اپراتور لیزر موهای زائد

بهترین اپراتور لیزر موهای زائد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد | مرکز لیزر برکه

اپراتور لیزر موهای زائد

اپراتور لیزر موهای زائد

اگر شما هم قصد رفع دائمی موهای زائد بدنتان را دارید، حتما اسم لیزر موهای زائد را شنیده اید و با آن آشنا هستید. همانطور که می دانید لیزر بهترین و تنها روش موثر جهت از بین بردن موهای زائد برای همیشه است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حتما این را شنیده اید که لیزر در کنار اثرگذاری بالا درمانی کم درد و کم عوارض و ایمن است.  در واقع هم همینطور است. تا زمانی که درمان لیزر موهای زائد را در مرکز لیزری معتبر و زیر دست یک تکنسین یا اپراتور لیزر موهای زائد خوب انجام دهید، این روش بی دردسر ترین راه شما برای حذف موهای زائد برای همیشه است.

اپراتور لیزر موهای زائد
اپراتور لیزر موهای زائد

اما اگر اپراتور لیزر موهای زائد تجربه و مهارت کافی در کارش نداشته باشد به جای اینکه به شما کمک کند تا برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید کارش می تواند نتیجه ی عکس برای شما داشته باشد و به پوستتان آسیب های بعضا جدی وارد کند.

اما چگونه می توان یک اپراتور لیزر موهای زائد خوب را تشخیص داد و فهمید کدام مرکز برای انجام درمان لیزر مناسب و با کیفیت است؟

در ادامه همراه ما باشید تا با ویژگی ها و مهارت های یک اوپراتور لیزر موهای زائد در یک مرکز معتبر لیزر آشنا شوید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

در مراکز معتبر برای لیزر کردن موهای زائد، پیش از شروع درمان ابتدا یک متخصص پوست به عنوان پزشک شما را معاینه می کند تا وضعیت پوست و موی شما را بررسی نماید. طی این جلسه پزشک ممکن است از شما در مورد سوابق بیماری و داروها و مکمل هایی که مصرف می کنید هم سوال بپرسد. چراکه تاثیر برخی از داروها در واکنش های نرمال پوست نسبت به لیزر تغییر ایجاد می کنند.

پس از معاینه ی متخصص پوست، او شما را با گزارش کاملی پیش اپراتور لیزر موهای زائد می فرستد. اپراتور لیزر موهای زائد تکنسینی متخصص و حرفه ای است که بر اساس گزارشات پزشک در مورد شرایط خاص و منحصر به فرد شما، دستگاه لیزر را برای شخص شما تنظیم مجدد می کند تا بتوانید بیشترین نتیجه و کمترین عوارض را از لیزر تجربه کنید.

اپراتور لیزر موهای زائد
اپراتور لیزر موهای زائد

به یاد داشته باشید که در برخی از مراکز خود پزشک متخصص پوست نقش اپراتور لیزر را ایفا کرده و شخصا پوست شما را برای رفع موهای زائد لیزر می کند. در برخی از مراکز هم اپراتور لیزر موهای زائد در زمینه ی تشخیص وضعیت سلامت پوست و شما تخصص دارد و خودش معاینات لازم را به عمل آورده و سوال های لازم را از شما می پرسد.

در جلسه ی پیش از لیزر راحت باشید و هرگونه سوال یا نگرانی که در مورد لیزر دارید را با اپراتور لیزر موهای زائد در میان بگذارید.

در کنار سادگی درمان لیزر موهای زائد، این درمان بسیار حساس است و به دقت و ظرافت و تخصص احتیاج دارد. پس به هر اپراتور لیزر موهای زائد ی اعتماد نکنید و هر مرکزی را برای حذف موی زائد با لیزر انتخاب نکنید. بهترین مراکز لیزر از به روز ترین و جدیدترین دستگاه ها برای لیزر موهای زائد استفاده می کنند. دستگاه هایی که ایمنی بالایی دارند و بیشترین اثر گذاری و کمترین درد را برای شما به همراه خواهند داشت.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران یکی از بهترین شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر کشور بوده که خدمات تضمینی برای لیزر موهای زائد به شما ارائه می دهد. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار قیمت ها و تخفیف های استثنایی، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز برای لیزر موهای زائد در تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه های قیمیتی و تخفیف ها، همچنین اخذ نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و با برکه تماس بگیرید.

 فاصله ی بین جلسات لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در دسته ی درمان های دوره ای جای دارد. به این معنی که برای اثرگذاری باید طی چند جلسه ی متوالی و منظم انجام شود. به طور کلی افراد معمولا به 6 الی 10 جلسه برای تکمیل دوره ی لیزر نیاز دارند. اما فاصله ی بین این جلسات به سرعت رشد مجدد موی فرد بستگی دارد. هرچه موها در فرد سریع تر رشد کنند، فاصله ی جلسات هم کمتر خواهد شد.

اما به طور معمول فاصله ی بین جلسات لیزر برای هر فرد بین 4 الی 6 هفته است.

نکته : تعداد جلسات لیزر به شرایط خاص پوست و موی شما بستگی مستقیم دارد. درمورد تعداد جلسات مورد نیازتان از پزشک یا اپراتور لیزر موهای زائد سوال بپرسید.

برای آشنایی بیتشر مقاله ی فاصله ی بین جلسات لیزر را مطالعه نمایید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

همانطور که از اسمش هم پیدا است، لیزر موهای زائد درمانی است که اشعه ی کنترل شده ی لیزر استفاده می کند تا از این طریق فولیکول موجود در ریشه های مو را بسوزاند. فولیکول در واقع عامل رشد مو است و از بین رفتن آن از طریق سوختن طی جلسات متوالی می تواند رشد مجدد موها را برای همیشه متوقف کند.

در جلسه ی لیزر، اپراتور لیزر موهای زائد، قلم یا تفنگی متصل به دستگاه را روی پوست ناحیه ی تحت درمان می کشد و این کار را به صورت یکدست و یکسان انجام می دهد. به این خاطر که هیچ سطحی از پوست ناحیه ی تحت درمان دور از اشعه نماند.

اپراتور لیزر موهای زائد
اپراتور لیزر موهای زائد

با استفاده از این قلم مخصوص اپراتور لیزر به اصطلاح روی پوست شات می زند و چراکه اشعه ی لیزر نه به شکل یک موج بلکه به صورت گسسته و شات به شات برو روی پوست اعمال می شود. تکنسین لیزر باید مراقب باشد یک بخش دوبار شات نخورد تا خطر بروز سوختگی وجود نداشته باشد. همچنین باید دقت کند که هر بخش به درستی تحت اشعه ی لیزر قرار می گیرد و تاثیر می پذیرد.

برای آشنایی بیشتر با این موضوع، این مقاله را مطالعه نمایید.

قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد به تعداد جلساتی بستگی دارد که به آنها احتیاج دارید. هرچه تعداد جلسات مورد نیاز کمتر باشد، طبیعتا قیمت هم پایین تر می آید.

عامل موثر دیگر در تعیین قیمت بزرگی ناحیه ی تحت درمان است. برای مثال قیمت لیزر نواحی کوچک مانند زیر بغل بسیار پایین تر از لیزر موهای زائد کل بدن تمام خواهد شد. به یاد داشته باشید که در جلسه ی اول درمورد قیمت کل دوره ی درمان با لیزر هم از پزشک یا اپراتور متخصص لیزر سوال بپرسید.

اپراتور لیزر موهای زائد
اپراتور لیزر موهای زائد

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments