برگشت موهای زائد بعد از لیزر

برگشت موهای زائد بعد از لیزر

برگشت موهای زائد بعد از لیزر

برگشت موهای زائد بعد از لیزر به چه علت رخ می دهد و چه راهی در برابر ماست؟!

شاید به نظر خیلی عجیب برسد که برخی افراد در نقاط اصلی صورت و بدن خود موهای زائد و ناخواسته داشته باشند. اما هیچ کس دلش نمی خواهد که موی زائد و ضخیم روی پوست خود داشته باشد، همه مشتاق داشتن پوستی نرم و اصلاح شده هستند

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروزه لیزر موهای زائد ،یکی از مطمئن ترین راه ها برای رفع موی زائد از روی بدن است.خیلی از ماها مشتاقیم که برای از بین بردن این موهای ضخیم و زائد ،شیوه ی لیزر درمانی را امتحان کنیم.

پس اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قربانی این موهای زشت و ضخیم روی صورت و بدن خود شده اید و می خواهید که آن ها را رفع کنید ، می توانید به راحتی از طریق لیزر درمانی این کار را به بهترین شیوه ممکن انجام دهید

مرکز لیزر و زیبایی برکه مفتخر است که با در دست داشتن بهترین متخصصین و پزشکان کلیه خدمات لیزر موهای زائد را به شما ارائه دهد.مرکز برکه با استفاده از جدیدترین دستگاه های لیزر ( الکساندرایت اسکلپیون 2018) تضمین می کند که برگشت موهای زائد بعد از لیزر به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند.شما می توانید جهت تماس و اخذ مشاوره از متخصصین ما اینجا را کلیک کنید.

قبل از این که این شیوه ی درمانی را به کار بگیرید ممکن است سوالاتی داشته باشید که پاسخ به آن ها بسیار مهم است.در همین وب سایت مدام از ما سوالاتی پرسیده می شود که گویی پرسش خیلی از دوستان است.

یکی از مهم ترین سوالاتی که مدام از ما پرسیده می شود این است که آیا برگشت موهای زائد بعد از لیزر محتمل است ؟ آیا این شیوه دائمی و تضمین شده است ؟

برگشت موهای زائد بعد از لیزر
برگشت موهای زائد بعد از لیزر

خب ،این مسئله ی بسیار طبیعی ای است که این سوالات پیش از این که لیزر درمانی را انجام دهید در ذهن شما شکل گرفته اند.

در ادامه ما بهترین جواب هایی را که می توانستیم برای سوال های شما پیدا کرده ایم.اگر قصد لیزر موهای زائد خود را دارید با ما همراه باشید.

آیا نتایج حاصل از لیزر موهای زائد تضمینی هستند ؟

کاملا غیر ممکن است که پاسخ این سوال را پیش بینی کرد.هیچ کس نمی تواند بگوید که لیزر موهای زائد تا چه اندازه برای شما مفید واقع می شود.نتایج آن روی هر شخصی می تواند متفاوت باشد.و همچنین نتایج حاصل از لیزر درمانی می تواند به فاکتورهایی از جمله موارد زیر بستگی داشته باشد :

  • کیفیت لیزر
  • نوع مو
  • تعداد جلسات درمانی

بنابراین وقتی که یک مطب یا مرکز تضمین صد در صد به شما می دهد ، نباید حرف او را باور کرد مگر این که دلایل قانع کننده ای برای آن داشته باشد.به عنوان مثال دستگاه های جدیدی که امروزه در بازار عرضه می شوند ، تضمین می کنند که برگشت موهای زائد بعد از لیزر به شدت کاهش پیدا خواهد کرد اما هیچ شخصی نمی تواند تضمین قطعی بدهد که تا آخر عمر دیگر هرگز دچار موهای زائد نخواهید شد

آیا نتایج حاصل از لیزر موهای زائد تضمینی هستند ؟
آیا نتایج حاصل از لیزر موهای زائد تضمینی هستند ؟

علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر چیست؟

علت این مسئله کاملا واضح و روشن است.تا زمانی که زنده ایم ، هورمون های ما کار می کنند و ترشح دارند. همین مسئله باعث می شود که پس از مدتی فولیکول های مو خود را ترمیم کرده و دوباره رشد موها از سر گرفته شود.اما خبر خوش این جاست که این موها دیگر هیچ وقت قدرت و توان سابق را نخواهند داشت و نمی توانند به اندازه ی گذشته ضخیم و کلفت باشند.

علاوه بر این شما می توانید هر زمانی که متوجه برگشت موهای زائد شدید ، جلسات شارژ لیزر موهای زائد را از سر بگیرید.

ایا لیزر موهای زائد دائمی است ؟

نه تنها لیزر موهای زائد، بلکه هیچ روش و متد دیگری هم در دنیا نمی تواند تضمین کند که شما دیگر موهای زائد نخواهید داشت.

اما لیزر موهای زائد موثرتر از دیگر درمان های رفع مو کار می کند. این شیوه، موثرترین راه برای کاهش رشد مو است. به این معنی که این شیوه تقریبا کاهش دائمی رشد مو را به شما عرضه خواهد کرد .

از لحاظ پزشکی،  ثابت شده است که رفع موهای زائد از طریق لیزر نتیجه طولانی مدتی را فراهم می کند. و جلسه ی درمانی آن نیز بسیار سریع است

لیزر موهای زائد  معمولا در طول شش تا هشت جلسه انجام می شود. این مسئله به این معنی است که برای تکمیل این شیوه  درمان ، شما باید شش تا هشت جلسه لیزر درمانی داشته باشید . و در هر جلسه، 20٪ رشد مو کاهش می یابد. تعداد جلسات و فواصل میان این جلسات در هر شخصی ممکن است متفاوت باشد .

چرخه رشد مو نیز در هر فردی ممکن است متفاوت باشد. این مسئله بستگی به برخی عوامل دارد. این عوامل عبارتند از:

  • بارداری
  • نوع هورمون های یک فرد
  • نوع وراثت
  • شرایط پزشکی فرد

فاکتورهای بالا مشخص می کند که لیزر موهای زائد برای کدام دسته از اشخاص مناسب است .و همچنین این گونه انتظار می رود که لیزر موهای زائد دائمی و همیشگی نیست اما می تواند به طور دائم رشد موهای شما را کاهش دهد که همین مسئله اتفاق بسیار خوبی به حساب می آید

لیزر موهای زائد تا چه مدت دوام دارد ؟

فرآیند لیزر موهای زائد از انرژی نوری متمرکز استفاده می کند. این انرژی نور ،نوعی اشعه گرما زا را به فولیکول های مو، حتی آن هایی که زیر پوست هستند می فرستد .

چرخه رشد همه موها یکسان نیست .به همین خاطر ممکن است وقتی که یک مو به طور کامل رشد کرده و می توان فولیکول آن را سوزاند، موی دیگری در یک نقطه دیگر رشد نکرده باشد و نتوان اشعه ی لیزر را به آن رساند، چرا که چرخه رشدش با موی دیگر متفاوت بوده است .به همین علت ترجیح داده می شود که جلسات لیزر 6 الی 8 جلسه باشند

گرچه این گونه در نظر گرفته می شود که در طول دوره های مختلف لیزر درمانی فولیکول کلیه موها از بین رفته است اما باز هم ممکن است برخی موها دوباره رشد کنند.باز هم لازم است عنوان کنیم که گرچه هیچ گونه متد لیزر درمانی وجود ندارد که موهای زائد را به طور دائمی از بین ببرد ، اما با 6 الی 8 جلسه درمانی می توان برای همیشه رشد موها را کاهش داد.برای افرادی که موهای ضخیم تر و پر پشت تری دارند شاید لازم باشد 6 الی 12 جلسه لیزر درمانی صورت گیرد.

نوع مو، و همچنین تن رگی پوست، بر لیزر موهای زائد اثر می گذارد. به عنوان مثال، می توان این گونه گفت که لیزر بر روی موها خاکستری و بلوند کار نمی کند. به همین علت به این گونه افراد توصیه نمی شود که لیزر موهای زائد را امتحان کنند.

لیزر موهای زائد تا چه مدت دوام دارد ؟
لیزر موهای زائد تا چه مدت دوام دارد ؟

آیا برگشت موهای زائد بعد از لیزر محتمل است ؟

همانطور که قبلا هم ذکر کردیم  لیزر موهای زائد  یک راه حل دائمی برای رفع موهای زائد نیست، بنابراین ممکن است پس از این روش هم دوباره موها رشد کنند.

این مسئله عمدتا به این خاطر است که این درمان نمی تواند فولیکول را از پوست خارج کند. اگرچه این فرایند موها را رفع می کند،اما  فولیکول هنوز وجود دارد. بنابراین فرصت دیگری برای رشد دوباره مو وجود دارد.

آیا لیزر موهای نازک را ضخیم می کند؟

دقیقا نمی دانیم که این شایعه از چه زمانی آغاز شد ، اما اصولا چنین چیزی صحت ندارد یا این که میزان آن به قدری نادر و کم است که عمومیت ندارد.همه چیز به هورمون ها و ژنتیک شما بستگی دارد.اما اصولا اشعه ی لیزر فولیکول های مو را می سوزاند و مانع از رشد مجدد آن ها می شود.اما برخی مواقع ممکن است درباره لیزر موهای صورت نتیجه ی چندان جالبی به دست نیاید چرا که موها باید ضخیم و سیاه باشند تا بتوان آن ها را با اشعه ی لیزر از بین برد

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

بیشتر بدانید

مرکز لیزر برکه

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments