کلینیک آندوسکوپی سینوس

بهترین جراح آندوسکوپی سینوس | درمان پولیپ بینی و سینوزیت با جراحی

بهترین جراح آندوسکوپی سینوس

بهترین جراح آندوسکوپی سینوس

جراحی آندوسکوپی سینوس یکی از بهترین و در عین حال حساس ترین درمان های مربوط به سینوس است. به همین خاطر است که بارها و بارها تاکید می کنیم که حتما بهترین جراح آندوسکوپی را برای خودتان انتخاب کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موارد زیادی پیش آمده است که دیده ایم جراحی به خوبی پیش نرفته و بیمار نتوانسته است که نتیجه ی واقعی از جراحی خود بگیرد. تمام این مسائل به خاطر انتخاب یک جراح تازه کار و بی تجربه است .

در این مطلب تصمیم داریم راجع به جراحی آندوسکوپی سینوس صحبت کنیم و بگوییم چگونه می توان بهترین جراح آندوسکوپی سینوس را تشخیص داد. اما قبل از این که به اصل مطلب بپردازیم، پیشنهاد ویژه ای برای شما خواهیم داشت :

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن بهترین جراح آندوسکوپی سینوس در تهران و بهترین جراحی بینی ، افتخار دارد که کلیه خدمات زیبایی و درمانی را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین اخذ نوبت از مرکز برکه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
بهترین جراح آندوسکوپی سینوس
بهترین جراح آندوسکوپی سینوس

جراحی آندوسکوپی سینوس چیست؟

همان گونه که در مقالات پیشین گفته ایم، جراحی سینوس پروسیجری است که  گذرگاه های سینوس ها باز می کند و چیزهایی که آن را مسدود کرده از میان برمی دارد.

این درمان گزینه ی بسیار خوبی برای آن دسته افرادی است که به خاطر عفونت های مکرر سینوس در عذابند یا افرادی که به خاطر ساختار نا به هنجار سینوس ها یا رشد غیر طبیعی شان دچار مشکل شده اند.

یک پزشک خوب و دقیق قبل از این که به سراغ جراحی برود، درمان های جایگزین را امتحان می کند. در صورتی که این درمان ها جواب ندهند، در آن صورت جراحی را انجام خواهد داد.

جراحی آندوسکوپی سینوی با اندکی درد و ناراحتی همراه خواهد بود. البته باید بگوییم که این پروسیجر کوچکی است که عوارض جانبی آن نیز محدود هستند.

بهترین جراح آندوسکوپی سینوس

هدف این جراحی این است که چیزهایی که گذرگاه ترشحی سینوس را مسدود کرده، از میان بردارد.این مسئله ممکن است شامل برداشتن موارد زیر باشد:

  • تکه های نازکی از استخوان
  • برخی از بخش های مخاطی
  • پولیپ های بینی
  • بافت های متورم یا آسیب دیده
  • تومورها یا توده هایی که گذرگاه سینوسی یا مخاطی را مسدود کرده اند.

افراد ممکن است به خاطر دلایل مختلفی به جراحی آندوسکوپی سینوس احتیاج داشته باشند اما رایج ترین دلایل شامل سینوزیت و پولیپ بینی می شود.

جراحی آندوسکوپی سینوس
جراحی آندوسکوپی سینوس

سینوزیت

سینوزیت نوعی ورم در گذرگاه سینوسی یا مخاطی است. برخی مواقع به نام عفونت سینوسی نیز شناخته می شود. فردی که مبتلا به سینوزیت است احتمالاً علائم زیر را خواهد داشت :

  • فشار اطراف بینی، چشم ها و پیشانی
  • بینی جرم گرفته
  • ترشحات غلیظ و بی رنگ از بینی
  • سرفه
  • سردرد و گرفتگی سر
  • طعم بد و ناخوشایند در دهان
  • گوش گرفتگی یا تغییر در احساس شنوایی

بهترین جراح آندوسکوپی سینوس

پولیپ های بینی

پولیپ های بینی ورم های در جداره ی داخل گذرگاه سینوس و مخاط هستند. سایز آن ها ممکن است متفاوت باشد اما شکلشان شبیه به قطره های اشک است.

پولیپ های بزرگ ممکن است منجر به بروز مشکلات تنفسی شوند یا این که روی احساس بویایی فرد اثر بگذرانند.همچنین ممکن است مسیر سینوسی را مسدود کرده و در نهایت منجر به عفونت آن ها شوند.

البته باید بگوییم که برخی افراد هم هیچ گونه علائمی نخواهند داشت. اما رایج ترین نشانه های ابتلا به پولیپ بینی شامل موارد زیر است:

  • گرفتگی بینی که منجر به مشکلات تنفسی می شود
  • آبریزش بینی
  • عفونت مداوم و مکرر سینوس
  • کاهش حس بویایی یا چشایی
  • دردهای صورت
  • سردرد
  • خروپف
  • آپنه خواب

عوارض جانبی جراحی آندوسکوپی سینوس

عوارضی که در طول جراحی سینوس یا بعد از آن رخ می دهد بسیار نادر هستند اما تمام آن ها را در ادامه فهرست کرده ایم.

بهترین جراح آندوسکوپی سینوس

خونریزی

خونریزی بعد از جراحی ممکن است تا 24 ساعت اول رخ دهد. گرچه برخی مواقع ممکن است بعداً هم رخ دهد( چند روز یا چند هفته بعد از جراحی) در صورتی که لخته های خونی در گذرگاه های مخاطی تشکیل شود، باید آن ها را برداشت و نیاز به درمان های تکمیلی وجود خواهد داشت.

آسیب رسیدن به چشم یا بافت های اطراف

از آنجایی که سینوس ها به چشم نزدیک هستند، ممکن است در چشم ها نیز خونریزی رخ دهد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که لایه ی نازکی که سینوس ها را از چشم جدا می کند، دچار آسیب شود. این عارضه به شدت نادر است. اما در صورتی که بهترین جراح آندوسکوپی سینوس را انتخاب کنید، احتمال بروز این عارضه به صفر می رسد.

در موارد بسیار نادر و جزئی، گزارش هایی مبنی بر کاهش بینایی یا کوری نیز گزارش شده است. همچنین موارد نادری هم وجود دارد که در طول جراحی آندوسکوپی سینوس، عضلات حرکتی چشم دچار آسیب شده اند که این مسئله می تواند منجر به دو بینی دائمی شود.

یکی دیگر از عوارض جانبی نادر جراحی سینوس، تغییر در شکل عملکرد غده های اشکی می باشد که احتمالاً منجر به اشک ریختن بیش از حد خواهد شد.

تغییر در صدای فرد

سینوس ها روی صدای فرد اثر می گذارند. عوارض جراحی آندوسکوپی سینوس برخی مواقع منجر به تغییر صدای فرد می شود.

از دست دادن حس بویایی یا چشایی

بعد از جراحی سینوس، احتمالاً احساس بویایی فرد بهبود پیدا خواهد کرد چرا که گذرگاه های هوایی باز شده اند اما برخی مواقع و در موارد نادر نیز ممکن است این مشکل دو چندان شود. همه چیز به میزان ورم و عفونت بعد از جراحی بستگی دارد.

این عارضه موقتی است اما برخی مواقع به مدت زیادی باقی خواهند ماند.

بهترین جراح آندوسکوپی سینوس ، به خوبی می داند که چگونه روند پروسیجر را هدایت کند تا آسیبی به حس چشایی یا بویایی فرد نرسد. رعایت بالاترین حد از بهداشت و اقدامات ممکن ، باعث می شود که ریسک بروز عفونت بعد از جراحی تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

عفونت

دست و پنجه نرم کردن با عفونت سینوسی، اصلی ترین دلیل انجام جراحی سینوس هاست. فردی که سینوزیت دارد ، بعد از جراحی نیز ممکن است دچار عفونت هایی در این ناحیه شود.

البته لازم به ذکر است که اگر جراحی هم نکنید، باز هم احتمال بروز عفونت سینوسی وجود خواهد داشت.

 هزینه جراحی آندوسکوپی سینوس | بهترین جراح سینوزیت

جراحی آندوسکوپی سینوس ، هزینه های مختلفی می تواند داشته باشد. مهم ترین فاکتور تعیین قیمت این جراحی ، به دستمزد پزشک یا جراحتان برمی گردد. هرچه قدر سابقه و مهارت جراح بالاتر باشد، احتمالاً دستمزد بیشتری نیز خواهد داشت.

 هزینه جراحی آندوسکوپی سینوس
هزینه جراحی آندوسکوپی سینوس

مفتخریم که در مرکز زیبایی برکه ، شرایطی را فراهم کرده ایم که حتی قشرهای پایین جامعه نیز از درمانی مناسب و با کیفیت بهره مند شوند. به همین خاطر است که خدمات بهترین جراح آندوسکوپی سینوس در تهران را با قیمتی فوق العاده به صرفه به شما عزیزان ارائه کرده ایم.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments