عکس های قبل و بعد رینولاستی | 4 دلیل برای اینکه رینوپلاستی بکنید!

اگر از دماغ تان بدتان میآید این مقاله را بخوانید! ماجراهای من و عمل دماغم

اگر از دماغ تان بدتان میآید این مقاله را بخوانید! ماجراهای من و عمل دماغم

اگر از دماغ تان بدتان میآید این مقاله را بخوانید! ماجراهای من و عمل دماغم

از موقعی که یادم می آید از دماغم متنفر بودم. احساس می کردم تمام مشکلات جسمی و روحی من به این توده گنده وسط صورتم گره خورده.  اعتماد به نفسم رو از دست داده بودم. از قیافه خودم خوشم نمی آمد.  دماغم سایر اجزای صورتم رو تحت تأثیر قرار می داد.  وقتی وارد یه جمعی می شدم فکر می کردم همه دارند به دماغم نگاه می کنند.  بینی من اولین چیزی بود که توجه همه را جلب می کرد. ( البته این تصور من بود)

من واقعاً سعی کردم که بینی ام را به عنوان بخشی از وجودم  بپذیرم.  من حتی در مورد دماغم جوک می گفتم.  اما همیشه این حس را داشتم که اگر دماغم نبود زندگی متفاوتی را تجربه می کردم.  وقتی با دوستان و خانواده ام به تعطیلات می رفتم و خوش می گذارنیدم ، با دیدن عکس های  سفرم اشک می ریختم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بنابراین وقتی که 21 ساله شدم دیگر طاقتم هم تمام شد.  اما من خودم این واقعیت را پذیرفته بودم که جراحی گزینه مناسبی برای من نیست.  مطمئنا جراحی زیبایی بینی چیزی بود که فقط افراد مشهور یا افراد ثروتمند انجام می دادند.   و برای  یک فرد “عادی” مناسب نبود ، درست است؟

با این حال ، من می توانستم حداقل یک نگاهی به آن نگاه بکنم. و در نهایت ، من در واقع بخش بزرگی از سال دوم تحصیل در دانشگاه را مشغول قیمت گرفتن از جراحان زیبایی بینی کردم.  اما همه آنها مبلغی را اعلام می کردند که از توان من خارج بود و با  بودجه دانشجویی نمیتوانستم آن را پرداخت کنم.

من نمی خواستم با دکترها چانه بزنم و معامله  انجام بدهم. آن هم وقتی که صحبت از عمل دماغ من بود که باید برای همیشه با آن زندگی می کردم.

اما یک شب ناگهان همه چیز تغییر کرد.

من یک پست از یکی از وبلاگ نویس هایی دیدم که در یک مرکز معتبر تحت عمل جراحی رینوپلاستی قرار گرفته بود.   نتایج عمل او به نظر بسیار طبیعی بود و چند گزینه مالی برای پرداخت وجود داشت.   من فوری یک قرار ملاقات رزرو کردم

شش ماه بعد ، یک هفته پس از امتحاناتم ، من بینی ام را جراحی کردم.  من با پای خودم به اتاق عمل رفتم و می دانستم بعد از اینکه بیدار بشوم یک بینی جدید خواهم داشت.  این تجربه ی بسیار حیرت انگیزی بود.  اضطراب ، انتظار و هیجان. از خودم می پرسیدم :

  • آیا من شخص دیگری می شوم؟
  • آیا کسی متوجه تغییر بینی من می شود؟
  • آیا من هنوز خودم هستم؟
  • آیا همه چیزها تغییر خواهند کرد؟

 عمل زیبایی بینی

خوب ، در واقع  همه چیز تغییر کرد.  در اولین ماه پس از انجام عمل زیبایی بینی ، اعتماد به نفس من به اندازه کافی بالا رفته بود که یک فرصت خوب کاری را به دست بیاورم.  دیگر اینکه من برای اولین بار بعد از  شش سال ، موهای خود را کوتاه کردم. (من همیشه می خواستم موهایم خیلی بلند باشد تا کسی به دماغم توجه نکند.)

و با تجربه قبلی در اینکه نمی توانستم با کسی دوست بشوم ، سعی کردم دوباره شانس خودم را امتحان کنم.  برای اولین بار، من فرصتی پیدا کردم تا با فردی ملاقات کنم که قبلاً هرگز او را ندیده بودم.

در نهایت ، من هنوزنمی توانم کاملاً باور کنم که با عمل زیبایی بینی ام چقدر احساس من نسبت به خودم عوض شد و چقدر اعتماد به نفسم که به خاطر دماغ زشتم کم شده بود دوباره افزایش پیدا کرد.   حالا دیگر احساس می کردم که می توانم حرفه ای را که دوست دارم دنبال کنم.

من احساس کردم که در نهایت صاحب صورتی شدم که همیشه در نظر داشتم.  حالا تمام ویژگی های صورتم را دوست دارم.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

توصیه های من در مورد جراحی زیبایی بینی  

توصیه های من در مورد جراحی زیبایی بینی

جراحی کردن بینی قطعاً یک تصمیم بزرگ است و نباید به راحتی آن را بپذیریم.  شما می خواهید قسمتی از بدن خودتان را برای همیشه تغییر دهید.  اثرات جراحی نه تنها فیزیکی  بلکه عاطفی نیز هستند. اگر شما در مورد هر نوع عمل جراحی فکر می کنید ، از شما می خواهم که اول توصیه های من را بخوانید :

 

  1. انتظارات خود را مدیریت کنید

من فکر می کنم مهم ترین چیزی که در انجام هر نوع جراحی زیبایی و بهداشتی وجود دارد این است که  انتظارات خود را مدیریت کنید.  زیرا این احتمال وجود دارد که نتیجه جراحی چیزی باشد که شما انتظار نداشته اید.

یکی از چیزهایی که من در مورد آن از جراح بینی ام قدردانی کردم این بود که او به من اطمینان داد که مهم این است که  بینی من برای صورتم مناسب باشد.  اینکه بخواهید دماغ تان شبیه بینی فلان هنرپیشه مثلاً «آنجلینا جولی » بشود یا انتظار داشته باشید بینی شخص دیگری را داشته باشید ، اشتباه است.

جراحی رینوپلاستی در واقع بهبود دادن به وضع دماغ فعلی شما است. نه ساختن یک دماغ کاملاً جدید.  برای داشتن ظاهری طبیعی تر، بینی شما باید با سایر اجزاء صورت تان هماهنگ باشد.  بنابراین بگذارید جراح شما را به هدف تان برساند.

 

  1. هیچ چیز عالی و “کامل” وجود ندارد

تلاش برای داشتن یک بینی فوق العاده زیبا با  جراحی زیبایی بینی یکی دیگر از خواسته های غیر معمول افراد است.  از آنجا که هیچ چیز کاملاً عالی وجود ندارد ، اگر شما به دنبال این هستید که با جراحی یک بینی بی نظیر برای خودتان دست و پا کنید ، از همین حالا به شما می گویم که متاسفانه باید خود را برای ناامید شدن آماده کنید. هدف از جراحی بینی ایجاد هماهنگی بهتر با بقیه صورت شما است.  به یاد داشته باشید فرم بینی را نباید از دیگران تقلید کنید.  چون این بینی شما است.

مزایای جراحی رینوپلاستی

  1. برای انتخاب جراح تحقیق کنید

برای اینکه مطمئن شوید جراح شما به اندازه کافی مهارت دارد و اگر می خواهید نتیجه طبیعی را که می خواهید بدست آورید ، باید برای انتخاب جراح تحقیق کنید. توصیه های شخصی همیشه کمک می کند.  زیرا شما می توانید از روی زندگی ، تنفس ، راه رفتن ، صحبت کردن کسانی که قبلاً جراحی زیبایی بینی انجام داده اند ، تصمیم بگیرید و دکتر خود را انتخاب کنید.

اگر کسی را نمی شناسید به سراغ گوگل بروید. بسیاری از جراحان تصاویر قبل و بعد از رینوپلاستی را به صورت آنلاین در دسترس قرار می دهند و شما می توانید آنها را بررسی  کنید.

از پرسیدن  سؤالات خود خجالت نکشید و تصمیم عجولانه هم نگیرید.  فراموش نکنید که این یک تصمیم بزرگ است.  خود من قبل از عمل 10 سال انتظار کشیدم و فرصتک افی داشتم تا مطمئن شوم جراحی زیبایی بینی واقعاً همان چیزی است که به دنبالش هستم.

 

  1. وقت کافی برای دوره بهبودی اختصاص دهید

در اینجا یک توصیه مهم دیگر به شما می کنم.  در حالیکه جراحی زیبایی انتخابی است ، ممکن است درد زیادی داشته باشید و ممکن است تورم و کبودی هم داشته باشید. وقت کافی برای دوره بهبودی اختصاص دهید. من قبل از بازگشت به فعالیت های معمول خود ، دو هفته استراحت کردم.  و این زمان کافی بود تا حالم بهتر بشود.

 

  1.  برای دیدن نتایج صبور باشید

دوره بهبودی عمل زیبایی بینی زمان می برد. برای دیدن نتایج صبور باشید.  در حالی که دیدن نتیجه جراحی زیبایی فوری است ، تورم و کبودی می تواند نتیجه نهایی را پنهان کند. به عنوان مثال روش رینوپلاستی  تورم و خونریزی زیادی را به همراه دارد (مخصوصا اگر بینی خود را برای انحراف سپتوم اصلاح کنید. مثل من). در حالی که بیشتر تورم پس از یک ماه کاهش می یابد ، می توان گفت که تقریباً تا شش ماه بعد ، دماغ من هنوز ورم داشت.  و این ورم تا حدود  18 ماهه ممکن است ادامه داشته باشد.  بنابراین برای دیدن نتایج صبور باشید!

دوره بهبودی عمل زیبایی بینی

بینی جدید من برای من مناسب است و اعتماد به نفس لازم را به من داده . سال ها به این فکر کردم که به خاطر ظاهرم ، خودم را از همه چیز محروم می کردم.  در حالی که این فقط احساس من بود.  جراحی برای تغییرات جسمی چیزی نیست که  بتواند شخصیت شما را تغییر بدهد.  بااین وجود من خوشحالم که در زمان مناسب دماغم را عمل کردم.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی اتوپلاستی و رینوپلاستی و سایر درمان های زیبایی با مرکز برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie 

 

 

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments