هزینه عمل جراحی سینوزیت

هزینه عمل جراحی سینوزیت | آیا بیمه ها این هزینه را تقبل میکنند؟!

هزینه عمل جراحی سینوزیت

هزینه عمل جراحی سینوزیت

سینوزیت یکی از رایج ترین عمل هایی است که در حال حاضر در کشور انجام می شود. این بیماری می تواند بسیار آزاردهنده باشد. برخی افراد را می توان به وسیله ی دارودرمانی ، بهبود داد اما خیلی مواقع تنها راهکار باقی مانده جراحی خواهد بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سوالی که خیلی از بیماران از متخصصین گوش، حلق و بینی می پرسند این است که هزینه عمل جراحی سینوزیت چقدر است ؟

برای پاسخ به این سوال باید فاکتورهای مختلفی را بررسی کنیم. در ادامه این مطلب نکات مختلفی که در قیمت جراحی سینوزیت اثر گذارند، بررسی کرده ایم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اما در صورتی که به دنبال جراحی هستید که قیمت های منصفانه ای برای جراحی سینوزیت ارائه می کند ، پیشنهاد ویژه ای برای شما خواهیم داشت:

مرکز زیبایی و درمانی برکه افتخار دارد که با استفاده از بهترین جراح سینوزیت، کلیه ی خدمات جراحی بینی و سینوس ها را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با همکاران ما در مرکز برکه ، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
هزینه عمل جراحی سینوزیت
هزینه عمل جراحی سینوزیت

هزینه تخلیه سینوس

روش های پزشکی مختلفی برای تخلیه سینوس ها وجود دارد. از درمان های خانگی گرفته تا جراحی های مختلفی که انجام می گیرد. مایعات و موادی که در سینوس ها وجود دارند می توانند گذرگاه های تنفسی را مسدود کرده و منجر به عارضه های دیگری مثل خروپف ، پولیپ بینی یا …شوند. به همین خاطر به محض شدت یافتن این مشکلات، بهتر است به فکر درمان باشید.

آب گرم ، استفاده از محلول نمک و غذاهای مخصوص (مثل سوپ های داغ) می تواند باعث تخلیه ی سینوس ها شود. اما در صورتی که اوضاع عارضه وخیم باشد، بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا بهترین راهکار ممکن بررسی شود.

هزینه ی تخلیه سینوس ها نیز بستگی به نوع روش مورد استفاده دارد. در صورتی که نیاز به جراحی باشد، طبعاً هزینه های شما بالاتر خواهد رفت اما جای نگرانی نخواهد بود.

در صورتی که مرکزی را انتخاب کنید که قیمت های منصفانه ای ارائه می کند، هزینه های شما چندان بالا نخواهد رفت.

نکته ای که باید بدانید این است که نمی توان قیمت مشخصی برای تخلیه سینوس ها اعلام کرد. در وهله ی اول باید توسط پزشک معاینه شوید و بررسی شود که به چه نوع درمانی احتیاج دارید. در نهایت پزشک با توجه به جواب بررسی های انجام شده، قیمت نهایی را به شما اعلام خواهد کرد.

هزینه تخلیه سینوس
هزینه تخلیه سینوس

هزینه عمل سینوزیت با بیمه

بیمه ها تا اندازه ی محدودی هزینه ی درمان را پوشش می دهند. به عنوان مثال بستگی دارد که عمل سینوزیت شما تا چه حد پیشرفته باشد و اصولاً علت بروز این بیماری چه بوده است.

به عنوان مثال خیلی مواقع سینوزیت به خاطر انحراف بینی رخ می دهد. در چنین صورتی بیمه هایی مثل تامین اجتماعی ، تنها هزینه های مربوط به عمل اصلاح انحراف بینی پرداخت خواهد شد.

اما در غیر این صورت عمل سینوزیت به عنوان عمل زیبایی در نظر گرفته می شود و همان گونه که می دانید ، درمان های زیبایی تحت پوشش بیمه نخواهند بود.

البته لازم به ذکر است که برخی از بیمه ها، شرایطی را فراهم کرده اند که بتوانید درمان های این چنینی را نیز بدون پرداخت هزینه های گزاف انجام دهید.

در نهایت این که باید بگوییم تمام بیمارستان ها و کلینیک ها طرف قرارداد بیمه های تامین اجتماعی نیستند. لذا برای جراحی سینوزیت خود حتما به این درمانگاه ها مراجعه کنید. در این صورت چنان چه جراحی شما شامل عمل های زیبایی نباشد، هزینه ی آن رایگان خواهد بود.

هزینه عمل سینوزیت با بیمه
هزینه عمل سینوزیت با بیمه

هزینه عمل سینوزیت در بیمارستان دولتی

بیمارستان های زیادی در شهر تهران وجود دارند که طرف قرارداد بیمه های تامین اجتماعی و خدمات درمانی هستند. به خاطر داشته باشید که بدون دفترچه بیمه ، هزینه های هر بیمارستان دولتی به صورت آزاد حساب خواهد شد.

اما در غیر این صورت احتمالاً هزینه های شما رایگان خواهد بود. البته شما باید هزینه های جراحی را به صورت کامل به بیمارستان پرداخت کنید. اما بعد از آن با مراجعه به شعبات بیمه و ارائه مدارک خود ، هزینه ها به شما عودت داده خواهد شد.

همان طور که گفتیم که هزینه جراحی سینوزیت چندان بالا نیست. به همین خاطر اگر قیمت عمل چندان برایتان مسئله ساز نیست ، توصیه می کنیم که حتما به مراکز خصوصی و کلینیک های تخصصی مراجعه کنید. چرا که در این مراکز خدمات بهتری دریافت خواهید کرد. بیمارستان های دولتی گرچه هزینه ی کمتری به شما وارد می کنند اما به خاطر تعدد مراجعه کنندگان ، ممکن است خدمات با کیفیتی دریافت نکنید.

هزینه عمل اندوسکوپی

یکی از بهترین روش های درمان سینوزیت ، آندوسکوپی است. در این جراحی نوعی لوله ی مجهز به یک دوربین کوچک از طرق حفره ی بینی به سمت سینوس ها فرستاده می شود و با توجه به تصاویر ارسالی آن ، جراح می تواند موادی که موجب انسداد گذرگاه ها شده اند یا پولیپ بینی را بردارد.

درصد خطای این نوع از جراحی بسیار کم است. علاوه بر این هیچ گونه برشی روی پوست شما زده نمی شود و در انتها نیز دستگاه مربوطه با دقت زیاد از بینی بیرون آورده می شود.

هزینه های مربوط به این نوع عمل سینوزیت نیز چندان بالا نیست. توصیه ای که به شما داریم این است که به خاطر قیمت های پایین برخی از جراحان ، خود را دچار معضل و مشکل نکنید.

هزینه عمل اندوسکوپی
هزینه عمل اندوسکوپی

بارها دیده ایم که مشکل سینوزیت و پولیپ های بینی حتی بعد از جراحی نیز عود می کنند و مجدداً بیمار دچار عفونت شده است. این مسئله به خاطر بی تجربگی جراح بوده است که نتوانسته تمام مواد را از گذرگاه های سینوسی تخلیه کند.

به همین دلیل توصیه می کنیم که از همان ابتدا جراحی را انتخاب کنید که در انجام این جراحی مهارت بالایی داشته باشد.

بهترین جراح آندوسکوپی سینوس

حالا که با هزینه های درمان آندوسکوپی سینوس و پولیپ بینی آشنا شده اید، زمان آن رسیده که به بهترین جراح ممکن مراجعه کنید.

یافتن چنین جراحی گرچه کار سختی نیست اما باید بدانید کار خود را باید از کجا آغاز کنید.

همکاران ما در مرکز برکه همواره آماده مشاوره با شما عزیزان و راهنمایی در این زمینه هستند. کافیست به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و با همکاران ما مشاوره تلفنی یا حضوری داشته باشید.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله

2.2 9 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments