طول درمان بلفاروپلاستی

طول درمان بلفاروپلاستی در بهترین مرکز ارائه خدمات زیبایی در تهران

طول درمان بلفاروپلاستی

جراحی پلک (بلفاروپلاستی) مثل هر گونه جراحی دیگری ،طول درمان و زمانی برای بهبودی پس از جراحی دارد.این که بدانیم پس از جراحی چه اتفاقی می افتد برخی مواقع به اندازه ی دانستن روند جراحی مهم است .در مطالب زیر شما می تواند اطلاعاتی را درباره این که پس از جراحی پلک چه می شود؛ مطالعه کنید.به علاوه شما آموزش می بینید که در طول درمان بلفاروپلاستی چگونه از خود مراقبت کنید تا بهبود یابید. و همین که خواهید دانست که این روند چه مدت طول خواهد کشید.

انتخاب یک مرکز برای انجام این شیوه از جراحی پلک می تواند برای شما تصمیمی چالش برانگیز باشد و به همین خاطر باید درباره آن دقت کرد.مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که مرکزی را انتخاب کنید که به اندازه کافی تجربه و مهارت انجام چنین جراحی هایی را داشته باشد

وحشت زده نباشید اما یکی از عوارض جانبی نادر این جراحی، کوری و نابینایی است.به همین خاطر باید علاوه بر انتخاب یک مرکز، جراحی را انتخاب کنید که در انجام آن ماهر باشد و پیش از این نیز بارها دست به این جراحی زده باشد

مرکز زیبایی برکه ، با دراختیار داشتن بهترین جراحان و متخصصین، یک عمل جراحی بدون خطر و فوق العاده را برای شما تضمین خواهد کرد که در طول آن شما متوجه هیچ گونه دردی نخواهید شد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین مشاوره تلفنی از متخصصین برکه اینجا را کلیک کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جراحی پلک می تواند به صورت سرپایی انجام شود و یا در صورتی که به شدت حساس هستید ، می توانید یک شب را در بیمارستان بگذرانید.جراح شما تصمیم خواهد گرفت که بسته به شرایط و وضعیت شما، کدام یک از این موارد برایتان مناسب تر است.ممکن است یک شب ماندن در بیمارستانب رایتان لازم باشد و ممکن است هم لزومی به انجام این کار نباشد.

بهترین محیط برای طول درمان بلفاروپلاستی توسط پزشک و بیمار تشخیص داده می شود.برخی بیماران ترجیح می دهند که بلافاصله به منزل مراجعه کنند و برخی تصمیم می گیرند که در بیمارستان بمانند.

در طول درمان بلفاروپلاستی ،بیمار باید انتظار اندکی قرمزی و تورم در اطراف ناحیه تحت درمان(در این جا پلک ) داشته باشدممکن است مدام از چشم ها اشک بیرون بریزد.هرگونه خشکی چشمی که در چشم هایتان به وجود می آید ، می تواند توسط پمادی که پزشک یا جراح برایتان فراهم کرده، برطرف شود.گرچه ممکن است بیمار دچار تار شدن دید به صورت موقتی شود که این مشکل به خاطر استعمال پماد خواهد بود.

طول درمان بلفاروپلاستی
طول درمان بلفاروپلاستی

به طور معمول، تار شدن دید یکی از رایج ترین عوارض جانبی جراحی پلک می باشد.هم چنین در طول درمان بلفاروپلاستی ، ممکن است دچار حساسیت به نور هم بشوید.

مراقبت های پس از عمل بلفاروپلاستی

پس از بلفاروپلاستی پلک های بالا و پایین، به طور معمول، پلک ها تنگ می شوند که همراه با درد است و می توان آن را از طریق مسکن ها، آرام کرد.

برای چند روز اول بعد از جراحی، نقاط برش داده شده بر روی پلک باید با استفاده از لوبریکانت ها و پمادهای مخصوص تمیز و عاری از میکروب نگه داشته شوند.

کمپرس یخ را نیز می توان برای کاهش تورم روی چشم ها قرار داد.

هم چنین برای اجتناب از خشکی چشم نیز می توان از قطره های چشمی استفاده کرد.

در هفته اول پس از جراحی بلفاروپلاستی ، بیماران باید از هر گونه فعالیتی که چشم های آن ها را خشک می کند مانند مطالعه،تماشای تلویزیون ،گذاشتن لنز های چشمی،و یا استفاده از کامپیوتر اجتناب کنند.

هم چنین برای پیشگیری و کاهش تورم و کبودی ، بهتر است در چند روز اول پس از جراحی تا جای ممکن سر را بالا نگه داشت.جراح شما بخیه هایتان را پس از 2 الی 7 روز بعد از جراحی برخواهد داشت.بیماران حدودا پس از 10 روز بعد از جراحی بلفاروپلاستی می توانند به فعالیت های عادی خود برگردند

برای چند روز اول بعد از جراحی بلفاروپلاستی،بیمار باید از عینک های آفتابی استفاده کند تا از چشم های خود در برابر التهاب ناشی از نور خورشید و هم چنین وزش باد مراقبت و محافظت کند.بیماران ممکن است در طول چند هفته اول بعد از جراحی بلفاروپلاستی، متوجه شوند که چشم هایشان خیلی زود خسته می شوند .به همین خاطر توصیه می شود که در هر فرصتی که امکانش را داشتند ، چرت بزنند تا خستگی چشم ها برطرف شود.

در طول 3 الی 4 هفته اول پس از جراحی بلفاروپلاستی ،باید از هر گونه فعالتی که جریان خون را به سمت چشم ها افزایش می دهد اجتناب کرد مانند خم شدن،بلند کردن اجسام،فعالیت های ورزشی و حتی گریه کردن.

جراح شما به شما خواهد گفت که چه زمانی می توانید دوباره این گونه فعالیت ها را انجام دهید

طول درمان بلفاروپلاستی چقدر خواهد بود ؟

بهبود یافتن از جراحی پلک (بلفاروپلاستی ) معمولا چندین هفته طول می کشد.از 2 روز الی 1 هفته بعد از جراحی، بخیه های شما برداشته خواهد شد .

در هفته اول،بیمار باید مطمئن شود که چشم هایش به میزان کافی استراحت می کنند.

قرمزی و تورمی که پس از جراحی بلفاروپلاستی در اطراف چشم و پلک ها به وجود می آید معمولا با گذر زمان از بین خواهند رفت.

دوره بهبود از جراحی بلفاروپلاستی باید شامل اجتناب از هر گونه فعالیتی باشد که جریان خون را به سمت چشم ها افزایش می هد

بیماران می توانند پس از ده روز به سر کار خود بازگردند

برای برخی افراد ، ممکن است روند بهبودی طولانی به نظر برسد و موجب افسرده شدن آن ها شود مخصوصا در مراحل اولیه بهبود که صورت بیمار متورم و کبود خواهد شد.اما بعد از چند هفته،بیشتر بیماران متوجه تغییرات خوشایندی در ظاهر خود خواهند شد.نتایج جراحی بلفاروپلاستی که این است که چشم ها جوان تر و باز تر به نظر می رسند، به خاطر بیمار خواهند آورد که چرا در همان ابتدا تصمیم گرفته اند که این جراحی را انجام دهند

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
Narges Elahi
Narges Elahi
3 years ago

سلام من پلک اسیایی دارم بلفارو انجام دادم پلک اسیاییمو برنداشته اصلا همون جوریه چشمم تعقیر نکرده ی ماهه ک انجام دادم میگم ممکنه هنوز ورم داشته باشه؟یعنی بهتر میشه چشام؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  Narges Elahi

سلام دوست عزیز
جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی پوستتان می باشد.