاه می کردم؛ گزارشی بود از محمد رضا گلزار و طرفدارانش. حین مصاحبه ها، دختر جوانی حرف قشنگی زد: “اهورا ما را از دو چیز نجات بده: خشکسالی و دروغ.” این حرفو برای این زدم که گرفتار دروغ های دنیای تبلیغات جوانسازی نشیم.

بسیاری از مراکز نامعتبر زیبایی پوست می دونن که مردم به زیباسازی پوستشون علاقه دارن؛ برای همین از یک فن آوری پرکاربرد و مفید که خیلی محبوب هست، برای مثال، هایفوتراپی، برای جذب مخاطب استفاده می کنن. اما مشکل اینه که شما نمی دونین چه افرادی قراره اون فن آوری رو روی پوست شما اجرا کنن، دانش و تجربه اونها چقدره و آیا دستگاه هاشون مرغوب و باکیفیت هستن یا نه!!!

اکنون به چند سوال و جواب درباره هایفو می پردازیم.

سوالات متداول هایفوتراپی

سوالات رایج هایفوتراپی

سوال 1: احساس و درد بیمار از تابش پرتو هایفو بر بدنش چیست؟

جواب 1: انرژی هایفو تا حدی پرقدرت است. در ابتدا ی درمان کمی احساس ناراحتی می کنید. اما این ناراحتی موقتی ست و نشانه ی شروع  فرآیند کلاژن سازی در پوست است. معمولا بیماران از نتایج هایفو راضی هستند.

عوارض هایفوتراپی کدامند؟

انرژی هایفو 50 سال است که در جوانسازی کاربرد ایمن داشته و تاکنون خطری گزارش نشده است. مقداری حس سوزن سوزن شدن حین هایفو دارین که نشانه خوبی ست؛ یعنی امواج هایفو به درستی به نقاط درمانی برخورد می کنند. یک نکته مهم انتخاب مرکز معتبر با تیم پزشکی مجرب است که قبلا اشاره کردیم. به شما اطمینان می دهیم که مراکز پیشنهادی تهران اسکین به دقت بررسی شده و مورد تایید کامل وزارت بهداشت می باشند.

سوال 3. چه مدت طول می کشد تا نتایج هایفوتراپی ظاهر شوند؟

جواب 3. بین دو تا سه ماه. بعضی بیماران با یک جلسه درمانی بهبود قابل توجهی حس می کنند. برخی دیگر به جلسات درمانی بیشتری نیاز دارند. شرایط بدنی، روحی-روانی و محیطی شما در نتایج درمان با هایفو نقش مهمی دارد.

سوال 4. بهترین کاندید هایفوتراپی چه کسی است؟

جواب 4. هایفو روی پوست های ریلکس و شل تر بهتر کار می کند. هایفو جایگزین خوبی برای جراحی می باشد.

سوال یک خانم شصت و شش ساله: آیا هایفو پوست مرا می سوزاند؟

نکته: متخصصان پوست و جراحان پلاستیک از ترکیب هایفو با لیزر خنک کننده برای درمان یبماران استفاده می کنند. این ترکیب بیشتر برای رفع افتادگی پوست و متعادل کردن حجم چربی بدن افرادِ رو به پیری به کار می رود. این طور نیست که هوای داغ  از مبدل انرژی هایفو مستقیم به پوست شما برسد. بلکه، امواج مافوق صوتِ  هایفو با یک ژل مخصوص کنترل می شوند و در منطقه خاصی از بافت پخش می شوند. میزان نفوذ این امواج  به لایه های پوست تنظیم می شود.

معرفی بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران و شهرستان ها

دوستان خوبم. با توضیحات فوق، به راحتی می تونین خصوصیات یک مرکز خوب هایفوتراپی رو بشناسین.

*در یک مرکز خوب، ابتدا جلسه مشاوره برگزار میشه و تمامی مشکلات پزشکی، بیماری های خاص شما، اختلالات احتمالی پوست و بدن و نیز مصرف داروها در نظر گرفته میشه.

*مراکز خوب ابتدا فاکتورهای حفظ سلامت شما بعد از عمل هایفوتراپی رو در نظر می گیرن.

*در یک مرکز خوب،به شرایط پوست و واکنش روحی-روانی شما پس از عمل هایفو توجه میشه. صمیمانه باهاتون برخورد می کنن و به سوال های معقول شما پاسخ میدن.

*قبل از مراجعه به مرکز پیشنهادی ما، یه بیوگرافی از حساسیت های پوستی، مصرف دارو،…تهیه کنین تا پزشک بهتر بتونه تصمیم بگیره.

***حتما قبل از مراجعه، در سایت تهران اسکین سرچ کنین و اطلاعات قبل از عمل هایفو رو به دقت بخونین تا نتیجه جوانسازی و برگشت زیبایی شما با هایفو عالی در بیاد.

تماس با بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران
اینستاگرام بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

laser.shariati

لینک منبع 1

لینک منبع 2

لینک منبع 3

مریم اکبری زاده

 

لینک های پیشنهادی:

هایفوتراپی برای لاغری غبغب و جوانسازی صورت

موارد ممنوعه هایفوتراپی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

3 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
Somayeh
Somayeh
5 years ago

شما که نه مرکز معتبر معرفی کردین نه چیزی

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  Somayeh

سلام دوست عزیز
مراکز تهران و شهرستان ها در سایت معرفی شده اند.