اندولیفت صورت بدون جراحی جایگزین جراحی لیفت

اندولیفت: چرا هیچ جوانسازی به گرد پای اندولیفت نمی رسد؟

اندولیفت بدون جراحی صورت

اندولیفت جدیدترین متد جوانسازی صورت، گردن و چانه

اندولیفت بدون جراحی صورت

سلام به زندگی و شادمانی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بانوانی از دورافتاده ترین مناطق دیده ایم که برای لیفت بینی و جوانسازی صورت خود پول هنگفتی خرج کرده و می کنند. تب جوانسازی تقریبا به یک اپیدمی تبدیل شده و فقیر و غنی نمی شناسد. بوق و کرنای تبلیغات درباره ی انواع روش های جوانسازی از تزریق ژل و بوتاکس گرفته تا لیزر و مزوتراپی و …گوش همه را پر کرده. خیلی از افراد هستند که بدون آگاهی درباره کیفیت کار مراکز و مرغوبیت یا عدم مرغوبیت دستگاه ها پول و وقت خود را هدر می دهند.

با کمی مطالعه و سرچ در سایت های تخصصی پوست و مو و لیزر و جوانسازی مانند تهران اسکین، می توانیم در کنار صرفه جویی در پول و وقت خود، بهترین روش های جوانسازی و کاربردهای خاص هر یک را تشخیص دهیم.

علم پزشکی زیبایی دایم بروزرسانی می شود و عیب های سابق خود را برطرف می کند. علم لیزر زیبایی هم همیشه در حال بروزرسانی ست.

تا چندی پیش، لیزرها خالی از عوارضی چون سوختگی، درد، گاهی خونریزی، تورم و کبودی نبودند. حتی پیشرفته ترین لیزرها عوارض ناخوشایند موقتی داشتند. اما خوشبختانه، امروزه لیزرهای اندولیفت نه تنها عوارض ندارند، بلکه اثربخشی آن ها تقریبا دایمی ست.

موضوع متن حاضر: لیزر اندولیفت تکنیک برتر جوانسازی و لیفت صورت، گردن و چانه؛ بدون عوارض و با ماندگاری عالی

آیا اندولیفت دردناک است؟

شاید اولین بار که چشم شما به فیبر نوری اندولیفت بیفته، تصور کنید خیلی دردناکه! این تصور کاملا اشتباهه.
اندولیفت کاملا بدون برش، زخم و خونریزی ست.
دوستان عزیز، اندولیفت یعنی انتقال انرژی لیزر برای بالا کشیدن عضلات افتاده ی صورت و پوست شما. تا حالا بوتاکس یا طب سوزنی کردین؟ درد خاصی داشته؟ با تزریق بی حسی موضعی، اندولیفت حتی درد طب سوزنی رو هم نداره و خیلی سریع می تونین کارهای روزمره ی خودتون رو ادامه بدین.

تجربه ی اندولیفت صورت، تجربه ی جراحی لیفت

چرا اندولیفت بهترین روش جوانسازی است؟

اولین بار که نگاهم به فیبر نوری اندولیفت افتاد، ترسیدم. گفتم احتمالا درد خیلی بدی داشته باشه. اما با کمی پرس و جو، متوجه شدم بی حسی موضعی تزریق میشه. ویدئوهای اندولیفت رو در پیج اینستاگرام laser.shariati دیدم؛ مراجعین هنگام اندولیفت صورت، خیلی راحت مشغول گفتگوی عادی با دکتر بودند. به نظرم، بهترین راهی که می تونین از تجربه های دیگران مطلع بشین، دیدن پیج های اینستاگرام مراکز معتبر زیبایی است. البته مراقب باشین دکتر متخصص مجرب انتخاب کنین چون حرکت دادن ابزار لیزر زیر پوست و لیفت عضلات زیر پوستی مهارت و دقت بالایی می خواد. من خودم مرکز لیزر و زیبایی شریعتی (تهران اسکین) مراجعه کردم و و رضایت کامل دارم. سال دیگه اندولیفت رو تمدید می کنم و دیگه تا مدت طولانی نیازی به تمدید نخوام داشت.

اندولیفت صورت بدون جراحی جایگزین جراحی لیفت

دوستان عزیز، تا چندین سال پیش اغلب ثروتمندان و بازیگران معروف سینما و تلویزیون به تب جراحی لیفت صورت مبتلا شده بودند. بعد از گذشت چند سالی از جراحی، اغلب آن ها حسابی پشیمان شدند. چون جوانی آن ها فقط ده سال طول کشید که همیشه با تحمل عوارض ناخوشایندی همراه بود.

امروزه، وضعیت اقتصادی به همگان اجازه ی عمل های پرهزینه را نمی دهد. به علاوه، روش های ارزان تر، ماندگار تر و بی عارضه تری مانند لیزر اندولیفت به تدریج جایگزین جراحی لیفت صورت خواهند شد.

فیبر نوری در لیزر اندولیفت چیست؟

فیبر نوری در لیزر اندولیفت

فیبر نوری مانند یک نوار نسبتا نامرئی فوق باریک است که پزشک از آن برای ایجاد تونل هایی در زیر پوست کمک می گیرد. فیبرهای لیزر دایود ۱۴۷۰ نانومتری (طیف مادون قرمز) در ابعاد مختلف ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۶۰۰ و ۱۰۰۰ میکرون هستند. بسته به تشخیص پزشک و درجه ی پیری یا شلی پوست، یکی از این ابعاد برای شما انتخاب می شود.

فیبر نوری به کمک لیزر و از طریق یک کانولا (لوله مخصوص) به زیر پوست و در محل تقاطع لایه سطحی چربی و عمیق ترین لایه درمی قرار داده می شود. دستگاه لیزر به یک اسکنر فرکشنال متصل است. منظور از فرکشنال تابش امواج در دسته های عمودی فوق باریک برای پیشگیری از آسیب به بافت ها و اعصاب سالم در زیر پوست است.

دوستان عزیز، خیلی مهم است که پزشک بداند فیبر نوری را دقیقا در کجای پوست جای دهد. همچنین، حرکت جلو و عقب کانولا برای جایگذاری دقیق فیبر نوری اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر فیبر نوری لیزر به دستان پزشک مجرب به کار گرفته شود، دقیق به هدف می زند؛ یعنی، پوست شما هر ماه سفت تر شده و عضله ای که قبلا افتاده بود سرجای اولش می آید.

بنابراین، کافی ست بهترین دکتر اندولیفت را انتخاب کنید تا بدون کوچکترین عوارضی، ظرف یکی دو جلسه از 10 تا 15 سال جوانتر شوید!

عوارض رایج جراحی لیفت صورت 

امروزه علم زیبایی از روش های تهاجمی به غیر تهاجمی گرایش پیدا کرده. بنابراین، اندولیفت بهترین جایگزین برای جراحی لیفت صورت می باشد.

هیچ تیغ جراحی ای در دنیا پیدا نمی شود که با پوست سر سازگاری داشته باشد. چند عارضه در تمامی انواع جراحی، از جمله جراحی لیفت صورت، شایع هستند:

ایجاد زخم و کبودی

ایجاد درد و التهاب

واکنش منفی بدن به مواد بیهوشی: تهوع و احساس بیماری ناخوشایند

تشکیل لخته خون یا خونریزی

عفونت موقتی و احتمالی

البته درصد بروز این عوارض بستگی به محیط و سبک زندگی مان (مصرف کردن یا نکردن الکل، مواد مخدر، سیگار …) نیز دارد.

عوارض جدی جراحی لیفت

آسیب موقتی به اعصاب کنترل کننده عضلات صورت

تاخیر در نقاهت، به خصوص در افراد سیگاری

ایجاد زخم به رغم تلاش جراح برای پوشاندن زخم ها

پوسته پوسته شدن موقتی محل برش پوست

بی حسی و تحریک موقتی پوست

ریزش مو یا بیرنگ شدن پوست (نادر)

رفع افتادگی پوست با اندولیفت

رفع افتادگی پوست با اندولیفت
لیفت فوری و همزمانِ عضلات در 20 نقطه از صورت با اندولیفت فقط با یک جلسه

به نقل از بهترین مرکز تخصصی اندولیفت شریعتی تهران، اغلب ما فکر می کنیم که دچار افتادگی پوست شده ایم. این در حالی ست که عضله یا عضلات زیر پوست ما در اثر جاذبه، وراثت یا پیری پایین می افتند. اندولیفت این عضلات را لیفت می کند و سر جای اولش باز می گرداند.

اندولیفت لیفت فوری صورت

چرا اندولیفت از هایفوتراپی بهتر است؟

به زبان ساده تر، اندولیفت بافت های عمقی پوست را تحریک می کند (نه سطحی را) و عضله در قسمت عمقی پوست قرار دارد. برای همین، جوابدهی اندولیفت صورت، گردن و چانه عالی ست و ماندگاری بالایی دارد. در روش های دیگر، از جمله هایفوتراپی، عضلات شما عمقی لیفت نمی شود بلکه لیفت سطحی انجام می شود.

البته برای ماندگاری بیشتر اندولیفت، می توان آن را با امواج مافوق صوت یا هایفوتراپی و یا آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ ترکیب کرد.

تعداد جلسات اندولیفت صورت

تعادا جلسات مورد نیاز برای نتیجه گیری عالی در اندولیفت اصلا زیاد نیست.  شما به دو الی سه جلسه نیاز دارید. فاصله هر دو جلسه پنج الی شش ماه است که بهتر از این نمی شود. به عبارتی، شما سالی یکبار و فقط چند باری به تمدید اندولیفت نیاز پیدا خواهید کرد که برای صرفه جویی در هزینه هایتان خیلی عالی ست.

پاسخ آنلاین و تلفنی سوالات اندولیفت شما

مقایسه اندولیفت با آراف فرکشنال سکرت 


دلتان رنگین و شادمان

م.الف. دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

منبع رسمی اندولیفت پوست و صورت

منبع نظرات درباره اندولیفت

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments