بهترین دکتر تزریق چربی در قم

بهترین دکتر تزریق چربی در قم |فواید تزریق چربی چیست؟!!

بهترین دکتر تزریق چربی در قم

بهترین دکتر تزریق چربی در قم

آیا تا به حال چیزی راجع به تزریق چربی شنیده اید ؟ برای آن دسته از افرادی که هنوز آمادگی کاشت پروتز در صورت یا دیگر نقاط بدن خود را ندارند، تزریق چربی می تواند بهترین گزینه باشد.چرا که از چربی های بدن خود فرد برای افزایش حجم و رفع چین و چروک های پوست استفاده می شود!
اما مسئله اینجاست که انجام چنین عملیاتی به میزان زیادی از تجربه و مهارت پزشک بستگی دارد.
به همین خاطر است که یافتن بهترین ها همیشه کار ساده و راحتی نیست!
در این مقاله تصمیم داریم بهترین دکتر تزریق چربی در قم را به شما عزیزان معرفی کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین دکتر تزریق چربی در قم
بهترین دکتر تزریق چربی در قم

قمی های عزیز عموما به خاطر نزدیک بودن به تهران، ترجیح می دهند که برای درمان های زیبایی خود به پایتخت مراجعه کنند اما قطعاً اگر پزشکان ماهر و با تجربه ای در شهر خودشان به آن ها معرفی شود، دیگر زحمت طی کردن این همه مسافت را به خود نخواهند داد.

به همین دلیل تهران اسکین تلاش کرده است تا در هر شهر و استانی، بهترین پزشکان زیبایی را به شما عزیزان معرفی کند. کافیست به صفحه ی تماس با ما یا پایین همین صفحه مراجعه کنید و با همکاران ما در تماس باشید.

درست است که درمان تزریق چربی در حال حاضر به شدت رو به افزایش است اما هنوز هم خیلی از افراد نمی دانند که این درمان چگونه عمل می کند!!
در ادامه تصمیم داریم به چند نکته ی خیلی مهم درباره تزریق چربی اشاره کنیم که احتمالا هیچ چیزی راجع به آن ها نمی دانستید!

تزریق چربی خطر واکنش های منفی را کاهش می دهد : به دلایل مشخصی، بدن انسان به شکل بهتری با چربی خود تطابق پیدا می کند و عوارض جانبی این عملیات خیلی کمتر از کاشت پروتز یا تزریقات زیبایی است (گرچه در حال حاضر فیلرهای خیلی مرغوبی در بازار وجود دارند که تطابق پذیری فوق العاده ای با بدن دارند و به ندرت پس زده می شوند).
اگر می خواهید احتمال پس زده شدن مواد توسط بدن را تا جای ممکن کاهش دهید، احتمالا تزریق چربی بهترین شیوه برای شماست!

بهترین دکتر تزریق چربی در قم
بهترین دکتر تزریق چربی در قم

به راحتی می توان این درمان را با لیپوساکشن ترکیب کرد: چربی مورد نیاز برای عملیات تزریق چربی توسط لیپوساکشن فراهم می شود.بنابراین این عملیات فرصتی برای برداشتن چربی های سرسخت از بدن نیز می باشد. به همین دلیل اگر به فکر انجام عمل لیپوساکشن هستید، می توانید چربی های برداشته شده را برای دیگر نقاط بدن خود نیز استفاده کرده و برای افزایش حجم تزریق کنید.

تزریق چربی تهاجم کمی دارد : به خاطر این که عملیات انتقال چربی به برش های خیلی کوچکی جهت تزریق چربی نیاز دارد، میزان تهاجم آن نسبت به کاشت پروتز خیلی کمتر است و هم چنین نیاز به استراحت بعد از درمان هم ندارد. این مسئله باعث می شود که سریع تر به انجام فعالیت های روزانه ی خود بازگردید!

ظاهر طبیعی تری نسبت به دیگر روش های کاشت پروتز دارد : ظاهری طبیعی داشتن، یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که به هنگام انجام هرگونه عملیات زیبایی باید مورد توجه قرار بگیرد. در این میان تزریق چربی بدن یکی از طبیعی ترین روش هایی است که می توانید جهت افزایش حجم صورت و بدن به کار بگیرید. خیلی از افرادی که تجربه تزریق چربی داشته اند، می گویند که هیچ یک از اطرافیان آن ها متوجه نشده است که عملیات زیبایی داشته اند.

به همین خاطر اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دلتان نمی خواهد کسی متوجه شود که عمل زیبایی انجام داده اید، تزریق چربی می تواند مزایای خیلی زیادی برای شما داشته باشد. چرا که هیچ روشی به اندازه ی این عملیات نتایج طبیعی به همراه نخواهد داشت.

بهترین دکتر تزریق چربی در قم
بهترین دکتر تزریق چربی در قم

برخی مواقع می توان از بی حسی موضعی برای انجام تزریق چربی استفاده کرد : بسته به این که عملیات تزریق چربی را برای کدام یک از نواحی بدنتان استفاده می کنید، احتمال این وجود دارد که اصلا نیازی به بیهوشی نداشته باشد و با همان بی حسی موضعی نیز کار درمان انجام شود.این مسئله به معنی عدم بروز عوارض بعد از عمل است.

تزریق چربی قم : آنچه که قبل از عملیات باید بدانید!

دوام و ماندگاری تزریق چربی : دوام و ماندگاری این شیوه ی درمانی خیلی بیشتر از فیلرهای پوستی است و افزایش حجمی طبیعی به فرد خواهد داد.
عوارض جانبی تزریق چربی : به خاطر این که چربی ها متعلق به بدن خودتان است، هیچ گونه عوارض جانبی یا واکنش های آلرژیک بروز پیدا نمی کند.
همه ی چربی ها جذب نمی شوند و برخی توسط بدن حل می شوند. به همین خاطر، پزشکانی که ما در مرکز تزریق چربی قم به شما معرفی می کنیم، چنین اذعان می کنند که تقریبا حدود 50 درصد چربی ها در پروسه تزریق از بین خواهند رفت. به همین دلیل است که عموماً جلسه ی دوم درمان نیز توصیه می شود تا به نتیجه ی دلخواه دست پیدا کرد.

اگر ناحیه درمان بزرگ باشد ( مثل باسن و سینه) باید تزریقات بیشتری انجام گیرد. ممکن است برای چندین ماه متورم به نظر بیایید. به همین خاطر است بهتر است مدتی را استراحت کنید تا ورم چهره تان بخوابد.

تزریق چربی به صورت در قم

همه ی جراحان پلاستیک و زیبایی برای انجام تزریق چربی مهارت ندارند. تمام پزشکانی که ما در تهران اسکین به شما معرفی می کنیم، سال ها سابقه تزریقات زیبایی (از جمله تزریق ژل و فیلر؛ تزریق بوتاکس و تزریق چربی) داشته اند. به همین دلیل است که می توانید با خیالی آسوده کلیه ی عملیات های زیبایی خود را به مجموعه ی بزرگ تهران اسکین در سراسر کشور بسپارید.

تزریق چربی به صورت در قم
تزریق چربی به صورت در قم

اهالی عزیز شهر قم نیز می توانند از طریق صفحه ی تماس با ما می توانند درباره ی هرگونه خبر جدیدی پیرامون تزریق چربی در قم آپدیت باشند.

تخفیف تزریق چربی در قم

تهران اسکین افتخار دارد که بهترین آفرهای تخفیف تزریقات زیبایی در شهر و استان خودتان را به شما معرفی کند. به خاطر داشته باشید که کلیه ی پزشکان معرفی شده در تهران اسکین، توسط بهترین پزشکان زیبایی سراسر کشور تایید و ارزیابی شده اند. به همین دلیل دیگر نیازی نیست که نگران کیفیت کارشان باشید.
خدمت به شما، افتخار ماست!

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله 1

لینک منبع مقاله 2

4.2 6 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments