از بین بردن موهای زائد بدن مردان

بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد بدن مردان | مرکز لیز برکه

از بین بردن موهای زائد بدن مردان

از بین بردن موهای زائد بدن مردان

موهای زائد بدن مردان معمولا بیشتر از زنان است. اما بیشتر مردان، خصوصا در ایران خیلی به از بین بردن موهای زائدشان اهمیت نمی دهند. منظور موهای زائد ناحیه تناسلی یا زیر بغل نیست، چرا که اکثر مردم حداقل این نواحی را گاه به گاه هم که شده شیو می کنند. فارغ از تاثیری که از بین بردن موهای زائد روی زیبایی ظاهری و جذابیت فیزیکی دارد، برای حفظ بهداشت و سلامتی هم مهم است. موهای زائد بهترین و ایده آلترین ناحیه برای رشد و تکثر باکتری و عفونت هستند. پس بهتر است بیشتر به از بین بردن آنها اهمیت دهید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از بین بردن موهای زائد بدن مردان
از بین بردن موهای زائد بدن مردان

خیلی از مردان هم هستند که از بین بردن موهای زائد را عار می دانند. معتقدند مرد نباید موهای پا، سینه یا کمرش را اصلاح کند. جالب آنکه این حرف را مردان ایرانی ای می زنند که ذاتا بدن پر مویی دارند. در کمال شگفتی برخی آقایان هم هستند که فکر می کنند داشتن مو روی پا و کمر نه تنها نشانه ی مردانگی است، بلکه حتی باعث جذابیت برای جنسی برای همسرشان هم می شود!

اگر شما هم اینطور فکر می کنید، یکبار صادقانه از همسرتان سوال بپرسید که سلبریتی محبوبش کیست. سپس ببینید آن سلبریتی روی بدنش مویی دارد یا نه! اکثر ورزشکاران و هنرپیشه های جذاب و خوشتیپی که می شناسید انرژی زیادی را صرف از بین بردن موهای زائد بدنشان کرده اند.

علاوه بر آن مردان زیادی هم هستند که موهای صورتشان بسیار زیاد است و رشد خوبی هم دارد. آنقدر زیاد که تا زیر گونه ها می رسد و بیشتر اوقات موجب ناراحتی و دردسر است. رشد موهای صورت بعضی از مردها آنقدر زیاد است که اگر مثلا امروز صورتشان را اصلاح کنند، فردا دوباره موها رشد کرده و نوک می زند. این مردان معمولا برای شکل دادن با حالت موهای صورتشان خیلی اذیت می شوند.

اما شما به عنوان یک مرد عموما از چه روشی برای رفع موهای زائد بدنتان استفاده می کنید؟ شما هم مثل همه بیشتر از تیغ و ژیلت استفاده می کنید؟

اگر اینطور است حتما به عوارض آن آگاهی دارید. جدای از وقت و انرژی که اصلاح با تیغ از شما می گیرد، حتما تا به حال دفعات زیادی برایتان اتفاق افتاده است که پوستتان در اثر تیغ زدن زخم بردارد، یا پس از اصلاح دچار جوش و التهاب شود.

 

اگر هم مشکل چندانی با تیغ و ژیلت ندارید، از شما می پرسیم موهای پشت و کمرتان چطور؟ مسلما دست خودتان نمی رسد همه ی نواحی پشت را اصلاح کنید. در این موقعیت چه می کنید؟ به کس دیگری می گویید بیاید و موهای کمرتان را تیغ بکشد!

آیا از روش دیگری برای از بین بردن موهای زائدتان استفاده می کنید؟ مثلا اپیلاسیون؟! خودتان لحظه ای مردی را تصور کنید که موهای بدنش را وَکس می کند. نظرتان چیست؟!

با این اوصاف واقعا چه روش مناسبی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد؟ چاره ی کار شما کجاست؟

خوشبختانه باید بگوییم امروزه روش های نوینی برای از بین بردن موهای زائد بدن مردان به وجد آمده اند.

بله، از لیزر صحبت می کنیم.  درمان لیزر موهای زائد تنها مختص خانم ها نیست، این روزها مراکز لیزر حرفه ای، خدمات لیزر موهای زائد آقایان را نیز به شما ارائه می دهند و شما می توانید به راحتی از آن بهره مند شوید.

از بین بردن موهای زائد بدن مردان
از بین بردن موهای زائد بدن مردان

اما مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد نوید رفع دائمی موهای زائد بدن رابه شما می دهد. با لیزر کردن موهای زائد دیگر نیازی نیست هیچگاه نگران رشد مجدد موهای زائد بدن باشید. این درمان در همه ی نواحی بدن می تواند استفاده شود. هم پاها ، کمر، شکم ، سینه، صورت، ناحیه تناسلی و زیر بغل.

خبر خوب دیگر آنکه لیزر درمانی قابل کنترل است. به این معنی که اگر قصد از بین بردن موهای صورتتان را دارید ، اما نمی خواهید همه ی موی صورتتان را ازدست بدهید، لیزر می تواند تنها بخش مورد نظر شما را هدف قرار دهد. یعنی فقط موهای زائد ناحیه گونه را لیزر کنید و موهای سایر قسمت های صورت را دست نخورده باقی بگذارید.

برای آشنایی بیشتر با پدیده ی لیزر موهای زائد مردان، این مقاله را مطالعه کنید.

 بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان

مراکز زیادی در سطح تهران هستند که خدمات لیزر موهای زائد را ارائه می دهند. اما همه ی آنها خدمات مخصوص آقایان را ندارند. شما می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت یا پرس و جو از دوستان و آشنایانی که تجربه ی لیزر داشته اند، بهترین مراکز لیزر موهای زائد آقایان را پیدا کنید. اما مراقب باشید و فریب تبلیغات را نخورید. بسیاری از مراکز بدون توجه به ارائه ی خدمات با کیفیت تنها به دنبال جلب مشتری هستند.

از بین بردن موهای زائد بدن مردان
از بین بردن موهای زائد بدن مردان

همواره مراقب این نکته باشید که لیزر موهای زائد، درمانی تخصصی است و نیازمند آن است که توسط فردی متخصص و با دستگاه های مناسب صورت پذیرد. اگر روند لیزر موهای زائد به خوبی و درستی انجام نپذیرد ، به جای بهبود وضعیت موهای بدن شما، می تواند به پوستتان آسیب جدی وارد کند.

” مرکز لیزر برکه، با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای ، آماده ی ارائه ی خدمات تضمینی لیزر موهای زائد آقایان، به مراجعین محترم می باشد. برکه با داشتن بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار تخفیف های استثنایی یکی از بهترین و مناسب ترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران است. شما هم اکنون می توانید برای آگاهی از لیست تعرفه ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید و با برکه تماس بگیرید.”

قیمت لیزر موهای زائد

درمان لیزر موهای زائد، از جمله درمان هایی است که باید چند مرتبه و طی جلسات متعددی انجام شود تا اثرگذاری مطلوب را داشته باشد. معمولا درمان لیزر موهای زائد به 6 الی 13 جلسه ی درمان با فاصله ی 4 الی 6 هفته ای نیاز دارد. طبیعتا هرچقدر تعداد جلسات لیزر بیشتر باشد، هزینه ی درمان هم بالاتر می رود.

تعیین تعداد جسات لیزر به شرایط منحصر به فرد پوست و موی شما بستگی مستقیم دارد. پس از معاینه و مشاوره در جلسه ی اول سعی کنید در مورد تعداد جلسات مورد نیازتان و همچنین هزینه ی تقریبی درمان با پزشک مشورت کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments