بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران چه خدماتی ارائه میکند!

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران کدام است؟

روتین پوستی یکی از امور روزانه ای است که حتما باید انجام شود. خیلی از ما روزانه پوست خود را در معرض صدها عامل آلودگی قرار می دهیم و به همین دلیل بعد از مدتی دچار حالت پژمردگی و افتادگی صورت می شویم و لازم است که فکری برایش صورت بگیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر سری به پیج های اینستاگرام خیلی از بیوتی بلاگرها و سلبریتی های معروف بزنید، خواهید دید که آن ها هم روتین پوستی روزانه دارند و هر روز از یک سری روش های رایج برای پاکسازی صورت بهره می گیرند.

اما با توجه به این که خیلی از ما امکانات سلبریتی ها و افراد مشهور را نداریم و نمی توانیم به طور روزانه پروسیجرهای پوستی را دنبال کنیم، بهتر است به مراکز زیبایی پوست مراجعه کنیم.

در این مقاله از تهران اسکین تصمیم داریم که به معرفی بهترین مرکز فیشیال پوست تهران بپردازیم. اگر شما هم تصمیم به فیشیال پوست صورتتان دارید توصیه می کنیم این مطلب را دنبال کنید.

مرکز مراقبت از پوست

زمانی که بحث مراقبت از پوست مطرح باشد، بهتر است رفتن به آرایشگاه ها را به طور کامل بی خیال شوید. در سالن های آرایشی زنانه، پروسیجرهای پوستی مختلفی ارائه می شود اما به علت عدم دانش کافی و استفاده از یک سری مواد ثابت، نمی توان با اطمینان گفت که اثربخش هستند.

اما هنگامی که به یک مرکز زیبایی مراجعه می کنید که تحت نظر پزشک متخصص پوست است، در ابتدا پوست صورتتان معاینه خواهد شد. بعد از آن با توجه به شرایط پوستی و نیاز شما، داروها و روش های مختلفی ارائه می شود.

یکی از بهترین مراکز زیبایی شمال تهران، مرکز زیبایی شریعتی است که مجهز به بهترین دستگاه های پاکسازی و لایه برداری صورت است. در این مرکز، در ابتدا پوست شما توسط پزشک معاینه خواهد شد و مشکلات آن بررسی می شوند. در وهله ی بعد، برایتان بهترین مراحل فیشیال صورت در نظر گرفته می شود.

باید در نظر داشته باشید که فیشیال صورت، در واقع مجموعه ای از درمان های مختلف پوستی است. درمان هایی که منجر به جوانسازی و شادابی پوست می شود.

در بهترین مرکز فیشیال پوست تهران، کارهای زیر برایتان انجام خواهد شد

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

مراحل فیشیال صورت

  • در ابتدا پوست معاینه شده و نیازسنجی می شود
  • در گام بعدی، پوست صورت شسته شده و برای مراحل فیشیال آماده خواهد شد
  • با استفاده از یک دستگاه با کیفیت مثل دستگاه فیس آپ، عملیات لایه برداری صورت آغاز خواهد شد.
  • بعد از آن به سراغ گام دوم از پاکسازی صورت خواهیم رفت. این کار ممکن است توسط وسایل و مواد مختلفی مثل اسکراب ها صورت بگیرد.
  • در قدم بعدی از مواد مغذی و ماسک های آبرسان استفاده می شود. چرا که پوست کاملا آماده جذب این گونه مواد است.
  • سپس به سراغ درمان های تکمیلی مثل اسکراب، نور درمانی، ماساژ با سنگ گواشا و…می رویم. درمان هایی مثل نور درمانی، برای کلاژن سازی، رفع جوش های پوستی و البته جذب بهتر مواد آبرسان و مغذی به کار می روند. این درمان به طور تخصصی در مرکز زیبایی شریعتی انجام می شود.
  • در نهایت نیز ماساژ صورت انجام می شود تا جذب مواد بهتر باشد و هم چنین جریان خون در پوست، تقویت شود. البته باید بگوییم که استفاده از دستگاه فیس آپ برای پوست، عملیات ماساژ را انجام می دهد. اما ماساژ با دست نیز می تواند موثر و مفید باشد.
  • در درمان های تکمیلی و VIP از کوکتل های مزوتراپی پوست نیز استفاده می شود. به این ترتیب می توانید یک روتین پوستی کامل و بی عیب و نقص داشته باشید.
بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

بهترین برند برای فیشیال صورت

یکی از اصلی ترین و مهم ترین نکاتی که در روند فیشیال پوست صورت باید به آن توجه داشته باشید، مواد و ماسک هایی است که استفاده می کنید. این ماسک ها ممکن است کارکردهای مختلفی داشته باشند. به همین دلیل است که نیازسنجی اولیه ی پوست فرد بسیار حائز اهمیت می شود و می توانید بهترین ماسک و محصول را برای وی تجویز کرد.

اما به طور خلاصه برخی از بهترین محصولاتی که برای پوست در روند فیشیال استفاده می شود، شامل موارد زیر است:

آبرسان ها

خیلی وقت ها مشکلات پوستی ما به خاطر عدم رطوبت کافی در پوست است. به همین دلیل لازم است که آب کافی به پوست برسانیم. در این میان نقش ماسک های آبرسان را نباید دست کم بگیریم. برخی از بهترین برندهای آبرسان ها می توانند شامل برند تاچا (ساخت ژاپن) و بادی شاپ( ساخت انگلیسی) باشد.

اسکراب ها

برای آماده سازی پوست جهت جذب بهتر مواد مغذی و آبرسان ها، باید در ابتدا پوست را با استفاده از روش های مختلف لایه برداری کرد. برخی از اسکراب ها می توانند به خوبی این کار را انجام دهند. یکی از معروف ترین اسکراب های دنیا، استفاده از سنگ گواشا است که علاوه بر کارکرد عالی، به پوست نیز آسیبی وارد نمی کند.

مرطوب کننده ها

این دسته از محصولات پوستی جهت مرطوب سازی پوست به کار می آیند و از خشکی آن جلوگیری می کنند. شاید بهترین برند مرطوب کننده، برند استادرم ( ساخت فرانسه) باشد که رطوبت کنندگی بسیار بالایی خواهد داشت.

ویتامین های پوستی

برخی مواقع لازم است که ویتامین های مورد نیاز پوست را به طور مستقیم به آن رساند. خیلی از این ویتامین ها مثل Aو C را می توان در قالب کپسول و در روند مزوتراپی استفاده کرد. همه چیز به نظر پزشک و نیاز پوستتان بستگی دارد.

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

قبل و بعد فیشیال

در نهایت زمانی که روند پوستی و فیشیال به اتمام رسید، می توانید تفاوت پوست خودتان را با گذشته احساس کنید. فیشیال پوست را باید به صورت ماهانه و مداوم انجام دهید تا نتیجه اش مشخص تر باشد.

شما می توانید جهت دریافت نوبت از بهترین مرکز فیشیال پوست تهران به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. همکاران ما در این بخش شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد.

مقالات مرتبط:

پاکسازی پوست

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments