راه کارهایی برای جلوگیری از مشکلات مربوط به پوست سر

 

پوست سر

 

خیلی از مواقع اکثر خانم ها بدون توجه به نوع پوست سر خود ، برای زیباتر کردن موهایشان از مواد شیمیایی استفاده می کنند، باید توجه داشته باشید که پوست سر هم مانند پوست بقیه بدن دارای سلولها و غدد چربی بوده که توسط موها احاطه شده است، اگر پوست سر سالم نباشد بدیهی است که نمی توان موهای سالمی داشت.

نکاتی  که در زیر آورده شده اند باعث تحریک و خشم پوست سر میشوند که استفاده از آنها را باید متوقف کرده  و به احیا و ترمیم پوست سر پرداخت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

استفاده از بعضی رنگ موها و موادی که برای ماساژ مو استفاده میشود ممکن است برای بعضی از پوست ها حساسیت ایجاد کند که نیاز است تحت نظارت پزشک متخصص از درمان های شیمیایی استفاده کنند و دقت کنید که داروها فقط باید  در محل آسیب دیده استفاده شود.

 

می توانید به جای استفاده از درمان های سنتی و خانگی مانند ماساژ سر با تخم مرغ 0 چون بعضی ها به خود تخم مرغ حساسیت دارند ) از محصولات ترکیبی حرفه ای استفاده کنید که میتوانند پوست سر شما را تغذیه کنند.

 

بعضی از مواد به کار برده شده در بعضی شامپوها و محصولات زیبایی مو دارای عطر و مواد خشبو کننده هستند ، شرکت های سازنده این محصولات قبل از تهیه آنها ، تست کرده و مطمئن میشوند که حساسیتی ایجاد نکند اما با این حال ممکن است در بعضی از پوست ها حساسیت رخ دهد.

 

منبع:

womenshealthmag.com/beauty/healthy-scalp

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments