پیکرتراشی شکم و پهلو با انواع روش های جراحی و غیرجراحی!

پیکر تراشی شکم و پهلو

پیکرتراشی شکم و پهلو از صفر تا صد

داشتن چربی در نواحی مختلف بدن می تواند حسابی آزاردهنده باشد اما شاید چربی های هیچ یک از نقاط بدن، به اندازه ی چربی های شکم و پهلو نتواند بر اندام کلی ما اثرگذار باشد. به همین خاطر است که بیشتر ما تلاش می کنیم با استفاده از روش های مختلف از شر آن ها خلاص شویم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما آیا می دانید که روش های مختلفی مثل رفع چربی های شکم و پهلو وجود دارد؟ روش های جراحی و بدون جراحی که قادر هستند اندامی مناسب تر برای شما بسازند!

یکی از بهترین روش های رسیدن به اندام ایده آل، پیکرتراشی شکم و پهلو است. اما اگر نمی دانید که این روش چیست و چگونه انجام می شود، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله از تهران اسکین را مطالعه کنید.  

پیکرتراشی چیست

قبل از هر چیزی باید در مورد خود پیکرتراشی صحبت کنیم. پیکرتراشی در واقع نوعی پروسیجر زیبایی است که با رفع چربی های بدن، منجر به لاغری می شود. اما باید بدانید که خود پیکرتراشی با روش های متنوعی صورت می گیرد که در ادامه راجع به آن ها صحبت خواهیم کرد.

پیکرتراشی شکم و پهلو با لیپوساکشن

یکی از رایج ترین و بهترین روش هایی که برای رفع شکم و پهلو وجود دارد، لیپوساکشن است. این تکنیک بیشتر برای کسانی مناسب است که میزان چربی های زیادی دارند و روش های رایج ترین مثل اندولیفت و …برایشان مناسب نبوده است.

این جراحی توسط جراح پلاستیک یا جراح پوست انجام می شود. در طول این جراحی، چربی های موجود در شکم و پهلو و در صورت نیاز، جاهای دیگر بدن نیز برداشته باشند تا شکل زاویه داری و مناسب تری پیدا کنند.

بهتر است از نتیجه ی این جراحی، انتظارات واقعی داشته باشید. در حقیقت لیپوساکشن شما را از شر سلولیت ها خلاص نمی کند. بنابراین اگر انتظار دارید که بعد از جراحی لیپوساکشن بدون سلولیت از اتاق عمل بیرون بیایید، باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید.

در ضمن یادتان نرود که لیپوساکشن یک عمل جراحی است و ریسک های خود را هم دارد. به همین دلیل باید از سلامت کافی برخوردار باشید و دست کم واجد شرایط زیر باشید:

  • پوست سفت و انعطاف پذیری داشته باشید
  • سیگاری نباشید

پیکرتراشی شکم و پهلو با لیپوماتیک

یکی دیگر از روش های جراحی برای پیکرتراشی شکم و پهلو، استفاده از جراحی لیپوماتیک است. در این روش حتما باید پوست انعطاف پذیری داشته باشید تا بعد از جراحی بتواند به حالت اولیه ی خود برگردد.

در جراحی لیپوماتیک از یک کانولا برای بیرون کشیدن چربی استفاده می شود. این کانولا به بافت چربی وارد شده و با لرزاندن آن می تواند چربی ها را خارج کند.

در طول این پروسیجر، فرد دچار کشیدگی پوست نخواهد شد. هم چنین لیپوماتیک باعث قوی تر شدن بدن نیز می شود. بسیار مهم است که بدانید از دست دادن سایز بعد از پروسیجر لیپوماتیک، ممکن است در طول زمان رخ دهد و هم چنین باعث رفع سلولیت نیز می شود.

انجام لیپوماتیک بدون درد و خونریزی است. بنابراین اصلا نگران عوارض این روش نباشید. دوره نقاهت بعد از لیپوماتیکنیز 3 الی 7 روز خواهد بود.

پیکرتراشی شکم و پهلو با ابدومینوپلاستی

یکی از آخرین راه هایی که هر بیماری ممکن است برای کاهش سایز شکم و پهلو به کار بگیرد، جراحی ابدومینوپلاستی است. این جراحی بسیار تهاجمی است و در طول آن، علاوه بر چربی ها، پوست اضافه شکم و پهلو نیز بریده می شود و به این ترتیب جای زخم های بزرگی را روی بدن باقی می گذارد. به همین دلیل است که خیلی وقت ها، آخرین گزینه برای رفع چربی های شکم و پهلو، ابدومینوپلاستی می باشد.

پیکر تراشی شکم و پهلو

عوارض پیکرتراشی شکم و پهلو

بسته به این که کدام یک از روش های پیکرتراشی شکم و پهلو را استفاده می کنید، ممکن است درگیر عوارض مختلفی شوید. اما در صورتی که جراح و متخصص ماهری را برای انجام این پروسیجرها انتخاب کرده باشید، می توانید نسبت به نتایج آن اطمینان داشته باشید.

به طور کلی پیکرتراشی ممکن است شامل عوارض زیر باشد:

·        التهاب

·        بی حسی موضعی در محل انجام درمان

·        عفونت که البته بسیار نادر است

·        مشکلات قلبی و کلیوی

·        واکنش های آلرژیک

·        سوختگی پوست

·        جای زخم و بخیه

·        خارش

·        افزایش دمای بدن

·        حالت تهوع

·        احساس ضعف و سرگیجه

 

قیمت پیکرتراشی شکم و پهلو

در صورتی که تصمیم به انجام یکی از پروسیجرهای پیکرتراشی شکم و پهلو را دارید، باید حتما هزینه های آن را نیز در نظر بگیرید. طبیعی است که قیمت انجام جراحی های پیچیده تری مثل ابدومینوپلاستی بیشتر است اما باز هم همه چیز به تشخیص پزشک و نیاز بیمار دارد.

به طور کلی، در ابتدا بهتر است به سراغ یک پزشک ماهر و متخصص بروید و او وی برایتان تصمیم بگیرد که کدام یک از روش های پیکرتراشی شکم و پهلو برایتان مناسب تر است.

مرکز زیبایی شریعتی نیز با ارائه بهترین خدمات پیکرتراشی (لیپوماتیک، لیپوساکشن، اندولیفت و…) می تواند بهترین انتخاب شما باشد. مهارت پزشکان این مجموعه بسیار بالاست و در عین حال، مناسب ترین قیمت ها را ارائه می کنند.

پیکر تراشی شکم و پهلو

پیکرتراشی شکم و پهلو بدون جراحی

صرف نظر از پروسیجرهای مبتنی بر جراحی، روش غیرجراحی زیادی نیز برای رفع چربی های شکم و پهلو وجود دارد که شاید بهترین آن ها اندولیفت باشد.

اندولیفت می تواند به رفع چربی های موضعی که در لایه های میانی پوست هستند کمک کند. در واقع اندولیفت یک نوع دستگاه لیزر است که با تابش اشعه به چربی های پوست، می تواند منجر به کاهش سایز و لاغری شود.

نکته ی بسیار مهم این جاست که عملکرد این دستگاه را درک کنید و بدانید که اگر خیلی چاق محسوب می شوید، دستگاه اندولیفت برایتان مناسب نخواهد بود و بهتر است به سراغ روش های جراحی مثل لیپوماتیک یا لیپوساکشن بروید.

اما صرف نظر از آن، اندولیفت برای کسانی که دچار چربی های موضعی هستند، بسیار مناسب است. بعد از چند جلسه اندولیفت می توانید نتایج آن را در کاهش سایز بدن مشاهده کنید.

به طور کلی باید اشاره کنیم که هر یک از روش های پیکرتراشی شکم و پهلو می توانند مزایا و معایب خود را داشته باشند. بنابراین بهتر است قبل از هر چیزی با پزشک متخصص مشورت کنید و بهترین راهکار را برگزینید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments